quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het wilhelums ook door een duitser laten zingen.
Ik word altijd gelijk depressief van dat nummer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het wilhelums ook door een duitser laten zingen.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kut, verlies je vanaf dat moment dus alles...
Als een duitser het zingt heb je iets om voor te vechten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word altijd gelijk depressief van dat nummer.
mijn halve zelf aangeschafte cd-collectie bestaat uit Britpop en aanverwantenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik totaal niet achter je gezocht joh.
Ik kan prima door 1 deur met Duitsers, het is gewoon een kutnummer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een duitser het zingt heb je iets om voor te vechten.
Is Symph daar ook liefhebber van?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn halve zelf aangeschafte cd-collectie bestaat uit Britpop en aanverwanten
Over een jaartje vast wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is Symph daar ook liefhebber van?
Dat wás ze niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is ook dol op Reggae inmiddels.
die kent het meeste (nog) niet. Ik heb jarenlang alleen maar kink fm geluisterdquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is Symph daar ook liefhebber van?
Oh, dan hebben jullie voorlopig wat te luisteren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kent het meeste (nog) niet. Ik heb jarenlang alleen maar kink fm geluisterd
Radio 49.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan hebben jullie voorlopig wat te luisteren.Zal nog zat moeten gebeuren aan jullie nieuwe huis zo nu en dan neem ik aan. Een beetje muziek erbij is dan wel zo prettig.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die was bij The Doors blijven hangen toen ik ze tegenkwam.
Dit vind ik net even lekkerder dan die lounge muziek die je onlangs draaide.quote:
Ok, ik ga 'm onthullen:quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht met raadsels en puzzels.
Toen lazerde iedereen in slaap.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit vind ik net even lekkerder dan die lounge muziek die je onlangs draaide.
Dat is me te langzaam en bevat te weinig beats voor mij...
De tekst klopt sowieso al beter en het heeft meer beat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, ik ga 'm onthullen:
Twee emmertjes water halen is nog beroerder dan het Wilhelmus, dus navenant de voetbal prestaties...
Deze Deep House is beter wat dat betreft...quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen lazerde iedereen in slaap.
Tot de map leeg is, that is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze Deep House is beter wat dat betreft...
Probeer eens 2 nummers te mixen zonder de eerste plaat helemaal uit te laten lopen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me even rustig verdiepen in dingen. Ga ik op korte termijn doen
Mixxx installeren en dan playlist volgooien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me even rustig verdiepen in dingen. Ga ik op korte termijn doen
Dan wat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doet me meer aan Detroit denken dit.
Dat is een song die ongeveer gelijk is aan wat je net hoorde.quote:
Ik denk dat ik inderdaad voor Mixxx zal kiezen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mixxx installeren en dan playlist volgooien.
Dank je en welterusten, Melt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:08 schreef Melting het volgende:
Lucky, bedankt voor de muziek.
Ik ga plat nu.
Fijne avond nog allemaal.
Trusten!quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:08 schreef Melting het volgende:
Lucky, bedankt voor de muziek.
Ik ga plat nu.
Fijne avond nog allemaal.
Done.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer eens 2 nummers te mixen zonder de eerste plaat helemaal uit te laten lopen.
In 1 keer die fader dicht en daarvoor de beat van plaat 2 onder plaat 1 laten lopen...
Mooie tijd was dat wel. In Manchester en Detroit gebeurde muzikaal gezien bijzondere dingen toen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een song die ongeveer gelijk is aan wat je net hoorde.
Maar ik ben het wel met je eens dat dit meer oude Detroit stijl is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |