abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:47:35 #26
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163181317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is wel te relativeren als je weet dat, als de door hun zo gewenste revolutie dan eindelijk uitbreekt, ze waarschijnlijk onder de tafel zitten te bibberen van angst. Tot die tijd vooral gal spuwen op internet en dingen roepen die lekker stoer klinken.
Dat dus vooral ^O^
Weg uit hun comfortzone, beeldscherm met ramplank. >:)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163181344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is wel te relativeren als je weet dat, als de door hun zo gewenste revolutie dan eindelijk uitbreekt, ze waarschijnlijk onder de tafel zitten te bibberen van angst. Tot die tijd vooral gal spuwen op internet en dingen roepen die lekker stoer klinken.
Ho ho, Elzies is lid van een clubje gelijkgestemden die zich voorbereiden op de oorlog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163181614
Ik vindt het wel goed als straks heel Engeland (Inclusief Ierland Schotland en Wails) voor Brexit stempt.
Net zoas Jan Roos al zei bij Geensteil: Die moordenaar van dat mens, die vrouw Coks, was helemaal geen Rechtse Brexit-man, maar een verwardde vent.
Allemaal valse vlag.
Trap ter niet in, Engeland!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:18:41 #29
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163181656
:D
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:20:02 #30
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163181679
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vindt het wel goed als straks heel Engeland (Inclusief Ierland Schotland en Wails) voor Brexit stempt.
Net zoas Jan Roos al zei bij Geensteil: Die moordenaar van dat mens, die vrouw Coks, was helemaal geen Rechtse Brexit-man, maar een verwardde vent.
Allemaal valse vlag.
Trap ter niet in, Engeland!
Stempt allen op de Tegenpartij _O-

'kant en klare meeneem bami" *O*
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163183223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind je uitspraken verachtelijk. Ik wil het even gezegd hebben. Ik dacht dat het niet mogelijk was dat er zulke mensen als jij in Nederland konden wonen (die niet volkomen doorgeslagen moslimgekken zijn), die zulke diepe haat hebben tegen mensen die een volkomen normale opvatting hebben en zelfs staan te juichen als ze worden vermoord.

Hoe kun je zo denken? :N
Wat een belachelijke insinuaties weer hier, ik sta nergens te juichen. Ik had jo cox liever in de rechtbank gezien.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_163183300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:12 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Wat een belachelijke insinuaties weer hier, ik sta nergens te juichen. Ik had jo cox liever in de rechtbank gezien.
Wat natuurlijk ook vrij ziekelijke anti-democratische denkbeelden zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:17:45 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163183324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:16 schreef Monolith het volgende:

In de rechtszaal was een stoot tegen het hoofd ook een probaat strafmiddeltje volgens deze user. Lijfstraffen voor de collaborateurs :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163183339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die Peachbird spoort niet heb ik het idee.
Die lieden zul je altijd hebben, helaas.
Goed, ik geef toe, ik ben ook geen heilig boontje, maar weet me vaak wel te beheersen.
En tuurlijk, iedereen denkt wel eens de meest vreselijke dingen, zolang het maar bij "denken" blijft.

Hij, betrokkene, is een geval van veel woorden maar weinig daden. Internet is "anoniem" dus lekker veilig.

Mbt die informatiestromen, daar is onderzoek naar geweest, zal vast ergens online staan, klopt het wel dat men selectief leest, dat is wat een overdaad aan nieuws met het brein doet. En geloof me, vrijwel iedereen maakt zich daaraan schuldig.
Danny (jeweetwel, de admin van fok) kent mij dus ben ik helemaal niet anoniem. Daarnaast moet men beter lezen wat ik zeg. Zie hier nogal wat fantasiebeelden over mijn persoon.. kan er wel om lachen hoor daar niet van. Maar wat jo cox betreft; ze was een verrader van de volkeren der natiestaten, ze had uitgehoord moeten worden over haar medecollaborateurs door een tribunaal. Er is niks en dan ook niks goed aan deze moord, wel enigzins begrijpelijk overigens dat het is gebeurd (tot zover het ook echt is en niet opgezet wat ook al eerder (en vaker) is gedaan om een popular vote te swayen) gezien de EU een monopolie op geweld jegens de volkeren idealiseert (EU leger bijv.) en alle geweldloos protest onmogelijk maakt dmv ridiculisatie, demonizatie, propaganda en daar waar nodig eliminatie/aanslagen (bijv op farage, wie zijn remkabels waren doorgesneden) http://www.dailymail.co.u(...)nfirm-foul-play.html

Maar Jo cox was echt niet zo belangrijk dat ze een logisch target was om de EU tegen te houden, immers zoals je ziet in de msm.. is de moord op Jo cox juist een factor die de EU versterkt in haar propagandavoering tegen een exit.

Gegroet.
-
pi_163183361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja man, want de EU is zo democratisch.
http://www.ad.nl/nieuws/r(...)-referenda~aaba1c8b/
-
pi_163183375
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

In de rechtszaal was een stoot tegen het hoofd ook een probaat strafmiddeltje volgens deze user. Lijfstraffen voor de collaborateurs :') .
Nee een klap tegen het hoofd is wel een wakker maker bij mensen die denken dat ze antidemocratisch alles kunnen maken omdat ze een brede bankrekening met een eu stempel erop hebben.
-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:20:55 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163183378
Oh, Danny kent je persoonlijk. Nee, dat pleit voor je.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:21:31 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163183384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:20 schreef Peachbird het volgende:
Nee een klap tegen het hoofd is wel een wakker maker bij mensen die denken dat ze antidemocratisch alles kunnen maken omdat ze een brede bankrekening met een eu stempel erop hebben.
Tuurlijk, frusti van me. Geweld is altijd een goede optie.
pi_163183389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:19 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja man, want de EU is zo democratisch.
http://www.ad.nl/nieuws/r(...)-referenda~aaba1c8b/
Je paranoïde wanen over de EU hebben vrij weinig te maken met de vraag of we parlementariërs moeten berechten omdat ze dingen doen waar jij het niet mee eens bent.
pi_163183394
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dat pleit voor dat ik niet anoniem ben ja.
-
pi_163183405
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk, frusti van me. Geweld is altijd een goede optie.
Wel als het van de EU komt, niet van de domme burger he?
-
pi_163183411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je paranoïde wanen over de EU hebben vrij weinig te maken met de vraag of we parlementariërs moeten berechten omdat ze dingen doen waar jij het niet mee eens bent.
Die berechten we dan ook voor dingen waar we het allemaal niet mee eens zijn, zoals antidemocratisch te werk gaan.
-
pi_163183427
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:
Het baken der democratie :')
pi_163183433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:23 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Die berechten we dan ook voor dingen waar we het allemaal niet mee eens zijn, zoals antidemocratisch te werk gaan.
Allemaal ja? Vrij knap als jij beslissingen kan vinden waar 100% van de bevolking het niet mee eens is.
pi_163183457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Allemaal ja? Vrij knap als jij beslissingen kan vinden waar 100% van de bevolking het niet mee eens is.
Je wilt hier mee zeggen dat jij het eens bent met een eu dictatuur? Dat jij tegen democratie bent? Bevolking die tegen democratie is zet zichzelf buitenspel.
-
pi_163183475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Je wilt hier mee zeggen dat jij het eens bent met een eu dictatuur? Dat jij tegen democratie bent? Bevolking die tegen democratie is zet zichzelf buitenspel.
Ik wil vooral zeggen dat jij niet zo heel veel kaas hebt gegeten van politiek. Met je drogredenen kan ik verder niet zoveel.
pi_163183491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Peachbird het volgende:
Ironisch genoeg ben jij daar het blakende voorbeeld van.
pi_163183493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wil vooral zeggen dat jij niet zo heel veel kaas hebt gegeten van politiek. Met je drogredenen kan ik verder niet zoveel.
Ik denk dat ik meer kaas heb gegeten van politiek dan jij. Je komt zelf met een drogreden aan.
-
pi_163183497
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ironisch genoeg ben jij daar het blakende voorbeeld van.
Leg dat maar eens uit.
-
pi_163183505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik denk dat ik meer kaas heb gegeten van politiek dan jij. Je komt zelf met een drogreden aan.
Ah, het alom geroemde 'nietus! Wat je zegt ben je zelluf!'-argument.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')