Ik ben er weg van, ga vissen...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor
Veteranendag vanachter de computer met een zak pinda's en een alcoholvrij met een kan koffie![]()
Ben benieuwd naar de commentaren van Klepmans.
Niks nee. Rijd minder rollend materieel mee ivm de bezuinigingenquote:
En wat er nu rijdt is zeker opnieuw aangesloten nadat ze volgas teruggereden zijn naar het beginpunt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks nee. Rijd minder rollend materieel mee ivm de bezuinigingen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat er nu rijdt is zeker opnieuw aangesloten nadat ze volgas teruggereden zijn naar het beginpunt.
Een ouderwetse Potemkin-parade.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat er nu rijdt is zeker opnieuw aangesloten nadat ze volgas teruggereden zijn naar het beginpunt.
Klagen heeft geen nut en 256 kbit pp wordt als acceptabel gezien...quote:Op maandag 27 juni 2016 15:26 schreef Kostertjuh het volgende:
Manmanman redelijk nieuw legeringsgebouw maar internet is om te janken weer. Lijkt wel inbelverbinding.
Bij wie kan ik klagen en heeft dat nut?
[ afbeelding ]
Wie kijkt er eigenlijk allemaal mee met het internetgebruik?quote:Op maandag 27 juni 2016 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klagen heeft geen nut en 256 kbit pp wordt als acceptabel gezien...![]()
![]()
AIVDquote:Op maandag 27 juni 2016 16:57 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wie kijkt er eigenlijk allemaal mee met het internetgebruik?
Een VPN is geen overbodige luxe zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:57 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wie kijkt er eigenlijk allemaal mee met het internetgebruik?
En dan voor een x bedrag per maand heb ik alleen wat privacy?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een VPN is geen overbodige luxe zullen we maar zeggen.
Dat moet je voor zelf allemaal maar beoordelen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
En dan voor een x bedrag per maand heb ik alleen wat privacy?
Panzer!!!quote:Op maandag 27 juni 2016 20:07 schreef Awsom het volgende:
Guten Tag!!!
https://www.facebook.com/landmacht/videos/1342667952415556/
Ik probeer even alle voordelen eruit te halen voordat ikweer geld over de balk gooiquote:Op maandag 27 juni 2016 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat moet je voor zelf allemaal maar beoordelen.
Een VPN is nooit weg. Sowieso makkelijk voor als je in de openbare wifi hangt, alle portblocks omzeil je ermee, je verkeer is versleuteld, en je openbare/ zichtbare IP kun je op wat voor land dan ook instellen dus geen last van Tim Kuik met zijn torrent ip sniffers...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik probeer even alle voordelen eruit te halen voordat ikweer geld over de balk gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |