ghihih gekkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit ik al een halve dag in een dicht topic te staren
En maar F5'en.....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit ik al een halve dag in een dicht topic te staren
Ga je net als zo'n beetje iedereen daar in de buurt ook na afloop op een viaduct staan om naar de uittocht te kijken?quote:
Gewoon langs de weg. Stoeltje in de bermquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga je net als zo'n beetje iedereen daar in de buurt ook na afloop op een viaduct staan om naar de uittocht te kijken?
Nee, is mij veel te druk!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga je net als zo'n beetje iedereen daar in de buurt ook na afloop op een viaduct staan om naar de uittocht te kijken?
Parasol, hond aan de ketting, kratje bier erbij, koelbox met eten mee, we maken wat mee hier in de buurtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon langs de weg. Stoeltje in de berm
Tip qua drinkspelletje: "Groene Kawa, rode Duc". Telkens een shot nemen als je een groene Kawasaki of een rode Ducati ziet. Binnen 10 minuten ben je overleden aan een alcoholvergiftiging.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon langs de weg. Stoeltje in de berm
Waarom dan er niet even heen?quote:Op maandag 20 juni 2016 20:28 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De Staat komt deze zomer nog optreden op het festival dat zo'n beetje in m'n achtertuin plaatsvind! Raampje open maar!
Re:quote:
Neuh.quote:
Matig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Je kan nergens heen en dat bevalt mij wel.
Ze is zo gewoon gebleven.quote:
Zit hij nog steeds in de koelkast?quote:
Ja, de koetjesrepen komen ook nog steeds hardquote:Op woensdag 22 juni 2016 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit hij nog steeds in de koelkast?
Mee eens!quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Violet Hill
Een goede Coldplay-plaat
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef Bronson het volgende:
VERDOMME DOOR HET MOOISTE STUKJE DE ANWB ER DOORHEEN LATEN PRATEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens rustig.quote:
Hier is wel een leuke topicreeks over: Topicreeks: Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meukquote:Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef Rickario het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het weer bleek gisteravond aardig mee te vallen. Geen parapludate maar toch het originele plan.
Stukje wezen lopen langs de rivier en vervolgens op een steiger wezen chillen met stokbrood en wijn. Erg gezellig en mooie zonsondergang boven het water (heel cliché ja)
Vervolgens naar haar huis gegaan en voor het slapen nog even een enorme mood killer toen een zwangere vrouw haar in paniek opbelde (ze is verloskundige). Gelukkig kon ze een collega op pad sturen waardoor ze kon blijven liggen.
Gaat zeker een vervolg krijgen. Maar damn al die decoraties in haar huis.... Overal van die woorden "HOME", "LOVE", "DREAM".....brrrr![]()
Dat is wel een minpuntje
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier is wel een leuke topicreeks over: Topicreeks: Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk
de materie is überhaupt te complex om de bevolking erover te laten stemmen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben heerlijk aan het genieten van al die zure gutmenschen die bij Giel de Brexit niet kunnen accepteren
En dus maar gewoon de politici vertrouwen? Dankzij die politici hebben we een Euro-crisis, Griekse crisis, vluchtelingencrisis, etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
de materie is überhaupt te complex om de bevolking erover te laten stemmen.
Eens. Maar om nou te zeggen dat politici capabel zijn... Het is tijd voor een alien overlord of dat de robots in opstand komen, want van de mensheid moeten we het niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
de materie is überhaupt te complex om de bevolking erover te laten stemmen.
Eensquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dus maar gewoon de politici vertrouwen? Dankzij die politici hebben we een Euro-crisis, Griekse crisis, vluchtelingencrisis, etc.
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Maar om nou te zeggen dat politici capabel zijn... Het is tijd voor een alien overlord of dat de robots in opstand komen, want van de mensheid moeten we het niet hebben.
gemist! Wat is er met Ray?quote:
Sorry Jimmy, maar ik vind haar niks bijzonders....quote:
Michiel had het er over dat Ray eigenlijk in z'n eentje voor een verenigd Europa zorgde met Most Wanted.quote:
18 jaar SC. 18 jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry Jimmy, maar ik vind haar niks bijzonders....
ja, eensch! Was echt een Europees programma. Mooie tijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel had het er over dat Ray eigenlijk in z'n eentje voor een verenigd Europa zorgde met Most Wanted.
Doe ze mij maar van een jaar of 23quote:
En dat is dan nog ná de borstverkleining ook he.quote:
Jij begrijpt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat is dan nog ná de borstverkleining ook he.
Say whatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat is dan nog ná de borstverkleining ook he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |