Gelijk grachtenpandje dan zekerquote:
O op de fiets ja precies huisje dan hequote:Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik studeer niet meer. Dus waarom zou ik dan met een paar 18-jarigen studenten op kamers gaan wonen
Volgens mij wel ergens aan de Amstel of zo iets. Idk zie het van zelf wel.quote:
Alsof jij niet met een paar premium studentes wil samenwonenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik studeer niet meer. Dus waarom zou ik dan met een paar 18-jarigen studenten op kamers gaan wonen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet met een paar premium studentes wil samenwonen
Eindelijk weg uit kut Drenthequote:Op donderdag 16 juni 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja maar meiden zoeken altijd een meisje erbij en niet een jongen. Beetje jammer
Tenzij je een echte hunk bent, waar de meisjes om gaan vechtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja maar meiden zoeken altijd een meisje erbij en niet een jongen. Beetje jammer
Ja, laten we niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je een echte hunk bent, waar de meisjes om gaan vechten
Moet je niet naar bed dan? Vanaf sochtends kunnen ze je al bellen toch?quote:
Nee tussen 2 en 4 en als je gezakt bent komen ze langsquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed dan? Vanaf sochtends kunnen ze je al bellen toch?
Wtfquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee tussen 2 en 4 en als je gezakt bent komen ze langs
Maar ik ben totaal niet zenuwachtig eigenlijk iedereen om me heen stresst. Toch heb je het er wel veel over natuurlijk maar vind het zo raar.quote:
Dan zal je wel slagenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal niet zenuwachtig eigenlijk iedereen om me heen stresst. Toch heb je het er wel veel over natuurlijk maar vind het zo raar.
quote:
http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latestquote:
Wat een non-redenen. Behalve de dierentuin danquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latest
Klazienaveen maar dat zijn ook echt wel de erge dorpjes hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een non-redenen. Behalve de dierentuin dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |