Hoeveel schuift dat? Commentaar achterlaten op fora. Krijg je betaald per post of gewoon 9 tot 5?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een fabel dat de EU ondemocratisch is. Maak jij jezelf wijs.
Het recente referendum in het VK heeft het land tot op het bot verdeeld, economisch schade opgeleverd en niemand die nu weet wat er voor acties nodig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De problemen worden zeker niet minder door referenda te verbieden.
Nee, het land was al tot op het bot verdeeld, het referendum liet dat alleen goed zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
Het recente referendum in het VK heeft het land tot op het bot verdeeld,
Nee, de hele campagne heeft de boel op scherp gezet. Daarnaast zijn er door de populisten leugens verspreid waardoor mensen de EU de schuld zijn gaan geven van hun problemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het land was al tot op het bot verdeeld, het referendum liet dat alleen goed zien.
Maar hoe gaat jet verbieden van de EU de problemen in Italië helpen oplossen?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het land was al tot op het bot verdeeld, het referendum liet dat alleen goed zien.
"Het is de schuld van de media, boehoehoe"quote:Op zondag 3 juli 2016 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de hele campagne heeft de boel op scherp gezet. Daarnaast zijn er door de populisten leugens verspreid waardoor mensen de EU de schuld zijn gaan geven van hun problemen.
Dus maak mij niet wijs dat zo'n referendum niet destabiliserend werkt.
De EU heeft niets opgelost, dus kan je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat jet verbieden van de EU de problemen in Italië helpen oplossen?
Maar hoe gaat het verbieden van de EU Italie helpen de problemen op te lossen?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De EU heeft niets opgelost, dus kan je er beter mee stoppen.
Waar geef ik volgens jou de media de schuld?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Het is de schuld van de media, boehoehoe"
Nee. De verdeeldheid in veel landen is het gevolg van verdeel-en-heers politiek en de verschillende belangen van mensen . Lager opgeleiden hebben gewoon geen belang bij de EU en globalisatie. De verdeeldheid komt niet door referenda.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
Lager opgeleiden plukken net zo goed de vruchten van de EU (en globalisatie, al is dat niet aan de orde).
Toch wel hoor. Maar kan je nog uitleggen hoe het verbieden van de EU Italië gaat helpen om haar problemen op te lossen? Dat is een mallere stelling van je...quote:
Leuk dat selectieve quoten, waarbij je de voorbeelden die ik gaf 'vergeet'.quote:
Wat? Dus goedkope prullaria in Primark en Action komt allemaal door de EU? Wat een flauwekul. De enige reden waarom men een aalmoes betaalt voor kleding uit Primark is omdat ze in Bangladesh voor ¤ 0,20 per uur kleding naaien voor het Westen. Daar heeft de EU niks mee van doen. Die kleding ligt ook in tal van niet-EU landen in de rekken. Die goedkope kleding is vooral te wijten aan de 'laksheid en nalatigheid' van westerse bedrijven, die liever hun oogkleppen opzetten dan actie ondernemen. Want dat laatste kost geld. En kleding moet wel zo goedkoop mogelijk blijven. Dat wil de consument immers.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar geef ik volgens jou de media de schuld?
Lager opgeleiden plukken net zo goed de vruchten van de EU (en globalisatie, al is dat niet aan de orde).
De Action en de Primark, de 65" tv, de all inclusive in Turkije, enz. Allemaal goedkoper door EU en/of globalisatie.
Ofwel jij ziet een olifant nog niet als hij in jouw woonkamer staat, ofwel je wil stug blijven onkennen, maar hoe dan ook: je kletst enorm uit je nek terzake.
Jammer.
Met geen enkele.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:15 schreef berko13 het volgende:
Met welke Nederlandse partij kun je M5S vergelijken?
Pffff, lastig. De partij trekt zowel links als rechtse kiezers die het huidige Italiaanse establishment helemaal zat zijn door corruptie en het niet waarmaken van beloftes.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:15 schreef berko13 het volgende:
Met welke Nederlandse partij kun je M5S vergelijken?
Altijd grappig inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 16:31 schreef 99.999 het volgende:
Goh de populistische club valt met ruzie uit elkaar. Doen ze anders nooit.
In just over three months in power, Raggi has risked unpopularity by following through on her campaign promise to drop Rome’s bids for the 2024 Olympics and 2023 Rugby World Cup on the grounds that the city is too broke and corrupt. But it is difficult to point to any achievements, and there has been no shortage of controversy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:40 schreef Kaas- het volgende:
-KICK-
Kan je wel een lekker wijf zijn, ze maakt er een puinhoop van.
http://www.politico.eu/ar(...)rendum-beppe-grillo/
Het zou me niets verbazen als jij op de payroll van de EU staat.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de hele campagne heeft de boel op scherp gezet. Daarnaast zijn er door de populisten leugens verspreid waardoor mensen de EU de schuld zijn gaan geven van hun problemen.
Dus maak mij niet wijs dat zo'n referendum niet destabiliserend werkt.
Ik dacht drie volle alinea's lang dat dit warempel je eerste post op Fok ooit was zonder bagger en ongefundeerde, incorrecte en onnodige aanvallen. Maar nee. Qua taalfouten voldeed je gelukkig wel weer netjes aan de verwachtingen. Zoek lekker een baan in plaats van zielig de handjes op te houden joh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In just over three months in power, Raggi has risked unpopularity by following through on her campaign promise to drop Rome’s bids for the 2024 Olympics and 2023 Rugby World Cup on the grounds that the city is too broke and corrupt. But it is difficult to point to any achievements, and there has been no shortage of controversy.
Ze maakt zichzelf er niet populair mee maar het lijkt me wel een verstand besluit om de Olympische Spelen niet te willen organiseren in je failliete en corrupte stad.
Verder lees ik dat ze wat problemen heeft met mensen die ze aangenomen heeft die onder het vorige bewind ook al actief waren. Mooi toch dat er gelijk actie onder nomen wordt als blijkt dat ze niet functioneren? Die vorige deugende politici hebben die corrupte en falende mensen gewoon tig jaar laten zitten.
Alhoewel met jou weet ik het niet. Jij hebt waarschijnlijk liever dat ze in Italië vanaf hun schoolbanken tot het pensioen corrupt zijn zolang ze maar voor deugende pro-EU partijen werken. Dat is het enige wat telt, of het nou een associatie overeenkomst met Oekraine is, dat tot stand kwam met echte nazi's in de regering, of partijen in andere landen die zo corrupt als de neten zijn: Het enige wat jij belangrijk vind is of die partijen pro-EU zijn.
quote:Rome mayor faces abuse of power probe
Virginia Raggi and the 5Star Movement face another setback.
By GIULIA PARAVICINI 1/24/17, 9:05 PM CET
The mayor of Rome, Virginia Raggi, is under investigation for abuse of power and giving false statements to government authorities, senior Italian law enforcement officials said Tuesday.
(..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |