slaap lekker just mequote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
daarom tijd voor mij om af te sluiten om morgen weer gezond op te staan!trustuh allen
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
Truste just me én Chuf!
Gaan jullie samen de stok zoeken ofzo?
Welke versie heb je nu? Ik ken Mixxx verder niet zo in depth, sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Net werkte alles prima, maar als ik Mixxx nu opstart, geeft -ie de tracks niet weer die ik in een mapje heb klaargezet. In geen enkel mapje waar mp3's staan, trouwens. Het programma lijkt te crashen, want afsluiten lukt ook niet en dat moet ik met ctrl+alt+delete doen.
Ha just mequote:
Lastige keuze Knokkels, ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha just me![]()
Zo, telefoon loopt weer als een zonnetje![]()
Vandaag toch maar eens goed aan de opruim hier.
Maar ook willen draaien. Mmmmmmmmmm
Nope, ik moet gewoon tot 17.00 uur werken vandaag, maar Sjoef succesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
Truste just me én Chuf!
Gaan jullie samen de stok zoeken ofzo?
Ja maar het is zo ver vanuit Delft naar hier hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:16 schreef just me het volgende:
[..]
Lastige keuze Knokkels, ik zou het wel weten
LOL dan moet je zelf maar schoonmaken, ik ga het vanmiddag om 15.00 uur doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar het is zo ver vanuit Delft naar hier he
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
LOL dan moet je zelf maar schoonmaken, ik ga het vanmiddag om 15.00 uur doen
neem een sterke bak, dat helptquote:
Na een tijdje kan Mixxx wel eens vastlopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Net werkte alles prima, maar als ik Mixxx nu opstart, geeft -ie de tracks niet weer die ik in een mapje heb klaargezet. In geen enkel mapje waar mp3's staan, trouwens. Het programma lijkt te crashen, want afsluiten lukt ook niet en dat moet ik met ctrl+alt+delete doen.
Wat zit je toch steeds met je telefoon te rommelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha just me![]()
Zo, telefoon loopt weer als een zonnetje![]()
Vandaag toch maar eens goed aan de opruim hier.
Maar ook willen draaien. Mmmmmmmmmm
Ik werd om 5:55 wakker en dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
neem een sterke bak, dat helpt
ik schrok me vanmorgen rot, werd om 06.45 uur wakker en dacht dat ik me verslapen had
Die rom bleek toch niet helemaal geweldig te zijn. Deze dan wel weerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds met je telefoon te rommelen?
Goedemorgen allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |