Verstandig dan wel denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet, een vriend van me ligt ook regelmatig in het ziekenhuis ivm diabetes laatst hattie het bijna niet overleefd. Maja hij blowde veel at slecht hij is nu gelukkig tot inkeer gekomen na zijn bijna dood ervaring
Schei toch eens uit over dat blowen, daar krijg je verdorie geen diabetes van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet, een vriend van me ligt ook regelmatig in het ziekenhuis ivm diabetes laatst hattie het bijna niet overleefd. Maja hij blowde veel at slecht hij is nu gelukkig tot inkeer gekomen na zijn bijna dood ervaring
ik zeg ook niet dat hij van blowen diabetes heeft gekregen maar als je het hebt is het niet slim om veel te rokenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei toch eens uit over dat blowen, daar krijg je verdorie geen diabetes van.
Slecht eten ok, dat is niet verstandig, maar goed dat ie daar verstandiger in is geworden.
Dat roken in het algemeen niet goed voor je gezondheid is is algemeen bekend dat weet ik als roker al mijn hele leven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij van blowen diabetes heeft gekregen maar als je het hebt is het niet slim om veel te roken
Nooit gehoord.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In speciale glow in the dark outfits?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
Rip Prince Be
http://pitchfork.com/news/66187-pm-dawns-prince-be-dead-at-46/
kan je dat klusje niet afzeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:35 schreef knokkels het volgende:
Ben hier de familie aan het afbellen![]()
Kreeg gisteren laat een spoedklusje
Nopequote:
Nope morgenquote:
verkeer regelen, uiteraardquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:45 schreef just me het volgende:
En wat voor klusje heb je dan #durfttevragen
ik dacht een vies klusjequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.
Het is zoals het is, kan er niet meer van maken.quote:
Ja maar mevrouw de dokter, denkt u eens aan al die goede CBDquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is zoals het is, kan er niet meer van maken.![]()
Gelukkig heeft ze nog niks over cannabis gezegd.
Ik mocht deze dokter zelf uitzoeken, mijn vorige vrouwelijke dokter vertrok en vroeg me wie ik als vervanger wilde, ik had de keus uit man of vrouw, streng of aardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mevrouw de dokter, denkt u eens aan al die goede CBD![]()
puffpuffpass
kneedeep in poopooquote:
Oh dat heb ik vroeger wel vaak moeten doen als de koeien waren uitgebroken, wilde ik als 6-jarige op de weg gaan staan om de auto's en de koeien te scheidenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vroeger wel vaak moeten doen als de koeien waren uitgebroken, wilde ik als 6-jarige op de weg gaan staan om de auto's en de koeien te scheiden
's ochtends aan de ontbijttafel.. Ehh.. pap, mam.. er staan koeien voor het raam. En ik zie er NU twee de weg op gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Hulde aan de man die de koeien en de auto's scheidde.
![]()
je wilde ze reddenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
's ochtends aan de ontbijttafel.. Ehh.. pap, mam.. er staan koeien voor het raam. En ik zie er NU twee de weg op gaan
Hebben ze daar ook Ziggo danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
Hmmmz....internet doet nog steeds bagger.....
Hey jongeman, alles kits?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Kloteeer daar, begrijp ik?
Hier is het wisselend, maar ik heb wel regelmatig factor 50 nodig!
Vandaag was het vrij bewolkt met een kotre bui.
Yooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |