Gewoon weer eens een beetje normaal inderdaad.quote:
Geen flauwekulletjesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon weer eens een beetje normaal inderdaad.
YokiKaterquote:
Jij kon FOK! ook niet op?!quote:
Neequote:
zie de PIquote:
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Is net een paar uur ER en gelijk een grote bakkes
Discriminatie van Nederlanders, hier werkte het gewoon..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!
Is je kleur nieuw? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!
Moet ik hier op reageren?quote:
Waarom zijn wij geen facebookvrienden? Ik ga je NU een vriendschapsverzoek sturenquote:
he, waar is de singel?quote:
Wat vind jij nou eigenlijk van die mooie Singel, timmmmm?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet over je singel praten?
Dé singel of DJMO's singel?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat vind jij nou eigenlijk van die mooie Singel, timmmmm?
Dit is een goed teken, dat betekent dat je hongerstaking werkt. Ben je op tijd #teamRasmussen voor de TDFquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik heb al dagen last van een trillend ooglid.
Nou ja, het ziet er allebei niet echt uit of je erin wil springen, dus mijn mening is eigenlijk eenduidigquote:
Ik zou eigenlijk even van Zuster Njos willen horen of dit verontrustend is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is een goed teken, dat betekent dat je hongerstaking werkt. Ben je op tijd #teamRasmussen voor de TDF
Laat ik het zo zeggen, mijn zus had dit ook. Nu ben ik de oudstequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk even van Zuster Njos willen horen of dit verontrustend is.
En je zus?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn zus had dit ook. Nu ben ik de oudste
Ik vind het wel verdacht dat Jasmijn vanaf hier heel stil isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zijn wij geen facebookvrienden? Ik ga je NU een vriendschapsverzoek sturen
Zie het als een teken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht dat Jasmijn vanaf hier heel stil is
Haha ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval geen GHB meer voor nodig
Nou ja, LTVDK en ik zijn wel even walgelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat je voor Jasmin nog wel GHB nodig gaat hebben timmmmmm haha.
#teamhaarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar Yasmina lijkt me wel iemand die op haar valt en dat heeft LTVDK heel veel en ik heel weinig
Je zit er bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik ben je aan het facebookstalken
En we hadden het over je haarfetisj
Nee valt mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neemt Tim nou niet een beetje te veel ruimte in?
Die is nu opzoek naar je bikinipics.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is tim nu zo stil? is die nu aan het gluren?
We hebben beeldquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is tim nu zo stil? is die nu aan het gluren?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afscheid nemen van Yoki is belangrijker dan Jasmijns tietjes
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afscheid nemen van Yoki is belangrijker dan Jasmijns tietjes
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs belangrijker dan Jamijns tietjes. Helpt dat?
Hij had gewoon even met jou moeten overleggen. Geflopte ER's die ineens een leven krijgen, kunnen immers prima crew blijven zonder iets te doenquote:
Laat mij eens met rust.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
MED / Yoki bedankt
YOKI BEDANKT, YOKI BEDANKT, YOKI YOKI YOKI BEDANKT
Zit je nu gewoon LTKDV te dissen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had gewoon even met jou moeten overleggen. Geflopte ER's die ineens een leven krijgen, kunnen immers prima crew blijven zonder iets te doen
Ja klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had gewoon even met jou moeten overleggen. Geflopte ER's die ineens een leven krijgen, kunnen immers prima crew blijven zonder iets te doen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon een ballon, geen gekke dingen.
Maar wanneer krijg ik mijn afscheidstopic dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zeg het maar Yoki, met of zonder tong?
Doei.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:50 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, ik ga weer lekker in mn graf liggen
Nooit, je moet gewoon weer wat feedjes posten. Weet je wat een gat Yoki achterlaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wanneer krijg ik mijn afscheidstopic dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit, je moet gewoon weer wat feedjes posten. Weet je wat een gat Yoki achterlaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit, je moet gewoon weer wat feedjes posten. Weet je wat een gat Yoki achterlaat?Ga je me gijzelen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb nu Jasmijn op facebook, ik ga haar dus gijzelen. Bij laten we zeggen 100.000 feedjes laat ik haar weer vrij.quote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoop dat Tim een frituurpan heeft, anders overleeft yasmin dit niet.
En ik dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga gelijk 100.000 accounts aanmaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nu Jasmijn op facebook, ik ga haar dus gijzelen. Bij laten we zeggen 100.000 feedjes laat ik haar weer vrij.
Snel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gelijk 100.000 accounts aanmaken.
Eigenlijk hoef je niet heel bang te zijn voor tim, die geef je twee tikken en dan loop je weer weg.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef je niet heel bang te zijn voor tim, die geef je twee tikken en dan loop je weer weg.
De urgentie is hoog. Laat ik het anders zeggen. Mijn bad is niet groot genoeg voor twee, maar niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gelijk 100.000 accounts aanmaken.
Ja en anders slaapt 'ie 20 uur per dag, genoeg tijd om een plannetje te verzinnen.quote:
Ik wil ook zolang slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en anders slaapt 'ie 20 uur per dag, genoeg tijd om een plannetje te verzinnen.
Nee daarom ga ik morgen ook gewoon weer werkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk nooit terug naar Thailand.
Tenzij Tim je niet laat gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee daarom ga ik morgen ook gewoon weer werken
Ja ik heb echt supersnel die likes verzameld.quote:
Volgens mij zei hij feeds.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb echt supersnel die likes verzameld.
Oh, ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij feeds.
Fuck ik ben de lul
Dat is ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik las het verkeerd
Ik ram de gevel van tim er wel gewoon uit, gaat sneller
En daarna prik ik zijn bad lekquote:
Geleerd van de beste.quote:
Dat kan ze het beste zelf zeggen.quote:
De vrouw waar de duivel zelf nog bang van isquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouw waar de duivel zelf nog bang van is
Waarom?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:16 schreef YokiKater het volgende:
Heeft LDKTV al zandzakken bij zijn keukendeur liggen?
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat het morgen de hele dag gaat zeiken van de regen.
Hem kennende zit die deur toch op een heel onlogische plek. Zou in dit geval misschien nog positief kunnen uitpakken ook!quote:Op zondag 19 juni 2016 18:16 schreef YokiKater het volgende:
Heeft LDKTV al zandzakken bij zijn keukendeur liggen?
Nee, zijn tuin loopt toch schuin af richting keuken?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hem kennende zit die deur toch op een heel onlogische plek. Zou in dit geval misschien nog positief kunnen uitpakken ook!
Zijn tuin zit in zijn woonkamer.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, zijn tuin loopt toch schuin af richting keuken?
En de afvoer van de dakgoot loopt naar binnen toe.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, zijn tuin loopt toch schuin af richting keuken?
Moest je dat niet voor het fietsen doen?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb vanmiddag mijn benen geschoren. Ze zijn babyglad.
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
2 uur losgaan op de fiets en mijn hoofd staat helemaal open, alle autistische brei is losgeweekt. Het is net of ik een spuit heroïne in mijn arm heb gezet. Wat een genot.
Zo is het ook gegaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moest je dat niet voor het fietsen doen?
Goede manier om niet lastig gevallen te worden door patsertjes.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging juist naar de sportschool met ongeschoren oksels #juliarobertsstyle
Precies, ik schrik ze allemaal af met mijn vacht.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goede manier om niet lastig gevallen te worden door patsertjes.
Twee uur is wel een mooie tijd. Ik snap nooit dat mensen voor de lol 4, 5 uur gaan toeren. Dan heb ik het wel weer gezien hoor. Jullie verwachten het niet, maar ik kan niet wachten tot ik weer kan sportenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
2 uur losgaan op de fiets en mijn hoofd staat helemaal open, alle autistische brei is losgeweekt. Het is net of ik een spuit heroïne in mijn arm heb gezet. Wat een genot.
Wedden dat de mijne gladder zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb vanmiddag mijn benen geschoren. Ze zijn babyglad.
De jouwe ook.quote:
Wat is daarmeequote:
doet niks hier.quote:
En bedankt, nu was ik zo nieuwsgierig om op het linkje te klikken en het alsnog te zienquote:Op maandag 20 juni 2016 08:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wees blij.
Niemand wil meervoudige verdubbelingen zien in de ochtend.
quote:Deze zomer moeten alle gemeenten in Nederland een goed plan hebben om mensen die de weg kwijt zijn te helpen.
Ik heb je nog gewaarschuwd.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bedankt, nu was ik zo nieuwsgierig om op het linkje te klikken en het alsnog te zien
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een MoeMoe auto, het was een witte Smart For Four met zwarte koeienvlekken erop.
Heb je nog veel gekotst vannacht?quote:Op maandag 20 juni 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, toen ik vandaag binnen was begon het pas met regenen
Ja, het was te grappig.. Dat dansende koetje zat ook meteen in mijn hoofd. Ik kon helaas geen foto maken.quote:
Nee joh. 2 keer het ergste eruit, zodat je even vooruit kan zonder. Dan 3 valium erin en dan slaap ik voor ik weer moet kotsen en word ik heus niet wakkerquote:
Pizza en benzo's.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. 2 keer het ergste eruit, zodat je even vooruit kan zonder. Dan 3 valium erin en dan slaap ik voor ik weer moet kotsen en word ik heus niet wakker
Neen. Ik slik al genoeg pillen. Allemaal met andere bijwerkingen en dan moet ik nu weer nog meer gaan slikken tegen die bijwerkingen maar niet alle bijwerkingen en dat heeft dan weer zelf bijwerkingen en dan moet ik straks daar weer dingen tegen slikekn en zo ga je dan door snap je.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je geen domperidon timmmm? werkt wel goed moet ik zeggen.
Ja oke, maar het is ook wel eens fijn als je wat binnen kunt houden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik slik al genoeg pillen. Allemaal met andere bijwerkingen en dan moet ik nu weer nog meer gaan slikken tegen die bijwerkingen maar niet alle bijwerkingen en dat heeft dan weer zelf bijwerkingen en dan moet ik straks daar weer dingen tegen slikekn en zo ga je dan door snap je.
Het is al een wonder dat mijn hart alle ellende uithoudt, laat staan dat ik dit er nog bij ga nemen. Staat wel bekend om de hartproblemen
Kan ook op zich wel eens maar kotsen hoort er nou eenmaal bij. Vooral de eerste dagen, tm donderdag, is het wel heftig maar daarna valt het mee. Als ik niet te gek doe.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is ook wel eens fijn als je wat binnen kunt houden natuurlijk.
Wanneer is ongeveer de operatie?quote:Op maandag 20 juni 2016 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ook op zich wel eens maar kotsen hoort er nou eenmaal bij. Vooral de eerste dagen, tm donderdag, is het wel heftig maar daarna valt het mee. Als ik niet te gek doe.
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ook op zich wel eens maar kotsen hoort er nou eenmaal bij. Vooral de eerste dagen, tm donderdag, is het wel heftig maar daarna valt het mee. Als ik niet te gek doe.
quote:
Alsof ze het wisten: https://nl.pepper.com/kor(...)halen-bezorgen-24264quote:Op maandag 20 juni 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je toch nog 2 weken domino's klappen.
Beetje lullig dit he, had je ook donderdag kunnen zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze het wisten: https://nl.pepper.com/kor(...)halen-bezorgen-24264
Nouja, het is soms best een klaplul, maar wat hij meemaakt gun je niemand.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Men is ook wel een harteloze lul als je niet duimt voor zo'n lieve jongen.
Is allemaal show, stiekem zijn we allemaal normale vriendelijke menson. Zelfs jij en ik. #onelove.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, het is soms best een klaplul, maar wat hij meemaakt gun je niemand.
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is allemaal show, stiekem zijn we allemaal normale vriendelijke menson. Zelfs jij en ik. #onelove.
Ja godsiedikkie, dat moeten we ff regelen man.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en GrutterFM moet ook weer terugkomen godverdomme.
Ja toch, wat kost die ene DJ, 6 euro's? Nee, maar er moet iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja godsiedikkie, dat moeten we ff regelen man.
Ja kost bijna niks, maar er moeten ook mensen zijn die zin hebben om te draaien en zulks.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch, wat kost die ene DJ, 6 euro's? Nee, maar er moet iets aan gedaan worden.
Fylax, Crip, misschien Uc een keer (hoop ik!) d4v1dquote:Op maandag 20 juni 2016 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja kost bijna niks, maar er moeten ook mensen zijn die zin hebben om te draaien en zulks.
Ohquote:Op maandag 20 juni 2016 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fylax, Crip, misschien Uc een keer (hoop ik!) d4v1ddekatophetspek wellicht een speciaal showtje (kon ik altijd wel waarderen), ACT-F misschien en er was er geloof ik nog 1, die deed het ook wel leuk.
Oh ik? ja die deed het altijd wel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fylax, Crip, misschien Uc een keer (hoop ik!) d4v1ddekatophetspek wellicht een speciaal showtje (kon ik altijd wel waarderen), ACT-F misschien en er was er geloof ik nog 1, die deed het ook wel leuk.
JA!quote:Op maandag 20 juni 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oh ik? ja die deed het altijd wel leuk.
Link?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Mijn DJ-skills zijn ok goed, ik heb niet voor niks de hele FP gerickrolled vandaag
quote:Op maandag 20 juni 2016 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Mijn DJ-skills zijn ok goed, ik heb niet voor niks de hele FP gerickrolled vandaag
Met Geer en Goor naar de supermarkt.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dagje uit via het Ouderenfonds morgen?
Hopen dat jakhals kutlul een bierflesje op mijn kop gooitquote:Op maandag 20 juni 2016 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dagje uit via het Ouderenfonds morgen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:18 schreef timmmmm het volgende:
ik moest aan Jasmijn denken bij het maken van dit topic
ONZ / Wijven die geen grote pener hebben
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
Peter R weet waar die stalker zijn moeder woont.
Straatverbod?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben er inmiddels wel aan gewend.
Die bovenste dame is niet onaardigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze hun zaad maar even uit wassen als ze klaar zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je krijgt al haar 26 broers erbij.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Specularium het volgende:
Nee, eigenlijk zou je hier een maand voor gebanned moeten worden.
Over 10 dagen is die dood.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben echt heel boos. Yoki-style.
Sinds gisteren hoor ik hier van buiten non stop schaap. Continu geblaat. Niet oke
quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Kijk eens wat ik weer zag rijden
[ afbeelding ]
RIP Henk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Kijk eens wat ik weer zag rijden
[ afbeelding ]
kom op man . Waar is je positieve vibe gebleven van eerdere deze reeks?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik misschien ook wel. Daar heb ik helemaal niks aan
Wat een newbie die DJ Mohammed.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom op man . Waar is je positieve vibe gebleven van eerdere deze reeks?
Wie?quote:
Vuile ramptoerist.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke app is goed voor p2000 meldingen?
Ik weet eigenlijk niet eens of daar een app voor is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een paar, maar scoren allemaal laag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of daar een app voor is.
Ja ik zag het, het is allemaal een beetje kut.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een paar, maar scoren allemaal laag.
Zoals David zijn posts.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik zag het, het is allemaal een beetje kut.
Zit daar net zoveel vertraging op als die Twitterbots?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik gebruik zelf alarmeringsdroid op Android
Ik gebruik Alarmfase 1. (betaalde app dat wel. Wel gratis uit te proberen voor een week ofzo)quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
112 NL P2000. Kun je alles op instellen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
Iemand is overhoop geschoten in Overvecht.
De Daffycopter hangt boven de wijk.
Kansenbuurt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
Iemand is overhoop geschoten in Overvecht.
De Daffycopter hangt boven de wijk.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn zelfs met zijn 2, de grote PH-PXZ is nu de A2 aan het afzoeken.
Die van snoei.net of ibrink?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
112 NL P2000. Kun je alles op instellen.
Ik heb geen zus, anders had ik daar wel pics van gepost.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had je moeder dat maar gezegd na je zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |