Ze heeft de britse democratie gerespecteerd .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:18 schreef Peachbird het volgende:
Maar wat jo cox betreft; ze was een verrader van de volkeren der natiestaten, ze had uitgehoord moeten worden over haar medecollaborateurs door een tribunaal.
Je grijsgedraaide repertoire uit anti-democratische leuzen bestaat die oproepen mensen met ander gedachtegoed te berechten. Zulke fascistische uitspraken maken dat je door niemand serieus wordt genomen. Ergo, sta je binnen no time buiten de samenleving.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer kaas heb gegeten van politiek dan jij. Je komt zelf met een drogreden aan.
Omdat ze iets anders vindt dan jij? Dan mag dit halve forum ook wel voor de rechtbank verschijnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:12 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat een belachelijke insinuaties weer hier, ik sta nergens te juichen. Ik had jo cox liever in de rechtbank gezien.
Dan zou een Brits parlement eerst de wetten moeten veranderen. Maar in welke zin?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
. Feitelijk is dat dus het veranderen van de huidige regels om mensen die niet crimineel zijn, wel crimineel te maken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je grijsgedraaide repertoire uit anti-democratische leuzen bestaat die oproepen mensen met ander gedachtegoed te berechten. Zulke fascistische uitspraken maken dat je door niemand serieus wordt genomen. Ergo, sta je binnen no time buiten de samenleving.
Er zijn genoeg mensen die wel om haar rouwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef Peachbird het volgende:
Jo cox was een collaborateur van deze tirannieke gekken en daarom en niet anders, rouwt geen volk om haar, wat de moord overigens nogsteeds nergens goed maakt.
Ik ben een doorprikker van leugens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die wel om haar rouwen.
Ben jij niet zelf een collaborateur van tirannieke gekken?
Je pakt leuigens op en je geeft die door ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik ben een doorprikker van leugens.
Dat is niet interessant. Iedereen die het niet met je eens is als tyrannieke gekken betitelen die in de gevangenis moeten en van wie het niet erg is als ze vermoord worden is gewoon geschift, ongeacht welk etiket van een politieke stroming je er ook op wil plakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Leer de definitie van fascisme. Mafketel.
Het gaat niet om wat de EU is, of niet is. Het gaat er om dat jij het een goed idee vindt om mensen die het niet met jou eens zijn, of die de EU faciliteren door hun opvattingen, op te sluiten. Dat is niet het idee van "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dat je mag vinden wat je wilt, zo lang dat maar niet in strijd is met de wet. De wet willen veranderen zodat meer opvattingen strijdig met de wet worden is een voorbeeld van tirannie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik wordt echt per post hier meer gekleurd zeg..
Ach, er zijn tenminste genoeg bewijzen en er komen met de dag meer bij welk tegen de EU gelden. Ik wil best accepteren dat er mensen bestaan zoals jij, en nog wat hier die zich volledig aflsuiten van de werkelijkheid en blijven geloven dat de EU 'europese samenwerking' is ipv een bankiers alliantie die zich als rogue state gedraagt en publiekelijk, met genoeg verslagen' zelfs in het recente nieuws~ de democratie en natiestaten hekelt. Ik hoef daar zelf geen moeite voor te doen, de bewijzen vliegen je om de oren met uitspraken van rutte, juncker, merkel en dergerlijke eu lobbyisten. Ze zeggen het zelf, elke toespraak weer.
Jo cox was een collaborateur van deze tirannieke gekken en daarom en niet anders, rouwt geen volk om haar, wat de moord overigens nogsteeds nergens goed maakt.
Het gaat er wél om wat de EU is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat de EU is, of niet is. Het gaat er om dat jij het een goed idee vindt om mensen die het niet met jou eens zijn, of die de EU faciliteren door hun opvattingen, op te sluiten. Dat is niet het idee van "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dat je mag vinden wat je wilt, zo lang dat maar niet in strijd is met de wet. De wet willen veranderen zodat meer opvattingen strijdig met de wet worden is een voorbeeld van tirannie.
Ah, damage control. Leuk. Alleen jammer dat je al een keer of 7 hebt gezegd hoe je er werkelijk over denktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:18 schreef Peachbird het volgende:
Er is niks en dan ook niks goed aan deze moord.
Heldhaftig hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik ben een doorprikker van leugens.
Davidquote:
Dude, je mag best toegeven dat je fascist bent. Dat maakt je echt niet nòg walgelijker hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Leer de definitie van fascisme. Mafketel.
Verdraai mn woorden maar weer, ik weet het het is super makkelijk, dat is iig niet wat ik zei en ik heb geen zin om mezelf oneindig te herhalen bij jullie eutrolls, betaald of niet betaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ah, damage control. Leuk. Alleen jammer dat je al een keer of 7 hebt gezegd hoe je er werkelijk over denkt. Je hebt al gezegd dat je het eigenlijk maar goed vindt dat er een aanslag op de antidemocratie is gepleegd, je hebt al gezegd dat geweld tegen haar gerechtvaardigd is, en je hebt al gezegd dat iedereen juist zou moeten juichen om haar dood omdat ze hetzelfde is als een moordende IS-leider.
Betaald ? Word er iemand betaald om jou tegen te spreken ? Bij wie kan ik me melden voor deze job ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:48 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Verdraai mn woorden maar weer, ik weet het het is super makkelijk, dat is iig niet wat ik zei en ik heb geen zin om mezelf oneindig te herhalen bij jullie eutrolls, betaald of niet betaald.
Volgens mij wordt er gerefereerd naar nieuws uit 2014 waarin gesteld werd dat de EU mensen ging betalen voor het voeren van online discussies, maar geen idee of je jezelf nog kan aanmeldenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Betaald ? Word er iemand betaald om jou tegen te spreken ? Bij wie kan ik me melden voor deze job ?
Ah, nu wordt 'verdraaid' wat je letterlijk zegt. Maar het is goed om te zien dat je terugkrabbelt van je laaghartige uitspraken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:48 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Verdraai mn woorden maar weer, ik weet het het is super makkelijk, dat is iig niet wat ik zei
Uhuh. Iedereen die walgt van het feit dat je je leuter uit je broek haalt om deze moord is een eurotroll. Toppertje.quote:en ik heb geen zin om mezelf oneindig te herhalen bij jullie eutrolls, betaald of niet betaald.
Dit dus, daarom zeg ik ook of onbetaald, want de meeste eu-internet-agenten zijn gewoonweg dom en weten nieteens dat ze er voor betaald voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gerefereerd naar nieuws uit 2014 waarin gesteld werd dat de EU mensen ging betalen voor het voeren van online discussies, maar geen idee of je jezelf nog kan aanmelden
http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html
Er zit nogal een gat tussen 'EU-propaganda' en de lachwekkend antidemocratische bagger die jij in dit topic spuwt. Maar dat nuance niet je sterkste punt was, is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dit dus, daarom zeg ik ook of onbetaald, want de meeste eu-internet-agenten zijn gewoonweg dom en weten nieteens dat ze er voor betaald voor kunnen krijgen.
Ken je die 'agenten' dan ? Ze zijn in dienst genomen door de EU en weten niet dat ze betaald kunnen worden ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dit dus, daarom zeg ik ook of onbetaald, want de meeste eu-internet-agenten zijn gewoonweg dom en weten nieteens dat ze er voor betaald voor kunnen krijgen.
Ja, dat is de dekmantel die jij wilt gebruiken om mensen met volkomen normale opvattingen in het gevang te sodemieteren. Echter, wat jij voorstelt is ook gewoon tirannie. En nog een stukje erger dan waarvan jij de EU beticht.quote:
Waarom schrijf je in het Engels? Jij denkt dat FOK! een grote schare trouwe Britse volgers heeft?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef juliusceasar het volgende:
Vote for a Brexit England. Why should one murder of a mad man change your opinion about leaving the EU?
Er zitten ook amerikanen op fok, dus wat is je probleem met zijn post?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom schrijf je in het Engels? Jij denkt dat FOK! een grote schare trouwe Britse volgers heeft?
Dan moeten we rechtlijnig zijn en ook Arabische posts toestaan. Je bent ruimdenkender dan ik dacht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Er zitten ook amerikanen op fok, dus wat is je probleem met zijn post?
Oeps.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moeten we rechtlijnig zijn en ook Arabische posts toestaan. Je bent ruimdenkender dan ik dacht.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moeten we rechtlijnig zijn en ook Arabische posts toestaan. Je bent ruimdenkender dan ik dacht.
He, daar hebben we die malloot die het vermoorden van politici toejuicht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Kom eens met bewijs voor deze aantijging. Oh wacht...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
He, daar hebben we die malloot die het vermoorden van politici toejuicht.
Hoepel toch een eind op, vent.
Amerikanen kunnen toch niet voor een Brexit stemmen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef Peachbird het volgende:
Ik bedoel ermee te zeggen dat er ook andere nationaliteiten op fok rondlopen waaronder britten die dus wel kunnen stemmen en dus die britten adresseren is helemaal niet zo idioot.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen toch niet voor een Brexit stemmen?
Ik geloof geen enkele poll maar het idee is heerlijk. (overigens is dat maar 150.000 mensen die gestemd hebben op die site, en statistieken op mensen zijn onzin in een ongecontroleerde omstandigheid)quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:26 schreef BarryOSeven het volgende:
http://www.pollstation.uk/eu-referendum/poll/
81% leave
Die worstelen zich de hele dag door dat Nederlandse gebrabbel heen, hopend op dat ene Engelse berichtje.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:51 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat er ook andere nationaliteiten op fok rondlopen waaronder britten die dus wel kunnen stemmen en dus die britten adresseren is helemaal niet zo idioot.
Nadruk op adresseren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die worstelen zich de hele dag door dat Nederlandse gebrabbel heen, hopend op dat ene Engelse berichtje.
Ja? Hij adresseert ze/spreekt ze aan. In een topic dat 99% uit Nederlandse tekst bestaat. Dat zal me toch een impact hebben ...quote:
Als hier al Britten zitten, dan is dat toch omdat ze Nederlands kunnen, helder licht?quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:51 schreef Peachbird het volgende:
Ik bedoel ermee te zeggen dat er ook andere nationaliteiten op fok rondlopen waaronder britten die dus wel kunnen stemmen en dus die britten adresseren is helemaal niet zo idioot.
Dat soort figuren moet je bij de hand nemen en elke denkstap uitleggen. Na een post of 8 komen ze dan uit bij jouw voor de hand liggende conclusie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als hier al Britten zitten, dan is dat toch omdat ze Nederlands kunnen, helder licht?
Sowieso zal ook hier weer vrij duidelijk een scheiding tussen hoger en lager opgeleid te vinden zijn in de uitslagen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
83% van de Britse wetenschapper is voor Remain.
Thank you Hansquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef juliusceasar het volgende:
Vote for a Brexit England. Why should one murder of a mad man change your opinion about leaving the EU?
Zucht, boeit het nu werkelijk of er een beetje engels in de miljoenen berichten per dag voorkomt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als hier al Britten zitten, dan is dat toch omdat ze Nederlands kunnen, helder licht?
Het boeit niet, maar jouw redenering was gewoon krom.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:02 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zucht, boeit het nu werkelijk of er een beetje engels in de miljoenen berichten per dag voorkomt?
Mijn redenering is niks mis mee, jullie doen gewoon moeilijk omdat dat blijkbaar jullie werk hier is op fok oid, anders moeten jullie je tijd niet zo verspillen met het trachten mijn posts te ontleden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boeit niet, maar jouw redenering was gewoon krom.
Maar dat mag natuurlijk geen verrassing heten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |