half man zoals het in die "tijd" genoemd werd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:24 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hoezo is een dwerg nou weer geen man?
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:21 schreef studentje7.1 het volgende:
Voor mij was deze aflevering toch wel "film van het jaar" tot nu toe. Sowieso beste battle sequens ooit.
De goeierikken winnen, iemand belangrijks ging dood behalve de antagonist en iedereen wist dat de Vale uiteindelijk er toch bij zou komen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Vond jij deze aflevering voorspelbaar? Wauw..
hij zegt toch film van het jaar?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...
Ondanks dat er 10 miljoen schijnt te zijn gegaan in het budget van deze aflevering, komt het gewoon niet aan wat films voor mogelijkheden hebben in deze.
Hij zegt dat inderdaad en daarna? 'Beste battle sequence ooit'. 'Ooit' gaat over meer dan alleen dit jaar dunkt me...quote:
een uitkomst die op voorhand als waarschijnlijk werd bestempeld hoeft niet voorspelbaar te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De gehele Lord of the Rings-serie, Gladiator, Braveheart niet gezien? Wellicht dat The Last Samurai ook wel te noemen is...
Ondanks dat er 10 miljoen schijnt te zijn gegaan in het budget van deze aflevering, komt het gewoon niet aan wat films voor mogelijkheden hebben in deze.
[..]
De goeierikken winnen, iemand belangrijks ging dood behalve de antagonist en iedereen wist dat de Vale uiteindelijk er toch bij zou komen.
Ik heb die films zeker gezien. Maar ik vind dit qua "realisme/wreedheid/spanning/gevoel van hopeloosheid die je op zo een slagveld waarschijnlijk hebt als soldaat" gewoon het best uitgewerkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Noem je ook even wat filmsquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Vond jij deze aflevering voorspelbaar? Wauw..
puntje, ik ben het ook niet met de stelling eens verderquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:31 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Hij zegt dat inderdaad en daarna? 'Beste battle sequence ooit'. 'Ooit' gaat over meer dan alleen dit jaar dunkt me...
de draken hebben 1 boot vernietigd. de rest hebben ze nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?
dat het dus niet vast stond, en ook niet hoe als het zou gebeuren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
snelle leerling ben je.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.
Ik ben geen trol. Maar goed. Gewoon een fan van de serie die de laatste tijd wat teleurgesteld is in de voorspelbaarheid en domheid van de show. Maar goed, dat mag blijkbaar niet. Je mag alleen de glorie verspreiden, want anders ben je een trol. Pffffffff.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat je hier de troll bent dus ik ga je niet voeden.
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
nee als je het maar goed beargumenteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ben geen trol. Maar goed. Gewoon een fan van de serie die de laatste tijd wat teleurgesteld is in de voorspelbaarheid en domheid van de show. Maar goed, dat mag blijkbaar niet. Je mag alleen de glorie verspreiden, want anders ben je een trol. Pffffffff.
precies, dus echt voorspelbaar is het dan niet. Het is alleen zo gelopen zoals vooraf gedacht werd. Daar zit toch echt wel verschil in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het moment en het hoe van de redding van de slag door The Vale was achteraf flauw en voorspelbaar ja. Maar jij zat niet met een knoop in je maag naar de veldslag te kijken, met telkens de vrees dat het toch niet tóch mis zou gaan?
Wow. Dus bij iedere film en serie die jij kijkt (want daar gaan hoofd-karakters nooit dood) verveel je je om die kutfilm tijdens de actie, omdat het toch al vast staat wie het overleeft. Ik heb dan best medelijden met jou gebrekkige empathie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.
Goede conclusie. Ik heb medelijden met jouW gebrekkige empathie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow. Dus bij iedere film en serie die jij kijkt (want daar gaan hoofd-karakters nooit dood) verveel je je om die kutfilm tijdens de actie, omdat het toch al vast staat wie het overleeft. Ik heb dan best medelijden met jou gebrekkige empathie.
Agree to disagree. In Braveheart waar ze op een gegeven moment gewoon verraden worden en dus weten dat ze gaan verliezen terwijl de steun waarop ze rekenden wegrijdt, vond ik een sterker moment van hopeloosheid. Of het moment waarop Haldir doodgaat en ziet hoeveel van zijn mede-elven dood zijn vond ik wel wat sterker overkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:32 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb die films zeker gezien. Maar ik vind dit qua "realisme/wreedheid/spanning/gevoel van hopeloosheid die je op zo een slagveld waarschijnlijk hebt als soldaat" gewoon het best uitgewerkt.
Dat moment dat Jon onderuit gaan en bijna vertrapt wordt, terwijl je daaromheen al die hopeloze mensen ziet proberen te vluchten of op iemand in te hakken, vaak complete onduidelijkheid en hectiek ... dit komt naar mijn voorstelling het beste in de buurt bij het gevoel wat je op een echt slagveld hebt.
Misschien kwam het er wat verkeerd uit, ik bedoelde meer een mankement in de ogen van mensen, of een afwijking van de norm.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:24 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hoezo is een dwerg nou weer geen man?
Haha haquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee. Main characters die character development hebben ondergaan gaan niet dood. Dus ook Jonnie Snow niet.
Game of Thrones. Welke character is veranderd dan tijdens de show en doodgegaan? Ik kan er niet veel noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Haha ha
Welke serie heb je gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |