abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:50:01 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163540297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan als je geen reacties wil?
Voor degene die er wat aan heeft. Persoonlijk gebruik ik bnw ook daarvoor. Links e.d. aangedragen door Biek, Jaap en wat andere users. De discussie die toch altijd op hetzelfde uitloopt, boeit me weinig. Mij gaat het om de info.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 18:51:54 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_163540333
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor degene die er wat aan heeft. Persoonlijk gebruik ik bnw ook daarvoor. Links e.d. aangedragen door Biek, Jaap en wat andere users. De discussie die toch altijd op hetzelfde uitloopt, boeit me weinig. Mij gaat het om de info.
En de paus is katholiek O~) _O-
pi_163540338
De reden waarom ik dus een tijdje BNW-pauze heb genomen. Maar het gaat klaarblijkelijk gewoon maar door.

Zeg dan gewoon eerlijk dat het beleid is dat hier een beetje een "gekke stellinkjes" hoek van is gemaakt om bepaalde denkbeelden uit NWS en andere fora te weren. Dan weet iedereen dat hier geen discussie gewenst is door de "echte BNW'ers" en dan kan het hier een gezellige grote linkdump / circlejerk worden! :)

On-topic
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

Mods, gaan jullie nu serieus posts ombouwen? Dat is wel van een bedenkelijk niveau imho.
pi_163540359
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Sommige mensen willen alleen een wellus nietus discussie of alleen maar trappen , het is zinloos om met die mensen in discussie te gaan .
:') Ach ja wat een onzin.

Als het om een welles-nietus discussie zou gaan dan zou ik toch niet aan CAD vragen te onderbouwen wat er mis is met gelijke rechten voor iedereen (ongeacht seksuele voorkeur of voorkeur om een ander geslacht te zijn).

CAD kan dit blijkbaar niet en doet dan maar net alsof degene die het vraagt een trol is maar het mag voor iedereen met een beetje verstand toch wel duidelijk zijn dat CAD domweg niet de capaciteiten heeft om haar foute mening te onderbouwen.
pi_163540375
quote:

[..]

Het enige dat ik jou, ook de afgelopen maanden, heb zien doen is af en toe je hoofd in dit mierennest steken, roepen dat "DISCUSSIE HEEFT GEEN ZIN" en dat soort andere dooddoeners, om vervolgens de vermoorde onschuld uit te hangen alsof men hier alleen maar komt om jou van repliek te voorzien. Alsjeblieft zeg.

Dat ik zo uit mijn slof schiet, daar is echt wel wat voor nodig.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:56:34 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163540451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

niemand is hier planner die gaat bepalen hoe je je tijd moet indelen.
precies dus dat gezeur elke dag :? Wist je dat er ook mensen bestonden die het te druk hebben met discussies voeren en geen tijd uittrekken om te klagen over hoe andere mensen niet in hun keurslijf passen ? Die leren liever .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:56:49 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163540458
quote:

[..]

dan lees je toch alleen de info en onthoud je je van commentaar.
pi_163540475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Summers het volgende:

[..]

precies dus dat gezeur elke dag :? Wist je dat er ook mensen bestonden die het te druk hebben met discussoes voeren en geen tijd uittrekken om te klagen over hoe andere mensen niet in hun keurslijf passen ? Die leren liever .
Dit soort hooghartige commentaren helpen de boel ook echt niet vooruit he. Soort rare uithalen met fluwelen handschoenen.

Waarom gaat het hier toch om de zoveel tijd mis? :X
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:58:19 #159
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163540498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Summers het volgende:

[..]

precies dus dat gezeur elke dag :? Wist je dat er ook mensen bestonden die het te druk hebben met discussies voeren en geen tijd uittrekken om te klagen over hoe andere mensen niet in hun keurslijf passen ? Die leren liever .
voor iemand die een freespirit pleegt te zijn, heb je een behoorlijk dictoraal toontje.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:58:49 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163540504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan lees je toch alleen de info en onthoud je je van commentaar.
dan lees jij toch alleen de info en stop met klagen en gaat in discussie met iemand die daar wel zin in heeft ?
pi_163540534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:58 schreef Summers het volgende:

[..]

dan lees jij toch alleen de info en stop met klagen en gaat in discussie met iemand die daar wel zin in heeft ?
Dit is een openbaar forum. Hier kan iedereen op iedereen reageren. :)

Verder wat THEFXR zegt, voor vrije spirits zijn bepaalde users hier behoorlijk dwingend ingesteld over wie wel of niet wat mag vinden en doen en laten...
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:59:54 #162
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163540536
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit soort hooghartige commentaren helpen de boel ook echt niet vooruit he. Soort rare uithalen met fluwelen handschoenen.

Waarom gaat het hier toch om de zoveel tijd mis? :X
Ik heb het over gelijkwaardigheid en respect voor iedereen , het is juist hooghartig om je als puppetmaster te gedragen en te doen alsof iemand je iets verplicht is .
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:00:23 #163
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163540551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:58 schreef Summers het volgende:

[..]

dat spindoctor gedoe heeft op mij geen vat. ik vertel alleen dat er regels op het forum zijn.
als je er niet aan wil houden, dan zin de consequenties ook voor jou.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:02:51 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163540613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat spindoctor gedoe heeft op mij geen vat. ik vertel alleen dat er regels op het forum zijn.
als je er niet aan wil houden, dan zin de consequenties ook voor jou.
what ever , ik ga nu ook wat anders doen want dat komt mij uit en het boeit me niet wat jij daarvan vind .
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 19:04:57 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_163540661
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:52 schreef ChrisCarter het volgende:
De reden waarom ik dus een tijdje BNW-pauze heb genomen. Maar het gaat klaarblijkelijk gewoon maar door.

Zeg dan gewoon eerlijk dat het beleid is dat hier een beetje een "gekke stellinkjes" hoek van is gemaakt om bepaalde denkbeelden uit NWS en andere fora te weren. Dan weet iedereen dat hier geen discussie gewenst is door de "echte BNW'ers" en dan kan het hier een gezellige grote linkdump / circlejerk worden! :)

On-topic

Mods, gaan jullie nu serieus posts ombouwen? Dat is wel van een bedenkelijk niveau imho.
Blijkbaar is dat de bedoeling.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:15:12 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163540870
quote:

ik denk dat NWS icm de frontpage de meeste hits, dus geld oplevert.
kan me best voorstellen dat je dus geen bnw gedoe in NWS wil hebben
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:26:03 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163541102
Ik ga er zo weer verder op in. Nu enigszins opgeschoond iig. Iedereen even rustig aan graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163541214
quote:

On-topic

Inderdaad.. ik snap dat jogy het met goede bedoelingen deed, maar persoonlijk had ik liever de post verwijderd zien worden in plaats van dit.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:08:39 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163541922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Inderdaad.. ik snap dat jogy het met goede bedoelingen deed, maar persoonlijk had ik liever de post verwijderd zien worden in plaats van dit.
Doe ik dan ook alsnog hoor, geen probleem.

Punt is, even van mijn kant bekeken dus; Ja, er behoort een discussie op gang te komen op basis van wat er gepost wordt, helemaal mee eens maar dan moet er ook wel ruimte blijven voor die discussie. Wat ik net dus zag was een post van cad, die op zich best discussie waardig had kunnen zijn maar het eerste commentaar erop was al een opmerking die er totaal niet tot uitnodigde. Het kwam op mij over (geschreven woord, kan anders zijn) als een denigrerende opmerking in de trant van 'het is kansloos om het te zeggen omdat jij bent wie je bent maar toch zeg ik het maar' en daar ging ze van uit haar stekker. Echter kan ik daar dus weinig mee omdat het begin al beledigend was dus kan ik het cad niet alleen aanrekenen. Als de posts naar iemand toe normaal zijn (bericht inhoudelijk) en de reactie dan alsnog zoals ze zijn dan is het een stuk helderder en makkelijker om erop in te grijpen en bij overmaat andere stappen te zetten als dit noodzakelijk is, nu komt het over als een actie > reactie.

Ik besef ook wel dat het al een tijdje gaande is dus het is niet onbegrijpelijk verder maar op zich begrijp ik ook wel waarom er nu zo gepost wordt met minimale discussie, want met discussie is het hek ook van de dam. Dus zou dit de mindere zijn van 'twee kwaden' zeg maar.

BNW is niet het 'gekkie-uithoekje' verder al komen er hier wel markantere meningen en personen voorbij omdat het dus wel de alternatieve perspectieven bezoekt en dus ook de alternatieve personen aantrekt. Op zich geen probleem, boeiend (in postieve zin) zelfs maar het maakt de discussie wel lastiger als de meningen zo ver uit elkaar liggen dat je het moet gaan meten in lichtjaren in plaats van kilometers. Het zij zo, nogmaals; als je de inhoud van de post bekritiseerd is het geen probleem, maar hou het daarbij. Dat maakt het helderder voor iedereen.

Dat gezegd hebbende zal ik zo de topic pointer van die reeks bekijken en zo nodig aanpassen met de melding dat het geen nieuwsdump moet worden en de algemene regel dat je niet op de persoon maar op de inhoud moet gaan posten.
Vrijheid
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:15:18 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163542032
Dus dat.
Vrijheid
pi_163542590
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Punt is, even van mijn kant bekeken dus; Ja, er behoort een discussie op gang te komen op basis van wat er gepost wordt, helemaal mee eens maar dan moet er ook wel ruimte blijven voor die discussie. Wat ik net dus zag was een post van cad, die op zich best discussie waardig had kunnen zijn maar het eerste commentaar erop was al een opmerking die er totaal niet tot uitnodigde. Het kwam op mij over (geschreven woord, kan anders zijn) als een denigrerende opmerking in de trant van 'het is kansloos om het te zeggen omdat jij bent wie je bent maar toch zeg ik het maar' en daar ging ze van uit haar stekker. Echter kan ik daar dus weinig mee omdat het begin al beledigend was dus kan ik het cad niet alleen aanrekenen. Als de posts naar iemand toe normaal zijn (bericht inhoudelijk) en de reactie dan alsnog zoals ze zijn dan is het een stuk helderder en makkelijker om erop in te grijpen en bij overmaat andere stappen te zetten als dit noodzakelijk is, nu komt het over als een actie > reactie.

Ik besef ook wel dat het al een tijdje gaande is dus het is niet onbegrijpelijk verder maar op zich begrijp ik ook wel waarom er nu zo gepost wordt met minimale discussie, want met discussie is het hek ook van de dam. Dus zou dit de mindere zijn van 'twee kwaden' zeg maar.

BNW is niet het 'gekkie-uithoekje' verder al komen er hier wel markantere meningen en personen voorbij omdat het dus wel de alternatieve perspectieven bezoekt en dus ook de alternatieve personen aantrekt. Op zich geen probleem, boeiend (in postieve zin) zelfs maar het maakt de discussie wel lastiger als de meningen zo ver uit elkaar liggen dat je het moet gaan meten in lichtjaren in plaats van kilometers. Het zij zo, nogmaals; als je de inhoud van de post bekritiseerd is het geen probleem, maar hou het daarbij. Dat maakt het helderder voor iedereen.

Dat gezegd hebbende zal ik zo de topic pointer van die reeks bekijken en zo nodig aanpassen met de melding dat het geen nieuwsdump moet worden en de algemene regel dat je niet op de persoon maar op de inhoud moet gaan posten.
Het eerste; mooi :P.

Mocht je doelen op mijn post; ik vroeg of het zin had om haar uit te leggen waar ze mis zat. Vrij normaal mijn inziens. Vervolgens reageert ze daarop met 'peanut brein' en dat ze hier niet is om te discussiëren. In feite beantwoord ze mijn vraag daarmee; nee het heeft geen zin, wat direct mijn vraag vrij legitiem maakt (oke, nu ben ik een klein beetje aan het mierenneuken, maar je snapt mijn punt vast wel).

Maar goed, case closed wat mij betreft, op naar de volgende ;)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:04:59 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163543074
Info zegt genoeg, ik ga de discussie niet (meer) aan met mensen die jaar in jaar uit elk complot belachelijk maken, dit als hun dagelijkse tijdsverdrijf. Voor de rest post ik wat ik wil en lees ik waar ik iets aan heb door de paar users die het nog doen. Dat is het laatste wat ik daar nog over zeg. Amen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163543123
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zie forums als kroegjes - en er zijn bepaalde kroegjes voor bepaalde mensen....iedereen mag binnen maar dat bedoelt niet dat je met iedereen 'gezellig' of in discussie moet doen.
Waarom moet ik 'gezellig' doen of 'in discussie' gaan met bepaalde 'kroeg bezoekers' die ik niet leuk vindt?
Misschien komt er 'n nieuwe regel waar iedere user verplicht is om zoveel zinnetjes per week te schrijven. :)
Er zijn 'n aantal gasten hier die ik helemaal geen zin heb om verder te communiceren omdat het puur zonder van onze tijd is.
Als ik wil, kan ik makkelijk 'n 'discussie'(ruzie/argument) in 'MSM gelovers' forums vinden.
I've got better things to do.
ik was onder de indruk dat BNW anders was....blijkbaar niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163543202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Info zegt genoeg, ik ga de discussie niet (meer) aan met mensen die jaar in jaar uit elk complot belachelijk maken, dit als hun dagelijkse tijdsverdrijf. Voor de rest post ik wat ik wil en lees ik waar ik iets aan heb door de paar users die het nog doen. Dat is het laatste wat ik daar nog over zeg. Amen!
Precies. Als je iets in de officiele info/versie/verhaaltjes/beelden fout ziet, wat is het punt om in 'discussie' te gaan met mensen die 't allemaal verdedigen en goedpraten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 05-07-2016 21:18:42 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:14:20 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163543223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als dat echt je insteek is dan zou ik gewoon een whatsapp groepje opstarten of elkaar DM/PM's gaan sturen. Discussie krijg je toch wel, inherent aan het forum. Voorwaarde is enkel en alleen dat het dus op de inhoud gaat en niet op de persoon.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')