quote:
Oké denk al ben ik nu raarquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil me niet in jullie gesprek mengen
maar ik heb daar geen problemen mee
Nou doe is normaal vind hem wel schattigquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die ziet eruit als een down-patient man
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou doe is normaal vind hem wel schattig
z'n andere foto's zijn niet veel beterquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je van iedereen wel een slechte foto vinden.
Typische noorderling hequote:
Ziet er allemaal toch vrij normaal uit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:23 schreef Sked het volgende:
[..]
z'n andere foto's zijn niet veel beter
Allemaal projectiegedragquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er allemaal toch vrij normaal uit.
De term lelijk wordt wel erg snel gebruikt vind ik altijd.
Ik vind iemand pas echt lelijk als je echt niet naar iemands kop kan kijken zonder braakneigingen te kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal projectiegedrag
En fokkers zijn goden natuurlijk
Voorbeelden?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind iemand pas echt lelijk als je echt niet naar iemands kop kan kijken zonder braakneigingen te kijken.
Lelijk word wel snel gezegd jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind iemand pas echt lelijk als je echt niet naar iemands kop kan kijken zonder braakneigingen te kijken.
Heb jij fotos op je FB profiel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Inb4 fotos van mijn FB-profiel
Lysa Arryn uit Game of Thronesquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Inb4 fotos van mijn FB-profiel
Ja, niet verwacht he?quote:
Niet eens Walder?quote:
Ja, die ook jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ook wel ja.
Of Peter Pettigrew
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die ook jaOf die gast van Lord of the rings
Die met die slangentong
Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
wauw mijn ex heeft borderline nu snap ik eindelijk waarom ze altijd zo raar deed
Borderline wordt vrij weinig gediagnosticeerd onder de 18 namelijkquote:
bij haar blijkbaar wel hoorde het vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borderline wordt vrij weinig gediagnosticeerd onder de 18 namelijk
Wat deed ze voor rare dingen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
bij haar blijkbaar wel hoorde het vandaag
Hele tijd stemmingswisselen dan was ik weer het liefste vriendje ooit. Dan was ik weer het egoïstische kereltje die alleen maar aan zich zelf dacht. Als ik ff druk was op whatsapp en niet reageerde zei ze dat ze een fles wijn ging opzuipen etc etc. En zich zelf ging snijden als ik met een ander ging. Toen ik dat laatste hoorde ook was het direct klaar.quote:
Zo 1 heb ik er ook gehad jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als ik ff druk was op whatsapp en niet reageerde zei ze dat ze een fles wijn ging opzuipen etc etc. En zich zelf ging snijden als ik met een ander ging.
dafuqquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo 1 heb ik er ook gehad ja2 trouwens
De een lag dronken in bed met een fles wijn en werd woest als ik haar probeerde op te vrolijken, het is ook uitgegaan omdat ze zichzelf te dik vond en ik dat ontkende, ja ik laat het je morgen wel zien dat het niet klopt. Nee ik hoef je morgen niet meer te zien, ik wil je helemaal niet meer zien. Uh oke![]()
En de ander sneed zich gewoon voor de webcam![]()
Mooie tijden waren dat
Hahahah ja op een gegeven moment zei ik gewoon snijd je zelf dan ook. En dan zeggen ze niks meer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De een lag dronken in bed met een fles wijn en werd woest als ik haar probeerde op te vrolijken, het is ook uitgegaan omdat ze zichzelf te dik vond en ik dat ontkende, ja ik laat het je morgen wel zien dat het niet klopt. Nee ik hoef je morgen niet meer te zien, ik wil je helemaal niet meer zien. Uh oke![]()
Mooie tijden waren dat
sadistquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat
Die tweede was niet echt serieus trouwens, maar die eerste wel.quote:
Ach, toen was ik zelf ook niet heel stabiel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat je wil beginnen aan dat soort labiele wijven.
Nou zijn vrouwen over het algemeen al labiel, maar toch.
vrouwen soms ookquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, toen was ik zelf ook niet heel stabiel hoor
En ik val wel beetje op labiele chicks helaas.quote:
Ikke niet, alleen toen. Heb juist wel tegengas nodig als ik zo'n labiel onzeker wijf heb kan ik daar niks mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik val wel beetje op labiele chicks helaas.
waaromquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik val wel beetje op labiele chicks helaas.
Geen idee.quote:
Ben jij onzeker?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien nu een stuk minder omdat ik al lang single ben, dat ik meer zekerheid wil. Dat zou kunnen. Maar vroeger was het wel stuk erger
Makkelijk hoorquote:
quote:
Ja nu maar weer even stilquote:
Ligt eraan sommige dames zijn wel lastig. Die hebben echt veel aandacht nodig..quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
normale chicks hoeven ook niet moeilijk te zijn hoor
Nee hoor. Zo onzeker ben ik nietquote:
Zit je wel dwars dat verhaal he. En nee ben zeker geen hunk hoor, alleen mag niet klagen. Mag toch ook wel is? Zou idd wel triest zijn als je dat soort verhalen verzint wat jij denkt maar goed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo onzeker ben ik niet
Maar je profileert jezelf hier als een of andere hunk ofzzo die de moeder van vrienden neuktMaar volgens mij stel je in het echt niet bijzonderveel voor.
Dan wordt het wel een beetje treurig verhaal natuurlijk
hij snuift ook met de ultras van FC Groningenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo onzeker ben ik niet
Maar je profileert jezelf hier als een of andere hunk ofzzo die de moeder van vrienden neuktMaar volgens mij stel je in het echt niet bijzonderveel voor.
Dan wordt het wel een beetje treurig verhaal natuurlijk
nee snuiven doe ik niet aanquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij snuift ook met de ultras van FC Groningen
Zit me niet dwars hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zit je wel dwars dat verhaal he. En nee ben zeker geen hunk hoor, alleen mag niet klagen. Mag toch ook wel is? Zou idd wel triest zijn als je dat soort verhalen verzint wat jij denkt maar goed.
Iedereen is ook onzeker geen een iemand is 100% zeker van zich zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit me niet dwars hoor
Maar nee, ik ben niet onzeker. Of nou ja, over bepaalde dingen wel maar dat heeft niks met relaties of uiterlijk te maken
Zullen best mensen zijn die niet onzeker zijn hoor. Lijkt me voorbarige conclusiequote:Op donderdag 16 juni 2016 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Iedereen is ook onzeker geen een iemand is 100% zeker van zich zelf.
Daar geloof ik niet in, iedereen heeft wel iets om onzeker over te zijn. Hoe stoer ze ook overkomenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen best mensen zijn die niet onzeker zijn hoor. Lijkt me voorbarige conclusie
Nou een mens is nooit echt 100% zeker van zich zelf. Echt niemand bijna dat is wel heel bijzonder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen best mensen zijn die niet onzeker zijn hoor. Lijkt me voorbarige conclusie
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigensquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, iedereen heeft wel iets om onzeker over te zijn. Hoe stoer ze ook overkomen
Ik ben een psychopaat en heb ook onzekerheid.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigens
Waarom denk je dat je een psychopaat bent?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben een psychopaat en heb ook onzekerheid.
was een grapje zou wel erg zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een psychopaat bent?
Zullen er vast ook wel iets van voelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigens
En al dan niet gebaseerd op vroegerquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er vast ook wel iets van voelen.
Valt wel mee. Genoeg topmanagers in het bedrijfsleven hebben psychopatische trekjesquote:
Eerder sociopaat dan psychopaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Genoeg topmanagers in het bedrijfsleven hebben psychopatische trekjes
Ja, wereldvreemde boer. Een psychopaat beteknt niet dat je Jack the Ripper bentquote:
Impulsief, onverantwoordelijk, geen lange termijn doelen, afwijkend gedrag als kindquote:
oeh geprikkeld is die hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wereldvreemde boer. Een psychopaat beteknt niet dat je Jack the Ripper bent
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impulsief, onverantwoordelijk, geen lange termijn doelen, afwijkend gedrag als kind
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteertquote:
Misschien is de hele wereld wel een psychopaatquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.
Die kenmerken komen bij zoveel aandoeningen voor. Of misschien hoort dat wel gewoon bij het mens zijn.
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteert
Intens dom nog wel nou nou man manquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteert
Intens dom en meer verdienden als jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is de hele wereld wel een psychopaat
Dat kan goed inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Intens dom en meer verdienden als jou.
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labelsquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.
Die kenmerken komen bij zoveel aandoeningen voor. Of misschien hoort dat wel gewoon bij het mens zijn.
Nee intens dom ben je niet hoorquote:
Wat betekend nou eig fokkie stonemquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labels
Of de hele wereld is autistischquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is de hele wereld wel een psychopaat
Valt wel mee, al vind ik wel dat mensen te snel een label krijgen (en daar ook teveel op beoordeeld worden)quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labels
Op FOK welquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de hele wereld is autistisch
Effy Stonem is een karakter uit Skins UK.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat betekend nou eig fokkie stonem
quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effy Stonem is een karakter uit Skins UK.
Lekker destructief en depressief. En lekker. Prima combi
Valt wel mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Jij bent wel zo'n depressief typetje ook ja. Lekker depressief heerlijk man.
JR en ik lachen hieromquote:
Depressie gaat altijd in golven. Dan denk je weer een tijdje dat het gaat, en dan komt weer het onvermijdelijke dieptepunt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Was vroeger wat extremer met depressies. Is nu wat afgezakt. Tot zover dat kan
Ach ja mijn vader had een ''burn-out'' tegenwoordig word dat direct gezegd ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Was vroeger wat extremer met depressies. Is nu wat afgezakt. Tot zover dat kan
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja mijn vader had een ''burn-out'' tegenwoordig word dat direct gezegd ook.
Klopt mijn vader werkt in een TBS-kliniek als psychiater is ook wel zwaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemen
Nee, wil het wel graag, maar weet niet of het verstandig isquote:
Lang leve de prestatiemaatschappijquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemen
Ik ga dat binnenkort maar is proberen zo nieuwsgierig daarna. Gewoon ff laten testen en dan gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wil het wel graag, maar weet niet of het verstandig is
Inderdaad. En iedereen aan de anti-depressiva.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang leve de prestatiemaatschappij
Zou het altijd wel laten testen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga dat binnenkort maar is proberen zo nieuwsgierig daarna. Gewoon ff laten testen en dan gaan.
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En iedereen aan de anti-depressiva.
Leven om te werken. Toplol
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.
Gaat toch helemaal nergens over
Haha hier moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.
Gaat toch helemaal nergens over
Trouwens ik ga weg uit Drenthe.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.
Echt, ontspan
Oh ja?quote:
Studeren?quote:
Mensen voelen zich meteen nutteloos als ze dan een paar uurtjes "niks" doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.
Echt, ontspan
Zal wel wennen worden danquote:
Nja ben geboren in Adam tot mn 6e maar weet daar niet super veel van. Dus idd gaat wel wennen worden maar wat? De mensen, de drukte ofzo?quote:
Het hele stadse leven. Mentaliteit van de mensen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja ben geboren in Adam tot mn 6e maar weet daar niet super veel van. Dus idd gaat wel wennen worden maar wat? De mensen, de drukte ofzo?
Op kamers?quote:
Ja op kamers is dat raar?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers?ik ben 26
Maar ja, kans bestaat wel dat ik In Amsterdam eindig ja.
Als je niet meer studeert? Wel beetjequote:
Paps betaaldquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh en de prijzen van huizen en kamers is ook wennenMaar dat zal je vast al ontdekt hebben
Ik ga daar studeren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet meer studeert? Wel beetjehet kan wel als je jong bent.
Weet ikquote:
Gelijk grachtenpandje dan zekerquote:
O op de fiets ja precies huisje dan hequote:Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik studeer niet meer. Dus waarom zou ik dan met een paar 18-jarigen studenten op kamers gaan wonen
Volgens mij wel ergens aan de Amstel of zo iets. Idk zie het van zelf wel.quote:
Alsof jij niet met een paar premium studentes wil samenwonenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik studeer niet meer. Dus waarom zou ik dan met een paar 18-jarigen studenten op kamers gaan wonen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet met een paar premium studentes wil samenwonen
Eindelijk weg uit kut Drenthequote:Op donderdag 16 juni 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja maar meiden zoeken altijd een meisje erbij en niet een jongen. Beetje jammer
Tenzij je een echte hunk bent, waar de meisjes om gaan vechtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja maar meiden zoeken altijd een meisje erbij en niet een jongen. Beetje jammer
Ja, laten we niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je een echte hunk bent, waar de meisjes om gaan vechten
Moet je niet naar bed dan? Vanaf sochtends kunnen ze je al bellen toch?quote:
Nee tussen 2 en 4 en als je gezakt bent komen ze langsquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed dan? Vanaf sochtends kunnen ze je al bellen toch?
Wtfquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee tussen 2 en 4 en als je gezakt bent komen ze langs
Maar ik ben totaal niet zenuwachtig eigenlijk iedereen om me heen stresst. Toch heb je het er wel veel over natuurlijk maar vind het zo raar.quote:
Dan zal je wel slagenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal niet zenuwachtig eigenlijk iedereen om me heen stresst. Toch heb je het er wel veel over natuurlijk maar vind het zo raar.
quote:
http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latestquote:
Wat een non-redenen. Behalve de dierentuin danquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latest
Klazienaveen maar dat zijn ook echt wel de erge dorpjes hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een non-redenen. Behalve de dierentuin dan
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klazienaveen maar dat zijn ook echt wel de erge dorpjes hoor
Oh ja dat is Groningen ja. Wel echt op de grensquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is in Groningen ja Oude Pekela is ook zo erg
Ja wel verschrikkelijk hoor, bah dan woon ik gelukkig in Beilenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat is Groningen ja. Wel echt op de grens
Had ook klasgenootje in Beilen wonenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel verschrikkelijk hoor, bah dan woon ik gelukkig in Beilen
Oh miss ken ik die gene welquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook klasgenootje in Beilen wonen
Dat lijkt me stug aangezien hij veel ouder dan jou isquote:
Nee zegt mij niksquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug aangezien hij veel ouder dan jou is
Maar hij handbalde redelijk op topnviveau. Als dat jewat zegt
Ja, ik was er gewoon zo zeker van dat ik hem had he. Ulghquote:
Ze hadden toch ook gezegd bij gesprek dat 't er wel goed uitzag?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was er gewoon zo zeker van dat ik hem had he. Ulgh
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook gezegd bij gesprek dat 't er wel goed uitzag?
Wat zuur dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..
Maakt het nog even wat zuurderquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..
quote:
Uhuquote:
Alsof iemand op jouw leven zit te gokken en God heeft omgekochtquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Uhu
Je zou toch eens denken dat er iets positief moet gaan lopen op een gegeven moment
Ach ik ben totaal geen klager hoor, maar de feiten liegen er ook niet om.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof iemand op jouw leven zit te gokken en God heeft omgekocht
Ach, als er iets kuts gebeurt mag je best even klagen. Sommige mensen zijn al depressief bij de eerste beste tegenslag, dus vind het wel knap dat je nog positief kan blijven hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik ben totaal geen klager hoor, maar de feiten liegen er ook niet om.
Je word er echt doodziek van. Als het nou alleen met werk was a la.
Het houdt een keer op. Ik zal ook wel een punt hebben waar m`n grens bereikt isquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, als er iets kuts gebeurt mag je best even klagen. Sommige mensen zijn al depressief bij de eerste beste tegenslag, dus vind het wel knap dat je nog positief kan blijven hoor
Ja, lijkt me logisch. Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch enigszins kantelt voor die grens is bereikt, anders zit je met een nog veel groter probleemquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het houdt een keer op. Ik zal ook wel een punt hebben waar m`n grens bereikt is
Denk eerder dat anderen dan met een probleem zittenquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch enigszins kantelt voor die grens is bereikt, anders zit je met een nog veel groter probleem
dagquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:18 schreef Nouri het volgende:
rondje hardlopen
doooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeei
ik dacht dat je dood wasquote:
Dikzakquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:18 schreef Nouri het volgende:
rondje hardlopen
doooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeei
savagequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:33 schreef Onnoman het volgende:
kijk.. een negervis
[ afbeelding ]
sorry.. ik kwam hem zojuist op twitter tegen..
ik moest toch wel lachen..
not done? dan haal ik het weg
stress ergens van?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo zenuwachtig, had ik gisteren ook al. En waarvoor? Geen idee maar voelt zo kut?!
Moooiiiquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijnnnnn
Ja goed
Waarom bent u hier nooit meer
Hmmm, da's klotequote:Op donderdag 16 juni 2016 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo zenuwachtig, had ik gisteren ook al. En waarvoor? Geen idee maar voelt zo kut?!
Nee, maar tentamens komen er wel aan dus ik denk dat al onbewust ofzo?quote:
Okéquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest waarheid spreken ghihigih
Dat zal 't zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar tentamens komen er wel aan dus ik denk dat al onbewust ofzo?
Druk, positief druk?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Moooiii
Ja uhh. Ben sowieso weinig op FOK laatste tijdelke dag druk druk druk
en tijdje geen internets gehad
[..]
Hmmm, da's klote
Echt totaal geen idee waarom?
Erg positief druk jaaaquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Druk, positief druk?
Ohh why no internets
Jankenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één vriend, echt die jongen. Had 'm echt bijna jaar niet gesproken maar hij is er echt meteen voor me als hij denkt dat het kut gaat ofzo. Wanne held![]()
EMO
Wtf, waarom heb je geen eigen internetquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Erg positief druk jaaa
En af en toe stressen door zin in blowenomdat zo druk. irri.
Zat buiten het bereik van m'n buurman z'n wifimaar heb nu van een andere buurman internet, tot ik m'n eigen verbinding heb. Maar dat duurt zo verrekte lang
Ik huil eigenlijk niet maar van binnen kei hardquote:
Dat heb jequote:Op donderdag 16 juni 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of ik een groot hoofd heb
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang overquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je geen eigen internet![]()
En lekker bezig joh, goedd!![]()
![]()
waar haal je nu je rust enzo vandaan dan?
[..]
Ik huil eigenlijk niet maar van binnen kei hard
Of een mooi klein lichaamquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of ik een groot hoofd heb
Waarmee loop je hardquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang over
M'n rust haal ik nu uit.. uhh. MUZIEK![]()
en hardlopen om m'n kop leeg te maken
en veeeeel sporten. ofzo.
[..]
Of een mooi klein lichaam
Oke das wel kutquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang over
M'n rust haal ik nu uit.. uhh. MUZIEK![]()
en hardlopen om m'n kop leeg te maken
en veeeeel sporten. ofzo.
[..]
Of een mooi klein lichaam
Hoe snel danquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen apps ofzo. Gewoon muziek en stopwatchje.
Nou, dat gaat eigenlijk best goedquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke das wel kut.
Oeh dat klinkt goed!
En hoe gaat het met aankomen als je zoveel sport?
Weet ik veelquote:
Sloom. 24 minuten en dan 4,2 km. Maar is nog interval hoor. Ben ook gestopt met roken enzoquote:
Ahhh nice nicee lekker manquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, dat gaat eigenlijk best goed
Ben iig de (voor mij) magische grens van 65 kilo voorbij sinds ik sport. Nog steeds ecto as fuck
Maar wel wat breder
[..]
Weet ik veel
Loop meestal een half uurtje / 3 kwartier. Hoeveel km interesseert me vrij weinig. Zo lang m'n maar kop leeg is
Beter langzaam beginnen voordat magische shin splints tochquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Sloom. 24 minuten en dan 4,2 km. Maar is nog interval hoor. Ben ook gestopt met roken enzo
Niet alles tegelijkquote:
jaaaaquote:
Ja. Alleen nog weekend denk ik. Drink ook geen cola meer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter langzaam beginnen voordat magische shin splints toch. Maar goed man, stoppen met roken
[..]
Niet alles tegelijk
Nee, eigenlijk niet. Of alweer vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
jaaaa![]()
Maar, hoe ist met jou verder dann? Nog toffe spannende dingetjes beleefd?
Dat klinkt uhh.. Redelijk goed?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Of alweer vergetenblowen gaat wel ok
stuk minder maar wil nog veel minder maar ja moeilijk.
verder gaat het omhulsel van mijn leven wel prima volgens mij en mijn gevoel mweh
ja weet niet hequote:Op donderdag 16 juni 2016 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt uhh.. Redelijk goed?
Gevoel mweh?
Oh, nou succes dan!quote:
Ram jij ook danquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat inshaAllah helemaal goedkomen.
Ik begrijp hier niks vanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie wel eens in je leven gewoon een "engelachtige" mens gezien.
Ik zag er voor het eerst in mijn leven eentje en godverdomme wat had hij een onschuldige uitstraling.
neequote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag er voor het eerst in mijn leven eentje en godverdomme wat had hij een onschuldige uitstraling.
Een braaf iemandquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd weet niet hoe ik dit moet verwoorden. Heeft niet met liefde te maken
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Gewoon dat als je ernaar kijkt, dat je al een vet vredig en rustig gevoel ervan krijgt
Elke ochtend als ik in de spiegel kijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik dat weten?quote:
Zoen jij met al je klasgenoten?quote:
Wow. Player.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoen jij iemand nadat je in zijn mond bent gekomen? Wel na slikken
En niet ff hoi zeggen ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoen jij iemand nadat je in zijn mond bent gekomen? Wel na slikken
huilenquote:
een keer trek je de conclusiequote:
watquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:23 schreef Nouri het volgende:
[..]
een keer trek je de conclusie
onze vriendschap was een illusie
onze vriendschap was een droom
een pakketje schroot
met een dun laagje chroom
Kikkererwten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet waar ik zin in heb om te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |