net als je fiets, zijn het antilek banden hahahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:34 schreef Ener-G het volgende:
Het verbaast me eerder dat iedereen nog heel gebleven is en dat er geen banden lek/geploft zijn
eerste keer dat je kijkt zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een poppenkast zeg.
Blijkt het wegdek tussen de Soviet flats niet op niveau te zijn.
Het is dat we voor het eerst in de historie een Nederlander vooraan hebben rijden anders zou ik niet meer naar deze wanvertoningen kijken.
Gebeurde toch niks tijdens FP1quote:
Volgende keer een afbeelding die niet mijn bundel opsnoept svpquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:54 schreef tbonesteak289 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig beeld, al had ik Verstappen liever meer in de auto gezien in FP1
Nounou, 1,84MB...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer een afbeelding die niet mijn bundel opsnoept svp
Maxceptionquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:54 schreef tbonesteak289 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig beeld, al had ik Verstappen liever meer in de auto gezien in FP1
Best veel voor een simpele screenshot.quote:
Met de gp2 ervoor ging ht nog goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:52 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom testen ze zo'n nieuwe baan niet net een f1 wagen? Fia zou een speciale test f1 wagen kunnen hebben. Zat test coureurs beschikbaar, Pirelli banden er op en je voorkomt dit soort dingen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
Pirelli weer met een flater. Wie had dat gedacht.
Natte mopperkat!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer een afbeelding die niet mijn bundel opsnoept svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |