Toch vind ik dat ze Arya nog moet meeten zoals in seizoen 3 is geforeshadowed. "Carice had het mis" is geen reden waar ik tevreden mee ben.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit Carice's laatste seizoen is
raar dat die 2 kleintjes toen nog naar buiten moesten komen.. dacht dat ze waren vrijgelaten door tyrion???quote:Op maandag 20 juni 2016 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, in alle hectiek de draken vergeten
Die waren ook lekker bezig, leuk om ze weer herenigd te zien
Dacht ik ook, die zijn vast allang vertrokken. Niet dus..quote:Op maandag 20 juni 2016 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
raar dat die 2 kleintjes toen nog naar buiten moesten komen.. dacht dat ze waren vrijgelaten door tyrion???
die krijgt van Sansa het oude huis van Boltonquote:Op maandag 20 juni 2016 18:04 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze Arya nog moet meeten zoals in seizoen 3 is geforeshadowed. "Carice had het mis" is geen reden waar ik tevreden mee ben.
Iemand een idee wat LF nu wil? Ik denk dat hij met het leger van de Vale en de Noordelijke huizen de ijzeren troon wil veroveren. Zodra LF dan koning is benoemt hij Sansa tot Queen in the North. Zoiets zal hij Sansa wel voor gaan stellen binnenkort.
Wat moet hij daar mee? Hij heeft de Vale al. Nee, hij aast nog steeds op "everything". En de Lannisters/Tommen zijn ook een vijand van het Noorden. Dus reken maar dat LF met haar de troon wil veroverenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:05 schreef King_Merc het volgende:
[..]
die krijgt van Sansa het oude huis van Bolton
Hij had ze los gelaten uit hun kettingen. Dus ze konden vrij ronddolen ergens in die piramide. Maar ze hadden nog geen uitweg naar buiten gevonden tot nuquote:Op maandag 20 juni 2016 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
raar dat die 2 kleintjes toen nog naar buiten moesten komen.. dacht dat ze waren vrijgelaten door tyrion???
Je bedoelt dat Ghost met de Ramsey-honden mee had moeten doen? Nee joh, het is geen slachter, meer een verdediger met fatsoen in zijn lijfquote:Op maandag 20 juni 2016 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sowieso Ghost die niet mag toehappen van Sansa vind ik maar jammer.
Alleen gaat Jon niet vechten tegen Dany denk ik. Zeker niet als dat van de TOY blijkt te kloppen.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:07 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Wat moet hij daar mee? Hij heeft de Vale al. Nee, hij aast nog steeds op "everything". En de Lannisters/Tommen zijn ook een vijand van het Noorden. Dus reken maar dat LF met haar de troon wil veroveren
Niet alleen Ghost, ook Nymeria en zelfs Shaggydog had ik nog hoop op. (naast een noorderlijke conspiracy, maar zelfs dat kwam er niet van met de Umbers/Karstark in de veldslag) Direwolves die Ramsay aan stukken vreten is symbolisch de enige payback. Niet dat ie zelf dogfood is door zijn eigen hounds.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ghost met de Ramsey-honden mee had moeten doen? Nee joh, het is geen slachter, meer een verdediger met fatsoen in zijn lijf
Vast niet, maar niemand maakt zich nog druk over haarquote:Op maandag 20 juni 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen gaat Jon niet vechten tegen Dany denk ik. Zeker niet als dat van de TOY blijkt te kloppen.
ja en ? dan weet ie zelf toch niks wie nou z,n echte ouders zijn, voor hem is dat nog steeds Ned Stark, en van z,n moeder weet hij niks..quote:Op maandag 20 juni 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen gaat Jon niet vechten tegen Dany denk ik. Zeker niet als dat van de TOY blijkt te kloppen.
Euh we zie al heel GoT dat broers en zussen elkaar afslachten om de troonquote:Op maandag 20 juni 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de ultieme vernedering van Ramsey. Direwolfs staan hier boven, ook al hebben ze zeven dagen niks gegetenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet dat ie zelf dogfood is door zijn eigen hounds.
Bran komt nog wel bij hem verwacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:11 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ja en ? dan weet ie zelf toch niks wie nou z,n echte ouders zijn, voor hem is dat nog steeds Ned Stark, en van z,n moeder weet hij niks..
Jon is natuurlijk niet te vergelijken met de Lannistersquote:Op maandag 20 juni 2016 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh we zie al heel GoT dat broers en zussen elkaar afslachten om de troon
Jon Snow wilt de troon niet, die wilt eigenlijk niks meer, behalve een lange vakantiequote:Op maandag 20 juni 2016 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij bedoelde tits of yaraquote:Op maandag 20 juni 2016 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dany is wel mad king materiaal hèquote:Op maandag 20 juni 2016 18:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bran komt nog wel bij hem verwacht ik.
[..]
Jon is natuurlijk niet te vergelijken met de Lannisters
Maar weet hij dat echt dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Davos nu weet wat er met Shireen is gebeurd. Als daar geen reactie op komt
Nou...quote:Op maandag 20 juni 2016 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar weet hij dat echt dan?
Hij heeft haar graf gezien, maar hij wist al dat ze dood was. Hij weet nu dat ze verbrand is, maar dat kan net zo goed na haar dood zijn gebeurd. Verder weet hij toch alsnog niet dat het door toedoen van the Red Woman en Stannis zelf was?
SPOILER: aflevering 10 sneakpreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ik denk toch echt dat Carice een andere gig moet zoeken na ep 10quote:Op maandag 20 juni 2016 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar weet hij dat echt dan?
Hij heeft haar graf gezien, maar hij wist al dat ze dood was. Hij weet nu dat ze verbrand is, maar dat kan net zo goed na haar dood zijn gebeurd. Verder weet hij toch alsnog niet dat het door toedoen van the Red Woman en Stannis zelf was?
Ik denk dat Dany de antagonist wordt. Omdat mad king haar vader is en ze zelf ook trekjes heeft er van, en zelfs een hint kreeg om kings landing kapot te wildfiren.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:16 schreef Kokoswater het volgende:
Als LF ff de antagonistenrol op zich neemt nu. Troon veroveren, en vervolgens iedereen naaien.
Kings Landing wilfiren doet Cersei, gok ikquote:Op maandag 20 juni 2016 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Dany de antagnoist wordt. Omdat mad king haar vader is en ze zelf ook trekjes heeft er van, en zelfs een hint kreeg om kings landing kapot te wildfiren.
En dat zou ook mooi zijn want dat was ook het leuke aan breaking bad, dat je keiveel seizoenen een hoofdkarakter support dat later evil wordt en je met een vreemd gevoel achterlaat.
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou...Aight, die zal ik eens opzoeken dan.SPOILER: aflevering 10 sneakpreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou me niks verbazen. Melisandre is sowieso een beetje 'fallen from grace' dit seizoen, en met de komst van die andere Red Priestess is ze ook niet echt meer 'nodig' ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Carice een andere gig moet zoeken na ep 10
We hebben iig Michiel Huisman nog
Fuck the EBU.
Niet mijn soort tietenquote:
da's wel het leuke van GoT nu dat je kunt uitkijken naar een mega cgi ontploffing van wildfire van een stad alleen dat je niet weet wie het gaat doenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Kings Landing wilfiren doet Cersei, gok ik
quote:Op maandag 20 juni 2016 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Cersei niet nog altijd wildfire? Zie haar nog eerder heel KL in brand zetten dan dat ze met zich laat fucken door de hs. In dat geval acht ik de kans dat ze dit seizoen overleeft aannemelijk. Enige vraag is dan waar haar plot zich voort dient te zetten.Ik denk juist dat die Wildfire haar ondergang word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
HIj is de enige met hersens, kom op manquote:Op maandag 20 juni 2016 18:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind Davos maar een kut personage, dat die gast nog leeft.
See what you did therequote:
twitter:BastardGendry twitterde op maandag 20-06-2016 om 18:08:14No need to panic! Ghost and Nymeria are safe! (Cr: @WightsKing) https://t.co/ott01ca2dP reageer retweet
Rickonquote:Op maandag 20 juni 2016 18:37 schreef Pek het volgende:
Best wel lullig voor de acteur, niemand die OMG! OMG! Rickon! roept
twitter:MatthewGaydos twitterde op maandag 20-06-2016 om 07:31:17They said they only brought 100 ships. I think they forgot to count this one. #GameofThrones https://t.co/5j3BOpRlha reageer retweet
Welk leger van de noordelijke huizen? Die hebben nogal wat mannen verloren door de seizoenen heenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:04 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze Arya nog moet meeten zoals in seizoen 3 is geforeshadowed. "Carice had het mis" is geen reden waar ik tevreden mee ben.
Iemand een idee wat LF nu wil? Ik denk dat hij met het leger van de Vale en de Noordelijke huizen de ijzeren troon wil veroveren. Zodra LF dan koning is benoemt hij Sansa tot Queen in the North. Zoiets zal hij Sansa wel voor gaan stellen binnenkort.
Aantal huizen hebben niet gevochten bij BoB zoals House Glover, Manderly. Maar ik denk niet dat Jon geïnteresseerd is in de Iron Thronequote:Op maandag 20 juni 2016 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welk leger van de noordelijke huizen? Die hebben nogal wat mannen verloren door de seizoenen heen
Ik begrijp niet zo goed wat mensen hun probleem is met het Arya verhaal. Ze heeft volledige training tot faceless assassin gehad. Komt als een ware moordmachine terug naar Westeros, daar loopt ook nog ergens haar dire wolf rond. Dat is nogal wat waar haar vijanden mee te dealen krijgen. En daar was die tijd in Braavos toch echt voor nodig.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die lord of light bestaat echt en die laat niks gebeuren met Mel (anders wordt dat verhaal ook weer zo'n aryaatje, lijkt me niet dat ze dezelfde fout 2x maken).
Als ik plaatje zo kijk, heb ik niet het gevoel dat de Boltons 2 tot 3x zoveel man hebben dan de Starks armyquote:
Arya en Nymeria on a quest for revenge.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat mensen hun probleem is met het Arya verhaal. Ze heeft volledige training tot faceless assassin gehad. Komt als een ware moordmachine terug naar Westeros, daar loopt ook nog ergens haar dire wolf rond. Dat is nogal wat waar haar vijanden mee te dealen krijgen. En daar was die tijd in Braavos toch echt voor nodig.
Omdat ze na een buikverwonding, waardoor je zelfs vandaag de dag nog zo goed als dood bent, een dag later door de straten aan het parkouren was.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat mensen hun probleem is met het Arya verhaal. Ze heeft volledige training tot faceless assassin gehad. Komt als een ware moordmachine terug naar Westeros, daar loopt ook nog ergens haar dire wolf rond. Dat is nogal wat waar haar vijanden mee te dealen krijgen. En daar was die tijd in Braavos toch echt voor nodig.
Was niet een paar dagenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat ze na een buikverwonding, waardoor je zelfs vandaag de dag nog zo goed als dood bent, een dag later door de straten aan het parkouren was.
Dat was uiteraard geen dag later. Daar is vanzelfsprekend lijkt mij meer tijd van herstel en verzorging door Lady Crane heengegaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat ze na een buikverwonding, waardoor je zelfs vandaag de dag nog zo goed als dood bent, een dag later door de straten aan het parkouren was.
Ik denk niet dat ze daar weken heeft lopen herstellen met een getrainde moordenaar achter haar aan hoor. Dat kan niet anders dan vrij kort na elkaar te zijn gebeurd.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat was uiteraard geen dag later. Daar is vanzelfsprekend lijkt mij meer tijd van herstel en verzorging door Lady Crane heengegaan.
Enige stomme vond ik inderdaad dat Arya nadat ze bij de Faceless Man was vertrokken en haar taak niet had uitgevoerd gewoon door de straten liep alsof er geen vuiltje aan de lucht was en zich liet verrassen door de Waif. Dat sloeg inderdaad nergens op, maar om op basis daarvan nou de hele verhaallijn plus het karakter af te schrijven... ik heb hoge verwachtingen van Arya voor de komende tijd, en dat is op basis van alles wat ze tot dusver heeft meegemaakt.
Ik denkt dat ze gaat zeggenn dat het van Baelish is.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou wel awesome zijn, zou ze het kind houden of vermoorden?
Aan de honden voerenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou wel awesome zijn, zou ze het kind houden of vermoorden?
Hij is de leider omdat hij angst inboezemt bij mensen, als je je dan in je kasteel gaat verstoppen ben je je geloofwaardigheid kwijt.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:33 schreef zipcon het volgende:
Ik begrijp wel niet goed waarom Ramsay buiten Winterfel staat. Heeft hij niet genoeg proviand of geloofde hij dat hij best voor de quick win ging (zonder Vale army verrassing)?
Eventjes later zegt Ramsay bij het terugtrekken dat de burcht goed te verdedigen is, toen krabde ik wel mijn hoofd. Wel een beetje laat om te beseffen.
Sansa: "Don't do what he wants you to do.''quote:Op maandag 20 juni 2016 19:40 schreef Gruisman het volgende:
Toffe ep! Jon is overigens wel echt een waardeloze veldheer zegtering he. En wel echt jammer dat we die 62 gehypte Mormont's niet te zien kregen. Was daar wel benieuwd naar.
Dat mogen de POW's doen natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me trouwens wel vervelend. Heb je een kasteel (weer) herovert. Moet je eerst alle lijken en bloed opruimen
Vanaf die afstand kun je niet heel precies schieten, zeker niet in de chaos.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
Ik had eerst het idee dat Ramsay zijn leger had opgedragen om Jon ongedeerd te laten. Toen hij in zijn eentje dat leger aanviel was er geen één ruiter die hem aanviel of pijl die hem raakte.
Het klinkt in 5.1 inderdaad fantastisch, de pijlen schieten "langs" je heen en de draken schreeuwen ook overal. Qua productie is het erg goed gedaan, jammer dat het enkel 1 hoogtepunt is in het hele seizoen, de rest was wat middelmatig.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:47 schreef OuwePers het volgende:
Geluidseffecten zijn weer fantastisch gedaan.
Ik dacht eigenlijk dat Rickon de afleiding was, en dat Ramsay Jon van z'n paard zou schieten ipv Rickon neerhalen.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
Ik had eerst het idee dat Ramsay zijn leger had opgedragen om Jon ongedeerd te laten. Toen hij in zijn eentje dat leger aanviel was er geen één ruiter die hem aanviel of pijl die hem raakte.
Mag deze quote in de OP?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen. (al was dat niet zo lastig)
Is dat positief?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mag deze quote in de OP?
Een historisch positieve reactie van GGMM
Dit welquote:Op maandag 20 juni 2016 20:06 schreef PalmRoyale het volgende:
Eindelijk is Ramsey doodEn zelf denk ik dat Sansa zich gaat ontpoppen tot een grote krijgsvrouw en de onbetwiste heerser van het Noorden. Je kunt nu al zien dat ze er genoeg van heeft om aan de zijlijn te staan.
Maar dat zijn draken, een magische muur, white Walkers, iemand 100 miljoen keer uit de dood op laten staan (Beric) ookquote:Op maandag 20 juni 2016 20:14 schreef Loserkid het volgende:
Trouwens kei onrealistisch dat Ramsey 25 klappen voor zn harses krijgt en geen dik opgezwollen gezicht heeft en nog tanden in zijn bek en nog kan praten [/maanvisje]
Daar weet jij niks vanquote:Op maandag 20 juni 2016 20:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is dat positief?
Ik vind jou de knapste vrouw in dit topic. (Al is dat niet zo lastig)
Voor mijn doen zeker.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 20:24 schreef truedestiny het volgende:
Hele toffe ep. Wel irritant dat Rickon in een rechte lijn moest rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was geen Euron.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:46 schreef Moira. het volgende:
Heeft mijn brein iets gemist of ben ik gewoon in de war?
Euron werd toch samen met 2 anderen opgehangen door The Hound (Clegane) en die andere tjaps in het bos?
niet zoveel smoken moiraquote:Op maandag 20 juni 2016 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie was het dan?
Hij leek er wel op toch? Of ben ik gewoon heel raar?
Die Euron look-a-like had een gele cloak aan. En hij mistte die idiote kroon die de Ironborns hebben. Daarbij wtf heeft ie in de Riverlands te zoeken? For all we know he's building a 1000 frickin ships op een houtloos eiland in de hoop Theon en Yara definitief een zeemansgraf te kunnen geven en zijn edele delen aan te bieden aan Danyquote:Op maandag 20 juni 2016 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie was het dan?
Hij leek er wel op toch? Of ben ik gewoon heel raar?
Ja geen idee man de helft van die hele show gaat vaak aan me voorbijquote:Op maandag 20 juni 2016 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die Euron look-a-like had een gele cloak aan. En hij mistte die idiote kroon die de Ironborns hebben. Daarbij wtf heeft ie in de Riverlands te zoeken? For all we know he's building a 1000 frickin ships op een houtloos eiland in de hoop Theon en Yara definitief een zeemansgraf te kunnen geven en zijn edele delen aan te bieden aan Dany
quote:Op maandag 20 juni 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja geen idee man de helft van die hele show gaat vaak aan me voorbij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |