als je de sectortijden bij elkaar optelt kom je uit op een 43.8 wat p3 geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:15 schreef theguyver het volgende:
We zullen morgen wel zien, ik verwacht van Hamilton dat hij zijn auto nog een paar keer in die mooie parkeerplaats zet.
Wel balen voor Max, bottas heeft 'm 2 a 3 plekken gekost.
Misschien dat een goeie strategie voor max morgen goed uitpakt, zolang hij maar niet te gretig is op deze baan zoals in Monaco, liever een paar punten dan een DNF
Kon ik niet zo goed zien op de kleine klote tv op werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
als je de sectortijden bij elkaar optelt kom je uit op een 43.8 wat p3 geweest zou zijn.
Oh kak. Ik moet ook niet 3 dingen tegelijk doenquote:
Staat er toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh kak. Ik moet ook niet 3 dingen tegelijk doen
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n snelste sectoren bij elkaar geeft een 1:43.897 dus kleine tiende sneller dan Ricciardo en Vettel. Al zijn Ricciardo zn beste sector tijden 1:43.815 bij elkaar.
Maar Max was dus snel. Bied hoop
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed idee
Die rijdt dit weekend nog wel een paar keer rechtdoor vrees ik. Rosberg gaat de wedstrijd met drie vingers in de neus winnenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij maar heel blijft, wat betreft is dat "follow Hamilton" niet zo'n goed idee
dat idee heb ik ook ja, Ham was een beetje overconfidentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt dit weekend nog wel een paar keer rechtdoor vrees ik. Rosberg gaat de wedstrijd met drie vingers in de neus winnen
Overconfidentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook ja, Ham was een beetje overconfident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |