als je hem deelt door 2 plus wat jaartjes erbij komen we in de buurt denk ik.quote:
als ik op de pc zit zal ik daar de OP even mee aanvullen.quote:
okee....ergens in de 50 begin 60 dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
als je hem deelt door 2 plus wat jaartjes erbij komen we in de buurt denk ik.
Mooi. Eindelijk een keer de kans om iemand te vragen of hij nou echt zo'n klein pikkie heeft welke gecompenseerd moet worden met een tering geluid waar iedereen een tering hekel aan heeft. Waarom de neuk ga jij bepalen dat wij naar dat mooie diepe harde geluid moeten luisteren. Teringpaupermetjetokkiemotor.quote:Op mijn motor zit een akrapovic uitlaat. De db-killer had ik eruit. Mooi hard diep geluid,
hallo! dat mot iedereen toch zelf weten gast?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi. Eindelijk een keer de kans om iemand te vragen of hij nou echt zo'n klein pikkie heeft welke gecompenseerd moet worden met een tering geluid waar iedereen een tering hekel aan heeft. Waarom de neuk ga jij bepalen dat wij naar dat mooie diepe harde geluid moeten luisteren. Teringpaupermetjetokkiemotor.
Nee, net als dat gas geven terwijl je de straat uit gaat. Lawaai. En vooral heel erg zielig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! dat mot iedereen toch zelf weten gast?
jonguhh.....ga jij nou maar weer lekker fietsen flierefluiter.....en dan hoop ik vooral dat het veel gaat regenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, net als dat gas geven terwijl je de straat uit gaat. Lawaai. En vooral heel erg zielig.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
als ik op de pc zit zal ik daar de OP even mee aanvullen.
Dan kun jij hem lekker uitlachen als je in je Mercedes C-class van de zaak voorbij rijd terwijl je wat extra gas geeft!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jonguhh.....ga jij nou maar weer lekker fietsen flierefluiter.....en dan hoop ik vooral dat het veel gaat regenals jij lekker aan het fietsen bent.
Is verboden, Hansquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! dat mot iedereen toch zelf weten gast?
Ik heb een stukje karton met twee knijpers tussen m'n spaken gestoken. Ik voel me dan net zo stoer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jonguhh.....ga jij nou maar weer lekker fietsen flierefluiter.....en dan hoop ik vooral dat het veel gaat regenals jij lekker aan het fietsen bent.
uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun jij hem lekker uitlachen als je in je Mercedes C-class van de zaak voorbij rijd terwijl je wat extra gas geeft!
jup, dat klopt inderdaad. Je zal mij daarom ook niet horen zeuren als ik daar voor beboet word.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi. Eindelijk een keer de kans om iemand te vragen of hij nou echt zo'n klein pikkie heeft welke gecompenseerd moet worden met een tering geluid waar iedereen een tering hekel aan heeft. Waarom de neuk ga jij bepalen dat wij naar dat mooie diepe harde geluid moeten luisteren. Teringpaupermetjetokkiemotor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
je meent het?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een stukje karton met twee knijpers tussen m'n spaken gestoken. Ik voel me dan net zo stoer.
Omdat fietsen lekker is. Gezond is. Je geen parkeer probleem hebt. Het niet zo pauper staat om voor 100 meter de auto te pakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je meent het?maar ik bedoel waarom niet fietsen als het niet hoeft? ik pak liever de auto hoor...dan dat ik met de fiets ga.
Kijk, dit is nu een man die het begrepen heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
uiteraard.en trouwens......waarom fietsen als je een auto hebt. ik heb altijd zo'n hekel aan die domme fietsers.... zeker als ik aan het rijden ben. die fietsers zitten altijd in de weg.
fietsen is niet gezond.....bovendien heb ik de hele tijd het gevoel dat ik een harde zadel in mijn kont krijg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:56 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Omdat fietsen lekker is. Gezond is. Je geen parkeer probleem hebt. Het niet zo pauper staat om voor 100 meter de auto te pakken.
Ja de steeg inderdaad, het is een koophuis, waar kan je dat terug vinden of je jouw stuk verplicht moet onderhouden? Maar aan de kadaster tekeningen te zien, denk ik dat wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik neem aan dat het over de steeg gaat? Bij mij is het zo dat ik op het stuk steeg wat van mij is geen spullen mag plaatsen en het moet onderhouden. Heb jij dat ook niet?
gewoon lekker relaxt met de auto..... gewoon lekker 200 rijden overal. heerlijk dat is het echte leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu een man die het begrepen heeft
fietsfreak gespot.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:02 schreef Rezania het volgende:
Mensen die een teringherrie maken met hun scooter/motor.
jaa.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey matthias, hoe gaat het? Ben je al van je keelpijn af?
En als ze allemaal in de auto zitten heb je er minder last van?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
uiteraard.en trouwens......waarom fietsen als je een auto hebt. ik heb altijd zo'n hekel aan die domme fietsers.... zeker als ik aan het rijden ben. die fietsers zitten altijd in de weg.
Misschien ging je vriend iets minder diep dan voorheenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa.ik had er opeens heel plotseling geen last meer van..... vreemd he?
In je koopakte? Is de steeg van jou of van de gemeente?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja de steeg inderdaad, het is een koophuis, waar kan je dat terug vinden of je jouw stuk verplicht moet onderhouden? Maar aan de kadaster tekeningen te zien, denk ik dat wel ja.
nee, maar die springen tenminste niet plotseling voor mijn auto als ik aan het rijden ben....en dat doen die fietsers wel waardoor ik weer hard moet remmen en bijna een hartaanval krijg van schrik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als ze allemaal in de auto zitten heb je er minder last van?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien ging je vriend iets minder diep dan voorheen
Moet je wat beter om je heen kijken voortaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee, maar die springen tenminste niet plotseling voor mijn auto als ik aan het rijden ben....en dat doen die fietsers wel waardoor ik weer hard moet remmen en bijna een hartaanval krijg van schrik.
vriend! ik kijk mezelf al een ongeluk.....ik heb vaak nekpijn van al dat draaien met mijn hoofd...ik heb vaak hoofdpijn omdat ik voorduurd met mijn ogen van lings naar rechts moet draaien om het totaalbeeld te houden en zo dus iedereen en alles in de gaten te moeten houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je wat beter om je heen kijken voortaan.
Moet je om drie uur 's nachts ook niet door het centrum van Utrecht rijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee, maar die springen tenminste niet plotseling voor mijn auto als ik aan het rijden ben....en dat doen die fietsers wel waardoor ik weer hard moet remmen en bijna een hartaanval krijg van schrik.
maar ik rij daar helemaal nooit.... maar amsterdam wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef KosterT het volgende:
[..]
Moet je om drie uur 's nachts ook niet door het centrum van Utrecht rijden.
pardon! ik heb helemaal niks gezegd man! jij verzint nu gewoon van alles wat helemaal niet waar is.quote:
Bewijs jij het tegendeel maarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pardon! ik heb helemaal niks gezegd man! jij verzint nu gewoon van alles wat helemaal niet waar is.
Snap niet waar je je druk om maakt. Ik zie je wel in de SCquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
negeren is in deze het beste om te doen.
fijne dag nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |