Ned Stark, van groot vechter tot naïef schoothondje van de troon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Game of Thrones. Welke character is veranderd dan tijdens de show en doodgegaan? Ik kan er niet veel noemen.
hij heeft wel een punt hoor. Het dichtste bij een dode character met development komt een ygritte en the red wedding.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Haha ha
Welke serie heb je gekeken?
dat is niet on screen gebeurd zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ned Stark, van groot vechter tot naïef schoothondje van de troon.
Dat is ook een verteltechniek he: dramatische ironie. Helemaal niets mis mee. Dat Littlefinger met zijn leger zou komen is gewoon vooraf in beeld gebracht, uitgelegd, aangekondigd. Als hij niet was gekomen was dat een stuk matiger geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wist sowieso al dat de draken de boten zouden vernietigen en dat de army of the vale zou komen om de dag te redden. Dat stond al vast. Wat wat er precies onvoorspelbaar aan?
Laten we de GoT nou niet vergelijken met de goedkope rommel die TWD isquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
Bij bijvoorbeeld the Walking Dead zijn er ook zat mains dood gegaan, maar van sommige weet je dat ze niet dood gaan. Al weet je het daar ook nooit zeker.
Dat is ook weer overdreven. Er staat er daar 1 aan het roer met af en toe wat last van torren in zijn kop. Maar ook die serie komt vaak erg sterk uit de verf. Natuurlijk ook een kwestie van smaak wat betreft gore en zombies, of tieten en drakenquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Laten we de GoT nou niet vergelijken met de goedkope rommel die TWD is
Was het maar zo. Ik vind het echt belachelijk kut en ik ben juist dol op zombiesquote:
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou wel willen weten van wie het allemaal extreem voorspelbaar vinden, wie er uiteindelijk wel en niet doodgaan. Dat sommige karakters op dit moment in het verhaal niet doodgaan is inderdaad voorspelbaar, maar ook logisch: daar is het een verhaal voor, met een bepaalde climax. Het wordt pas moeilijk om het einde te voorspellen. Dus kom maar op, maken we over twee jaar de rekening op
dat is waar, het was ook maar ter vergelijking.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik vind het echt belachelijk kut en ik ben juist dol op zombiesDe boog van GoT staat ook niet altijd gespannen maar een vergelijking met twd vind ik ronduit beledigend.
Alleen Ramsey toch?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Zo had ik hem vanuit de boeken ook wel wat geinterpreteerd.
Blauw haar en zo.
[..]
Als je ook sec bekijkt wat er met Sansa gebeurd is in de loop der tijd, incl. verkrachtingen door twee man en het van dichtbij meemaken van de onthoofding van je vader, dan is een stukje onverschilligheid op een gegeven moment wel een logisch gevolg.
Zeker omdat ze begon als een erg plat en oppervlakkig meisje.
Bronn,Podrick,Brienne,Marg, Yara, Gilly niet perse denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.
als laatste blijven leven (tot de laatste aflevering)
Jaimie
Bronn
Margaery
Brienne
Podrick
Sansa
Jon
Tyrion
Varys
Dany
Brann
Yara
Samm
Gilly
Arya
Ik bedoel juist inclusief de laatste afleveringquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben niet van het extreem voorspelbaar kamp maar wil toch een duid in het zakje doen.
als laatste blijven leven (tot de laatste aflevering)
Jaimie
Bronn
Margaery
Brienne
Podrick
Sansa
Jon
Tyrion
Varys
Dany
Brann
Yara
Samm
Gilly
Arya
laatste aflevering verwacht ik dat er niemand dood gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik bedoel juist inclusief de laatste aflevering
Zit nu even te twijfelen of Joffrey er overheen gegaan was.... of tijdens de rellen die mannen, waarvan ze later gered werd door Sandor Clegane.quote:
Nee, Joffrey zou eerst wachten tot ze getrouwd waren en had na Marg geen interesse meer in haar. En the Hound had haar net op tijd gered.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Zit nu even te twijfelen of Joffrey er overheen gegaan was.... of tijdens de rellen die mannen, waarvan ze later gered werd door Sandor Clegane.
ik verwacht dat Theon zich op offert voor Yaraquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bronn,Podrick,Brienne,Marg, Yara, Gilly niet perse denk ik.
plezier met het verhaal weg? leg eens uit?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:09 schreef Zith het volgende:
Iemand nog zin in de -te komen- boeken? Mijn plezier met het verhaal, en ook de boeken, is wel zo'n beetje weg.
Stannis?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt hoor. Het dichtste bij een dode character met development komt een ygritte en the red wedding.
mwa, was pas zijn laatste seizoen echt een main.quote:
Tywin?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mwa, was pas zijn laatste seizoen echt een main.
best wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |