Nee intens dom ben je niet hoorquote:
Wat betekend nou eig fokkie stonemquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labels
Of de hele wereld is autistischquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is de hele wereld wel een psychopaat
Valt wel mee, al vind ik wel dat mensen te snel een label krijgen (en daar ook teveel op beoordeeld worden)quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labels
Op FOK welquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de hele wereld is autistisch
Effy Stonem is een karakter uit Skins UK.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat betekend nou eig fokkie stonem
quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effy Stonem is een karakter uit Skins UK.
Lekker destructief en depressief. En lekker. Prima combi
Valt wel mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Jij bent wel zo'n depressief typetje ook ja. Lekker depressief heerlijk man.
JR en ik lachen hieromquote:
Depressie gaat altijd in golven. Dan denk je weer een tijdje dat het gaat, en dan komt weer het onvermijdelijke dieptepunt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Was vroeger wat extremer met depressies. Is nu wat afgezakt. Tot zover dat kan
Ach ja mijn vader had een ''burn-out'' tegenwoordig word dat direct gezegd ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Was vroeger wat extremer met depressies. Is nu wat afgezakt. Tot zover dat kan
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja mijn vader had een ''burn-out'' tegenwoordig word dat direct gezegd ook.
Klopt mijn vader werkt in een TBS-kliniek als psychiater is ook wel zwaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemen
Nee, wil het wel graag, maar weet niet of het verstandig isquote:
Lang leve de prestatiemaatschappijquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is serieus wel een ernstig probleem aan het worden met studenten en werknemers die zich kapot werken en teveel hooi op hun dak nemen
Ik ga dat binnenkort maar is proberen zo nieuwsgierig daarna. Gewoon ff laten testen en dan gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wil het wel graag, maar weet niet of het verstandig is
Inderdaad. En iedereen aan de anti-depressiva.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang leve de prestatiemaatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |