SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
En toen viel Knokkels van de zender en kwelde Gup ons met The Passenger.
Yow!quote:
Mijn collega's hebben behangen, ik heb de rest geverfd. En ik heb nu een tijdelijke dj setup:quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn daar?Hoe staat het met het behangen?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben behangen, ik heb de rest geverfd. En ik heb nu een tijdelijke dj setup:
[ afbeelding ]
wanneer kom je weer in het Hollandsche? ipv het fillipijnse? hihaho?quote:
Dinsdag wordt het definitieve dj meubel geplaatst. Oh ja, jij moet wel een duoshow doen met mequote:
10 dagen!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneer kom je weer in het Hollandsche? ipv het fillipijnse? hihaho?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het definitieve dj meubel geplaatst. Oh ja, jij moet wel een duoshow doen met me
Artistieke freiheitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
"Fuck".... - het lijkt me sterk dat Robert Paul een nummer met die titel heeft...
Fix datquote:
Ja hallo, verzoekjes, hier [/slanke holle dj knokkels]quote:
Piano Guys, geniaalquote:
Ja prima!quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima!Behalve dat mijn GoPro Hero 4 black edition met bijbehorend beeldschermpje verzopen is in de zee!
en daarna verzoekje?quote:
Da's minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima!Behalve dat mijn GoPro Hero 4 black edition met bijbehorend beeldschermpje verzopen is in de zee!
KOm maar op met dat verzoekje dan, ik regel dat voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk wel ja.. want anders zou ik nu gelijk weer afsluiten
Nog niet; ik wil eerst m'n kop er ff uit weg editen!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]! Zonde man!!!! Heb je daar nog wel leuke filmpjes geyoutubed?
inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
Deze heb je vast wel..
Ian Dury - Wake up and make love with me
zo danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet; ik wil eerst m'n kop er ff uit weg editen!
Echt gaaf snorkelen hier zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.quote:
Fijne dagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.
Maar ik taai weer af!Ontbijten enzo!
eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.
Maar ik taai weer af!Ontbijten enzo!
Vrij weinigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat die ook weleens dicht dan?
Wij als luisteraars klagen niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
Dikke week niet kunnen draaien, en meteen die afkickverschijnselen he
EGGS!!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:32 schreef EggsTC het volgende:
Ik steek mn joint op, zet de radio aan, en ga eens ff dit topic bekijken.
Ik ook niet. Maar ik heb het draaien echt wel gemistquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij als luisteraars klagen niet.
Snap ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb het draaien echt wel gemist
verslavend, welquote:
woohooooooooquote:
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:39 schreef EggsTC het volgende:
is dit die kekke mix ja?
sup mensen... alles wel knoks?
Feli menquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?
als ik me niet vergis kende je deze niet?quote:
quote:
Ik ben 39 en een beetje veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?
Bahh, zegt er eentje wat. Ik durf niet eens in jouw schaduw te staanquote:
Jonge jij rent harder dan je eigen schaduwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bahh, zegt er eentje wat. Ik durf niet eens in jouw schaduw te staan
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
In mijn eerste show zal een nummer van hetzelfde album zitten, kan ik alvast verklappen
Wellicht volgende week, anders vast wel de week erop.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
da's onveilig man, beter maak ik geen ongelukken, verkeersregelaar downquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge jij rent harder dan je eigen schaduw
dankuquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig dankt Knokkels en zegt proost
Het gaat er ook om dat ze niet reageertquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie op een UI na niet echt foto's
kuchbotkuchquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze niet reageert
Zo zijn vrouwen hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze niet reageert
Ja wanneer ga jij weer es blazen?quote:
Ik kom niet meer zo veel in NWS, eigenlijk. Ben er een beetje klaar mee. Ik hang de laatste tijd vrijwel alleen nog in MUZ rond - en dan vooral hier bij Radio 49. Ik ga op korte termijn (volgende week of de week erop, denk ik) zelf ook starten als DJ hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:08 schreef EggsTC het volgende:
wie zijn die andere luisteraars dan?
En nog kekke NWS discussies elf?
Lekkermen, Genre?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo veel in NWS, eigenlijk. Ben er een beetje klaar mee. Ik hang de laatste tijd vrijwel alleen nog in MUZ rond - en dan vooral hier bij Radio 49. Ik ga op korte termijn (volgende week of de week erop, denk ik) zelf ook starten als DJ hier.
Zal overwegend pop en dance zijn, maar ook wel een vleugje rock/soul/R&B. Een track zoals de vorige kan er zeker in voorbij komen. Ik ben niet echt genre-gebonden.quote:
quote:
quote:
Je wilde eerst zeker "nuchter" typen, maar toen bedacht je dat "schuchter" misschien een betere woordkeus wasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:15 schreef knokkels het volgende:
* knokkels dankt iedereen schuchter voor het meevieren van de verjaardag+7
tsja maar vind ik het kunnen?quote:
Ja dikke week niet gedraaid ditdatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat Knokkels alweer heeft verlengd
op de een hik of hik andhikere manier stond ie op manualquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, heb niet eerder kunnen reageren. Sorry.
Moest je soms weer poepen, ouwe?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
op de een hik of hik andhikere manier stond ie op manual
Niet slim als je naar de wc gaat enzo
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer muziek die typisch uit de koker van Knokkels komt
De auto DJ knop aan het verkennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wél typische Knokkels-muziek, maar waar is Knokkels zelf?
Misschien zit -ie, langer dan gepland, op de wc?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De auto DJ knop aan het verkennen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien zit -ie, langer dan gepland, op de wc?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wacht maar tot je straks 85 bent. Dan word je vanzelf weer verward.
Het was Queen, trouwens.
Luckyquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit die gast die drie jaar onder het ijs ging wonen en zo?
Het... het ....... het........ klopt gewoon!quote:
Ik heb nu Windows 10. Bevalt tot dusver prima.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
Ja iet met een windows Update.
Geen stiekeme Windows 10 Update overigens. I'd have have been piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissed
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nu Windows 10. Bevalt tot dusver prima.
alsof ik tot Eggs level kan stijgenquote:
einde?quote:
Pffffffffff jij Eggs bent de God of Goaquote:
Lijkt niet alleen, dat is wat ze doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 04:13 schreef EggsTC het volgende:
Als je dit stoned luistert of gekkere psychedelica, lijkt deze muziek vaak alsof ze je een verhaal proberen te vertellen zonder woorden.
Vanwaar die vrolijkheid zo vroeg op de morgen?quote:
Ik heb gewonnen van jou qua uitslapen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar die vrolijkheid zo vroeg op de morgen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van jou qua uitslapen...
zou niet verkeerd zijn om te gaan oefenenquote:
Het regent.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn om te gaan oefenen
Volgende vrijdag avondwedstrijd met glow in the dark ballen, wordt n latertje of vroegertjequote:
Alweer regen daarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het regent.
Ben er al op de fiets doorheen geweest, hebben ze niet waar ik voor kwam.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende vrijdag avondwedstrijd met glow in the dark ballen, wordt n latertje of vroegertje
ook handig als je in het donker naar huis fietstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In speciale glow in the dark outfits?
Hoe bedoel je?quote:
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bewaar aardig veel data ja, maar dat doe ik op externe schijven, de SSD is meer om het systeem snel te laten lopen, heb 2 weken geleden een upgrade gedaan van 4 GB naar 8 GB, nu nog deze SSD erin, en dan is ie klaar qua upgrade mogelijkheden en mag ie nog een jaartje of 4 doordraaien.
Dat is ook zo, maar als je je OS (boot) vanaf een SSD draait is je systeem sneller dan wanneer je hetzelfde OS op een HDD draait.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mo_Muffin op 18-06-2016 11:04:09 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm mezelf een fles Whisky cadeau gedaan, even een heel klein beetje geproefd, maar lijkt een goede keus geweest.
Die is ook lekker ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de tip die knokkels van de kenner kreeg.
Bijna dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die os ook lekker ja.
Ik heb nu
[ afbeelding ]
Knokkels vroeg Mad wat een goede 'budget' whiskey is, en dit, 'Highland Park 12', ¤ 39.99quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:10 schreef Rafeiro het volgende:
Iets duurder als hetgeen ik normaal betaal voor een fles, maar ik ga niet op vakantie en het vakantiegeld was binnen
Deze was ¤ 59,99quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knokkels vroeg Mad wat een goede 'budget' whiskey is, en dit, 'Highland Park 12', ¤ 39.99
70 cl, was zijn antwoord, ik heb er geen verstand van, drink het niet.
Dat mag je dan toch hopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deze was ¤ 59,99Al zie ik hem op internet ook voor ¤ 79,99, dus qua prijs zit ik wel goed denk ik.
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met zo'n fles doe ik dan ook een paar maanden. Af en toe een klein glaasje.
Verstandig dan wel denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet, een vriend van me ligt ook regelmatig in het ziekenhuis ivm diabetes laatst hattie het bijna niet overleefd. Maja hij blowde veel at slecht hij is nu gelukkig tot inkeer gekomen na zijn bijna dood ervaring
Schei toch eens uit over dat blowen, daar krijg je verdorie geen diabetes van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet, een vriend van me ligt ook regelmatig in het ziekenhuis ivm diabetes laatst hattie het bijna niet overleefd. Maja hij blowde veel at slecht hij is nu gelukkig tot inkeer gekomen na zijn bijna dood ervaring
ik zeg ook niet dat hij van blowen diabetes heeft gekregen maar als je het hebt is het niet slim om veel te rokenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei toch eens uit over dat blowen, daar krijg je verdorie geen diabetes van.
Slecht eten ok, dat is niet verstandig, maar goed dat ie daar verstandiger in is geworden.
Dat roken in het algemeen niet goed voor je gezondheid is is algemeen bekend dat weet ik als roker al mijn hele leven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij van blowen diabetes heeft gekregen maar als je het hebt is het niet slim om veel te roken
Nooit gehoord.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
Rip Prince Be
http://pitchfork.com/news/66187-pm-dawns-prince-be-dead-at-46/
kan je dat klusje niet afzeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:35 schreef knokkels het volgende:
Ben hier de familie aan het afbellen![]()
Kreeg gisteren laat een spoedklusje
Nopequote:
Nope morgenquote:
verkeer regelen, uiteraardquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:45 schreef just me het volgende:
En wat voor klusje heb je dan #durfttevragen
ik dacht een vies klusjequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.
Het is zoals het is, kan er niet meer van maken.quote:
Ja maar mevrouw de dokter, denkt u eens aan al die goede CBDquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is zoals het is, kan er niet meer van maken.![]()
Gelukkig heeft ze nog niks over cannabis gezegd.
Ik mocht deze dokter zelf uitzoeken, mijn vorige vrouwelijke dokter vertrok en vroeg me wie ik als vervanger wilde, ik had de keus uit man of vrouw, streng of aardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mevrouw de dokter, denkt u eens aan al die goede CBD![]()
puffpuffpass
kneedeep in poopooquote:
Oh dat heb ik vroeger wel vaak moeten doen als de koeien waren uitgebroken, wilde ik als 6-jarige op de weg gaan staan om de auto's en de koeien te scheidenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vroeger wel vaak moeten doen als de koeien waren uitgebroken, wilde ik als 6-jarige op de weg gaan staan om de auto's en de koeien te scheiden
's ochtends aan de ontbijttafel.. Ehh.. pap, mam.. er staan koeien voor het raam. En ik zie er NU twee de weg op gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Hulde aan de man die de koeien en de auto's scheidde.
![]()
je wilde ze reddenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
's ochtends aan de ontbijttafel.. Ehh.. pap, mam.. er staan koeien voor het raam. En ik zie er NU twee de weg op gaan
Hebben ze daar ook Ziggo danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
Hmmmz....internet doet nog steeds bagger.....
Hey jongeman, alles kits?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Kloteeer daar, begrijp ik?
Hier is het wisselend, maar ik heb wel regelmatig factor 50 nodig!
Vandaag was het vrij bewolkt met een kotre bui.
Yooooooquote:
Eindstand 3-0 maar niet voor de Ierenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Eindstand 3-0 maar niet voor de Ieren
Eens luisteren of je iets te bieden hebt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ L2B doet maar wat
22:00 - 23:05 DJ Broertjes Bazen Platen
Beetje leven in de brouwerij hoor.
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eens luisteren of je iets te bieden hebt.
Ben met mijn SSD aan de gang dus wat afleiding is welkom.
Leuk nummer, origineel is van Stephen Stills....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.
Het gaat hier om een Vista core 2 laptop, niet echt nieuw te noemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk nummer, origineel is van Stephen Stills....
Hij is voor mijn desktop, maar de laptop ga ik binnenkort ook doen.![]()
Maar wat is oud...
Zo oud is de mijne niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat hier om een Vista core 2 laptop, niet echt nieuw te noemen.
Goedkoop zijn ze nog niet echt vind ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.
In de desktop dus, daar heb ik twee weken geleden ook de geheugen sloten maximaal mee gevuld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal me een feestje geven als de SSD werkende is.
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkoop zijn ze nog niet echt vind ik
Aha. Scheelt een best beetje aan snelheid zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de desktop dus, daar heb ik twee weken geleden ook de geheugen sloten maximaal mee gevuld.
Fok!ken doe ik meestal op mijn laptoppie.
60 euro voor 240 gb, was 2 jaar geleden veel duurder, nu loont het zich als master boot disk, data houden we voorlopig HDD.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.
Dat betaalde ik driekwart jaar geleden nog voor een 120 GB.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
60 euro voor 240 gb, was 2 jaar geleden veel duurder, nu loont het zich als master boot disk, data houden we voorlopig HDD.
Ik heb voorlopig nog niets nieuws nodigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.
Nog voorraad voldoende, of kan het gewoon niet stuk?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog niets nieuws nodig
Jij en klonen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit hier tegen een open kast en een lopende kloon (in de maak) aan te kijken.
Hij is al klaar en werkt, nu eerst eenquote:
Goed plan. Zal ook eens het één en ander prepareren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is al klaar en werkt, nu eerst eenen daarna dat ding met klitten dingen ergens in de kast proppen.
Al mn data staat op NAS en mn laptops zijn nog redelijk nieuw.. en nog reserve schijven iddquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog voorraad voldoende, of kan het gewoon niet stuk?
Mijn data op een USB-stick.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al mn data staat op NAS en mn laptops zijn nog redelijk nieuw.. en nog reserve schijven idd
Hier kan je hamertje 14-15 prima bij gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:41 schreef Fogel het volgende:
Even klusmuziek intunen. Hoop dat de lijst van vandaag electro bevat want ik ben electricien aan het spelen
Ik wil mijn geld terug.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, 11.De volgende track is niet in te mixen.
![]()
Is dat deze nog?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgende track is voor elfletterig, omdat 11.
Prutserquote:
Hé lieverdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zal je mijn vriendin hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |