Helemaal niks.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:32 schreef Infection het volgende:
Moord valt natuurlijk niet goed te praten. Maar ik vraag me wel af wat één verwarde idioot met het hele nee-kamp te maken heeft.
Edit: ik moet leren lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:36 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, een spreekuur:
https://en.wikipedia.org/wiki/Surgery_%28politics%29
In het Nederlands is 'praktijk houden' een vergelijkbaar woord. Ook dat wordt meestal medisch gebruikt, maar het hoeft niet.
Terroristen zijn dan toch ook gewoon verward?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Gekke is wel dat iedereen die gozer gelijk verward noemt. Wie dat afgelopen weekend over die homokiller zei, werd versleten als een goedprater.
Jaja, het remain-kamp gaat even een politicus om laten leggen in een poging de stemming te beïnvloeden. Uiteraard.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, werd op twitter al gezinspeeld door iemand, dat het allemaal heel toevallig is.........
Zeg je dit ook over de moslimgekkies en hun aanslagen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:32 schreef Infection het volgende:
Moord valt natuurlijk niet goed te praten. Maar ik vraag me wel af wat één verwarde idioot met het hele nee-kamp te maken heeft.
Echt, dit forum soms.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het remain-kamp gaat even een politicus om laten leggen in een poging de stemming te beïnvloeden. Uiteraard.
Ik ben niet zo fanatiek, ik zit liever thuis met een biertje.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al plannen gemaakt om met Nederlandse vlaggen en oranje shirts door de Schilderswijk te marcheren?
Nee, want aanslagen door moslimgekkies komen vele malen vaker voor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Zeg je dit ook over de moslimgekkies en hun aanslagen?
De toekomst van de EU staat op het spel!quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het remain-kamp gaat even een politicus om laten leggen in een poging de stemming te beïnvloeden. Uiteraard.
Ja, dat wordt dan door sommige mensen wrs meteen gedacht. Niet zo gek ook, als er iets anders gebeurt, zit er ook meteen iets achter volgens bepaalde types.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ahh dus omdat ik weet wat in BNW gezegd gaat worden ben ik het er mee eens. Laat je eens testen man.quote:
En dat terwijl het remain-kamp bij de bookies (meest betrouwbare indicator) nog altijd ruim in het voordeel zatquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn geld maar snel op leave zetten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Brexit stond bij de bookies nog steeds met kans 35%. Denk dat de verwarde man het niet kon hebben dat de Britten hoogstwaarschijnlijk bij de EU zouden blijven.
Je vond het in elk geval een verademing dat deze aanslag op de persoon gericht was. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ahh dus omdat ik weet wat in BNW gezegd gaat worden ben ik het er mee eens. Laat je eens testen man.
Daar hebben we een apart subforum voor. Daar hoeven we het hier niet over te hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan door sommige mensen wrs meteen gedacht. Niet zo gek ook, als er iets anders gebeurt, zit er ook meteen iets achter volgens bepaalde types.
Als er een journalistiek onderzoek naar een politicus gaande is, wordt ook al vast in een filmpje aangegeven dat er een complot van de media gaande is. In die tijden leven we nu eenmaal.
De absoluut enige manier voor het remain kamp om nog te kunnen winnen was wel dit in ieder geval. En dan ook echt de enige manier.quote:
Mensen vermoorden uit nationalistische motieven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat betekent een nationalistische moord?
Bron?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:42 schreef damian5700 het volgende:
Alle campagne-activiteiten voor het referendum zijn opgeschort.
Maar je beseft niet dat je daarmee een grens overheen gaat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt me ondertussen wel duidelijk ja.
Och bij Pim lukte het ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Quotering van 2.82! Ik doe het niet, want na deze daad zullen Britten wel beter nadenken of ze voor zo'n kamp willen kiezen waar dubieuze types zich binden die een politica neerlegt. Kans dat de UK de EU verlaat schat ik zelf nu in op 20% hooguit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn geld maar snel op leave zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |