Gewoon weer eens een beetje normaal inderdaad.quote:
Geen flauwekulletjesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon weer eens een beetje normaal inderdaad.
YokiKaterquote:
Jij kon FOK! ook niet op?!quote:
Neequote:
zie de PIquote:
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Is net een paar uur ER en gelijk een grote bakkes
Discriminatie van Nederlanders, hier werkte het gewoon..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!
Is je kleur nieuw? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was meer van slag omdat FOK! kapot was hier!
Moet ik hier op reageren?quote:
Waarom zijn wij geen facebookvrienden? Ik ga je NU een vriendschapsverzoek sturenquote:
he, waar is de singel?quote:
Wat vind jij nou eigenlijk van die mooie Singel, timmmmm?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet over je singel praten?
Dé singel of DJMO's singel?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat vind jij nou eigenlijk van die mooie Singel, timmmmm?
Dit is een goed teken, dat betekent dat je hongerstaking werkt. Ben je op tijd #teamRasmussen voor de TDFquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik heb al dagen last van een trillend ooglid.
Nou ja, het ziet er allebei niet echt uit of je erin wil springen, dus mijn mening is eigenlijk eenduidigquote:
Ik zou eigenlijk even van Zuster Njos willen horen of dit verontrustend is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is een goed teken, dat betekent dat je hongerstaking werkt. Ben je op tijd #teamRasmussen voor de TDF
Laat ik het zo zeggen, mijn zus had dit ook. Nu ben ik de oudstequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk even van Zuster Njos willen horen of dit verontrustend is.
En je zus?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn zus had dit ook. Nu ben ik de oudste
Ik vind het wel verdacht dat Jasmijn vanaf hier heel stil isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zijn wij geen facebookvrienden? Ik ga je NU een vriendschapsverzoek sturen
Zie het als een teken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht dat Jasmijn vanaf hier heel stil is
Haha ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval geen GHB meer voor nodig
Nou ja, LTVDK en ik zijn wel even walgelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat je voor Jasmin nog wel GHB nodig gaat hebben timmmmmm haha.
#teamhaarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar Yasmina lijkt me wel iemand die op haar valt en dat heeft LTVDK heel veel en ik heel weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |