http://www.volkskrant.nl/redactie/quote:Op zondag 19 juni 2016 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De redactie van de VK is inderdaad niet honderd procent wit.
Van quota heb ik echter geen weet.
Zodra mensen de middelen hebben trekken ze zich terug in villa wijken, blanke enclaves, huisjes in het buitenland, etcetera. Om vanuit die ivoren torens de wereldverbeteraar te spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dit is de nagel op de kop slaan. Kindjes naar de witte school, maar wel katten op mensen die hun kinderen liever niet naar een zwarte school sturen. Bijgevolg onnozele regeltjes invoeren dat je je kind in de wijk waarin je woont naar school moet sturen want raciiiiiisme! Mensen trekken daarop weg, waardoor het zogenaamde "mengbeleid" totaal geen nut heeft gehad, integendeel.
Mensen die in hun wereldvreemde wereldje zitten, hoog in de ivoren toren dienen eens flink wakker geschud te worden. Om te beginnen kunnen GL'ers en dergelijke eens gaan wonen in migrantenwijken. Eens zien of dat iets verandert aan hun vaak gekke wereldbeelden. Wat nog eens niet zeker is, er zijn zelfs types die nog zalvende woordjes roepen als ze helemaal kapot gemept zijn bvb omdat ze homo zijn, tsja.
Dat geld gaat ze straks kwijt zijn aan de 24 uurs beveiligingquote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef johnson555 het volgende:
Makkelijk gecasht hoor die agente met dr 150 k verkopen
Er wat zouden we 'er' aan moeten doen, precies? Gaan we dan voor een aantoonbaar werkende aanpak? Of gaan we er nog meer symboolpolitiek overheen gooien? (zoals "keihard aanpakken").quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Het wordt besproken. Wat volgens mij de strekking van het artikel in de OP is, is dat niemand er iets aan doet.
Je hebt wel een punt dat de elite (en dat is echt niet alleen GL) niet in de achterstandswijken woont. Er is een reden dat het achterstandswijken zijn... zodra je wat verdient vertrek je daar. Dat gezegd, geldt net zo goed dat veel van de mensen die ze dat verwijten, ook niet in die achterstandswijken wonen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:38 schreef Lothiriel het volgende:
Mensen die in hun wereldvreemde wereldje zitten, hoog in de ivoren toren dienen eens flink wakker geschud te worden. Om te beginnen kunnen GL'ers en dergelijke eens gaan wonen in migrantenwijken. Eens zien of dat iets verandert aan hun vaak gekke wereldbeelden. Wat nog eens niet zeker is, er zijn zelfs types die nog zalvende woordjes roepen als ze helemaal kapot gemept zijn bvb omdat ze homo zijn, tsja.
Altijd deze domme vergelijking. Indo's waren en zijn gewoon Nederlanders. Vandaar ook dat het repatriatie werd genoemd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat de oorzaak anders is. Als, en deze cijfers zuig ik even uit mijn duim hoor, de helft van de mocro's niet goed integreert via ons integratiesysteem en 9 vd 10 indo's wel goed geintegreerd zijn, zou ik eerder de conclusie trekken dat ons systeem voor indo's wel goed werkt en voor mocro's niet dan dat de helft van de mocro's door en door verrot zijn.
Ja, ze noemde die opmerking ongelukkig omdat het zoveel ophef veroorzaakte, niet omdat het niet waar was....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef polderturk het volgende:
Nog wat interessante achtergrondinformatie over Kambouri:
http://www.taz.de/!5264557/
In december suggereerde ze in een interview met de Stuttgarter Zeitung dat de federale recherche cijfers over criminaliteit onder vluchtelingen zou vervalsen. Nadat dit voor veel ophef zorgde noemde ze die uitlating (waarvoor ze natuurlijk geen enkele feitelijke onderbouwing had) later “ongelukkig”.
Waar was het dan precies op gebaseerd?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, ze noemde die opmerking ongelukkig omdat het zoveel ophef veroorzaakte, niet omdat het niet waar was....
Wat is dan precies de praktijkervaring?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:12 schreef bluemoon23 het volgende:
Praktijkervaring van haarzelf en collega`s ?
En kolonist, heb je het onwelgevallige nieuws al weg gebagatelliseerd, met je uitermate pedante 'nooit inhoudelijk ook maar een gram contribueren aan welke discussie dan ook, maar wel altijd bereid om duidelijk te maken dat -hoe kan het ook anders- hetgeen gezegd toch maar onzin is' - houding?quote:
Goeie on-topic reactie ook.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
En kolonist, heb je het onwelgevallige nieuws al weg gebagatelliseerd, met je uitermate pedante 'nooit inhoudelijk ook maar een gram contribueren aan welke discussie dan ook, maar wel altijd bereid om duidelijk te maken dat -hoe kan het ook anders- hetgeen gezegd toch maar onzin is' - houding?
En als ik toch je aandacht heb: werkt het een beetje?
Gaan we kolonisten zoals jij ondertussen al "fijne mensen" vinden?
Welke reactie?quote:
Dat niet, maar hij is wel spot-on wat jouw reacties betreft.quote:
Misschien moet je hem eens vragen in welk land die woont, en of dat land net zo 'tolerant' is richting minderheden, andersgelovigen, ook uitkeringen heeft, ook zo'n humane justitie heeft, als dat hij zelf keer op keer hier van ons eist.quote:
Dit.quote:
Hah! Weer een wegkijker!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef k_man het volgende:
Wat voor moslimgeweld hebben we dan zoal? We hebben ruim voldoende criminele moslims maar is het daarmee moslimgeweld?
Gaat u maar rustig slapen, de regering waakt over u!quote:
Vroeger noemden ze dat propaganda, dingen mooier maken dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zoals ze zelf al aangeeft worden haar verhalen van alle kanten gebagatelliseerd door mensen die niet met de praktijk te maken hebben.
Dat lijkt me het meest schadelijk en iets waar zowel Duitsland als Nederland last van hebben; goedpratende, wegkijkende, policor denkend volk wat koste wat het kost zaken zoals afkomst en religieuze overtuiging van een grote groep overlastgevers in de doofpot willen stoppen.
Zelfs met de uitleg begrijp ik het niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:13 schreef Xa1pt het volgende:
Ik woon kennelijk niet in Nederland. Weer iets geleerd vandaag!
Open deuren vind jij sterk?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw een goed stuk in de Volkskrant. Herkenbaar voor veel van die figuren hier in NWS:
http://www.volkskrant.nl/(...)9e4db6caf1f83768e198
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |