De url van de foto begint ook met almere-nieuws.nl.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:11 schreef MTL het volgende:
De bovenleidingsmasten die je verderop in de foto ziet zijn anders bij Kampen Zuid. Enige plekken waar deze bij mijn weten voorkomen (dat ik zo snel kan verzinnen) zijn Schiphol - Leiden - Den Haag, Almere - Lelystad en De Haar -Veenendaal dacht ik ook nog.
Ik zou inderdaad zeggen dat het een van de Almeerder stations is. Aan het ontwerp en de boog inderdaad Almere Poort.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De url van de foto begint ook met almere-nieuws.nl.
VERTEL HET VERHAAL NOU b2pyquote:
Oke okequote:
en dan ga je een foto maken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Oke oke
Laatst was ik onderweg naar Groningen en ik had nog een 1e klas dagkaart van toen we een keer op excursie waren naar NS. Ik stap dus in de trein in Zwolle bewust in het achterste stel omdat het een moderne was met sowieso stopcontacten. En ik loop daar de 1e klas in en wie zie ik daar zitten? Juist, mevrouw Mansveld. Uiteraard in het zwart gekleed maar zonder kenmerkende aubergineketting.
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietstquote:
Die heb ik gewoon op Google gevondenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietst
Ja dan vraag ik me af helemáál af waarom we dat mens moeten zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietst
Wauw hee, wat nieuwerwetschquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Enneh, OV-informatie? Ik wed dat ze over bussen niet meer te melden hebben dan "ehhh ja die staan DAAR!"
Voor de liefhebberquote:Our results predict, firstly,that a privatization process in the rail industry, whether entry takes place or not, would provoke an increase in rail and air prices and a reduction in the number of train services relative to the mixed regimes.
iets als Porto naar Ho Chi Minh ? Ruim 17.000km en 325 uur ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
zeg is het met deel 1000.. niet tijd voor een dikke rondrit?
Interessant!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef b2py het volgende:
Even een citaat uit een wetenschappelijk onderzoek dat ik lees, best interessante materie.
[..]
Voor de liefhebber
Klinkt alsof dat niet overeenkomt met de uitkomst van het model.quote:Focusing on the case of an HSR route, the actual situation which is closest to our research is given by the Milan–Naples corridor where HSR services compete with airlines. On April 2012 a new rail operator entered the market with similar service quality to that offered by the incumbent. The first results indicate that the incumbent (TRENITALIA) hardly cut the number of trains (around 23 trains for a work-day and one-way direction) and that the number of trains supplied by the entrant (NTV) was around 15 per direction. Additionally train prices decreased by 20% (on aggregate) and the number of total rail passengers increased by 16%.
quote:The entrant would set a price clearly higher than the incumbent
Ofwel er wordt aangenomen dat een nieuwe vervoerder een hogere prijs zal hanteren dan het staatsbedrijf en dat de frequentie per vervoerder moet worden bekeken; elk halfuur een trein van één vervoerder is dan dus beter voor de klant dan elke 20 minuten een trein, maar afwisselend van 3 vervoerders.quote:On the other hand, the nonlinear way in which schedule delay is introduced implies that aggregate schedule delay costs increase after entry when the number of trains set by the incumbent decreases.
Mietjequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:13 schreef greavy het volgende:
En dat wil ik best wel eens doen. Maar dan ben ik nóg langer onderweg. Wil niet vol continu in treinen zitten..
Zo kan ik het ook iddquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Igen het volgende:
Zegt de uitkomst van de modellering dan in de eerste plaats wat over de werkelijkheid of vooral iets over het model zelf?
Dat is met een model altijd zo, het is wat je er in stopt zorgt ervoor wat er uit komt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Igen het volgende:
Ofwel er wordt aangenomen dat een nieuwe vervoerder een hogere prijs zal hanteren dan het staatsbedrijf en dat de frequentie per vervoerder moet worden bekeken; elk halfuur een trein van één vervoerder is dan dus beter voor de klant dan elke 20 minuten een trein, maar afwisselend van 3 vervoerders.
Zegt de uitkomst van de modellering dan in de eerste plaats wat over de werkelijkheid of vooral iets over het model zelf?
ben sinds vrijdag al niet meer thuis geweestquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
greavystad was bijna weggewaaid
http://www.dumpert.nl/med(...)oos_zwijndrecht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |