quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef DeLuna het volgende:
Pffff wat is het benauwd. 8km en het ging echt kut. Geef mij maar -10 dan
Hoewel het droog was kwam ik aardig drijfnat thuis.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef DeLuna het volgende:
Al sinds we er wonen ligt er een bruggetje voor het huis, waarom nu ineens zwemmend?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoewel het droog was kwam ik aardig drijfnat thuis.
Door al die triatlon praat hierquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Al sinds we er wonen ligt er een bruggetje voor het huis, waarom nu ineens zwemmend?
Alsof dat water diep genoeg is om drijfnat te worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Al sinds we er wonen ligt er een bruggetje voor het huis, waarom nu ineens zwemmend?
Voor een triatlontraining woon ik wel ideaal daar heb ik die sloot niet voor nodig. Zowel de loosdrechtse als de maarsseveense plassen op wandelafstand. Maar een triatlon gaat het niet snel worden. Zwemmend kom ik niet verder dan schoolslag, fietsen is niet mijn ding.quote:
zo de deur uit voor een loopje door een vorstig winterlandschapquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef DeLuna het volgende:
zou wel zorgen dat je niet te veel kms verhoogd in een week, beter rustiger dan snel opbouwen en een blessurequote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:13 schreef MutedFaith het volgende:
Is t normaal dat van 5k naar 10k zo snel (lees: in 3 keer) gaat?
Het is nog lang niet de snelheid die ik zou willen (vandaag boor t eerst 10k in 59:11), maar qua afstand was t goed te doen.
Jeeejjj!!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Net de laatste keer 5x5 minuten gedaan (oke stiekem 6 want ik was nog een km van huis), maar toen kreeg ik echt heel sterk het gevoel 'aahh wanneer mag ik dit weer 2 uur achter elkaar doen?' Lopen is gewoon zo fijn als je eenmaal in die kadans komt, en dat lukt meestal pas net aan het eind van die 5 minutenMaar maandag dus 20 minuten aanéén voor het eerst!
Geweldig! Dat ga ik aan mijn familie laten horenquote:
Nee, dat hoeft ook niet. Maar dan horen ze dat ik echt niet zo raar ben. Of dat er in ieder geval meer van die idioten zijn voor wie lopen erg hoog op de prioriteitenlijst staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb me eigenlijk weinig in Dolf Jansen verdiept, hij was ook nog niet zo heel bekend toen ik uit NL vertrok, maar wat een schitterend interview!
En Mormel, niet lopers zullen ons, zelfs na het zien van dit interview, nog steeds niet begrijpen
Inderdaad!quote:
Succes!quote:Op zondag 26 juni 2016 08:48 schreef xMissi het volgende:
Goedemorgennn, zometeen om 10 uur naar Empel toe. Gezellig met mijn neefje en nichtje die voor het eerst mee gaan rennen.Daarna mag ik zelf
Heb er superveel zin in.
Voor iedereen die ook gaat hardlopen, succes & veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |