Jankenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één vriend, echt die jongen. Had 'm echt bijna jaar niet gesproken maar hij is er echt meteen voor me als hij denkt dat het kut gaat ofzo. Wanne held![]()
EMO
Wtf, waarom heb je geen eigen internetquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Erg positief druk jaaa
En af en toe stressen door zin in blowenomdat zo druk. irri.
Zat buiten het bereik van m'n buurman z'n wifimaar heb nu van een andere buurman internet, tot ik m'n eigen verbinding heb. Maar dat duurt zo verrekte lang
Ik huil eigenlijk niet maar van binnen kei hardquote:
Dat heb jequote:Op donderdag 16 juni 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of ik een groot hoofd heb
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang overquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je geen eigen internet![]()
En lekker bezig joh, goedd!![]()
![]()
waar haal je nu je rust enzo vandaan dan?
[..]
Ik huil eigenlijk niet maar van binnen kei hard
Of een mooi klein lichaamquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of ik een groot hoofd heb
Waarmee loop je hardquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang over
M'n rust haal ik nu uit.. uhh. MUZIEK![]()
en hardlopen om m'n kop leeg te maken
en veeeeel sporten. ofzo.
[..]
Of een mooi klein lichaam
Oke das wel kutquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet via bewindvoering geregeld worden en die lijers doen er lang over
M'n rust haal ik nu uit.. uhh. MUZIEK![]()
en hardlopen om m'n kop leeg te maken
en veeeeel sporten. ofzo.
[..]
Of een mooi klein lichaam
Hoe snel danquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen apps ofzo. Gewoon muziek en stopwatchje.
Nou, dat gaat eigenlijk best goedquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke das wel kut.
Oeh dat klinkt goed!
En hoe gaat het met aankomen als je zoveel sport?
Weet ik veelquote:
Sloom. 24 minuten en dan 4,2 km. Maar is nog interval hoor. Ben ook gestopt met roken enzoquote:
Ahhh nice nicee lekker manquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, dat gaat eigenlijk best goed
Ben iig de (voor mij) magische grens van 65 kilo voorbij sinds ik sport. Nog steeds ecto as fuck
Maar wel wat breder
[..]
Weet ik veel
Loop meestal een half uurtje / 3 kwartier. Hoeveel km interesseert me vrij weinig. Zo lang m'n maar kop leeg is
Beter langzaam beginnen voordat magische shin splints tochquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Sloom. 24 minuten en dan 4,2 km. Maar is nog interval hoor. Ben ook gestopt met roken enzo
Niet alles tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |