Want dat is stoer? Okequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef NoXia het volgende:
Een verkapte "kijk mij eens stoer zijn, heb een tattoo laten zetten![]()
![]()
" topic.
Ok...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
Heel dom om hem nou te laten zetten, maar toch baal ik.
Verdomme, das toch een heel klein minpuntje voor mn PrisBabe, tenzij het een trampstamp is die zo fout is dat t weer tof wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ohoh Coolguy, je coolpris heeft wel tattoo's![]()
Toch eenvoor jou!
Ik heb onder andere een badass ankerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Verdomme, das toch een heel klein minpuntje voor mn PrisBabe, tenzij het een trampstamp is die zo fout is dat t weer tof wordt.
Altijd eenvoor jou!
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb onder andere een badass anker
Doggystylequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?
Pris
Nee die niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?
Pris
Kijk, dan is t no biggie. Daar komt dan nog bij dat t bij minder erg is aangezien jij een topwijf bent, en als ik ze toch niet zie als ik je voorover gooi maakt t al helemaal niet uit.quote:
Mijn vriend zou dat max. verschrikkelijk vinden en is ook echt de beste vriend die ik me kan wensen. Blij voor jouw vriendin dat ze zo een Coolguy aan de haak heeft geslagen. Geen zolderkamer autist in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, dan is t no biggie. Daar komt dan nog bij dat t bij minder erg is aangezien jij een topwijf bent, en als ik ze toch niet zie als ik je voorover gooi maakt t al helemaal niet uit.![]()
Puur hypothetisch dan he; max respect voor mijn vriendin en jouw vriend.
Die zolderkamerautisten heb je hier erg veel ja. Al hoort TS daar niet bij. Dat zijn meer de usual suspects zeg maar. Mijn vriendin heeft geluk ja, maar ik mínstens zoveel (maar eigenlijk veel meer)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dat max. verschrikkelijk vinden en is ook echt de beste vriend die ik me kan wensen. Blij voor jouw vriendin dat ze zo een Coolguy aan de haak heeft geslagen. Geen zolderkamer autist in ieder geval. Tattoages zijn cool
Daarom viel jij een beetje op. Gewoon normale antwoorden en fatsoenlijk gedrag haha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zolderkamerautisten heb je hier erg veel ja. Al hoort TS daar niet bij. Dat zijn meer de usual suspects zeg maar. Mijn vriendin heeft geluk ja, maar ik mínstens zoveel (maar eigenlijk veel meer)![]()
Mijn vriendin komt hier niet maar dat geeft niks. Ah die komt ook hier? Oke danneem ik mijn opmerking van net terug, want ik weet hoe wij mannen zijn, en dus denkt hij wellicht toch van'gast laat mn gf met rust'. Bro, als je dit leest. No worries, we dollen maar watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Daarom viel jij een beetje op. Gewoon normale antwoorden en fatsoenlijk gedrag haha.
Ik heb ook geluk met mijn vriend hoor, die ook fokt en dit vast leest!
Alleen fok!ers snappen die shit, aangezien hij fok!er is, zal ie het wel snappenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt hier niet maar dat geeft niks. Ah die komt ook hier? Oke danneem ik mijn opmerking van net terug, want ik weet hoe wij mannen zijn, en dus denkt hij wellicht toch van'gast laat mn gf met rust'. Bro, als je dit leest. No worries, we dollen maar wat
Daarom zeg ik, het is een man, dus de kans dat hij ergens een stemmetje heeft van 'gast, laat mn gf met rust' is aanwezig, dat terwijl dat helemaal nergens voor nodig is, en áls dat zo is dan is dat niet tof voor hem, vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alleen fok!ers snappen die shit, aangezien hij fok!er is, zal ie het wel snappen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |