Nieuwsberichten met info over uitspraak en gevolgen:twitter:KNVB twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 10:46:15De beroepscommissie streeft ernaar vanmiddag rond 14.00 uur FC Twente en de KNVB op de hoogte te stellen van de uitspraak.. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Shadowkid053 op 17-06-2016 13:30:57 ]
Ik heb jou in deze reeks nauwelijks een toegevoegde waarde zien leveren anders, behalve kankeren op de KNVB los van de feiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Weer een nieuw topic in deze reeks. Zit iedereen weer klaar voor de prachtige inhoudelijke vol met feiten posts van Tomatenboer?.
quote:
Ja, want we hebben totaal geen straffen gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als Twente hier weer aan ontsnapt is het een vrijbrief voor elke club om wanbeleid te voeren en te wijzen naar dit precedent.
en bovendien hebben de regels en beleid van de KNVB dit mogelijk gemaakt. Vandaar dat deze zijn aangepast.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, want we hebben totaal geen straffen gehad
6 puntjes aftrek en 45k boete. Lachertje natuurlijk. Elke club met een dubieuze transfer tijdens een transferverbod gaat wijzen naar Twente en zeggen 'kijk, daar deden jullie hetzelfde'. Win/win.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig inderdaad, en niet in verhouding met de ernst van de feiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die 'regels' zijn helemaal niet aangepast. Licentie intrekken of 45k boete, nu krijgt Twente de straf licentie intrekken aan de broek.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en bovendien hebben de regels en beleid van de KNVB dit mogelijk gemaakt. Vandaar dat deze zijn aangepast.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig inderdaad, en niet in verhouding met de ernst van de feiten.
Die paar boetes en die - hooguit - 9 punten aftrek, stellen niets voor natuurlijk. Zeker niet als je het verhoudt naar hoe de andere clubs zijn benadeeld.
Daar tegenover staat wel weer dat een daadwerkelijk faillissement voor FC Twente weer veel te zwaar gestraft zou zijn, naar mijn mening.
quote:Al met al is FC Twente nu al voor maar liefst 7 miljoen euro gestraft. Dit bedrag heeft ook de club als totale schadepost berekend.
Deze 7 miljoen is een opsomming van:
– Diverse boetes
– De verloren plekken op de ranglijst door puntenaftrek de afgelopen twee seizoenen.
(dit zou volgens de Tubantia de komende jaren 7 ton per jaar aan inkomsten schelen)
– Inkomstenderving van drie jaar geen Europees voetbal mogen spelen
– De boete van 170.000 euro van de FIFA naar aanleiding van de Doyen deal
– De 1,7 miljoen euro die FC Twente ter compensatie voor de andere eredivisieclubs
– De kosten van het onafhankelijke onderzoek van Knüppe
Het faillissement is een gevolg en geen straf, natuurlijk is dat zonde maar ik begrijp nog steeds niet dat een club die in januari sterk rekening houdt met degradatie en daar ook een (concept) begroting voor heeft opgesteld 4 maanden later zegt dat ze dan failliet gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig inderdaad, en niet in verhouding met de ernst van de feiten.
Die paar boetes en die - hooguit - 9 punten aftrek, stellen niets voor natuurlijk. Zeker niet als je het verhoudt naar hoe de andere clubs zijn benadeeld.
Daar tegenover staat wel weer dat een daadwerkelijk faillissement voor FC Twente weer veel te zwaar gestraft zou zijn, naar mijn mening.
Dat is heel simpel, die begroting van TOEN is niet meer van toepassing op NU.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het faillissement is een gevolg en geen straf, natuurlijk is dat zonde maar ik begrijp nog steeds niet dat een club die in januari sterk rekening houdt met degradatie en daar ook een (concept) begroting voor heeft opgesteld 4 maanden later zegt dat ze dan failliet gaan.
ja want er is enorm veel veranderd in die paar maanden qua verplichten etc. make that the cat wisequote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, die begroting van TOEN is niet meer van toepassing op NU.
Leuk, 1 Ziyech transfer als boete. Kei- en keihard gestraft.quote:
en waarom dan wel niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, die begroting van TOEN is niet meer van toepassing op NU.
Die levert nu geen kut meer opquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Leuk, 1 Ziyech transfer als boete. Kei- en keihard gestraft.
Genoteerdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
Als Twente nu nog ontsnapt neem ik dezelfde UI als Drizzt.
ik ook. Voor het gehele volgende seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
Als Twente nu nog ontsnapt neem ik dezelfde UI als Drizzt.
Even quotenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ook. Voor het gehele volgende seizoen.
Dit heb ik hier al 40-45 verteld ja, waarom loop je mij nou na te praten?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ze het opstellen van die begroting voor de Jupiler League niet hebben doorgezet, niet serieus hebben onderzocht, omdat het al gauw weer beter ging met FC Twente waardoor sportieve degradatie niet meer aan de orde was.
Ook genoteerdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een degradatie lijkt me wel zo passend ja. En dan heb ik totaal geen boodschap aan gehuil dat er een faillissement aan vastzit; dat is een gevolg van slecht beleid en verkeerde planning.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die levert nu geen kut meer op
Wat is voor jou dan wel genoeg? Moet de club kapot?
COUNTDOWN.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:46 schreef Ties02 het volgende:
Pfff ik ga kapot van de spanning
Het is elke vrijdag weer raak rond 14:00 uur
Gemiste inkomsten uit Europees voetbal als straf zienquote:
Tweede seizoenshelft zijn we 4e geëindigd ofzo!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiste inkomsten uit Europees voetbal als straf zienAlsof Twente dat haalt.
Vorig seizoen is nota bene vrijwillig de Europese plek opgegeven.
Nee, Twente had nooit die licentie gekregen. Om straffen te voorkomen hebben ze het opgegeven. Verder kost een traject via FPT meer dan europa league opbrengt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiste inkomsten uit Europees voetbal als straf zienAlsof Twente dat haalt.
Vorig seizoen is nota bene vrijwillig de Europese plek opgegeven.
quote:De Beroepscommissie van de KNVB heeft zich vanmiddag uitgesproken in het voordeel van FC
Twente. Men kiest voor het belang van het Nederlandse voetbal en vernietigt daarmee het besluit van de Licentiecommissie om de Tukkers een nieuwe licentie te verstrekken voor de Jupiler League.
WATquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente krijgt een boete van 180,000 euro maar blijft er gewoon in.
Uitstel van executie dus.
Je hebt een puntje gevonden waar we het op eens zijn. Goed hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heb ik hier al 40-45 verteld ja, waarom loop je mij nou na te praten?
twitter:bartf twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:51:21Voor alle clubs in zwaar weer: de zaak gigantisch belazeren loont. Ongekend. reageer retweet
Echt he, het is alsof een crimineel zegt dat zijn zaak failliet gaat nadat hij de boel geflest heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bartf twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:51:21Voor alle clubs in zwaar weer: de zaak gigantisch belazeren loont. Ongekend. reageer retweet
Het is dus in het belang van het Nederlands voetbal dat clubs die de boel belazeren een lichte straf krijgen?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
Jou gun ik het wel Tiesquote:
HEUBACH HOOLIGANquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd Ties![]()
Iemand een livestream van het gezicht van Van Oostveen?
Die puntenmindering krijgen ze door het jaar heen wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dunno. Laat ze maar komen.
Trouwens, Twente start dus NIET met punten in mindering?
Nee, na het betalen van 185.000 euro zijn alle zonden vergeven en begint Twente gewoon met een schone lei.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dunno. Laat ze maar komen.
Trouwens, Twente start dus NIET met punten in mindering?
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:54:58Bij graafschap waren ze totaal in paniek na uitspraken molenaar op radio reageer retweet
In september overschrijden ze de limiet van het aantal keren dat je in categorie 1 mag blijven zitten dus dan is het ook gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, na het betalen van 185.000 euro zijn alle zonden vergeven en begint Twente gewoon met een schone lei.
Enge vent.quote:
Dat is licentie innemen of punten in mindering?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In september overschrijden ze de limiet van het aantal keren dat je in categorie 1 mag blijven zitten dus dan is het ook gedaan.
Waarom denk je dat Wessels in de Veste is nu. Die wil nu wel geld uitgeven. Daarnaast blijft kunnen alle plannen door gezet worden. Als het goed is voldoet Twente nu ook financieel aan alle eisen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In september overschrijden ze de limiet van het aantal keren dat je in categorie 1 mag blijven zitten dus dan is het ook gedaan.
Natuurlijk krijgen ze daar een uitzonderingspositie op.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roepen wij al weken, verstandige users die we zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe flauw en partijdig het ook klinkt, zo zitten de feiten wel in elkaar.
SOWWWWWWWquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Do it do it do it.quote:
Zo zitten de feiten helemaal niet, zo vind jij dat de feiten zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe flauw en partijdig het ook klinkt, zo zitten de feiten wel in elkaar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat zeker precedentwerking betekenen. Maar ja, boeiend, de KNVB is gewoon aan het kutten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
Belachelijke beslissing. Hopelijk gaan alle clubs frauderen nu.
zo zijn de feiten welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zitten de feiten helemaal niet, zo vind jij dat de feiten zitten
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, GGMM en Don hebben wel een mooie UI nu
quote:
twitter:KNVB twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:54:31FC Twente blijft in de Eredivisie. De volledige uitspraak van de beroepscommissie staat om 14.00 uur op https://t.co/oDWTXmqhgg. reageer retweet
De rechter en KNVB-licentiecommissie agree with me.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zitten de feiten helemaal niet, zo vind jij dat de feiten zitten
Tomatenboer moeten ze opsluiten in het Pieter Baanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Weer een nieuw topic in deze reeks. Zit iedereen weer klaar voor de prachtige inhoudelijke vol met feiten posts van Tomatenboer?.
Zegt de beroepscommissie dat belazeren tof is, of is dat de conclusie die jullie trekken? Weet iemand uberhaupt al de (uitgebreide) argumentatie die de beroepscommissie aangeleverd heeft?quote:
wat ik pijnlijk vind is dat zo'n licentiecommissie gewoon weggevaagd wordt, schaf dat dan maar afquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima voor de supporters en het huidige bestuur natuurlijk, maar het is vrij pijnlijk dat je hier dus gewoon mee weg kan komen
Wellicht is die woordkeuze niet helemaal juist, maar er gaat wel degelijk een precedentwerking hiervan uit. In principe kan iedere club belazeren wat hij wil, meer dan 180.000 boete krijg je nietquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt de beroepscommissie dat belazeren tof is, of is dat de conclusie die jullie trekken? Weet iemand uberhaupt al de (uitgebreide) argumentatie die de beroepscommissie aangeleverd heeft?
twitter:Joostbakkerr twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 14:00:04Uitspraak van de beroepscommissie is bindend, KNVB gaat niet in beroep. FC Twente dus definitief in Eredivisie volgend jaar. reageer retweet
Hoe noem je anders wegkomen met een enorme fraudezaak door het betalen van een schijntje? 180.000 euro is 1/10e transfersom van Ziyech.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt de beroepscommissie dat belazeren tof is, of is dat de conclusie die jullie trekken? Weet iemand uberhaupt al de (uitgebreide) argumentatie die de beroepscommissie aangeleverd heeft?
KNVBGODEN.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:03 schreef Frutsel het volgende:
twitter:Joostbakkerr twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 14:00:04Uitspraak van de beroepscommissie is bindend, KNVB gaat niet in beroep. FC Twente dus definitief in Eredivisie volgend jaar. reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Men zegt in de titel dat de beroepscommissie iets zegt wat ze helemaal niet zeggen. Gewoon een foute titel dusquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht is die woordkeuze niet helemaal juist, maar er gaat wel degelijk een precedentwerking hiervan uit. In principe kan iedere club belazeren wat hij wil, meer dan 180.000 boete krijg je niet
Ja, ik chargeer ietwat maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is
Een stuk minder dan een tiende. Althans, als je verkoopprijs bedoeltquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd om Doyen weer naar binnen te fietsen.
[..]
Hoe noem je anders wegkomen met een enorme fraudezaak door het betalen van een schijntje? 180.000 euro is 1/10e transfersom van Ziyech.
Ik zou als ik de Graafschap was nu direct gaan procederen ja. En dan vooral tegen van Oostveen die wat mij betreft zijn biezen mag pakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat De Graafschap nu hun degradatie ongedaan weet te maken. Algehele chaos #Bertxit
Ze zeggen inderdaad dat het mag, niet dat het tof is. Klein nuanceverschilletje, maargoedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men zegt in de titel dat de beroepscommissie iets zegt wat ze helemaal niet zeggen. Gewoon een foute titel dus
Boeiend, maakt winnen alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:05 schreef Kreator het volgende:
Hahaha... wat een nieuws!![]()
![]()
.
Nou, dat wordt dikke haat van de rest van de clubs dit seizoen.
Niet vaak eens met deze klaploper, maar nu heeft ie gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is nog lachwekkender dan het gelijkspel van Ajax op de laatste speeldag van het afgelopen seizoen.
Nobody likes us, we don't care. WIJ TEGEN DE RESTquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:05 schreef Kreator het volgende:
Hahaha... wat een nieuws!![]()
![]()
.
Nou, dat wordt dikke haat van de rest van de clubs dit seizoen.
Eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is nog lachwekkender dan het gelijkspel van Ajax op de laatste speeldag van het afgelopen seizoen.
Het loont helemaal niet. De afgelopen maanden zijn alsnog gigantisch kut geweest voor Twente, ook financieel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Belachelijk. Emotie regeert en frauderen loont. Maargoed, gefeliciteerd voor de Twentenaren.
Dat ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik pijnlijk vind is dat zo'n licentiecommissie gewoon weggevaagd wordt, schaf dat dan maar af
Wat een mooie UI heb jequote:
Ze geven dus op elk punt gelijk behalve op het feit dat de KNVB wel degelijk de indruk heeft gewekt dat Twente zonder consequenties de lijken uit de kast kon laten vallen.quote:
WIj tegen iedereen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nobody likes us, we don't care. WIJ TEGEN DE REST
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het loont helemaal niet. De afgelopen maanden zijn alsnog gigantisch kut geweest voor Twente, ook financieel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens de beroepscommissie is met de schoon-schipverklaring bij FC Twente het vertrouwen gewekt dat de overtredingen die de club bekendmaakte in de periode tussen december 2015 en april 2016, niet zouden worden meegewogen in de beoordeling voor het behoud van de licentie. Terwijl de licentiecommissie dat wel deed.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze geven dus op elk punt gelijk behalve op het feit dat de KNVB wel degelijk de indruk heeft gewekt dat Twente zonder consequenties de lijken uit de kast kon laten vallen.
Bijzonder.
Welnee. Dit is het equivalent van een pets op de broek na deze miljoenenfraude.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het loont helemaal niet. De afgelopen maanden zijn alsnog gigantisch kut geweest voor Twente, ook financieel.
FIFA straf heeft er niets mee te maken. Europees zou Twente nooit halen. Het onderzoek is naar aanleiding van eigen wanbeleid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:32 schreef Ties02 het volgende:
(dit zou volgens de Tubantia de komende jaren 7 ton per jaar aan inkomsten schelen)
Ik heb gelukkig, in tegenstelling tot GGMM, geen termijn genoemd. Over een uurtje istie bij mij weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verander je UI eens anders meld ik je bij de FA's
Heerlijk deze uitspraak. Vooral voor jou. Want was je ontzettend vervelend de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze geven dus op elk punt gelijk behalve op het feit dat de KNVB wel degelijk de indruk heeft gewekt dat Twente zonder consequenties de lijken uit de kast kon laten vallen.
Bijzonder.
Hoelang zit GGMM er aan vast?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig, in tegenstelling tot GGMM, geen termijn genoemd. Over een uurtje istie bij mij weg.
Blijkbaar wel, terwijl er geen hard bewijs voorhanden was. De licentiecommissie zegt van niet, Twente wel, en de BC zegt het nu ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Volgens de beroepscommissie is met de schoon-schipverklaring bij FC Twente het vertrouwen gewekt dat de overtredingen die de club bekendmaakte in de periode tussen december 2015 en april 2016, niet zouden worden meegewogen in de beoordeling voor het behoud van de licentie. Terwijl de licentiecommissie dat wel deed.
Die verklaring was er dus wel degelijk zoals Twente beweerde.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Stefanovich het volgende:
Koppen zullen rollen bij de KNVB met die van van Oostveen als eerste!!!
QFT!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Ties02 het volgende:
Inhoudelijk gelijk gekregen, eventueel faillissement heeft niet meegespeeld
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Ties02 het volgende:
Dat is inderdaad wat de BC zegt. De KNVB moet hier gewoon consequenties aan verbinden en mensen eruit gooien.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef timmmmm het volgende:
De uispraak van de beroepscommissie is dus gewoon dat de KNVB heeft gefaald. Ze hebben een straf uitgesproken die ze zelf gezegd hadden niet te geven als Twente schoon schip zou maken, wat ze doen deden.
De KNVB had nooit die toezegging mogen doen óf nooit de licentie in moeten trekken. Twente valt hier vrij weinig te verwijten
Ja man! Je snapt er niks van!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is een vrijbrief voor iedereen om er een een complete financiële en organisatorische janboel van te maken.
Als je dit zegt snap je de uitspraak nietquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is een vrijbrief voor iedereen om er een een complete financiële en organisatorische janboel van te maken.
Nee, ik vind het populistische KOPPEN ROLLEN OPROTTEN altijd wat matig. Zeker als je de rest van zijn posts er even bij pakt dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hoopt dus wel dat van Oostveen blijft zitten?
Dat mag je vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk deze uitspraak. Vooral voor jou. Want was je ontzettend vervelend de afgelopen tijd..
*mooi*
*stil*
*Biertje opentrekt.*
Je hanteert een wat cynische definitie van de term 'gerechtigheid'. Dit is op geen enkele manier gerechtigheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef Stefanovich het volgende:
Twente heeft gewoon inhoudelijk gelijk gekregen, gebaseerd op het decemberakkoord. GERECHTIGHEID!
We kunnen in ieder geval vaststellen dat de KNVB achterlijk bezig is geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je dit zegt snap je de uitspraak niet
Ach wat kan het me ook verrotten, tot volgend seizoen he!
quote:
quote:
Nou, de BC heeft dus 4 gevallen van malversaties beoordeeld en hiervoor slechts 42.5k aan boete voor opgelegd. Daarom de boete van 181.000 euro. Elke club die nu dus een financiele malversatie doet mag er vanuit gaan dat precedentwerking hiervan uitgaat en dus slechts beboet zal gaan worden met dezelfde boete.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval toch wel terecht, dat van Oostveen op moet rollen. Je weet dat 'daar gaan koppen rollen' een uitdrukking is hè, dat hij niet zegt dat van Oostveen onthoofd moet worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, ik vind het populistische KOPPEN ROLLEN OPROTTEN altijd wat matig. Zeker als je de rest van zijn posts er even bij pakt dit topic
Nee, want de reglementen worden/zijn aangepast waardoor degradatie mogelijk wordtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou, de BC heeft dus 4 gevallen van malversaties beoordeeld en hiervoor slechts 42.5k aan boete voor opgelegd. Daarom de boete van 181.000 euro. Elke club die nu dus een financiele malversatie doet mag er vanuit gaan dat precedentwerking hiervan uitgaat en dus slechts beboet zal gaan worden met dezelfde boete.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval toch wel terecht, dat van Oostveen op moet rollen. Je weet dat 'daar gaan koppen rollen' een uitdrukking is hè, dat hij niet zegt dat van Oostveen onthoofd moet worden?
Wat zijn dat voor lachwekkende boetes? Geef dan niks..quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:12 schreef Ties02 het volgende:
4x de maximale boete van 45.250 euro opgelegd voor 4 overtredingen
=
181.000 ekkies
quote:
Ik heb de uitspraak inderdaad niet gelezen. Dat doet echter niets af aan mijn bericht. Blijkbaar kom je er met een milde straf vanaf wanneer je een kampioenschap koopt en er daarna allemaal lijken uit de kast komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ja, of je vindt dat van Oostveen zijn biezen moet pakken (als dat populistisch genoeg is) of niet. In welke termen dat verpakt is, lijkt me niet zo van belangquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van hoger dan 65 ja. Ik houd niet zo van populistische termen, zeker niet als dat het enige is wat je uit kunt kramen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de uitspraak inderdaad niet gelezen. Dat doet echter niets af aan mijn bericht. Blijkbaar kom je er met een milde straf vanaf wanneer je een kampioenschap koopt en er daarna allemaal lijken uit de kast komen.
Als ik jou was koos ik eieren voor m'n geld.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je wijst als club gewoon naar deze uitspraak en dan wens ik een licentiecommissie veel succes om een andere straf op te leggen die hoger is dan wat Twente heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, want de reglementen worden/zijn aangepast waardoor degradatie mogelijk wordt
Dat valt me dan wel een beetje tegen. Ik eis een weekquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig, in tegenstelling tot GGMM, geen termijn genoemd. Over een uurtje istie bij mij weg.
Zoals ik al zei, als je verder nog wat normaals uit kunt kramen zonder capslock vind ik het allemaal bestquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, of je vindt dat van Oostveen zijn biezen moet pakken (als dat populistisch genoeg is) of niet. In welke termen dat verpakt is, lijkt me niet zo van belang
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier geeneens meer op in, clown
zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als ik jou was koos ik eieren voor m'n geld.
Je kunt je post namelijk ook interpreteren als "voorafgaand aan het hele volgende seizoen". Ben je met een ruime maand klaar.
Just sayin'
Als de reglementen ondertussen veranderen is het wel degelijk mogelijk een andere straf op te leggen lijkt mijquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je wijst als club gewoon naar deze uitspraak en dan wens ik een licentiecommissie veel succes om een andere straf op te leggen die hoger is dan wat Twente heeft ontvangen.
Het lijkt me wel dat dit niet zonder consequenties kan blijven voor de KNVB.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, of je vindt dat van Oostveen zijn biezen moet pakken (als dat populistisch genoeg is) of niet. In welke termen dat verpakt is, lijkt me niet zo van belang
PUSSYBOYquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Wil je het anders nog even hebben over de ongeoorloofde staatssteun van de Gemeente Eindhoven?quote:
Tompsv18, are you reading this? Zo ga je met weddenschappen omquote:
Vertel? Diegene waar de gemeente winst op maakt bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wil je het anders nog even hebben over de ongeoorloofde staatssteun van de Gemeente Eindhoven?
Best. Ik snap niet helemaal wat dit hiermee van doen heeft, maar als jij je daar prettig bij voelt met je dat zeker doen. Er is zelfs een apart topic voor, clown.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wil je het anders nog even hebben over de ongeoorloofde staatssteun van de Gemeente Eindhoven?
Dat mag ik toch hopen. Wat een wanbeleid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat dit niet zonder consequenties kan blijven voor de KNVB.
Hoe blij ben je op een schaal van 1 tot 10?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef Ties02 het volgende:
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Drizzt, leuk dat je weer mod bent. Hopelijk doe je het beter dan Don, wat ook niet moeilijk zal zijn.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe blij ben je op een schaal van 1 tot 10?
Nu sla je wel de plank mis. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de uitspraak inderdaad niet gelezen. Dat doet echter niets af aan mijn bericht. Blijkbaar kom je er met een milde straf vanaf wanneer je een kampioenschap koopt en er daarna allemaal lijken uit de kast komen.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
FC Twente-fans, gefeliciteerd met deze uitkomst. Gelukkig geen De Graafschap, maar FC Twente in de Eredivisie komend seizoen; de ploeg die daar op basis van sportieve prestaties gewoon thuishoort.
Volgend jaar opnieuw vier Overijsselse clubs in de Eredivisie.
Drizzt mod terwijl hij gisteren nog iemand dood wenste. Nou...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Twente blijft erin en Drizzt is weer mod zie ik
Een echte vent. Een man een man een woord een woord.quote:
Cambuur likes jullie wel, maar daar spelen jullie niet meer against.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nobody likes us, we don't care. WIJ TEGEN DE REST
Home gaat vanavond ook los hoorde ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
Haha Hake staat voor een dichte deur.
Ierland? Bedoel je niet Schotland?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
De integriteit van de Nederlandse competitie begint zo langzamerhand een heel bedenkelijk niveau te bereiken. Zelfs in Italië en Ierland durven ze gerenommeerde clubs een paar niveaus naar beneden te schoppen bij malversaties en dat was FC Twente zeker niet. Dit muisje gaat een staartje krijgen.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte vent. Een man een man een woord een woord.
ARE YOUR READING THIS TOMPSV18!!?!?!!?!?!?!??!?!!!!
Tja, niet de schuld van Twente dat er geen billijke straffen op staan en in andere landen wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
De integriteit van de Nederlandse competitie begint zo langzamerhand een heel bedenkelijk niveau te bereiken. Zelfs in Italië en Ierland durven ze gerenommeerde clubs een paar niveaus naar beneden te schoppen bij malversaties en dat was FC Twente zeker niet. Dit muisje gaat een staartje krijgen.
Sportieve prestaties die er nooit geweest waren zonder jarenlange fraude. Laten we niet vergeten dat Twente altijd maar een marginaal clubje was voor dit alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
FC Twente-fans, gefeliciteerd met deze uitkomst. Gelukkig geen De Graafschap, maar FC Twente in de Eredivisie komend seizoen; de ploeg die daar op basis van sportieve prestaties gewoon thuishoort.
Jij bent echt slecht in haxball trouwensquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"ah kk zemmel je komt je afspraken niet na" bedoelt onlogisch te zeggen
Het gaat niet om durven, het gaat om het feit dat de opgelegde straf helemaal niet bestond. De KNVB had of Twente de licentie volledig moeten afnemen of had het met een boete moeten afdoen. Degradatie naar de Jupiler League is geen bestaande straf en is tegen de eigen regels van de KNVB. Evenmin heeft Twente op basis van sportieve prestaties iets in de Jupiler League te zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
KOM DAN JONGUHquote:
Haxball?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in haxball trouwens
Hoe kun je dit nog zeggen? De rechter heeft al gezegd dat het wel een mogelijke straf was en de beroepscommissie brengt daar ook niets tegenin. Het hele "is geen bestaande straf" is allang onderuit getrokken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om durven, het gaat om het feit dat de opgelegde straf helemaal niet bestond.
Datzelfde dacht FC Tente in juli 1983 ook, maar uus MVV-ke was toch iets beter toen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om durven, het gaat om het feit dat de opgelegde straf helemaal niet bestond. De KNVB had of Twente de licentie volledig moeten afnemen of had het met een boete moeten afdoen. Degradatie naar de Jupiler League is geen bestaande straf en is tegen de eigen regels van de KNVB. Evenmin heeft Twente op basis van sportieve prestaties iets in de Jupiler League te zoeken.
En daar komt trouwens nog bij dat het voor de clubs in de Jupiler League ook verre van leuk / aantrekkelijk was geweest als zo'n sterke ploeg ineens in hun competitie belandt. Dat verkleint de kampioenskansen van de andere clubs aanzienlijk.
Laat zien dan, ik weet niet waar je het over hebt namelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat de Tubantia inmiddels nogmaals bewijst waarom het een objectieve krant is.
Waar gaat dit over???quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat de Tubantia inmiddels nogmaals bewijst waarom het een objectieve krant is.
objectieve kranten bestaan ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt. Het maakt nu niet meer uit wat er naar boven komt; jullie zijn gered. Bij wijze van spreken zouden er nu nog 15 foute Doyen deals uit de kast kunnen vallen, de BC heeft alles vergeven met deze uitspraak.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dringt nu eigenlijk pas tot me door, maar betekend dit ook dat alles wat nu nog bovenkomt, niet meer speelt. Jacobs spreekt van;
''En nu een streep onder het verleden"
Ik denk dat ze bij een degradatie niet meer zo sterk zouden zijn. Dat zou naar alle waarschijnlijkheid op termijn echt een faillissement betekenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om durven, het gaat om het feit dat de opgelegde straf helemaal niet bestond. De KNVB had of Twente de licentie volledig moeten afnemen of had het met een boete moeten afdoen. Degradatie naar de Jupiler League is geen bestaande straf en is tegen de eigen regels van de KNVB. Evenmin heeft Twente op basis van sportieve prestaties iets in de Jupiler League te zoeken.
En daar komt trouwens nog bij dat het voor de clubs in de Jupiler League ook verre van leuk / aantrekkelijk was geweest als zo'n sterke ploeg ineens in hun competitie belandt. Dat verkleint de kampioenskansen van de andere clubs aanzienlijk.
De arrogantie van deze club, over de rug van Twente, was stuitend. De Graafschap is gewoon hartstikke gedegradeerd en voetbalt volgend jaar op het juiste niveau, namelijk daar waar ze op basis van hun sportieve prestaties horen te spelen; in de Jupiler League.quote:
Kan je de TT veranderen, straks denkt men dat ik een TomPSVer ben, wat ik overigens niet ben afgezien van PSV dan, dat welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Schoen opeten #10 Met een vals spelende Doublepain
Daar verder met die kansloze vetes.
De echte fraude begon pas na 2010 hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sportieve prestaties die er nooit geweest waren zonder jarenlange fraude.
Valt wel mee hoorquote:
Haha weer iemand die er geen ene klote van begrepen heeft, blijft mooi ditquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Complete bullshit die oplichters uit het oosten hadden maar 1 optie dat was failliet gaan. Beter geven ze nu met terugwerkende kracht Veendam Haarlem en AGOVV ook hun licentie terug!!!
Twente ik moet er van
Die vroegen zelf faillissement aan, of werden dat verklaart.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Complete bullshit die oplichters uit het oosten hadden maar 1 optie dat was failliet gaan. Beter geven ze nu met terugwerkende kracht Veendam Haarlem en AGOVV ook hun licentie terug!!!
Twente ik moet er van
Hey cofox, mad?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Twente ik moet er van
Haha, wat een ongefundeerde haat. Appels en Peren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Twente ik moet er van
Ik ook niet. Ik ga ITA - ZWE missen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Twente ik moet er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |