SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het toch ook over 1,5-2 uur?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef Andyy het volgende:
38 seconden op de Mt Ventoux was het, niet over de hele rit
Ik gebruikte even kaas' terminologiequote:
Ik wil evt. wel een cyclo voor je organiseren met jou als enige deelnemer. Je wint gegarandeerd de koers.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig
Ik was van plan de RaR vorig jaar te fietsen, maar toen is de cyclo uiteindelijk vanwege het weer afgelast. De communicatie vanuit de organisatie is in ieder geval drama...quote:Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig
Als ik 'm uitrijdquote:Op maandag 20 juni 2016 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil evt. wel een cyclo voor je organiseren met jou als enige deelnemer. Je wint gegarandeerd de koers.
wat gaat er voor in de plaats komen?, de Garmin Edge 1000?quote:Op maandag 20 juni 2016 20:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van hier wellicht belangstelling bij een Garmin Edge 800? Heb de mijne te koop.
Ik heb hem alleen gefietst in de 24h estafettevorm. Dat ging allemaal prima, op de klim haal hè bijna alleen maar in als beetje sportieve recreant. Volgens mij is de Jedermannrennen ook tijdens de 24h race (even checken). In dat geval zal je onderweg niet zien dat je laatste bent...quote:Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Ik wel. Stuur je later vandaag een dmquote:Op maandag 20 juni 2016 20:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van hier wellicht belangstelling bij een Garmin Edge 800? Heb de mijne te koop.
Gelukkig sta je er niet zo slecht voor als mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:17 schreef Fretwork het volgende:
Volgend weekend Vogezen
Niks afgevallen, kutweer gehad, willekeurige indeksmoes. Zin in!
Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig sta je er niet zo slecht voor als mij
Blessure>niet fietsen>wel bier drinken>viesdikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen?
Maar ik heb het één en ander gemist, waarom ben je ineens zo uit vorm?
Heb de 810 gekocht, met het oog op de Transalp in september anders had ik m'n 800 nooit verkocht, prachtig apparaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
wat gaat er voor in de plaats komen?, de Garmin Edge 1000?
wat is het voordeel van de 810 tov de 800 dan? dat je geen pc nodig hebt om de ritjes te uploaden?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb de 810 gekocht, met het oog op de Transalp in september anders had ik m'n 800 nooit verkocht, prachtig apparaat.
Ben overigens nog nooit zo fit geweest, conditie is behoorlijk goed. Al bijna 150 uur getraind dit jaar
Volgens mij dat laatste vooral.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
wat is het voordeel van de 810 tov de 800 dan? dat je geen pc nodig hebt om de ritjes te uploaden?
Goed bezig qua training
Blessure al over?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blessure>niet fietsen>wel bier drinken>viesdik
Volgens mij wel. Wilde deze week weer beginnen maar ben nog snotverkouden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
zodra de zon schijnt ga ik weer fietsen.
Ah die van het EMCquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef muzas het volgende:
komende zaterdag wel een toertochtje in roffa
Brienenoordbrug zit er in, dus ik laat de klimwielen en de 34 nog wel ff zitten.
Je wilde gewoon billen kijken, smeerlap...quote:Op maandag 20 juni 2016 20:50 schreef Bismarck het volgende:
Fiets ik gisteren een stukje achter een chick op een scooter aan, zegt ze: 'Oh, je gaat even hard. Dan kan je toch net zo goed even naast me fietsen.'' Ik als de autist die ik ben: "Als ik achter je fiets vang ik minder wind."![]()
quote:De Manghen, het beest van de dag. Het begin is gemakkelijk, ik rol door de eerste kilometers heen. Heb weer wat aanspraak met Italianen die mij met "Ciao Marc!" begroeten. Makkelijk zo'n rugnummer met je naam erop! Helaas is ook hun Engels weer bar slecht zodat we in gebarentaal moeten praten over onze dezelfde fietsen (Cannondale supersix EVO). Het valt me wel op dat heel veel Italianen met Shimano (m.n Dura Ace) rijden. Is campa passé?
Mag ik mee met genoeg reepjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen?
Maar ik heb het één en ander gemist, waarom ben je ineens zo uit vorm?
We lossen je toch wel weer op één van die venijnige hellingenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
Ik had dit ook op fiets.nl gezet (hilarische verslagen van een stel kerels die vanuit dat forum samen de GF gereden hebben en zich tussen alle mooie Italiaanse poppetjes 35 jaar jonger waanden)
Voor mij was het al een hele cyclo-week: eerst vorige week zaterdag de trois Ballons, die was ook al in de zeikregen de hele dag maar t was niet koud, en ik reed een mooie tijd van 7:54. Dus vol vertrouwen (en na een paar dagen heerlijk stoven in de zon in de Provence) reden we naar Feltre. Nog een cyclo in de regen kon ik wel aan dacht ik zo, 3tietjes was tenslotte ook prima verlopen.
Vrijdag aangekomen in de Dolomieten, en gekampeerd in Arsie, op zo'n 15 km van Feltre. Vrijdag en Zaterdag waren ook allebei best mooie dagen, zonnig, warm, alleen zaterdag een middagbui. Als het zondag ook alleen einde van de middag zou regenen, dan teken ik ervoor. Gewoon hard doorrije en zorgen dat je voor de buien binnen bent zei ik nog stoer tegen het (mooie) meisje wat mn startspullen aangaf.
Zondag vol goede moed van start, het was droog, dus dat is al halve winst. Keiharde muziek uit de speakers, harde techno, aftellen, explosies en wolvengehuil (De Passo Manghen is kennelijk wolven-territory) , lekker over the top allemaal. Met een fluorpakje, dikke carbon hoepels val je helemaal niet uit de toon in dit startveld
[ afbeelding ]
Na de start eerst 15 km vlakke weg in hoog tempo, en daarna de eerste klim: liep mooi, maar het was vervelend dat er zoveel mensen voor je rijden, waardoor een eigen tempo nooit echt lekker gaat... Nou ja, zo word ik een beetje behoed voor mn eigen overmoed. Gauw afdalen, en beginnen aan de Manghen. Die ging ook nog goed, hoewel ik eigenlijk al voelde dat mn benen wel minder waren dan een dikke week terug. Misschien dat een paar dagen echt luieren en vakantie vieren toch minder goed zijn voor de conditie dan "in training blijven"
Bovenaan de passo Manghen ook weer speakers met keihard wolvengehuil, dus een paar wandelaars met honden hadden hele schichtige hondjes die ineens allemaal oergevoelens kregen![]()
Bevoorrading hier was 1 groot snoeppaleis, zelfs de plaatselijke slager stond ter plekke met de snijmachine verse prosciutto te snijden voor op een broodje. Fantastisch.
Na de Manghen kwam ik ook in zo'n groep terecht met alleen maar luie uitvreters. 30 man sterk, en ze reden 31-30-29... steeds langzamer omdat die ene jongen op kop moe werd. Dus ik ernaartoe, en vragen of niemand m wilde helpen? Nou, dan moesten wij t maar met zn tweeën gaan doen. Ik geef gas, en meteen riepen ze allemaal piano piano. Ja, daarvoor doe je niet aan een cyclo mee he. Ben weggereden, 3 gingen er toch mee, en daarmee werkten we tenminste wel samen tot aan de voet van de Rolle.
Die ben ik niet meer zo lekker opgereden, langzaam voor mn doen en de afdaling was vreselijke ellende, heb het nog nooit zo koud gehad op de fiets denk ik. Had alleen mouwloos vestje mee, en kwam zwaar onderkoeld beneden. handen schoten af en toe van de remgrepen af, zo stijf van de kou. Echt genieten dus![]()
Toen ik onderaan mensen ingepakt in braadfolie bij ambulances zag zitten dacht ik wel elke keer, blij kijken en niet klappertanden, zometeen trekken ze je van de weg af omdat je er te beroerd uitziet.
Mn schatje stond onderaan bij Ponte Oltra, waar de afdaling van de Rolle overging in de klim naar de Croce d'Aune. Vestje omgeruild voor een echt regenjasje, die de hele klim aangehouden, en toen was ik eindelijk weer warm. Droog omhoog, maar op de top begon het te plenzen, en weer in de zeikregen naar benee. Inderdaad: Italianen gaan meteen in de ankers zodra er een spatje valt. Op droge weg dalen ze redelijk (maar niet super)
In de Ultimo Chilometro kwam er nog een taai uitziende Italiaan naast me rijden, en riep iets, ik denk dat ie bedoelde of we er nog even om gaan knokken samen? Dat leverde mij nog bijna een uitglijder op op de klinkertjes in de stadspoort, een hoop OOEEEEEHHHHH van het publiek. Maar ik was wel een minuut voor m boven, en hij kwam helemaal afgeragd over de finish dus hij had zn kaarten overspeeld![]()
Eindtijd was netto 8.34, en daar ben ik eigenlijk niet tevreden mee, ik had graag bij de beste 10 % van dit veld willen rijden maar het zat er echt niet in vandaag. Vooral door de kou denk ik, kwam na de Rolle echt niet meer op gang en temperatuur.
Was nu 558e / 1814 (voor mn gevoel stonden er 's ochtends veel meer dan 1800 man aan de start, maar misschien zijn er heel wat deelnemers opgevreten door wolven op de Passo Manghen?
Hoe dan ook, stuk minder goed dan de 3B met 272e / 1922 finishers
https://www.strava.com/activities/614241772
Ik vond het een prachtige zware cyclo, perfecte organisatie en bevoorradingen, lekkere pasta achteraf, en die hele sfeer in Italiaanse cyclo's is gewoon fantastisch.
Ciao Lupo!
Nou ja, de week met twee cyclo's zit er weer op. 1 heel lekker gereden, 1 matig. Zal wel komen omdat de hulpmiddelen die ik zo hard nodig had helaas niet te verkrijgen waren de dag voor de race...
[ afbeelding ]
Nu rusten en nog wat bijtrainen voor de Marmotte en dan graag lekker weer a.u.b.
Na 2 verregende cyclo's ben ik daar wel aan toe.
Oh en Kaas, een van die gasten van Fiets.nl![]()
[..]
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
Vooral door de kou denk ik, kwam na de Rolle echt niet meer op gang en temperatuur.
Mooi verhaaltje. Goed gereden toch. Ik had me met die Croce vergist jongen, je komt dan boven in zo een dorpje en ik dacht dit was m al. Toen moest ie nog beginnen.quote:
quote:
Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!quote:Na 2 verregende cyclo's ben ik daar wel aan toe.
Ja, met zoveel zuurstof in de lucht zou je toch wel een betere tijd verwachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:12 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!
Nou ook op die Passo de Croco wist je precies hoever het nog was, omdat ze met enorme speakers en de plaatselijke Lee Towers stonden te tetteren en alle namen afroepen van mensen die boven over de piepmat kwamen. Dus dat schalde heel het dal door.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi verhaaltje. Goed gereden toch. Ik had me met die Croce vergist jongen, je komt dan boven in zo een dorpje en ik dacht dit was m al. Toen moest ie nog beginnen.
Ja alleen bergop he. Regen aan de kant van de klim, en dan zonneschijn en 25 graden in de afdaling graag.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!
Nee, dit keer kregen we een mooie korte broek, geen fietsbroek maar gewoon een sportief / outdoor broekje van Sportful, van lichtgewicht sneldrogende stof. Wel zo'n veel te groot wolf logo erop geborduurd. Weer eens wat anders dan fietskleding waar je toch al genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Dat wolvengehuil hadden ze vorig jaar nog niet. Ik kreeg wel een poloshirt met een wolf erop. En een lekker lokaal Dolomiti kruidenbiertje, had jij die ook?
Gvd. Vanavond training en m'n fiets net gepoetstquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef lammegiraf het volgende:
belabberd, weer regen en onweerskansen vanavond
Geen biertje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, dit keer kregen we een mooie korte broek, geen fietsbroek maar gewoon een sportief / outdoor broekje van Sportful, van lichtgewicht sneldrogende stof. Wel zo'n veel te groot wolf logo erop geborduurd. Weer eens wat anders dan fietskleding waar je toch al genoeg van hebt.
Bij de 3T gaven ze ook al een normaal casual T-shirt weg.
geen biertjes gekregen, wel lekkere wijn en ham gekocht bij dat kaaswinkeltje in Arsie waar jij t over had.
Ik kom er wel weer bij in de afdalingen. Met al m'n gewicht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
We lossen je toch wel weer op één van die venijnige hellingen
Laat maar weten wanneer je hem organiseert.. Gezellig!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer bij in de afdalingen. Met al m'n gewicht.
En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie mogen anders ook wel een keertje hierheen komen. Kan ik tenminste eens een biertje drinken.
Ik kwam als eerst aan!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef ratatat het volgende:
[..]
En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...
W/kg graagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kwam als eerst aan!
Maar dat kwam omdat ik me had vergist in de tijd..
En als je klimmen bedoelt, bij langere klimmen heb ik voordeel van m'n gewicht, ga na m'n scriptie hard werken om de ftp omhoog te krijgen. Ligt nu op 200-210 ongeveer
Zit je niet te diep dan? Want dat kan vermogen kosten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kwam als eerst aan!
Maar dat kwam omdat ik me had vergist in de tijd..
En als je klimmen bedoelt, bij langere klimmen heb ik voordeel van m'n gewicht, ga na m'n scriptie hard werken om de ftp omhoog te krijgen. Ligt nu op 200-210 ongeveer
Er zal altijd iemand als laatste boven moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef ratatat het volgende:
[..]
En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...
Nooit beweerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef Blik het volgende:
Vergeef me voor mijn onwetendheid, maar iedereen zegt dat die croce d'aune zo pittig is. Maar alle profielen die ik zie zeggen niks over een pittige laatste 3 km. Wat maakt die laatste 3 km zo pittig?
De goedkoopste begint nu bij $349. De rest is al weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef ratatat het volgende:
Dit wel een interessant apparaat. Indoor trainer die geen geluid maakt. Helaas kan hij niet de weerstand aanpassen. ¤242 voor de normale versie, ¤312 voor de versie met powermeter.
https://www.kickstarter.c(...)contact-bike-trainer
DC Rainmaker is er ook wel enthousiast over:
http://www.dcrainmaker.com/2016/06/stac-zero-trainer.html
That's mequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zal altijd iemand als laatste boven moeten zijn.
Had het ook niet perse over jou, maar als je de fiets forum leest zegt iedereen stuk voor stuk dat de laatste 3 km zwaar isquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nooit beweerd.
Het is een bergje van niks. Ik had me alleen vergist in waar de top was.
Ik vond die hele sportful eigenlijk niet zo zwaar maargoed, ik heb ook gewoon rustig gereden en alleen de laatste 20km gekoerst.
CADquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:22 schreef Najieto het volgende:
[..]
De goedkoopste begint nu bij $349. De rest is al weg.
met zo'n klein slotje.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
Knip je zo open, vraag maar aan gripper.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
met zo'n klein slotje.
[ afbeelding ]
inb4, wie wil er nu mijn Giant Defy Sora hebben
Dat zal best, staalkabel is niet zo heel dik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Knip je zo open, vraag maar aan gripper.
Niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
Knip je misschien wel zo open, maar het is wel een extra grens om hem mee te nemen. Niet iedereen heeft altijd een tang in zijn zak zitten... Dus prima geschikt om de fiets even neer te zetten als je even een AH binnen loopt of iets dergelijksquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Knip je zo open, vraag maar aan gripper.
De barman wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft altijd een tang in zijn zak zitten...
Had ik vorig jaar op de camping in limboland. Sleutel kwijt van kettingslot, op een zondag en ik wou fietsen. Was best nog een eind rijden naar een bouwmarkt die open was.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
De barman wel.
Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden
Niet. Met lunchen gewoon in zicht houden (dus dichtbij je), overige groepsleden op je fiets laten passen tijdens inschrijven etc. Als ik hem voor een langere tijd weg zet gooi ik hem ook op het kleinste blad, dat maakt wegfietsen lastiger.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan je 'm beter in het zwaarste verzet zetten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Niet. Met lunchen gewoon in zicht houden (dus dichtbij je), overige groepsleden op je fiets laten passen tijdens inschrijven etc. Als ik hem voor een langere tijd weg zet gooi ik hem ook op het kleinste blad, dat maakt wegfietsen lastiger.
En dan? op je raceschoentjes er achteraan?quote:
Geen idee. Hebben ze geen maattabel? Ik zou zo zeggen dat als je van zo'n italiaans merk XL hebt, je van de decathlon eerder een L nodig hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:32 schreef Questular het volgende:
Mensen die ervaring hebben met de fietskleding van de decathlon? En dan vooral wat betreft de maten. Ik heb in mn sportful broekje xl verhoud dit zich met de xl van de decathlon? Of zitten er tussen verschillende merken grote verschillen qua maten?
Meetlint rond je buik, omtrek invullen in de maattabel en er rolt een maat uit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:34 schreef Questular het volgende:
Zo een slanke den ben ik niet, dan zal ik vast wel XXL hebben in mn sportful
http://www.decathlon.nl/f(...)-wit-id_8354169.html
Zie helaas nergens iets waardoor ik de maat het beste kan beoordelen. Dan toch maar langs gaan en passen ipv online bestellen
Ik zie het staan, dank!quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:43 schreef ratatat het volgende:
[..]
Meetlint rond je buik, omtrek invullen in de maattabel en er rolt een maat uit.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan? op je raceschoentjes er achteraan?*KLAK* *KLAK* *KLAK* HOUD DE DIEF *KLAK* *KLAK* *gooit pomp*
Nooit, neem geen slot mee en laat m anders int zicht. Op de wielerclub zet ik m ook niet op slot.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan bijna niet missen dan die kleurencombiquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:42 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb ik vanochtend naar DDX geknikt. Vlak bij pontje Buitenhuizen. Ik herkende z'n kleurenensemble van de Italie-foto's.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil evt ook wel een meet hosten dees zomer. Als jullie leuk vinden. Kan alleen op zondagochtend.
Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.quote:
Daarna Ajax kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
Is mij ook eens overkomen met zo'n slotje wat ik van de MH2D kreeg. Ik was ff naar de Perry Sport gegaan om zo'n tennisracket lintje te halen. Gewoon stuurlint vind ik iets te dik voor m'n tijdritfiets, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
De barman wel.
Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden
Sprintcup is prima.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
Beetje voor zo'n pisrondje van 50k heulemaal naar die stinkende maasstad rijdenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoeveel lulkoek kan je over een sok schrijven zeg.quote:Bij wielrennen hoort niet alleen een mooie sok, maar ook een sok die comfort biedt is belangrijk. De X-Socks Bike Racing model is bijzondelijk licht van gewicht en laag uitgesneden. De lichtgewicht afwerking geeft een optimaal contact van de voet via de schoen naar het pedaal en geeft zo een excellente controle en optimale kracht transmissie naar de pedalen.
Een complex systeem reduceert de drukpunten in precies die gebieden waar de schokken en frictie het grootst is. De klimaat regulerende materialen en het Air ventilatie systeem creeëren een droge en geklimatiseerde en temperatuur gecontroleerde warmte bij je voeten, ook onder extreme weersomstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |