als je de sectortijden bij elkaar optelt kom je uit op een 43.8 wat p3 geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:15 schreef theguyver het volgende:
We zullen morgen wel zien, ik verwacht van Hamilton dat hij zijn auto nog een paar keer in die mooie parkeerplaats zet.
Wel balen voor Max, bottas heeft 'm 2 a 3 plekken gekost.
Misschien dat een goeie strategie voor max morgen goed uitpakt, zolang hij maar niet te gretig is op deze baan zoals in Monaco, liever een paar punten dan een DNF
Kon ik niet zo goed zien op de kleine klote tv op werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
als je de sectortijden bij elkaar optelt kom je uit op een 43.8 wat p3 geweest zou zijn.
Oh kak. Ik moet ook niet 3 dingen tegelijk doenquote:
Staat er toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh kak. Ik moet ook niet 3 dingen tegelijk doen
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n snelste sectoren bij elkaar geeft een 1:43.897 dus kleine tiende sneller dan Ricciardo en Vettel. Al zijn Ricciardo zn beste sector tijden 1:43.815 bij elkaar.
Maar Max was dus snel. Bied hoop
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed idee
Die rijdt dit weekend nog wel een paar keer rechtdoor vrees ik. Rosberg gaat de wedstrijd met drie vingers in de neus winnenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed idee
dat idee heb ik ook ja, Ham was een beetje overconfidentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt dit weekend nog wel een paar keer rechtdoor vrees ik. Rosberg gaat de wedstrijd met drie vingers in de neus winnen
Overconfidentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook ja, Ham was een beetje overconfident
?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:59 schreef Dimauro het volgende:
[..]
OverconfidentHij stond iedere 3 bochten naast de baan..
Leek meer of hij totaal zijn ritme kwijt was en geen rempunten, balans etc had.quote:
Max in 2 ronden de bocht uitgedrukt waardoor max p9 heeftquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:10 schreef BroesWillems het volgende:
Wat heeft Bottas gedaan? Zit mobiel en kan niet zo makkelijk teruglezen...
lekker dan...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Max in 2 ronden de bocht uitgedrukt waardoor max p9 heeft
Dat was #1. En toen in de laatse ronde (net nadat rood voorbij was met nog iets van 2min op de klok was en iedereen dus nog 1 running lap kon maken). Deed hij vrijwel hetzelfde opnieuw.. hufter. Waarbij Bottas zijn eigen tijd ook sloopte trouwens.quote:
Heeft Bottas zijn eigen tijd er meekunnen verbeteren? Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar was het objectief gezien ook een verkeerde actie van Bottas? Of alleen door onze bril bezien?
Ja. Je gaat niet iemand inhalen als je beiden in een snelle ronde zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar was het objectief gezien ook een verkeerde actie van Bottas? Of alleen door onze bril bezien?
Kutfin.quote:Trek je conclusies
Bottas mag daar gewoon inhalen als 'ie sneller is en bezig is met een snelle ronde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je blijft ook niet achter iemand hangen als je in een snelle ronde zit en op dat moment sneller bent dan degene voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Je gaat niet iemand inhalen als je beiden in een snelle ronde zit.
Jawel, pech, had je maar een groter gat moeten laten vallen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je blijft ook niet achter iemand hangen als je in een snelle ronde zit en op dat moment sneller bent dan degene voor je.
Maar als je dat niet hebt laten vallen, mag je nog steeds inhalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, pech, had je maar een groter gat moeten laten vallen.
Dat is ook aan de voorligger wanneer het krap wordt om voor de vlag aan je laatste ronde te beginnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, pech, had je maar een groter gat moeten laten vallen.
Dat 'ie hem wil gaan inhalen is an sich natuurlijk prima maar doe het dan ergens waar het kan en je jezelf en degene die je inhaalt niet hindert. En doe het dan al helemaal geen twee keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bottas mag daar gewoon inhalen als 'ie sneller is en bezig is met een snelle ronde.
Als 'ie achter Max blijft hangen, verbetert hij zijn tijd ook niet.
Je verliest allebei tijd zoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar als je dat niet hebt laten vallen, mag je nog steeds inhalen.
Dat het niet de meest handige optie is, is punt twee.
Als je in de bochten kort achter iemand zit, verlies je ook tijd.quote:
Eindelijk een advocaat van de spreekwoordelijke "duivel'. Max had dit gewoon moeten voorkomen. (los gezien van het feit dat Bottas inderdaad de schuldige is)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je in de bochten kort achter iemand zit, verlies je ook tijd.
Was de volgorde uit de pits niet RIC, BOT, VET, VES? In de outlap haalde VET iig BOT in. Max moet 'm dus ook ingehaald hebben in de outlap. Als je dan vervolgens het gat voor je zo groot laat worden, dat de man achter je maar net nog op tijd de hotlap in mag gaan, dan roep je het wel een beetje over jezelf af.
Ik 'blaat' hier al mee sinds ruim voor Max zijn eerste test in een formule-klasse deed. Zij het af en toe, net als jij. Alleen kom jij gedurende de sessies alleen tevoorschijn als je geïrriteerd bent vanwege [insert random reden] en het betrekking heeft op Hamilton.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als dat je waarneming is moet je wel iemand zijn die hier sinds de Verstappen-hype af en toe mee komt blaten
[..]
Dat de sport niet altijd even consequent is als het op regelgeving aankomt ben ik met je eens. Dat het pro-Hamilton zou zijn ben ik dan weer niet met je eens.quote:Een van de leuke dingen van sport is dat de regels voor alle deelnemers gelden.
Max zat in de versnellingsbak van Vettel, die voelde de bui al hangen. Klopt dus niet wat je zegt. Bottas had bovendien tijd genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je in de bochten kort achter iemand zit, verlies je ook tijd.
Was de volgorde uit de pits niet RIC, BOT, VET, VES? In de outlap haalde VET iig BOT in. Max moet 'm dus ook ingehaald hebben in de outlap. Als je dan vervolgens het gat voor je zo groot laat worden, dat de man achter je maar net nog op tijd de hotlap in mag gaan, dan roep je het wel een beetje over jezelf af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |