abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163117637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:06 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou, ik zie het zo, het 'pride' element kan er wellicht later af als homoseksualiteit als iets normaals wordt gezien (dus het is niet meer raar, bijzonder of iets waar emancipatie voor nodig is). Dat is nu echt nog niet het geval, laten we eerlijk zijn. :P

Maar met zijn allen feesten, a la zomercarnaval in Rotterdam bijvoorbeeld, dat moet gewoon altijd kunnen, vind ik. Zo shockerend is het nou ook weer niet. :P
Je bewijst er niets mee. Maak er dan een gewoon feest van.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:08:12 #152
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163117640
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:03 schreef YuckFou het volgende:
ik ga ff googlen
Ze bestaan!
En hoe! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sbs.com.au/nit(...)n-professional-sport
quote:
As a former Rugby League player, a model and a youth worker, straddling worlds is what Casey Conway does best. But being a gay, Aboriginal man in the world of professional sport required a particularly fine balancing act.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:08 schreef Jaroon het volgende:
Je bewijst er niets mee. Maak er dan een gewoon feest van.
Wat er van bekend is, zijn ook gewoon de feesten en de boten parade, de workshops, seminars en andere serieuze zaken die in de weken voorafgaand aan de pride gebeuren hoor je in de media over het algemeen helemaal niks over en daardoor blijft het beeld hangen dat het alleen om boten vol kerels in een string gaat :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_163117753
Ach, ik sta op zo'n boot en van de 85 boten zijn er 2 waarop mannen een string dragen en die laat de NOS dan even zien in het 10-seconden durende item erover. Sowieso lekker boeiend.

Ondertussen staat maar liefst een miljoen mensen langs de kant - mannen, vrouwen en kinderen - bij dit prachtige volksfeest. Dat is niet voor niks he. Gewoon een keertje heen gaan en zien dat de vooroordelen niet kloppen.

Ik vind het zelf de mooiste dag van het jaar: even 1 dag in alle vrijheid geen fuck geven om wat de wereld over je denkt. Mooi man.
pi_163117767
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ze bestaan!
En hoe! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sbs.com.au/nit(...)n-professional-sport

[..]

[..]

Wat er van bekend is, zijn ook gewoon de feesten en de boten parade, de workshops, seminars en andere serieuze zaken die in de weken voorafgaand aan de pride gebeuren hoor je in de media over het algemeen helemaal niks over en daardoor blijft het beeld hangen dat het alleen om boten vol kerels in een string gaat :')
Dat is het beeld wat je geeft dus door die parade. Ik ben hetero en accepteer homo's. Voor mij hoeft het niet die parade dus. Maar denk je werkelijk dat je mensen die tegen zijn gaat overtuigen op die manier?
pi_163117786
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:12 schreef Kaas- het volgende:
Ach, ik sta op zo'n boot en van de 85 boten zijn er 2 waarop mannen een string dragen en die laat de NOS dan even zien in het 10-seconden durende item erover. Sowieso lekker boeiend.

Ondertussen staat maar liefst een miljoen mensen langs de kant - mannen, vrouwen en kinderen - bij dit prachtige volksfeest. Dat is niet voor niks he. Gewoon een keertje heen gaan en zien dat de vooroordelen niet kloppen.
Wat is het nut? Behalve feestvieren.
pi_163117836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is het nut? Behalve feestvieren.
Het is voor mij de mooiste dag van het jaar. Even 1 dagje compleet schijt kunnen hebben aan wat de rest van Nederland allemaal over je denkt en gewoon in alle vrijheid feestvieren met een miljoen mensen langs de kant die je van een warm bad van acceptatie voorzien waar je gewoon euforisch van wordt. Schitterend, alleen maar blije mensen die dag. Nu alweer zin in. _O_
pi_163117887
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is voor mij de mooiste dag van het jaar. Even 1 dagje compleet schijt kunnen hebben aan wat de rest van Nederland allemaal over je denkt en gewoon in alle vrijheid feestvieren met een miljoen mensen langs de kant die je van een warm bad van acceptatie voorzien waar je gewoon euforisch van wordt. Schitterend, alleen maar blije mensen die dag. _O_
Het is een groots feest. Dat kan leuk zijn. Maar je bent in je omgeving wel vrij te zeggen dat je homo bent?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:17:32 #158
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163117929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:12 schreef Jaroon het volgende:
Dat is het beeld wat je geeft dus door die parade.
Dat is wat de media er van maakt en gelukkig begint dat heel erg te kantelen, AVRO/TROS doet dit jaar de registratie en uitzending van het "concert for freedom" vanaf de Dam, hopelijk ook met wat serieuze babbels tussendoor, en 2 jaar gelden was er erg veel aandacht voor de situatie van LGBT'ers in landen als Rusland, Oeganda en Jamaica, iets wat je helaas niet gelijk bij t journaal erbij krijgt als ze die boten laten zien...
quote:
Ik ben hetero en accepteer homo's.
Dat was duidelijk _O_
quote:
Voor mij hoeft het niet die parade dus. Maar denk je werkelijk dat je mensen die tegen zijn gaat overtuigen op die manier?
Voor mij hoeft het zomercarnaval niet, ik heb geen behoefte aan haast naakte vrouwen en meisjes in string die billenschuddend door de stad lopen met een hoop kabaal, daardoor verandert mijn beeld van de doorsnee hetero niet, maar kennelijk willen ze dat ook elk jaar weer doen...
Snap je de vergelijking een beetje?
Het een is carnaval, het andere heet de Pride, het gaat om het feestje *O*
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:17:41 #159
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163117938
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:12 schreef Kaas- het volgende:

Ik vind het zelf de mooiste dag van het jaar: even 1 dag in alle vrijheid geen fuck geven om wat de wereld over je denkt. Mooi man.
Sta jij niet in string? Dan ga ik niet.
Bedankt Hans.
pi_163117975
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Dat is wat de media er van maakt en gelukkig begint dat heel erg te kantelen, AVRO/TROS doet dit jaar de registratie en uitzending van het "concert for freedom" vanaf de Dam, hopelijk ook met wat serieuze babbels tussendoor, en 2 jaar gelden was er erg veel aandacht voor de situatie van LGBT'ers in landen als Rusland, Oeganda en Jamaica, iets wat je helaas niet gelijk bij t journaal erbij krijgt als ze die boten laten zien...

[..]

Dat was duidelijk _O_

[..]

Voor mij hoeft het zomercarnaval niet, ik heb geen behoefte aan haast naakte vrouwen en meisjes in string die billenschuddend door de stad lopen met een hoop kabaal, daardoor verandert mijn beeld van de doorsnee hetero niet, maar kennelijk willen ze dat ook elk jaar weer doen...
Nog nooit geweest. Misschien toch maar een keer gaan dan :P
pi_163117986
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

Dat was duidelijk _O_

[..]

Ik ben een Amsterdammer. Ga mij niet uitleggen wat het is. Ik ken het. Het is niet wat de media er van maakt. Het is het ergste ding na Koningsdag.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 19:19:30 #162
137949 Disana
pi_163117987
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:17 schreef bascross het volgende:

[..]

Whehe.
pi_163118007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je van grote feesten houdt zeker doen. Het is leuk.
pi_163118026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je van grote feesten houdt zeker doen. Het is leuk.
Hou niet van grote feesten maar hier weten ze het wel leuk te brengen:P
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:21:45 #165
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163118060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier heb je een indruk van vorig jaar:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:19 schreef Jaroon het volgende:
Ik ben een Amsterdammer. Ga mij niet uitleggen wat het is. Ik ken het. Het is niet wat de media er van maakt. Het is het ergste ding na Koningsdag.
_O-
Ja je bent duidelijk Amsterdammer :D :7
pi_163118062
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:17 schreef bascross het volgende:

[..]

Haha. Was jij niet de user die dit ergens van de week ook al zei?
pi_163118071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hou niet van grote feesten maar hier weten ze het wel leuk te brengen:P
Daar ook. Maar het moet je ding zijn.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:22:18 #168
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163118081
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha. Was jij niet de user die dit ergens van de week ook al zei?
Haha nee, blijkbaar heb je meer fans.
Bedankt Hans.
pi_163118082
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:53 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Zou jij seks met een man hebben als je geen vrouw kon regelen?
Dat kan ik niet zeggen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En de conclusie is dat hun homoseksualiteit daarom is aangepraat? Genoeg voorbeelden van mannen die na jaren huwelijk toch nog uit de kast komen. Ik ken zelfs een voorbeeld van een man die nadat hij getrouwd was en volwassen kinderen had tot de conclusie kwam dat hij altijd een vrouw was.
Dat is irrelevant voor mijn voorbeeld.

quote:
Zulke anekdotische verhalen zijn natuurlijk geen sluitend bewijs. Hypothetisch is alles mogelijk, maar om te stellen dat het een hardnekkige praktijk is klopt niet.
Het is een zeker bewijs van dat het voor komt. Jij beweert dat het niet kan en onzin is, dat is wel iets wat door dergelijke anekdotes tegengesproken kan worden.
pi_163118104
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:57 schreef bascross het volgende:
Hij klinkt als een christengekkie, net zo kut als moslimgekkies, wel iets minder gevaarlijk in Nederland trouwens.
Die man heeft een gaatje in zijn hoofd. Ik heb al meer dingen gelezen van hem, althans de eerste drie alinea's dan, meestal haak ik op dat punt wel af, waarbij je al lezende werkelijk waar letterlijk en hardop zegt "what the fuck!". Snap ook niet waar TPO die gast vandaan heeft getrokken en wat ze nou goed en wel willen met het publiceren van zijn epistels.
I´m back.
pi_163118105
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee dat heeft het niet altijd,meestal niet zelfs.

De meeste mensen zijn verlegen omdat ze een laag zelfbeeld hebben. Een homo in de kast heeft doorgaans een extreem laag zelfbeeld, hij durft zichzelf niet te zijn en schaamt zich voor zichzelf.
Bij diegenen waar ik het over heb wel, en aangezien ik ze ken en jij niet, hecht ik meer waarde aan mijn eigen oordeel in dezen.
pi_163118116
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah, en met die kwaliteiten dachten ze natuurlijk bij de homo's wel in de smaak te vallen dus veranderden ze even van geaardheid. Klinkt plausibel.
Ja want als homo heb je altijd kans, ze zijn veel gemakkelijker dan vrouwen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:24:06 #173
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163118125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:22 schreef JimmyDean het volgende:

Het is een zeker bewijs van dat het voor komt. Jij beweert dat het niet kan en onzin is, dat is wel iets wat door dergelijke anekdotes tegengesproken kan worden.
Aangezien ze in je omgeving zitten ga ik er even vanuit dat je ze ook persoonlijk kent, misschien zou je het eens moeten vragen, goh joh, werd het je nou aangepraat dat je homo was omdat je geen chicks kon regelen, of was je dat altijd al...
pi_163118127
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:21 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Hier heb je een indruk van vorig jaar:

[..]

_O-
Ja je bent duidelijk Amsterdammer :D :7
Ziet er leuk uit :P
pi_163118131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een groots feest. Dat kan leuk zijn. Maar je bent in je omgeving wel vrij te zeggen dat je homo bent?
Vaak niet, soms wel. En ik pas m'n gedrag er vaak op aan. Deze week nog dat ik op het station met een hand in plaats van de gebruikelijke knuffel of kus afscheid nam wat fucking awkward was, omdat we beide aanvoelden dat de omgeving er op dat moment niet geschikt voor was qua mensen om ons heen. Zo verberg je jezelf toch constant in je dagelijkse leven. Op die dag in Amsterdam gewoon 100% jezelf, fucking bevrijdend man. Je kunt je het waarschijnlijk niet voorstellen hoe lekker. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')