De tekst klopt sowieso al beter en het heeft meer beat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, ik ga 'm onthullen:
Twee emmertjes water halen is nog beroerder dan het Wilhelmus, dus navenant de voetbal prestaties...
Deze Deep House is beter wat dat betreft...quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen lazerde iedereen in slaap.
Tot de map leeg is, that is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze Deep House is beter wat dat betreft...
Probeer eens 2 nummers te mixen zonder de eerste plaat helemaal uit te laten lopen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me even rustig verdiepen in dingen. Ga ik op korte termijn doen
Mixxx installeren en dan playlist volgooien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me even rustig verdiepen in dingen. Ga ik op korte termijn doen
Dan wat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doet me meer aan Detroit denken dit.
Dat is een song die ongeveer gelijk is aan wat je net hoorde.quote:
Ik denk dat ik inderdaad voor Mixxx zal kiezen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mixxx installeren en dan playlist volgooien.
Dank je en welterusten, Melt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:08 schreef Melting het volgende:
Lucky, bedankt voor de muziek.
Ik ga plat nu.
Fijne avond nog allemaal.
Trusten!quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:08 schreef Melting het volgende:
Lucky, bedankt voor de muziek.
Ik ga plat nu.
Fijne avond nog allemaal.
Done.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer eens 2 nummers te mixen zonder de eerste plaat helemaal uit te laten lopen.
In 1 keer die fader dicht en daarvoor de beat van plaat 2 onder plaat 1 laten lopen...
Mooie tijd was dat wel. In Manchester en Detroit gebeurde muzikaal gezien bijzondere dingen toen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een song die ongeveer gelijk is aan wat je net hoorde.
Maar ik ben het wel met je eens dat dit meer oude Detroit stijl is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |