Beetje voorspelbaar allemaal. En inderdaad te veel domme dingen die alleen gebeuren voor 'het verhaal'.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het niet realistisch genoeg voor je?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef avotar het volgende:
Interessant hoe overal vrouwen gepositioneerd worden op alle hoge posities.
Sansa, Dany, Lady Mormont, Sand Snake, Cersei/Margaery, Yara.
Ach dan vinden ze wel weer wat anders om over te miepenquote:Op woensdag 22 juni 2016 08:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was wat kritiek vanuit de feministische hoek. Daar is wat aan gedaan.
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb het gisteravond teruggezien. Eerst vond ik het ook bizar van Sansa om niets te vertellen over Littlefingers leger, maar is dat niet gewoon juist slim van haar? Want anders was Ramsey nooit buiten het kasteel gaan vechten, en was de uiteindelijke overwinning een stuk minder zeker. Voor een belegering van een kasteel heb je wel een enorme overmacht aan mannen nodig namelijk.
Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!quote:Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
Ik ook. Dit leek geen schrijverluiheid, juist omdat het er zo dik bovenop werd gelegd met Jon die direct aan Sansa vroeg wanneer ze een sterker leger zouden krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
Hmjah, dat vermoeden heb ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:
[..]
Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
Ik vind Jamie niet trots en niet dom en zeker wel mannelijk. Net als wijlen zijn vader.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ook. Dit leek geen schrijverluiheid, juist omdat het er zo dik bovenop werd gelegd met Jon die direct aan Sansa vroeg wanneer ze een sterker leger zouden krijgen.
Ik begin me wel te ergeren aan het gebrek aan verschillende persoonlijkheden in GoT. Bijna alle belangrijke mannen zijn ofwel trots en dom, ofwel slim maar niet mannelijk (dwerg / gay). Sansa en Dany zitten daar een beetje tussenin. Dan heb je nog de koele berekenende vrouw en de psychopaat (m), en daar houdt het dan mee op. Als je zo veel verschillende figuren in een verhaal hebt, zou je toch wel wat meer variatie en fantasie (!) kunnen aanbrengen.
En dat is misschien maar goed ook. Sansa had door dat Jon op dit moment niet fit to rule is. Hij liep lachend in het zwaard van Ramsey, ondanks Sansa's waarschuwingen. Littlefinger aan de macht (achter de schermen, overigens) is het beste wat het noorden kan overkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:
[..]
Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
maar Sansa is denk ik ook wel zo slim genoeg geworden dat ze zich niet meer laat overheersen door andere zoals ze in het begin deedquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:
[..]
Zijn vader was weer meer een psychopaat. Jamie is voor mij inderdaad een van de weinige echt interessante karakters, samen met Arya en Sansa. Maar dat is toch wel een magere score.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Jamie niet trots en niet dom en zeker wel mannelijk. Net als wijlen zijn vader.
En Sansa heeft de perfecte positie met de twee machtigste mannen (in het noorden) die haar allebei willen beschermen. Die kan ze tegen elkaar uitspelen als dat nodig is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar Sansa is denk ik ook wel zo slim genoeg geworden dat ze zich niet meer laat overheersen door andere zoals ze in het begin deed
Baelish zijn motieven blijven altijd onduidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Sansa heeft de perfecte positie met de twee machtigste mannen (in het noorden) die haar allebei willen beschermen. Die kan ze tegen elkaar uitspelen als dat nodig is.
Hij heeft ooit tegen Cersei gezegd dat hij Warden of the North wilde worden mocht hij de Boltons verslaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Baelish zijn motieven blijven altijd onduidelijk.
En Daario Naharis is natuurlijk erg mannelijk en slim. Alleen niet zo heel erg belangrijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zijn vader was weer meer een psychopaat. Jamie is voor mij inderdaad een van de weinige echt interessante karakters, samen met Arya en Sansa. Maar dat is toch wel een magere score.
Niemand weet hoe de lord of light magic werkt, dus het is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
Volgende aflevering carice dood?
Zou het kunnen zijn dat wanneer Mel dood gaat, Jon ook dood neer valt?
De vorige acteur die Daario speelde was dan weer verwijfd mannelijk, beetje Johnny Depp / Tygo Gernands Stylo. Maar in de bijfiguren is er zeker een stuk meer variatie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Daario Naharis is natuurlijk erg mannelijk en slim. Alleen niet zo heel erg belangrijk.
Sansa is al vrijwel de hele serie mijn favoriete characterEn het is mooi te zien hoe ze van typische naieve Stark verworden is tot een veel slimmere meid die niet meer zo typisch Stark is. Net als Arya, maar die had dat altijd al in zich. Vriendlief en ik hadden nog een hele verhitte discussie over Sansa's grijns in het laatste shot. Hij vond dat belachelijk en niet bij Sansa passen (daarbij is het volgens hem nooit een pretje om iemand door honden te zien worden verscheurd). Ik vond het juist wel bij het moment en de verandering in Sansa's karakter passen.
Ik zou scheidenquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo zit niet op te letten. Die wist niet over wie ik 't had gisteren toen ik 't over Littlefinger had....![]()
kan net zo goed alleen kijken
Het zegt wel wat als je dat al niet kunt onthouden, of dat je blijkbaar tig uur naar een serie hebt gekeken die je compleet oninteressant vindtquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou scheiden![]()
Of geef 'm de Varys-treatment.
Zo had ik hem vanuit de boeken ook wel wat geinterpreteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De vorige acteur die Daario speelde was dan weer verwijfd mannelijk, beetje Johnny Depp / Tygo Gernands Stylo. Maar in de bijfiguren is er zeker een stuk meer variatie.
Als je ook sec bekijkt wat er met Sansa gebeurd is in de loop der tijd, incl. verkrachtingen door twee man en het van dichtbij meemaken van de onthoofding van je vader, dan is een stukje onverschilligheid op een gegeven moment wel een logisch gevolg.quote:Ben het met jou eens in die discussie. Was ook veelzeggend dat Sansa bleef kijken naar dat gruwelijke tafereel, tot Ramsey daadwerkelijk dood was. Zo ook die glimlach toen ze Winterfell binnen reed. In een van die eendimensionale kritiekfilmpjes werd dat ook als compleet belachelijk gezien, omdat haar broertje net dood was. Maar Sansa had al afscheid genomen van Rickon omdat ze 100% zeker wist dat hij zou overlijden. Het is alsof een terminaal ziek familielid overlijdt: nog steeds verdrietig, maar het is niet alsof je dan non-stop aan het huilen bent. Als er zoiets fantastisch gebeurd als het heroveren van je geboortestad, is er best ruimte voor een glimlach.
Ik verwacht wel een clash, maar ik zie Davos ook nog wel sneuvelenquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
Volgende aflevering carice dood?
Zou het kunnen zijn dat wanneer Mel dood gaat, Jon ook dood neer valt?
Ik denk dat zij de grootste karakterontwikkeling van allemaal heeft doorgemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:25 schreef avotar het volgende:
Als je ook sec bekijkt wat er met Sansa gebeurd is in de loop der tijd, incl. verkrachtingen door twee man en het van dichtbij meemaken van de onthoofding van je vader, dan is een stukje onverschilligheid op een gegeven moment wel een logisch gevolg.
Zeker omdat ze begon als een erg plat en oppervlakkig meisje.
Dat nutteloze kreupele joch mag van mij ook wel opgevroten worden door de kraaienquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de grootste karakterontwikkeling van allemaal heeft doorgemaaktDat schattige meisje is er (godzijdank) niet meer. Is zij nu overigens de baas van Winterfell? Ik bedoel, Jon is een bastaard en van haar kreupele broertje weet niemand dat hij nog leeft.
Zij, of Peter. Ligt er aan wat hij heeft afgedwongen. Heeft altijd de ambitie gehad tot Warden of the North.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de grootste karakterontwikkeling van allemaal heeft doorgemaaktDat schattige meisje is er (godzijdank) niet meer. Is zij nu overigens de baas van Winterfell? Ik bedoel, Jon is een bastaard en van haar kreupele broertje weet niemand dat hij nog leeft.
Volgens die gedachtengang zeer zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo schattig was ze nou ook weer niet altijd. Vroeger een kutwijf richting Jon en Arya, en toen ze de mogelijkheid kreeg ging ze met de Lannisters mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat nutteloze kreupele joch gaat/heeft het lot van de hele serie bepaald en zal de meest belangrijke speler in het slot zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat nutteloze kreupele joch mag van mij ook wel opgevroten worden door de kraaien![]()
ze was vooral heel naïef, dat is nu minder. Al valt af te wachten of ze zich niet weer heeft laten bespelen door Peter.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo schattig was ze nou ook weer niet altijd. Vroeger een kutwijf richting Jon en Arya, en toen ze de mogelijkheid kreeg ging ze met de Lannisters mee.
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat nutteloze kreupele joch gaat/heeft het lot van de hele serie bepaald en zal de meest belangrijke speler in het slot zijn.
En welk leger heeft hij dan dat die banners kon dragen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
Over littelfinger gesproken; jammer dat we alleen Arryn banners zagen (zwaluw) ipv de mockingbird banner van Littlefinger. Hij mag toch wel een beetje met de eer strijken toch?
Kan ze in ieder geval niet door Peter verkracht wordenquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze was vooral heel naïef, dat is nu minder. Al valt af te wachten of ze zich niet weer heeft laten bespelen door Peter.
Misschien trouwt ze wel met Peter, onder het mom beter hij dan Ramsay.
Peter denk alleen aan Peter.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kan ze in ieder geval niet door Peter verkracht wordenOf ze voelt er niet veel van
Sowieso denk ik dat Baelish wel 't beste met haar voor heeft en heeft ie meteen 'n Stark "achter" zich staan.
Hehe vandaar dat hij haar achterliet bij Ramsay zekerquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat Baelish wel 't beste met haar voor heeft en heeft ie meteen 'n Stark "achter" zich staan.
Juist, dat jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
Peter denk alleen aan Peter.
Alles wat hij doet is in eigenbelang, dat er soms mensen van profiteren en hem dan zien als de vriendelijke oom is een bijkomstigheid.
je kunt toch wat knight's of the vale die banner geven? hij heeft dat kind van arryn in zijn macht dus had makkelijk gekundquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En welk leger heeft hij dan dat die banners kon dragen?
ik weet niet meer precies hoe dat ging.. wat wist Littlefinger precies van Ramsay op het moment dat ie haar uithuwelijkte?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist, dat jaIk dacht altijd dat hij een zwak voor Sansa had omdat ze de dochter van zijn grote liefde was, maar wat hij haar daarna heeft aangedaan door haar willens en wetens met Ramsay te laten trouwen is zo afschuwelijk, dat ik nu zeker weet dat hij ook niet om Sansa geeft en alleen om zichzelf.
Ja, en Cersei ging akkoord, maar alleen als Sansa onthoofd zou worden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ooit tegen Cersei gezegd dat hij Warden of the North wilde worden mocht hij de Boltons verslaan.
Brann is dood in de ogen van, iedereen eigenlijk. (op een enkeling na)quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Brann is nu toch rechtmatige Lord of Winterfell?
Vond jij deze aflevering voorspelbaar? Wauw..quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar allemaal. En inderdaad te veel domme dingen die alleen gebeuren voor 'het verhaal'.
don't feed the troll.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Vond jij deze aflevering voorspelbaar? Wauw..
Hoezo is een dwerg nou weer geen man?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijna alle belangrijke mannen zijn ofwel trots en dom, ofwel slim maar niet mannelijk (dwerg / gay).
half man zoals het in die "tijd" genoemd werd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:24 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hoezo is een dwerg nou weer geen man?
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:21 schreef studentje7.1 het volgende:
Voor mij was deze aflevering toch wel "film van het jaar" tot nu toe. Sowieso beste battle sequens ooit.
De goeierikken winnen, iemand belangrijks ging dood behalve de antagonist en iedereen wist dat de Vale uiteindelijk er toch bij zou komen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
hij zegt toch film van het jaar?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...
Ondanks dat er 10 miljoen schijnt te zijn gegaan in het budget van deze aflevering, komt het gewoon niet aan wat films voor mogelijkheden hebben in deze.
Hij zegt dat inderdaad en daarna? 'Beste battle sequence ooit'. 'Ooit' gaat over meer dan alleen dit jaar dunkt me...quote:
een uitkomst die op voorhand als waarschijnlijk werd bestempeld hoeft niet voorspelbaar te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...
Ondanks dat er 10 miljoen schijnt te zijn gegaan in het budget van deze aflevering, komt het gewoon niet aan wat films voor mogelijkheden hebben in deze.
[..]
De goeierikken winnen, iemand belangrijks ging dood behalve de antagonist en iedereen wist dat de Vale uiteindelijk er toch bij zou komen.
Ik heb die films zeker gezien. Maar ik vind dit qua "realisme/wreedheid/spanning/gevoel van hopeloosheid die je op zo een slagveld waarschijnlijk hebt als soldaat" gewoon het best uitgewerkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Noem je ook even wat filmsquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
puntje, ik ben het ook niet met de stelling eens verderquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:31 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Hij zegt dat inderdaad en daarna? 'Beste battle sequence ooit'. 'Ooit' gaat over meer dan alleen dit jaar dunkt me...
de draken hebben 1 boot vernietigd. de rest hebben ze nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?
dat het dus niet vast stond, en ook niet hoe als het zou gebeuren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
snelle leerling ben je.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.
Ik ben geen trol. Maar goed. Gewoon een fan van de serie die de laatste tijd wat teleurgesteld is in de voorspelbaarheid en domheid van de show. Maar goed, dat mag blijkbaar niet. Je mag alleen de glorie verspreiden, want anders ben je een trol. Pffffffff.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
nee als je het maar goed beargumenteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ben geen trol. Maar goed. Gewoon een fan van de serie die de laatste tijd wat teleurgesteld is in de voorspelbaarheid en domheid van de show. Maar goed, dat mag blijkbaar niet. Je mag alleen de glorie verspreiden, want anders ben je een trol. Pffffffff.
precies, dus echt voorspelbaar is het dan niet. Het is alleen zo gelopen zoals vooraf gedacht werd. Daar zit toch echt wel verschil in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?
Wow. Dus bij iedere film en serie die jij kijkt (want daar gaan hoofd-karakters nooit dood) verveel je je om die kutfilm tijdens de actie, omdat het toch al vast staat wie het overleeft. Ik heb dan best medelijden met jou gebrekkige empathie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.
Goede conclusie. Ik heb medelijden met jouW gebrekkige empathie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow. Dus bij iedere film en serie die jij kijkt (want daar gaan hoofd-karakters nooit dood) verveel je je om die kutfilm tijdens de actie, omdat het toch al vast staat wie het overleeft. Ik heb dan best medelijden met jou gebrekkige empathie.
Agree to disagree. In Braveheart waar ze op een gegeven moment gewoon verraden worden en dus weten dat ze gaan verliezen terwijl de steun waarop ze rekenden wegrijdt, vond ik een sterker moment van hopeloosheid. Of het moment waarop Haldir doodgaat en ziet hoeveel van zijn mede-elven dood zijn vond ik wel wat sterker overkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:32 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb die films zeker gezien. Maar ik vind dit qua "realisme/wreedheid/spanning/gevoel van hopeloosheid die je op zo een slagveld waarschijnlijk hebt als soldaat" gewoon het best uitgewerkt.
Dat moment dat Jon onderuit gaan en bijna vertrapt wordt, terwijl je daaromheen al die hopeloze mensen ziet proberen te vluchten of op iemand in te hakken, vaak complete onduidelijkheid en hectiek ... dit komt naar mijn voorstelling het beste in de buurt bij het gevoel wat je op een echt slagveld hebt.
Misschien kwam het er wat verkeerd uit, ik bedoelde meer een mankement in de ogen van mensen, of een afwijking van de norm.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:24 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hoezo is een dwerg nou weer geen man?
Haha haquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.
Game of Thrones. Welke character is veranderd dan tijdens de show en doodgegaan? Ik kan er niet veel noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Haha ha
Welke serie heb je gekeken?
Ned Stark, van groot vechter tot naïef schoothondje van de troon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Game of Thrones. Welke character is veranderd dan tijdens de show en doodgegaan? Ik kan er niet veel noemen.
hij heeft wel een punt hoor. Het dichtste bij een dode character met development komt een ygritte en the red wedding.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Haha ha
Welke serie heb je gekeken?
dat is niet on screen gebeurd zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ned Stark, van groot vechter tot naïef schoothondje van de troon.
Dat is ook een verteltechniek he: dramatische ironie. Helemaal niets mis mee. Dat Littlefinger met zijn leger zou komen is gewoon vooraf in beeld gebracht, uitgelegd, aangekondigd. Als hij niet was gekomen was dat een stuk matiger geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Laten we de GoT nou niet vergelijken met de goedkope rommel die TWD isquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
Bij bijvoorbeeld the Walking Dead zijn er ook zat mains dood gegaan, maar van sommige weet je dat ze niet dood gaan. Al weet je het daar ook nooit zeker.
Dat is ook weer overdreven. Er staat er daar 1 aan het roer met af en toe wat last van torren in zijn kop. Maar ook die serie komt vaak erg sterk uit de verf. Natuurlijk ook een kwestie van smaak wat betreft gore en zombies, of tieten en drakenquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Laten we de GoT nou niet vergelijken met de goedkope rommel die TWD is
Was het maar zo. Ik vind het echt belachelijk kut en ik ben juist dol op zombiesquote:
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou wel willen weten van wie het allemaal extreem voorspelbaar vinden, wie er uiteindelijk wel en niet doodgaan. Dat sommige karakters op dit moment in het verhaal niet doodgaan is inderdaad voorspelbaar, maar ook logisch: daar is het een verhaal voor, met een bepaalde climax. Het wordt pas moeilijk om het einde te voorspellen. Dus kom maar op, maken we over twee jaar de rekening op
dat is waar, het was ook maar ter vergelijking.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik vind het echt belachelijk kut en ik ben juist dol op zombiesDe boog van GoT staat ook niet altijd gespannen maar een vergelijking met twd vind ik ronduit beledigend.
Alleen Ramsey toch?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Zo had ik hem vanuit de boeken ook wel wat geinterpreteerd.
Blauw haar en zo.
[..]
Als je ook sec bekijkt wat er met Sansa gebeurd is in de loop der tijd, incl. verkrachtingen door twee man en het van dichtbij meemaken van de onthoofding van je vader, dan is een stukje onverschilligheid op een gegeven moment wel een logisch gevolg.
Zeker omdat ze begon als een erg plat en oppervlakkig meisje.
Bronn,Podrick,Brienne,Marg, Yara, Gilly niet perse denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.
als laatste blijven leven (tot de laatste aflevering)
Jaimie
Bronn
Margaery
Brienne
Podrick
Sansa
Jon
Tyrion
Varys
Dany
Brann
Yara
Samm
Gilly
Arya
Ik bedoel juist inclusief de laatste afleveringquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.
als laatste blijven leven (tot de laatste aflevering)
Jaimie
Bronn
Margaery
Brienne
Podrick
Sansa
Jon
Tyrion
Varys
Dany
Brann
Yara
Samm
Gilly
Arya
laatste aflevering verwacht ik dat er niemand dood gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik bedoel juist inclusief de laatste aflevering
Zit nu even te twijfelen of Joffrey er overheen gegaan was.... of tijdens de rellen die mannen, waarvan ze later gered werd door Sandor Clegane.quote:
Nee, Joffrey zou eerst wachten tot ze getrouwd waren en had na Marg geen interesse meer in haar. En the Hound had haar net op tijd gered.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Zit nu even te twijfelen of Joffrey er overheen gegaan was.... of tijdens de rellen die mannen, waarvan ze later gered werd door Sandor Clegane.
ik verwacht dat Theon zich op offert voor Yaraquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bronn,Podrick,Brienne,Marg, Yara, Gilly niet perse denk ik.
plezier met het verhaal weg? leg eens uit?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:09 schreef Zith het volgende:
Iemand nog zin in de -te komen- boeken? Mijn plezier met het verhaal, en ook de boeken, is wel zo'n beetje weg.
Stannis?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt hoor. Het dichtste bij een dode character met development komt een ygritte en the red wedding.
mwa, was pas zijn laatste seizoen echt een main.quote:
Tywin?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mwa, was pas zijn laatste seizoen echt een main.
best wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |