Nou, je was iig goed warm dan voorafgaand aan de start. Heb je uiteindelijk nog wel een leuke tijd gelopen, ondanks alles? Ik was zelf wel blij met mijn keuze voor de 5 iig, die was zwaarder dan gedacht (door eerdergenoemde factoren), maar door de afstand zelf (het is tenslotte maar 5km, je bent zo weer terug) goed te doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:17 schreef wyccie het volgende:
Hier ook de Overbetuweloop gedaan. Door een sanitaire stop trein gemist en dus gefietst. Niet leuk.![]()
De deelenemers van de 5 stonden al klaar toen ik arriveerde, ik had nog 10 min. Er stonden zo'n 150 deelnemers voor de 10, denk ik.
Een enkele muziekband, wat vrijwilligers en wat toeschouwers. Iedereen had er zin in. Maar de hitte blijft mijn grootste vijand, dus dankbaar gebruik gemaakt van de twee waterposten. Ik wilde het eigenlijk rustig aan doen omdat ik de laatste tijd moeite heb met iets langere afstanden, maar de snelheid zit wel in de benen, dus niet bepaald duurlooptempo gelopen. Behoorlijk zwaar, maar laatste paar honderd meter nog ietsje kunnen versnellen. Moest daarna wel behoorlijk bijkomen. Poeh.
Toen ik terugfietste zag ik nog de nr 2 van de 5k dames voor me uit fietsen, maar die was ook op de fiets supersnel. Ik dacht echt dat ze op een elektrische fiets reed.
Hopelijk herstel ik hier goed van, want het is wel een druk weekend geweest met werk (nachtdienst gehad). Volgende week weer een HM, de eerste sinds de marathon. Ik vrees dat het een marteling gaat worden.
Het weekend daarna 3 sportevenementen.
Daar moet je evengoed nog wel flink voor doorlopen, dus dat lijkt me toch ook een mooie tijd.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:32 schreef wyccie het volgende:
Een ruime 55-er gelopen en dat vind ik echt heel prima. Mijn snellere tijden ga ik dit seizoen niet meer evenaren en ik ga daar ook geen moeite voor doen. Gewoon weer de afstanden opbouwen.
quote:Op zondag 19 juni 2016 14:33 schreef vrolijkfit het volgende:
[..]
Zuid limburg is heel mooi! Sint Pietersberg en omgeving is echt mijn hardloopgebied en ik geniet er elke keer weer van!
Zondag 26 juni is de bemelse beste boerenbergloop, een aanrader
Nice,quote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Nieuw pr op de 5 km in 22:46. Ging er eigenlijk niet eens voor, maar had na 2 km ineens door dat ik zo snel ging dat ik het net zo goed even kon proberen en nog gelukt ook.
Training. Ik liep eerst gewoon weg om even een half uurtje te rennen, maar had haast omdat ik op tijd terug wilde zijn voor de Formule 1 race en toen was het ineens een pr.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Nice,
In een training of heb je een wedstrijdje gelopen?
Nu al een diepe buiging Gup!quote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Vrijdag gezwommen (1km), gisteren gelopen (5km) en vandaag gefietst (35km). Morgen nog een keer zwemmen en dan begint woensdag m'n triatlon-cursus. Spannend!
Ik heb de 4EM tijdens de Halve Marathon van Roosendaal met potlood in m'n agenda gezet. Eigenlijk m'n vaste prik wedstrijdje, maar als ik ga is het last minute. Eerst maar eens kijken hoe die eerste week cursus gaat vallen
Dat is meer dan alleen linkerrijtje, das een playoff plekquote:
De lokale triatlon vereniging hier in de stad doet een beginnerscursus, een soort start to run, maar dan voor triatlon. Omdat dat al eeuwen tot m'n verbeelding spreekt, heb ik de stap gezet om me in te schrijven.quote:
Awesome. Krijg je dan ook zwemles? En wat ben je kwijt voor zo'n fiets? Triatlons lijken me ook wel gaaf voor iets meer variatie.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lokale triatlon vereniging hier in de stad doet een beginnerscursus, een soort start to run, maar dan voor triatlon. Omdat dat al eeuwen tot m'n verbeelding spreekt, heb ik de stap gezet om me in te schrijven.
Ik loop nu ruim 5 jaar hard. Ik ga niet hard, ik ben zelfs best wel traag, maar loop wel redelijk stabiel. Daarnaast ben ik een aardige zwemmer.
Het fietsen is helemaal nieuw voor me. Voorafgaand aan de inschrijving voor de cursus heb ik een racefiets gekocht. Daarop begin ik me inmiddels aardig op thuis te voelen.
De beginnerscursus gaat uit van een redelijke basisconditie, maar bovenal nog van enthousiasme. 2 maanden lang gaan we met het beginnersgroepje meetrainen met de vereniging en we gaan trainen naar een achtste triatlon, dus 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km zwemmen.
Zoals gezegd, zwemmen is echt niets voor mij, ik heb het zo vaak geprobeert maar nee, ik kan oprecht zeggen dat ik het haat.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Awesome. Krijg je dan ook zwemles? En wat ben je kwijt voor zo'n fiets? Triatlons lijken me ook wel gaaf voor iets meer variatie.
5km zwemmen?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lokale triatlon vereniging hier in de stad doet een beginnerscursus, een soort start to run, maar dan voor triatlon. Omdat dat al eeuwen tot m'n verbeelding spreekt, heb ik de stap gezet om me in te schrijven.
Ik loop nu ruim 5 jaar hard. Ik ga niet hard, ik ben zelfs best wel traag, maar loop wel redelijk stabiel. Daarnaast ben ik een aardige zwemmer.
Het fietsen is helemaal nieuw voor me. Voorafgaand aan de inschrijving voor de cursus heb ik een racefiets gekocht. Daarop begin ik me inmiddels aardig op thuis te voelen.
De beginnerscursus gaat uit van een redelijke basisconditie, maar bovenal nog van enthousiasme. 2 maanden lang gaan we met het beginnersgroepje meetrainen met de vereniging en we gaan trainen naar een achtste triatlon, dus 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km zwemmen.
Dat systeem met die biertjes werkte wel ! Gewoon naar toe lopen, je hand uitsteken en ze begonnen al in te schenkenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:32 schreef Guard het volgende:
ik ben weer eens te snel gestart, what else is new...
Nog net onder de 3 uur weten te finishen
Was wel genieten op de Veluwe Zoom.
Heerlijk weer, mooie omgeving, gezellige posten onderweg.
Naderhand even bijkletsen met wat bekenden onder het genot van een (of meer) alcoholvrij biertje.
Lekker dagje weer.
Dat denk ik nou ook nog altijd van mezelf.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik keek hem echt aan alsof hij gek was
Eric the Eelquote:Op zondag 19 juni 2016 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook nog altijd van mezelf.
Fietsen vind ik kut en het zwemmen is gewoon om te huilen.
Ik ben net die ene Afrikaanse zwemmer bij de Olympische Spelen.
Minder hard lopen een optie?quote:Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie tegen braakneigingen? Net mijn avondmaal eruit gekotst.
Op die 2,5km? Misschien moet je niet sprintenquote:Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie tegen braakneigingen? Net mijn avondmaal eruit gekotst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |