SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Sjoef welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fris en fruitig en vandaag geen stokverplichtingen...
Ik zie er nog maar weinig van.....quote:
Hier volopquote:
Goedemorgen heren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mo_Muffin op 21-06-2016 09:22:47 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Noh! Beetje just me vergeten.quote:
* just me droogt traantjesquote:
quote:
Droog je tranen, just me, oooh just mequote:
Die gasten sporen echt niet, is het jullie überhaupt duidelijk wat het concrete doel van zulke terroristen is?quote:Een winkelcentrum in het centrum van Brussel is vanmorgen afgezet na een bommelding.
Die lui leven in hun eigen donkere realiteit. Fijn voor ze, maar die realiteit mogen ze lekker steken waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten sporen echt niet, is het jullie überhaupt duidelijk wat het concrete doel van zulke terroristen is?
Behalve de haat jegens 'het Westen' is het mij in ieder geval niet duidelijk en heb ik geen idee wat hun doel is, Europa bekeren/omvormen zal namelijk niet gaan lukken.
ToTquote:
Hehehe bloeddruk is okee nu!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT![]()
![]()
Hoe staat het met de escapades op de Filippijnen? Je hebt de busreizen dus overleefd.Hoe is je bloeddruk nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |