http://www.fia.com/file/43618/download?token=_dfJlPWZquote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef franklop het volgende:
Iemand de speedtrap cijfers? Denk dat Max met zijn tow nog wel in de top 3 is gekomen.
quote:Op zondag 19 juni 2016 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.fia.com/file/43618/download?token=_dfJlPWZ
Apart eigenlijk, dacht dat Max daar wel 2e stond ofzo, ook gezien zn snelle sectortijd daarquote:Op zondag 19 juni 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die op de finishlijn zijn er ook en daar was Hamilton met 364,4 km/h de snelste
http://www.fia.com/file/43610/download?token=bQe7anuh
En dan te bedenken dat het rechte stuk nog even doorliep
Moet zeggen dat ik dit voor mij als kijker ook wel lachen vond.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:23 schreef habitue het volgende:
Ik vind het maar idioot dat ze veel dingen niet mogen vertellen. Is voor de kijker toch ook veel leuker om te weten wat er precies speelt en meer te weten te komen over wat er precies speelt.
Jack was bij Mercedes langsgegaan en die zeiden iets over D-rates (nog steeds geen idee wat dat zijn)... dus de kijkers mogen het wel weten maar Lewis nietquote:Op zondag 19 juni 2016 20:23 schreef habitue het volgende:
Ik vind het maar idioot dat ze veel dingen niet mogen vertellen. Is voor de kijker toch ook veel leuker om te weten wat er precies speelt en meer te weten te komen over wat er precies speelt.
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:03 schreef Ooku het volgende:
[ afbeelding ]
Max zijn pace tegenover Ricciardo op softs. Leuk om te zien
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.
oh ja klopt, mediums. Had de hele tijd in mijn hoofd dat ze dit weekend soft, super en ultra's konden gebruikenquote:Op zondag 19 juni 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.
De Supersofts gingen 5 rondjes mee voor RBR, stel je voor wat de Ultra's hadden gedaanquote:Op zondag 19 juni 2016 21:19 schreef Ooku het volgende:
[..]
oh ja klopt, mediums. Had de hele tijd in mijn hoofd dat ze dit weekend soft, super en ultra's konden gebruiken
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De Supersofts gingen 5 rondjes mee voor RBR, stel je voor wat de Ultra's hadden gedaan
koop 2 potjes gelquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?
winkels zijn dicht.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
koop 2 potjes gel
Superstrong en ultrastrong
Merk het verschil
Volgens mij is de volgorde, Super - Ultra - Hyper(Die nog niet bestaatquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?
Soft --------------------------------------> Hardquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
tnx!quote:Op zondag 19 juni 2016 21:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Soft --------------------------------------> Hard
Ultrasoft, Supersoft, Soft, Medium, Hard.
Volgend jaar krijgen we Mega Ultrasoft oid
Of beton natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Soft --------------------------------------> Hard
Ultrasoft, Supersoft, Soft, Medium, Hard.
Volgend jaar krijgen we Mega Ultrasoft oid
Die auto is ook niet goed genoeg, anders deden ze elke GP serieus mee voor de overwinning. En dat doen ze niet. Dus auto niet goed genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat men over veel circuits zegt dat ze niet bij de Red Bull past. In mijn mening is die auto dan gewoon niet goed genoeg....?
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die automotor is ook niet goed genoeg, anders deden ze elke GP serieus mee voor de overwinning. En dat doen ze niet. Dus automotor niet goed genoeg.
Wat wel zo is is dat sommige circuits sommige auto's beter liggen dan anderen. Dat heb je altijd wel. Over 2 weken zouden, op papier dan toch, de Red Bulls sterker voor de dag moeten komen.
Al met al wel een beetje een kutweekend zo met die finish op Le Mans en die oersaaie F1 race
Ik hoor alleen bijna elke race dat het niet een circuit voor de RB is.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat wel zo is is dat sommige circuits sommige auto's beter liggen dan anderen. Dat heb je altijd wel. Over 2 weken zouden, op papier dan toch, de Red Bulls sterker voor de dag moeten komen.
Op hoge snelheidcircuits komen ze motorvermogen tekort. Ze zijn met hun goede chassis beter op bochtige circuits waar hun downforce het gebrek aan motorvermogen compenseert. Zoals Monaco, Hongarije en Singapore.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik hoor alleen bijna elke race dat het niet een circuit voor de RB is.
Dat zijn er maar 3quote:Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op hoge snelheidcircuits komen ze motorvermogen tekort. Ze zijn met hun goede chassis beter op bochtige circuits waar hun downforce het gebrek aan motorvermogen compenseert. Zoals Monaco, Hongarije en Singapore.
Zijn er wel meer, zeker als de Renault motor beter wordt. Maar dit zijn wel de circuits waar ze misschien op eigen kracht de Mercedessen kunnen verslaan.quote:
Voor de Renault/tag heuer. De RB is de beste auto van het veld alleen de motor is zwaar ondermaats.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik hoor alleen bijna elke race dat het niet een circuit voor de RB is.
Goeie fixquote:
Komt op hetzelfde neer toch? Als je twee verschillende compounds hebt gebruikt heb je toch altijd een van de twee aangewezen compounds gebruikt.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp zojuist dat elke GP Pirelli je verplicht om 2 verschillende compounds naar keuze van Pirelli beschikbaar te hebben voor de race en dat je verplicht bent om 1 van die 2 sets te gebruiken in de race.
Dat is nieuw voor me. Ik was in de veronderstelling dat Pirelli 3 compounds meeneemt en dat je er minimaal 2 verschillende moet gebruiken tijdens de race.
Wellicht dat ik het daarom niet wist?quote:Op zondag 19 juni 2016 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer toch? Als je twee verschillende compounds hebt gebruikt heb je toch altijd een van de twee aangewezen compounds gebruikt.
Ja, en van die twee verschillende moet er één door Pirelli aangewezen zijn als race compound. Pirelli Jan ook twee sets van dezelfde compound aanwijzen voor de race.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp zojuist dat elke GP Pirelli je verplicht om 2 verschillende compounds naar keuze van Pirelli beschikbaar te hebben voor de race en dat je verplicht bent om 1 van die 2 sets te gebruiken in de race.
Dat is nieuw voor me. Ik was in de veronderstelling dat Pirelli 3 compounds meeneemt en dat je er minimaal 2 verschillende moet gebruiken tijdens de race.
Hoeft niet als Pirelli twee sets van dezelfde compound aanwijst voor de race, wat ook kan en ze ook al een keer gedaan hebben.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer toch? Als je twee verschillende compounds hebt gebruikt heb je toch altijd een van de twee aangewezen compounds gebruikt.
Ja dat bedoel ik; dan wordt je toch beperkt en vrij zinloos als je het mij vraagt. Debiel ingewikkelde regel weer.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoeft niet als Pirelli twee sets van dezelfde compound aanwijst voor de race, wat ook kan en ze ook al een keer gedaan hebben.
Je kan nog steeds alle sets gebruiken maar je moet een van de aangewezen sets gebruiken. Dus nog steeds veel variatie in strategie mogelijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik; dan wordt je toch beperkt en vrij zinloos als je het mij vraagt. Debiel ingewikkelde regel weer.
In dat geval... Pirelli eist teveel macht. Wat is er mis met elke GP gewoon een stapel van drie compounds neer te zetten en te zeggen kies maar uit. 13 sets per coureur en succes.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik; dan wordt je toch beperkt en vrij zinloos als je het mij vraagt. Debiel ingewikkelde regel weer.
Dat is alleen voor de top 10. De rest kan het wel. En bij een twee stopper kan het wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
Met een 1 stopper niet als de verplichte compound voor de race van Pirelli en andere is dan die waar je je snelste tijd in Q2 op gereden hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef MakkieR het volgende:
Ik zat met een gekke vraag hoe de uitslag zou zijn als je de tweede pitstop die RBR heeft genomen mocht aftrekken van je totale tijd. Dan had Verstappen op P4 gestaan nog voor Ricciardo P5. de tweede pitstop van Max was 42 sec tegenover de tweede pitstop van Ricciardo 39sec. terwijl de rest boven RBR een gemiddelde pitstop had van 20 sec....ouch hoezo pijnlijk
1 Nico Rosberg 1:32:52
2 Sebastian Vettel 16 sec
3 Perez 25 sec
4 Raikonnen 33 sec
5 Hamilton 56 sec
6 Bottas 60 sec
7 Ricciardo 69 -39= 30 sec
8 Verstappen 70-42=28 sec
http://www.autosport.com/(...)-grand-prix-race-dayquote:15:46 Nightmare for Ricciardo. He comes out behind a huge train of cars in 13th. Surely he'll be held up on his way back to the front.
Fix'dquote:Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef MakkieR het volgende:
Ik zat met een gekke vraag hoe de uitslag zou zijn als je de tweede pitstop die RBR heeft genomen mocht aftrekken van je totale tijd. Dan had Verstappen op P4 gestaan nog voor Ricciardo P5. de tweede pitstop van Max was 42 sec tegenover de tweede pitstop van Ricciardo 39sec. terwijl de rest boven RBR een gemiddelde pitstop had van 20 sec....ouch hoezo pijnlijk
1 Nico Rosberg 1:32:52
2 Sebastian Vettel 16 sec
3 Perez 25 sec
4 Raikonnen 33 sec
5 Hamilton 56 sec
6 Bottas 60 sec
7 Ricciardo 69 -20= 49 sec
8 Verstappen 70-23=47 sec
2-2quote:Op zondag 19 juni 2016 23:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max was dichtbij een zeer pijnlijke tik voor Ricciardo, dit begint er goed uit te zien
quote:De eerste Grand Prix in Azerbeidzjan had voor Red Bull Racing een puntenfestijn moeten worden. Max Verstappen keek handenwrijvend uit naar de vele inhaalmogelijkheden en Daniel Ricciardo rook een overwinning. Bandenproblemen gooiden echter roet in het eten.
„Al na twee ronden merkte ik dat mijn banden begonnen te slijten”, analyseerde Verstappen het probleem op zijn website. „De superzachte band werkte voor ons gewoon niet.
Red Bull-teambaas Christian Horner erkende na Grand Prix van Europa in Baku voor een raadsel te staan. „Het is heel gek wat we met die banden hebben. Het lijkt wel alsof we iets over het hoofd hebben gezien na de laatste paar Grands Prix”, stelde de Brit.
„De superzachte en zachte banden sleten zó snel dat we er geen goede tijden op konden rijden. Terwijl het in de kwalificatie wel lekker ging. Dit is een teleurstellend resultaat, zeker nadat Daniel vanaf de eerste startrij vertrok.”
Ricciardo
De Australiër zelf: „Ik had verwacht dat dit dé race van het seizoen zou worden, maar het was best wel saai. En normaal doen we het goed in races onder hoge temperaturen, maar hier lukte het gewoon niet. Gelukkig hebben we een groot team met veel mensen en kennis. We kunnen vast snel weer een stap in de juiste richting zetten.”
Ik denk niet dat dit losstaat van de nieuwe motor.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:03 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)r-AAhjw3V?li=BBoPOOe
[..]
Als je niet de beste auto hebt, dan moet je op taktiek proberen te winnen. Soms pakt dat goed uit en soms ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
Het is daar al een paar keer op-goed-geluk en-we-doen-maar-wat (pits)strategie.
Toevallig een win met Max, dat wel....
eh nee, dit is puur gokken wat ze aan t doen zijnquote:Op maandag 20 juni 2016 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet de beste auto hebt, dan moet je op taktiek proberen te winnen. Soms pakt dat goed uit en soms ook niet.
Logisch toch?
Mercedes heeft de beste auto in totaal. Red Bull heeft waarschijnlijk alleen het beste chassis, wat maar een onderdeel van de hele auto is.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eh nee, dit is puur gokken wat ze aan t doen zijn
hij zegt t ook letterlijk hierboven
(ze hebben trouwens de beste auto bovendien...)
Mercedes gokte in Canada ook op een 1 stopper, pakte ook goed uit. Ferrari gokte in Barcelona op een 3 en in Canada op een 2 stopper voor Vettel, pakte niet goed uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mercedes heeft de beste auto in totaal. Red Bull heeft waarschijnlijk alleen het beste chassis, wat maar een onderdeel van de hele auto is.
En waar zegt hij het letterlijk dan? En taktiek is altijd een gok, daarom is het taktiek....
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
het grootste probleem is dat die Mercedessen niet eens voluit gaan, het verschil met de rest is gewoon schrijnend.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:14 schreef Ener-G het volgende:
Als je de GP2 race vlak daarvoor had gezien weet je dat het lang niet zo'n raar idee was van Red Bull om op een gele vlag te gokken. Het is absurd dat er tijdens de hele race niet eens een VSC is geweest.
Op eigen (motor) vermogen had Red Bull het in ieder geval nooit gered, het was bijna pijnlijk om te zien hoe makkelijk de mercedessen (ook de c-teams) op het rechte stuk wegreden.
Ik denk dat Ricciardo juist geluk had in de kwalificatie met die rode vlag.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grootste probleem is dat die Mercedessen niet eens voluit gaan, het verschil met de rest is gewoon schrijnend.
Verder vrij normaal dat dat Red Bull het hier moet afleggen, de kwalificatie (van RIC) verbaasde mij eigenlijk maar 1 of 2 snelle rondjes ging blijkbaar nog wel op die banden.
Late reactie wellicht, maar dan zaten ze nog steeds een paar dagen ervoor in Canadaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
rosberg en een paar andere coureurs zijn vanuit Monaco naar Baku gevlogen. Qua jetlag zal dat best meevallen
op zich heeft hij wel gelijkquote:Op maandag 20 juni 2016 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Late reactie wellicht, maar dan zaten ze nog steeds een paar dagen ervoor in Canada
Ik kan ook wel een ander irrelevant feitje gooien wat wel waar is, maar niet zoveel aan de andere stelling af doet.quote:
Redbull heeft niet gegokt. De SS was na 3 rondes op en de Soft erna haalde het ook niet. De mediums waren een noodoplossing.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:14 schreef Ener-G het volgende:
Als je de GP2 race vlak daarvoor had gezien weet je dat het lang niet zo'n raar idee was van Red Bull om op een gele vlag te gokken. Het is absurd dat er tijdens de hele race niet eens een VSC is geweest.
Op eigen (motor) vermogen had Red Bull het in ieder geval nooit gered, het was bijna pijnlijk om te zien hoe makkelijk de mercedessen (ook de c-teams) op het rechte stuk wegreden.
Voornamelijk door die tow van Max.quote:"The combination of Mercedes power, Williams’ efficient chassis and the longest flat-out section on an F1 circuit produced unofficially the highest speed ever seen during an official F1 session. Valtteri Bottas clocked 378kph (234.9mph) during qualifying.
Eigenlijk van de zotte op een stratencircuit.quote:
Tja die betonnen muren, ik kreeg meer de kriebels van al die hekken.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eigenlijk van de zotte op een stratencircuit.
Elk beetje normaal circuit moet aan tig regels en uitloopstroken voldoen, zelfs Monza verneuken ze met chicanes om de snelheid maar omlaag te brengen.
Maar 375+ tussen betonnen muren is wel prima zolang er maar met doekoes geschoven wordt.![]()
Die flauwe bochten net voor start/finish waar ze al volgas gaan, beetje versleten banden en je hangt m er zo in met 300+ al, wat een ravage geeft dat.
En dan willen ze een Halo toestaan voor brokstukken, wat een farce dit.
Omdat er tijdens de vrije trainingen langer auto's in de muur hingen dan dat er gereden kon worden?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:59 schreef Loekoe het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom de RB's er pas in de race achterkwamen dat ze zo slecht met de SS en zelfs met de S om konden gaan. Waarom is dat niet in één van de practices uitgekomen?
Ik zie wellicht iets over het heeft en ben geen kenner, maargoed. Kan iemand me helpen?
Omdat ze pas later merkten dat ze te langzaam waren op het rechte stuk. Toen hebben ze als noodoplossing de vleugels afgesteld op minder downforce. Dan waren ze in de bochten iets langzamer, maar werden ze op het rechte stuk niet helemaal zoek gereden. Maar met minder downforce glijd je ook een stuk meer in de bochten, waardoor de banden harder slijten. Maar omdat ze die wijziging pas laat hebben gemaakt, hebben ze niet echt data kunnen verzamelen over hoe de banden daar op zouden reageren. En omdat de slijtage een stuk hoger was dan ze hadden verwacht, moesten ze dat in de race nog oplossen door alsnog voor de hardste band te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:59 schreef Loekoe het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom de RB's er pas in de race achterkwamen dat ze zo slecht met de SS en zelfs met de S om konden gaan. Waarom is dat niet in één van de practices uitgekomen?
Ik zie wellicht iets over het heeft en ben geen kenner, maargoed. Kan iemand me helpen?
denk zijn tweede? Die stop duurde langerquote:Op maandag 20 juni 2016 17:23 schreef SnowOokami het volgende:
Ik meen Olav gezegd to horen hebben dat ze ook nog ff snel de front wing van Max omlaag/omhoog zette tijdens z'n eerste/tweede? pit.
toen ging er wat mis met zijn achterwielquote:Op maandag 20 juni 2016 17:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
denk zijn tweede? Die stop duurde langer
excuusquote:Op maandag 20 juni 2016 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
toen ging er wat mis met zijn achterwiel
Waarschijnlijk niet. Ziggo rechten gelden alleen voor NL, niet voor buitenland.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:21 schreef j95 het volgende:
Weet iemand of Ziggo Sport Go ook in het buitenland werkt? In mijn vakantie vallen twee races.
Ah, dan ga ik eens kijken hoe de Henno streams werken waar ik hier zo vaak over leesquote:Op maandag 20 juni 2016 19:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ziggo rechten gelden alleen voor NL, niet voor buitenland.
Gewoon in het hotel of camping met een paar man kijken!quote:Op maandag 20 juni 2016 19:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik eens kijken hoe de Henno streams werken waar ik hier zo vaak over lees
Of gebruik een VPNquote:Op maandag 20 juni 2016 19:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik eens kijken hoe de Henno streams werken waar ik hier zo vaak over lees
Zijn ze in Indonesië een beetje Haryanto gek? Want dan kan het nog leuk wordenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gewoon in het hotel of camping met een paar man kijken!
Vaak wordt dat wel uitgezonden.
Misschien GP radio online luisteren en kijken of je je brakke beeld in het buitenland er op af kan stemmen/pauzeren ?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:21 schreef j95 het volgende:
Weet iemand of Ziggo Sport Go ook in het buitenland werkt? In mijn vakantie vallen twee races.
Achteraf gezien waren de FP tijden dus realistisch voor RBR en hebben de aanpassingen alleen gewerkt voor de Q en dramatisch gevolg voor de race. En volgens mij was het ook zonniger op zondag.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Omdat ze pas later merkten dat ze te langzaam waren op het rechte stuk. Toen hebben ze als noodoplossing de vleugels afgesteld op minder downforce. Dan waren ze in de bochten iets langzamer, maar werden ze op het rechte stuk niet helemaal zoek gereden. Maar met minder downforce glijd je ook een stuk meer in de bochten, waardoor de banden harder slijten. Maar omdat ze die wijziging pas laat hebben gemaakt, hebben ze niet echt data kunnen verzamelen over hoe de banden daar op zouden reageren. En omdat de slijtage een stuk hoger was dan ze hadden verwacht, moesten ze dat in de race nog oplossen door alsnog voor de hardste band te gaan.
Daarover gesproken.. Haryanto is wel een baas hé !! Zit nog steeds met Ramadan en gewoon die GP uitrijden !quote:Op maandag 20 juni 2016 20:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Zijn ze in Indonesië een beetje Haryanto gek? Want dan kan het nog leuk worden
Talloze pogingen zijn eerder al gestrand hier. Saaie bendequote:Op maandag 20 juni 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / [Meeting]Karten met FOK!kers
Misschien ook leuk voor de mensen hier
Niemand had verwacht dat die mediums zo sterk en snel zouden zijn... maar als je het theoretisch benaderd is het best logisch eigenlijk, het is een straat circuit met voornamelijk mid en high speed bochten... en dat is juist de kracht van de medium (en hard) band.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Achteraf gezien waren de FP tijden dus realistisch voor RBR en hebben de aanpassingen alleen gewerkt voor de Q en dramatisch gevolg voor de race. En volgens mij was het ook zonniger op zondag.
Maar Horner vertelde al dat de banden een mysterie waren, want dat die mediums zo snel gingen was ook onverwacht, het eigenlijk een noodoplossing.
Daarom proberen we het nog eens, wie weet...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Talloze pogingen zijn eerder al gestrand hier. Saaie bende
Je kan hoog en laag springen, maar de race pace van Max is gewoon verschrikkelijk goedquote:Op maandag 20 juni 2016 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Meer mensen zien de bui al hangen.
http://readmotorsport.com(...)mise-red-bull-faith/
als hij niet was opgehouden in Q3 had hij deze race ook weer boven Ric geëindigd.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je kan hoog en laag springen, maar de race pace van Max is gewoon verschrikkelijk goed
stukje klopt niet, want Max werd vierde in Canada, niet derdequote:Op maandag 20 juni 2016 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Las het ook al met verbazingquote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stukje klopt niet, want Max werd vierde in Canada, niet derde
Moreel derde.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stukje klopt niet, want Max werd vierde in Canada, niet derde
Het past ook wel een beetje bij het beeld dat ik van Ricciardo heb. Hij stond al voor hij in de F1 belandde bekend als een 'one lap wonder', en zijn tijd bij Torro Rosso wees daar ook altijd wel op: altijd de snelste in de quali maar in de race was Vergne hem steevast de baas, meerdere seizoenen lang.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Had hij ook. Verstappens tijd onder de rode vlag was sneller dan Ricciardio's gedurende sector 1 en 2. Bottas verneukte zijn eigen quali 2 keer, en Perez kreeg een gridstraf en Hamilton was er niet bij het hele weekend met zijn hoofd. Die rode vlag heeft hem ontzettend geholpen.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat Ricciardo juist geluk had in de kwalificatie met die rode vlag.
Perez had sneller kunnen wezen, Bottas, Massa en Hulkenberg hadden dichterbij moeten staan, Hamilton had zijn kwali verkloot en de Ferrari's hebben het ook niet niet optimaal gedaan. Ik denk dat Red Bull er echt het maximale uitgehaald heeft.
Vergne is 2x gepiepeld door Red Bull. De eerste keer met Ricardo en daarna met Kvyat; beide keren stond hij voor qua punten op zn teamgenoot en beide keren werd hij gepasseerd.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:21 schreef rockstah het volgende:
altijd de snelste in de quali maar in de race was Vergne hem steevast de baas, meerdere seizoenen lang.
Ik had volgens mij al eens in een ander topic daarop gereageerd, maar geen idee meer waar dat topic is gebleven.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / [Meeting]Karten met FOK!kers
Misschien ook leuk voor de mensen hier
Als je nou even een PC thuis aan laat staan en daar een VPN server op zet, dan kun je daarmee verbinden op je tablet/phone en via de VPN gewoon Ziggo Sport Go kijkenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is wel erg omslachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:11 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als je nou even een PC thuis aan laat staan en daar een VPN server op zet, dan kun je daarmee verbinden op je tablet/phone en via de VPN gewoon Ziggo Sport Go kijken
Maar wel beter dan de kwaliteit van de gemiddelde stream op interprets, of proberen het frans/italiaans in je vakantiecafe te begrijpen.quote:
Er zijn prima streams buiten Ziggo, en daarnaast is een VPN op je telefoon ook gewoon een optie. Kan je je pc lekker uit laten staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar wel beter dan de kwaliteit van de gemiddelde stream op interprets, of proberen het frans/italiaans in je vakantiecafe te begrijpen.
Je kunt ook de extensie Hola gebruiken, kun je gewoon in chrome als app toevoegen en dan geef je aan in welk land je wil dat je browser denkt dat je zit.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:21 schreef j95 het volgende:
Als je Hola alleen gebruikt om filmpjes te kijken, gaat er echt niks mis hoorquote:
Dat hebben ze in april al gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:47 schreef Geralt het volgende:
Waarom maken ze dan niet meteen erbij bekend welke 2 sets er verplicht over moeten gehouden worden voor de race en op welke set minimaal 1 stint gereden moet worden?
quote:These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero Yellow soft
One set of P Zero Red supersoft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.
There are the tyres assigned for Q3 in qualifying:
One set of P Zero Purple ultrasoft
Alonso blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ruimteschip___.html
of Hamilton moet minder feesten enzo en zijn stuurtje beter bestuderen
Leuk, maar dat weten mensen nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hebben ze in april al gedaan.
[..]
Gaan ze die domme regel nog een keer schrappen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hebben ze in april al gedaan.
[..]
Het probleem wat Rosberg had trad op toen hij zelf iets wijzigde qua settings. Daarom wist hij het ook zo snel op te lossen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ruimteschip___.html
of Hamilton moet minder feesten enzo en zijn stuurtje beter bestuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |