Heeft Cersei niet nog altijd wildfire? Zie haar nog eerder heel KL in brand zetten dan dat ze met zich laat fucken door de hs. In dat geval acht ik de kans dat ze dit seizoen overleeft aannemelijk. Enige vraag is dan waar haar plot zich voort dient te zetten.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou mij ook wel leuk lijken, maar ik vraag me af of Tyrion snel genoeg in Westeros is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2016 16:58:10 ]
The Lord of Light heeft geen verdere plannen met hem.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:04 schreef King_Merc het volgende:
kunnen ze Rickon niet proberen weer tot leven te wekken ?
waarom moet ze arya nog zien?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:20 schreef Kokoswater het volgende:
Mel kan niet dood want ze moet Arya nog zien. Jon verbant haar denk ik, of Arya komt de volgende aflevering aan bij Winterfell.
"We will meet again."quote:Op maandag 20 juni 2016 17:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom moet ze arya nog zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ze wel (makkelijk) dood kunnen eigenlijk? Gezien de laatste scene van aflevering 1.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Davos en z'n hertjeSneu.. Melissandre gaat er geheid aan volgende week, Shireen was als een dochter voor Davos.
Ja wat heeft mormont eigenlijk gedaan met die mega bear fightersquote:
Geen idee, maar Davos mag van mij een poging doenquote:Op maandag 20 juni 2016 17:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou ze wel (makkelijk) dood kunnen eigenlijk? Gezien de laatste scene van aflevering 1.
die zat naast sansa op een paard uiteraard, maar was niet in de shot omdat ze weer de show zou stelen uiteraardquote:Op maandag 20 juni 2016 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja wat heeft mormont eigenlijk gedaan met die mega bear fighters.
Heb ze eigenlijk niet gezien of het viel me niet op. Leeft kleintje mormont nog?
Lijkt me wel dat Jon dat gaat proberen anders zou het een beetje raar en ongeloofwaardig zijn als ze het niet aanmerken als optie. Of ik heb weer iets gemist en niemand in winterfell behalve de wildlings weten dat Jon weer tot leven is gewekt want we weten nu dat Mel het kan in opdracht van de lord of light... dus het is ongeloofwaardig als Jon niet effe met Mel gaat praten of het er met Sansa over heeft?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:04 schreef King_Merc het volgende:
kunnen ze Rickon niet proberen weer tot leven te wekken ?
nee.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een Oberyn flashback toen Jon ophield met Ramsay's gezicht te verbouwen?
Omdat ze Nederlands is? zo enorm sneu dit.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:31 schreef Kokoswater het volgende:
Kit Harington is echt enorm gegroeid als acteur. Beter dan fucking Carice.
Jon zei tegen Sansa "I won't ever let him touch you again. I'll protect you, I promise."quote:Op maandag 20 juni 2016 17:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom moet ze arya nog zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Ik vond haar gewoon niet geloofwaardig overkomen in deze aflevering.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:36 schreef fliert het volgende:
[..]
Omdat ze Nederlands is? zo enorm sneu dit.
Ik vind jou bijzonder ongeloofwaardig. Er lopen er in deze aflevering genoeg die een stuk minder acteren, maar jij pikt Carice ertussenuit. Hou toch op.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:38 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Nee. Ik vond haar gewoon niet geloofwaardig overkomen in deze aflevering.
Ik heb het gevoel dat dit Carice's laatste seizoen isquote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
En zo wel gaat Melisandre gewoon weer proberen hem terug te krijgen.
Lijkt me niet. Die lord of light bestaat echt en die laat niks gebeuren met Mel (anders wordt dat verhaal ook weer zo'n aryaatje, lijkt me niet dat ze dezelfde fout 2x maken).quote:Op maandag 20 juni 2016 17:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit Carice's laatste seizoen is
Nu een seizoen met 8 van dat soort afleveringen. Dan mogen de andere 2 wel weer ouderwetse soap zijn.quote:
Ze zei zelf dat ze geen macht/kracht heeft maar dat krijg van de LoL, dus zo'n zwaard kan er heus doorheen hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 17:46 schreef Bananenpap het volgende:
Alsof zo'n Davos opgewassen is tegen Melisandre.
Plus ze mocht eerst nog niet dood omdat ze Jon nog tot leven moest wekkenquote:Op maandag 20 juni 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze geen macht/kracht heeft maar dat krijg van de LoL, dus zo'n zwaard kan er heus doorheen hoor
Netjes, dus E10 zou gewoon King's landing + Draken kunnen zijn. want we hebben ook meerdere malen gezien dat boten in 1 aflevering van westeros naar essos kunnen en omgekeerd.quote:Shifting to Meereen, we get a triple-dragon action sequence, which we’ve never had before. What were your goals for that sequence and how tricky was it to do an action scene with three virtual dragons?
Well it helps having Joe Bauer and Steve Kullback (VFX supervisor and producer). The dragons are really their baby so after you previz it and shoot the live action elements it’s really a case of turning it over to them and watching what they turn out.
For this sequence David and Dan said that what they wanted to see was a “demonstration” of what’s to come. So I tried to approach it in the most elegant, epic, big-movie way I could.
Zou ze haar eigen dood niet kunnen voorspellen in the flames?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze geen macht/kracht heeft maar dat krijg van de LoL, dus zo'n zwaard kan er heus doorheen hoor
quote:Op maandag 20 juni 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Hadden jullie ook een Oberyn flashback toen Jon ophield met Ramsay's gezicht te verbouwen?
Denk niet dat dat zo snel al gebeuren gaat. Dany zet volgend seizoen pas voet in Westeros.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:49 schreef Maanvis het volgende:
over die drakenscene:
[..]
Netjes, dus E10 zou gewoon King's landing + Draken kunnen zijn. want we hebben ook meerdere malen gezien dat boten in 1 aflevering van westeros naar essos kunnen en omgekeerd.
+ wildfire = E10 ontploffing van King's landing als einde ipv de wall die naar beneden komt!
tof, dat maakt het arya-debacle nog leuk! Thanks!quote:
A girl is finally No One aldus Jaqen. Hmm goeie foreshadowing als Arya als No One als enige Sansa kan beschermenquote:Op maandag 20 juni 2016 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jon zei tegen Sansa "I won't ever let him touch you again. I'll protect you, I promise."
Waarop Sansa zei "No One can protect me. No One can protect Any One."
Wat een hele slimme referentie kan zijn naar Arya.
Ik kon ze toch niet uitelkaar houdenquote:Op maandag 20 juni 2016 17:55 schreef Pek het volgende:
Ik had trouwens wel gehoopt dat die 62 superknights van lady Mormont prominent in beeld zouden komen, of heb ik iets gemist?
Nope, ik had gehoopt dat die 62 good men gewoon op fucking grizzlies aan kwamen met Lyanna Mormont voorop op een ijsbeer ofzoquote:Op maandag 20 juni 2016 17:55 schreef Pek het volgende:
Ik had trouwens wel gehoopt dat die 62 superknights van lady Mormont prominent in beeld zouden komen, of heb ik iets gemist?
polar bears? hoe moet ik me dat voorstellen? Is dat gewoon een ijsbeer maar dan groter?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, ik had gehoopt dat die 62 good men gewoon op fucking grizzlies aan kwamen met Lyanna Mormont voorop op een ijsbeer ofzoJe zit toch in het noorden, dus Schotlandachtig omgeving. Mormont is een stuk noorderlijker dus waarom geen polar bears daar
![]()
Icebear of niet Moonfish.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
polar bears? hoe moet ik me dat voorstellen? Is dat gewoon een ijsbeer maar dan groter?
Polarbear = toch ijsbeer? Naja hoe dan ook ik had een beetje Narnia vibes bij Lyanna Mormont.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
polar bears? hoe moet ik me dat voorstellen? Is dat gewoon een ijsbeer maar dan groter?
oh sorry ik dacht dat het een fantasy referentie was ofzoquote:Op maandag 20 juni 2016 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Polarbear = toch ijsbeer? Naja hoe dan ook ik had een beetje Narnia vibes bij Lyanna Mormont.
Was tof geweestquote:Op maandag 20 juni 2016 17:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, ik had gehoopt dat die 62 good men gewoon op fucking grizzlies aan kwamen met Lyanna Mormont voorop op een ijsbeer ofzoJe zit toch in het noorden, dus Schotlandachtig omgeving. Mormont is een stuk noorderlijker dus waarom geen polar bears daar
![]()
Zoiets had het alleen maar mooier gemaakt. Idem met Jon die bovenop Ghost het gevecht aan zou gaan. Sowieso Ghost die niet mag toehappen van Sansa vind ik maar jammer. Net als Nymeria, die had niet mogen ontbreken. Zie je plots een roedel wolven door het beeld jagenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Was tof geweest![]()
Maar het CGI-budget was al behoorlijk uitgeput, denk ik.
Davos ging naar Jon toe zoals je zag in de trailer. Dan beslist Jon over haar lot waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:46 schreef Bananenpap het volgende:
Alsof zo'n Davos opgewassen is tegen Melisandre.
budget was sowieso erg laag in vergelijking met wat ze hadden moeten bewerkstelligenquote:Op maandag 20 juni 2016 18:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Was tof geweest![]()
Maar het CGI-budget was al behoorlijk uitgeput, denk ik.
quote:With BOB only around the corner these two sequences were in constant competition for resources and that played as a big factor in what we shot. Whereas the shooting of BOB was a bit looser due to the nature of the live-action elements, the Slaver's Bay battle had to be planned on a shot-by-shot basis.
quote:Then we had to burn a bunch of boats and soldiers for real -- which was fun considering it was raining and we only had one boat which we couldn't actually burn for real. Lots of time filming is just trying to fit a square peg into a round hole like that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |