abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163167041
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:06 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat zou mij ook wel leuk lijken, maar ik vraag me af of Tyrion snel genoeg in Westeros is. :P
Heeft Cersei niet nog altijd wildfire? Zie haar nog eerder heel KL in brand zetten dan dat ze met zich laat fucken door de hs. In dat geval acht ik de kans dat ze dit seizoen overleeft aannemelijk. Enige vraag is dan waar haar plot zich voort dient te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2016 16:58:10 ]
pi_163167048
pi_163167158
Jesus fucking christ! _O_

Ik zat trillend op de bank, té spannend :o :')

Eindscène met Sansa was tof, al had ik liever gehad dat Ramsay werd opgevreten door Ghost, wraak en zulks..

Ik vond het werkelijk té spannend, was doodsbang dat Tormund en Jon er aan zouden gaan, die scène waar ze ingesloten werden door het Bolton leger, damn.. Goed camerawerk ook!

Die dode en gewonde paarden deden me meer dan die bult lijken, maar da's altijd zo :+

Mereen had ook toffe ontwikkelingen, al moesten we het niet van Dany hebben.. Tyrion was geniaal met z'n speech, Mad Queen confirmed :Y
Grey Worm was ook fantastisch _O_

Davos en z'n hertje ;( Sneu.. Melissandre gaat er geheid aan volgende week, Shireen was als een dochter voor Davos.

Ik stuiter nog van de adrenaline :o
pi_163167165
kunnen ze Rickon niet proberen weer tot leven te wekken ? :P
pi_163167167
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163167213
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:04 schreef King_Merc het volgende:
The Lord of Light heeft geen verdere plannen met hem.
pi_163167382
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163167384
Mel kan niet dood want ze moet Arya nog zien. Jon verbant haar denk ik, of Arya komt de volgende aflevering aan bij Winterfell.
The show must go on
pi_163167396
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:20 schreef Kokoswater het volgende:
Mel kan niet dood want ze moet Arya nog zien. Jon verbant haar denk ik, of Arya komt de volgende aflevering aan bij Winterfell.
waarom moet ze arya nog zien?

-Rabia Al-Basri
pi_163167422
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"We will meet again."
The show must go on
pi_163167426
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Davos en z'n hertje ;( Sneu.. Melissandre gaat er geheid aan volgende week, Shireen was als een dochter voor Davos.
Zou ze wel (makkelijk) dood kunnen eigenlijk? Gezien de laatste scene van aflevering 1.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:29:27 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163167494
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:20 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat heeft mormont eigenlijk gedaan met die mega bear fighters :').
Heb ze eigenlijk niet gezien of het viel me niet op. Leeft kleintje mormont nog?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163167506
-Rabia Al-Basri
pi_163167511
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:23 schreef Operc het volgende:

[..]

Zou ze wel (makkelijk) dood kunnen eigenlijk? Gezien de laatste scene van aflevering 1.
Geen idee, maar Davos mag van mij een poging doen :Y

Hadden jullie ook een Oberyn flashback toen Jon ophield met Ramsay's gezicht te verbouwen? :D
pi_163167517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja wat heeft mormont eigenlijk gedaan met die mega bear fighters :').
Heb ze eigenlijk niet gezien of het viel me niet op. Leeft kleintje mormont nog?
die zat naast sansa op een paard uiteraard, maar was niet in de shot omdat ze weer de show zou stelen uiteraard :P
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 juni 2016 @ 17:31:37 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163167526
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:04 schreef King_Merc het volgende:
Lijkt me wel dat Jon dat gaat proberen anders zou het een beetje raar en ongeloofwaardig zijn als ze het niet aanmerken als optie. Of ik heb weer iets gemist en niemand in winterfell behalve de wildlings weten dat Jon weer tot leven is gewekt want we weten nu dat Mel het kan in opdracht van de lord of light... dus het is ongeloofwaardig als Jon niet effe met Mel gaat praten of het er met Sansa over heeft?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163167531
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hadden jullie ook een Oberyn flashback toen Jon ophield met Ramsay's gezicht te verbouwen? :D
nee.

had een flashback, toen die master dom zat te lullen over beggar queen

trippende jon _O_

-Rabia Al-Basri
pi_163167605
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:31 schreef Kokoswater het volgende:
Kit Harington is echt enorm gegroeid als acteur. Beter dan fucking Carice. :')
Omdat ze Nederlands is? zo enorm sneu dit.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:37:18 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163167611
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jon zei tegen Sansa "I won't ever let him touch you again. I'll protect you, I promise."
Waarop Sansa zei "No One can protect me. No One can protect Any One."

Wat een hele slimme referentie kan zijn naar Arya :).
Een gedicht over Maanvis
pi_163167628
quote:
13s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:36 schreef fliert het volgende:

[..]

Omdat ze Nederlands is? zo enorm sneu dit.
Nee. Ik vond haar gewoon niet geloofwaardig overkomen in deze aflevering.
The show must go on
pi_163167662
quote:
13s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:38 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nee. Ik vond haar gewoon niet geloofwaardig overkomen in deze aflevering.
Ik vind jou bijzonder ongeloofwaardig. Er lopen er in deze aflevering genoeg die een stuk minder acteren, maar jij pikt Carice ertussenuit. Hou toch op.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:41:21 #172
28033 Pek
je moet wat
pi_163167663
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Uezurii het volgende:

[..]

En zo wel gaat Melisandre gewoon weer proberen hem terug te krijgen. :')
Ik heb het gevoel dat dit Carice's laatste seizoen is >:)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:43:13 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163167686
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:41 schreef Pek het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat dit Carice's laatste seizoen is >:)
Lijkt me niet. Die lord of light bestaat echt en die laat niks gebeuren met Mel (anders wordt dat verhaal ook weer zo'n aryaatje, lijkt me niet dat ze dezelfde fout 2x maken).
Een gedicht over Maanvis
pi_163167687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:15 schreef Szura het volgende:
Beste aflevering in tijden _O_
Nu een seizoen met 8 van dat soort afleveringen. Dan mogen de andere 2 wel weer ouderwetse soap zijn.
pi_163167731
Alsof zo'n Davos opgewassen is tegen Melisandre. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')