Ja en er hangen 25KV isolatoren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Daar moest ik ook al aan denken maar is die boog daar niet scherper en liggen de sporen niet verder uit elkaar?
De url van de foto begint ook met almere-nieuws.nl.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:11 schreef MTL het volgende:
De bovenleidingsmasten die je verderop in de foto ziet zijn anders bij Kampen Zuid. Enige plekken waar deze bij mijn weten voorkomen (dat ik zo snel kan verzinnen) zijn Schiphol - Leiden - Den Haag, Almere - Lelystad en De Haar -Veenendaal dacht ik ook nog.
Ik zou inderdaad zeggen dat het een van de Almeerder stations is. Aan het ontwerp en de boog inderdaad Almere Poort.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De url van de foto begint ook met almere-nieuws.nl.
VERTEL HET VERHAAL NOU b2pyquote:
Oke okequote:
en dan ga je een foto maken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Oke oke
Laatst was ik onderweg naar Groningen en ik had nog een 1e klas dagkaart van toen we een keer op excursie waren naar NS. Ik stap dus in de trein in Zwolle bewust in het achterste stel omdat het een moderne was met sowieso stopcontacten. En ik loop daar de 1e klas in en wie zie ik daar zitten? Juist, mevrouw Mansveld. Uiteraard in het zwart gekleed maar zonder kenmerkende aubergineketting.
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietstquote:
Die heb ik gewoon op Google gevondenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een foto hierboven. Oh dat is 2e klas die heb je gewoon van het web gestrietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |