Ja dan vraag ik me af helemáál af waarom we dat mens moeten zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietst
Wauw hee, wat nieuwerwetschquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Enneh, OV-informatie? Ik wed dat ze over bussen niet meer te melden hebben dan "ehhh ja die staan DAAR!"
Voor de liefhebberquote:Our results predict, firstly,that a privatization process in the rail industry, whether entry takes place or not, would provoke an increase in rail and air prices and a reduction in the number of train services relative to the mixed regimes.
iets als Porto naar Ho Chi Minh ? Ruim 17.000km en 325 uur ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
zeg is het met deel 1000.. niet tijd voor een dikke rondrit?
Interessant!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef b2py het volgende:
Even een citaat uit een wetenschappelijk onderzoek dat ik lees, best interessante materie.
[..]
Voor de liefhebber
Klinkt alsof dat niet overeenkomt met de uitkomst van het model.quote:Focusing on the case of an HSR route, the actual situation which is closest to our research is given by the Milan–Naples corridor where HSR services compete with airlines. On April 2012 a new rail operator entered the market with similar service quality to that offered by the incumbent. The first results indicate that the incumbent (TRENITALIA) hardly cut the number of trains (around 23 trains for a work-day and one-way direction) and that the number of trains supplied by the entrant (NTV) was around 15 per direction. Additionally train prices decreased by 20% (on aggregate) and the number of total rail passengers increased by 16%.
quote:The entrant would set a price clearly higher than the incumbent
Ofwel er wordt aangenomen dat een nieuwe vervoerder een hogere prijs zal hanteren dan het staatsbedrijf en dat de frequentie per vervoerder moet worden bekeken; elk halfuur een trein van één vervoerder is dan dus beter voor de klant dan elke 20 minuten een trein, maar afwisselend van 3 vervoerders.quote:On the other hand, the nonlinear way in which schedule delay is introduced implies that aggregate schedule delay costs increase after entry when the number of trains set by the incumbent decreases.
Mietjequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:13 schreef greavy het volgende:
En dat wil ik best wel eens doen. Maar dan ben ik nóg langer onderweg. Wil niet vol continu in treinen zitten..
Zo kan ik het ook iddquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Igen het volgende:
Zegt de uitkomst van de modellering dan in de eerste plaats wat over de werkelijkheid of vooral iets over het model zelf?
Dat is met een model altijd zo, het is wat je er in stopt zorgt ervoor wat er uit komt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Igen het volgende:
Ofwel er wordt aangenomen dat een nieuwe vervoerder een hogere prijs zal hanteren dan het staatsbedrijf en dat de frequentie per vervoerder moet worden bekeken; elk halfuur een trein van één vervoerder is dan dus beter voor de klant dan elke 20 minuten een trein, maar afwisselend van 3 vervoerders.
Zegt de uitkomst van de modellering dan in de eerste plaats wat over de werkelijkheid of vooral iets over het model zelf?
ben sinds vrijdag al niet meer thuis geweestquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
greavystad was bijna weggewaaid
http://www.dumpert.nl/med(...)oos_zwijndrecht.html
Ga eens naar www.nationalrail.co.uk en plan een reis van Weymouth naar Wrexham General. Vertrek op 6 juli rond 9:00. Kijk eens naar de route die je krijgt, welke vervoerders dat zijn, en welke prijs je krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Nou ken ik geen situaties waarin het voorkomt maar ik denk dat voor het aankopen van tickets 1 vervoerder makkelijk inkopen is dan 3, alhoewel dat met huidige technologie ook al redelijk achterhaald is.
Dat is geen HSR of wel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga eens naar www.nationalrail.co.uk en plan een reis van Weymouth naar Wrexham General. Vertrek op 6 juli rond 9:00. Kijk eens naar de route die je krijgt, welke vervoerders dat zijn, en welke prijs je krijgt.
Ga daarna eens naar www.abelliogreateranglia.co.uk, en plan daar dezelfde route. Je krijgt dezelfde tijden, treinen en vooral... prijzen.
Ja dat zal wel, maar beginnen metquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is met een model altijd zo, het is wat je er in stopt zorgt ervoor wat er uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |