abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2016 @ 16:26:57 #76
3878 Vork
Manisch creatief
pi_163140444
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:17 schreef wyccie het volgende:
Hier ook de Overbetuweloop gedaan. Door een sanitaire stop trein gemist en dus gefietst. Niet leuk. :N
De deelenemers van de 5 stonden al klaar toen ik arriveerde, ik had nog 10 min. Er stonden zo'n 150 deelnemers voor de 10, denk ik.
Een enkele muziekband, wat vrijwilligers en wat toeschouwers. Iedereen had er zin in. Maar de hitte blijft mijn grootste vijand, dus dankbaar gebruik gemaakt van de twee waterposten. Ik wilde het eigenlijk rustig aan doen omdat ik de laatste tijd moeite heb met iets langere afstanden, maar de snelheid zit wel in de benen, dus niet bepaald duurlooptempo gelopen. Behoorlijk zwaar, maar laatste paar honderd meter nog ietsje kunnen versnellen. Moest daarna wel behoorlijk bijkomen. Poeh.
Toen ik terugfietste zag ik nog de nr 2 van de 5k dames voor me uit fietsen, maar die was ook op de fiets supersnel. Ik dacht echt dat ze op een elektrische fiets reed.

Hopelijk herstel ik hier goed van, want het is wel een druk weekend geweest met werk (nachtdienst gehad). Volgende week weer een HM, de eerste sinds de marathon. Ik vrees dat het een marteling gaat worden.
Het weekend daarna 3 sportevenementen. :X
Nou, je was iig goed warm dan voorafgaand aan de start. Heb je uiteindelijk nog wel een leuke tijd gelopen, ondanks alles? Ik was zelf wel blij met mijn keuze voor de 5 iig, die was zwaarder dan gedacht (door eerdergenoemde factoren), maar door de afstand zelf (het is tenslotte maar 5km, je bent zo weer terug) goed te doen.
pi_163140584
ik ben weer eens te snel gestart, what else is new...
Nog net onder de 3 uur weten te finishen
Was wel genieten op de Veluwe Zoom.
Heerlijk weer, mooie omgeving, gezellige posten onderweg.
Naderhand even bijkletsen met wat bekenden onder het genot van een (of meer) alcoholvrij biertje.
Lekker dagje weer.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_163140588
Een ruime 55-er gelopen en dat vind ik echt heel prima. Mijn snellere tijden ga ik dit seizoen niet meer evenaren en ik ga daar ook geen moeite voor doen. Gewoon weer de afstanden opbouwen.
  zondag 19 juni 2016 @ 16:54:03 #79
3878 Vork
Manisch creatief
pi_163141207
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:32 schreef wyccie het volgende:
Een ruime 55-er gelopen en dat vind ik echt heel prima. Mijn snellere tijden ga ik dit seizoen niet meer evenaren en ik ga daar ook geen moeite voor doen. Gewoon weer de afstanden opbouwen.
Daar moet je evengoed nog wel flink voor doorlopen, dus dat lijkt me toch ook een mooie tijd.
pi_163141425
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:33 schreef vrolijkfit het volgende:

[..]

Zuid limburg is heel mooi! Sint Pietersberg en omgeving is echt mijn hardloopgebied en ik geniet er elke keer weer van!
Zondag 26 juni is de bemelse beste boerenbergloop, een aanrader :)
:Y BBBB, dit jaar alweer voor de derde keer samen met pa daar lopen.
Vorig jaar de 7,5 km gedaan, maar nu toch weer de 15 km. De passage door de stal en de Bemelerberg maken het parcours echt af.
pi_163142046
Nieuw pr op de 5 km in 22:46. Ging er eigenlijk niet eens voor, maar had na 2 km ineens door dat ik zo snel ging dat ik het net zo goed even kon proberen en nog gelukt ook. :P
pi_163142496
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Nieuw pr op de 5 km in 22:46. Ging er eigenlijk niet eens voor, maar had na 2 km ineens door dat ik zo snel ging dat ik het net zo goed even kon proberen en nog gelukt ook. :P
Nice,
In een training of heb je een wedstrijdje gelopen?
pi_163142625
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Nice,
In een training of heb je een wedstrijdje gelopen?
Training. Ik liep eerst gewoon weg om even een half uurtje te rennen, maar had haast omdat ik op tijd terug wilde zijn voor de Formule 1 race en toen was het ineens een pr.

Stomme is dat m'n hardloopconditie momenteel totaal niet optimaal is, dus ik heb mezelf nogal verbaasd. Blijkbaar had ik gewoon nooit een serieuze tijd op die afstand neergezet want dit kan ik met wat training ook wel verbeteren.
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 18:46:19 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_163143361
Vrijdag gezwommen (1km), gisteren gelopen (5km) en vandaag gefietst (35km). Morgen nog een keer zwemmen en dan begint woensdag m'n triatlon-cursus. Spannend! :o

Ik heb de 4EM tijdens de Halve Marathon van Roosendaal met potlood in m'n agenda gezet. Eigenlijk m'n vaste prik wedstrijdje, maar als ik ga is het last minute. Eerst maar eens kijken hoe die eerste week cursus gaat vallen :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 19 juni 2016 @ 20:42:07 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_163146036
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Vrijdag gezwommen (1km), gisteren gelopen (5km) en vandaag gefietst (35km). Morgen nog een keer zwemmen en dan begint woensdag m'n triatlon-cursus. Spannend! :o

Ik heb de 4EM tijdens de Halve Marathon van Roosendaal met potlood in m'n agenda gezet. Eigenlijk m'n vaste prik wedstrijdje, maar als ik ga is het last minute. Eerst maar eens kijken hoe die eerste week cursus gaat vallen :+
Nu al een diepe buiging Gup!
Want sowieso zwemmen.... :{w
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_163146298
Kan je meer vertellen over triatlon cursus?
  Redactie Sport zondag 19 juni 2016 @ 20:52:10 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163146395
39e van de 260 bij TT-run, linkerrijtje :7
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163147230
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:52 schreef DeLuna het volgende:
39e van de 260 bij TT-run, linkerrijtje :7
Dat is meer dan alleen linkerrijtje, das een playoff plek *O*
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 21:27:58 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_163147841
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
Kan je meer vertellen over triatlon cursus?
De lokale triatlon vereniging hier in de stad doet een beginnerscursus, een soort start to run, maar dan voor triatlon. Omdat dat al eeuwen tot m'n verbeelding spreekt, heb ik de stap gezet om me in te schrijven.

Ik loop nu ruim 5 jaar hard. Ik ga niet hard, ik ben zelfs best wel traag, maar loop wel redelijk stabiel. Daarnaast ben ik een aardige zwemmer.
Het fietsen is helemaal nieuw voor me. Voorafgaand aan de inschrijving voor de cursus heb ik een racefiets gekocht. Daarop begin ik me inmiddels aardig op thuis te voelen.

De beginnerscursus gaat uit van een redelijke basisconditie, maar bovenal nog van enthousiasme. 2 maanden lang gaan we met het beginnersgroepje meetrainen met de vereniging en we gaan trainen naar een achtste triatlon, dus 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km zwemmen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_163148225
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

De lokale triatlon vereniging hier in de stad doet een beginnerscursus, een soort start to run, maar dan voor triatlon. Omdat dat al eeuwen tot m'n verbeelding spreekt, heb ik de stap gezet om me in te schrijven.

Ik loop nu ruim 5 jaar hard. Ik ga niet hard, ik ben zelfs best wel traag, maar loop wel redelijk stabiel. Daarnaast ben ik een aardige zwemmer.
Het fietsen is helemaal nieuw voor me. Voorafgaand aan de inschrijving voor de cursus heb ik een racefiets gekocht. Daarop begin ik me inmiddels aardig op thuis te voelen.

De beginnerscursus gaat uit van een redelijke basisconditie, maar bovenal nog van enthousiasme. 2 maanden lang gaan we met het beginnersgroepje meetrainen met de vereniging en we gaan trainen naar een achtste triatlon, dus 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km zwemmen.
Awesome. Krijg je dan ook zwemles? En wat ben je kwijt voor zo'n fiets? Triatlons lijken me ook wel gaaf voor iets meer variatie.
pi_163148325
Misschien moet ik mijn triatlon plan herzien, ik had vandaag niet zo'n zin in de sportschool, mocht niet hardlopen volgens het schema en fietsen had ik ook al 2 dagen gedaan, toen zei mijn vriend: Dan ga je toch naar de maarsseveenseplassen om daar te zwemmen?
Ik keek hem echt aan alsof hij gek was :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 19 juni 2016 @ 22:44:07 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_163150335
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Awesome. Krijg je dan ook zwemles? En wat ben je kwijt voor zo'n fiets? Triatlons lijken me ook wel gaaf voor iets meer variatie.
Zoals gezegd, zwemmen is echt niets voor mij, ik heb het zo vaak geprobeert maar nee, ik kan oprecht zeggen dat ik het haat.
Duathlons daarintegen lijkt me wel leuk om een keer te proberen maar als ik optel wat ik gemideld per jaar al aan hardlopen uitgeef, dan houdt de kosten van een fiets me een beetje tegen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 19 juni 2016 @ 22:50:47 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_163150536
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

5km zwemmen? _O_ :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 19 juni 2016 @ 22:56:18 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163150705
Ik vind het heerlijk om op dit tijdstip of vroeg in de ochtend te hardlopen. Lekker in het donker met een fris briesje dat je in ademt. Nu maar even de deur uit voor een korte 2.5 km :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163150942
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:32 schreef Guard het volgende:
ik ben weer eens te snel gestart, what else is new...
Nog net onder de 3 uur weten te finishen
Was wel genieten op de Veluwe Zoom.
Heerlijk weer, mooie omgeving, gezellige posten onderweg.
Naderhand even bijkletsen met wat bekenden onder het genot van een (of meer) alcoholvrij biertje.
Lekker dagje weer.
Dat systeem met die biertjes werkte wel ! Gewoon naar toe lopen, je hand uitsteken en ze begonnen al in te schenken :D
pi_163152212
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik keek hem echt aan alsof hij gek was :P
Dat denk ik nou ook nog altijd van mezelf.
Fietsen vind ik kut en het zwemmen is gewoon om te huilen.
Ik ben net die ene Afrikaanse zwemmer bij de Olympische Spelen.
  Redactie Sport zondag 19 juni 2016 @ 23:58:52 #97
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163152346
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat denk ik nou ook nog altijd van mezelf.
Fietsen vind ik kut en het zwemmen is gewoon om te huilen.
Ik ben net die ene Afrikaanse zwemmer bij de Olympische Spelen.
Eric the Eel _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 00:30:22 #98
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163152939
Wat doen jullie tegen braakneigingen? Net mijn avondmaal eruit gekotst :{.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163153011
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Minder hard lopen een optie?

Neem aan dat het een training is, die moet je niet op 127% gaan lopen. Dan bouw je niet zo heel veel op.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_163155192
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op die 2,5km? Misschien moet je niet sprinten :{
Probeer eens een schema om op te bouwen (en je daar aan te houden). Je houdt je eten binnen en je boekt mooie vooruitgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')