Indeedquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger thuis hadden we een kraai, dat was zo tof![]()
ja en makkelijk, ze wenen en leren heel snel, iets te snel want je moet goed oppassen ze bedonderen je graag met trucjes
Ik wil mijn hond dat lerenquote:
die baas deed gewoon de kat (smoggy) aan de staart trekken tijdens het eten, kat pissig, maar door eten, nog ene keer trekken kat blazen, en ja hoor nog ene keer en wegvliegen naar boven, smoggy er achteraan, kraai weer snel via buiten naar beneden en binnen en naar de voerbak nomnomnomquote:
Serieus, kraaienquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
die baas deed gewoon de kat (smoggy) aan de staart trekken tijdens het eten, kat pissig, maar door eten, nog ene keer trekken kat blazen, en ja hoor nog ene keer en wegvliegen naar boven, smoggy er achteraan, kraai weer snel via buiten naar beneden en binnen en naar de voerbak nomnomnom
quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:09 schreef Allures het volgende:
Ik zou 2 struisvogels kopen en de ene laten kijken hoe ik de andere vermoord (liefst familie van elkaar trouwens) en op eet
Nee niet echtmaar wel een beetje
u wanna have it mate?quote:
Kangoeroes zijn nog gevaarlijk ook ja. Niet alleen om de nagels, zo'n trap overleef je denk ik ook nietquote:
zeker, ze hebben zoveel springkracht, dat een goede trap op je heup kan leiden tot verbrijzelingquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kangoeroes zijn nog gevaarlijk ook ja. Niet alleen om de nagels, zo'n trap overleef je denk ik ook niet.
ballen husselen voor kingo (kangeroo lingo)?quote:
GROEN GROEN GROEN!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ballen husselen voor kingo (kangeroo lingo)?
whehehequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:59 schreef Allures het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)9733a94a8a5b9f25490d
Geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:59 schreef Allures het volgende:
Fucking hilarischquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:59 schreef Allures het volgende:
tis ook nog ramadanquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Anonymous had duizenden nep-accounts aangemaakt bij twitter, en is IS-kanalen gaan volgen.
Al die nep-accounts hadden als profielfoto enzo foto's van naakte vrouwen.
En de beheerders konden ze niet blocken door te melden als spam, omdat de nep-accounts geen berichten plaatsten. Maar ze kwamen natuurlijk wel in alles lijstjes in beeld
En als strenge islamiet mag je natuurlijk niet zomaar naar vrouwelijk naakt kijken.
Ook een toffe actie van ze![]()
wel een mooie vorm van actie voeren, geweldloosquote:
Idemquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:19 schreef Allures het volgende:
Als ik dat soort dingen lees wil ik zelf ook altijd wat zinvols doen maar ik heb 0 skills
one lovequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Was onze wereld maar meer als de samenleving van Bonobo's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Was onze wereld maar meer als de samenleving van Bonobo's![]()
[ afbeelding ]
zeepaardjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zitten sowieso wel leuke tussen, leuk om te lezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Good for youquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had altijd gedacht dat dat gevoel van stapelgek zijn op iemand naarmate je ouder word wel wat minder zou zijn... maar nu jaren later ineens weer die mokerslag , BAM. En dan ineens weer gedragen als een idioot.
En ik heb het al zo druk met vanalles
ik klik dit topic aan, net als ik je post lees speelt doe maar - smoorverliefdquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had altijd gedacht dat dat gevoel van stapelgek zijn op iemand naarmate je ouder word wel wat minder zou zijn... maar nu jaren later ineens weer die mokerslag , BAM. En dan ineens weer gedragen als een idioot.
En ik heb het al zo druk met vanalles
Ik niet. Ik kan villen, ontbenen/fileren, inmaken, verbouwen en zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan ook helemaal niets
Zonde.
Zou waardeloos zijn in tijd van oorlog enzo
Ik hou het in gedachten, mochten wij ooit nog es gaan daten. Gevaarlijke vrouw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik kan villen, ontbenen/fileren, inmaken, verbouwen en zo.
Ik kom van de boerquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten, mochten wij ooit nog es gaan daten. Gevaarlijke vrouw.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ik kom van de boer. Opa was slachter en slager, pa slager
.
Het is waarquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ook handig bij genocide, om het wat meer schwung te gevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan villen, ontbenen/fileren, inmaken, verbouwen en zo.
Stel je es voor dat zij ooit es seks heeft met Pussy destroyer UitStraling. Gevecht van de eeuw!quote:
Bloedbad dit datquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je es voor dat zij ooit es seks heeft met Pussy destroyer UitStraling. Gevecht van de eeuw!
Goed bezig!quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
Bloedbad dit dat![]()
Over bloed gesproken... Naar de bloedbank
Entree vanaf 250 euro, filmen niet toegestaan, Barbusse regelt de weddenschappenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je es voor dat zij ooit es seks heeft met Pussy destroyer UitStraling. Gevecht van de eeuw!
Twilightquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloedbad dit dat![]()
beste wat je kunt doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:02 schreef DjRex89 het volgende:
Zo, training vanavond afgezegd, trek het echt niet. Avondje bankhangen en vroeg naar bed it is.
Beste wat je kunt doen is een scharrel uitnodigen die je liefelijk pijpt tijdens het bankhangen en die naakt tegen je aankruipt als je vroeg naar je bed gaat.quote:
ik moet die scharrel nog vinden, hoopte ik eigenlijk in deze sc te doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste wat je kunt doen is een scharrel uitnodigen die je liefelijk pijpt tijdens het bankhangen en die naakt tegen je aankruipt als je vroeg naar je bed gaat.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste wat je kunt doen is een scharrel uitnodigen die je liefelijk pijpt tijdens het bankhangen en die naakt tegen je aankruipt als je vroeg naar je bed gaat.
Vertel maar es in vijf regels wat je de mannen/vrouwen alhier te bieden hebt. Ervaring leert dat als het voldoende interessant is je vanzelf DM's krijgt om een date te plannen. Zo niet, trek je conclusies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
ik moet die scharrel nog vinden, hoopte ik eigenlijk in deze sc te doen
Hopelijk heb je niet te hoge verwachtingenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ik moet die scharrel nog vinden, hoopte ik eigenlijk in deze sc te doen
Daar gaat mijn zelfvertrouwen...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel maar es in vijf regels wat je de mannen/vrouwen alhier te bieden hebt. Ervaring leert dat als het voldoende interessant is je vanzelf DM's krijgt om een date te plannen. Zo niet, trek je conclusies.
Succes, mededonorquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloedbad dit dat![]()
Wat heb ik aan een scharrel die me pijptquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat liedje van Doe Maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klik dit topic aan, net als ik je post lees speelt doe maar - smoorverliefd
Wazzup?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:02 schreef DjRex89 het volgende:
Zo, training vanavond afgezegd, trek het echt niet. Avondje bankhangen en vroeg naar bed it is.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van oververmoeid/dagen slecht geslapen, enorm veel aan m'n kop en niet lekker in m'n vel zitten op t moment. Nu ff avond helemaal niks meer..quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Combinatie van oververmoeid/dagen slecht geslapen, enorm veel aan m'n kop en niet lekker in m'n vel zitten op t moment. Nu ff avond helemaal niks meer..
Lekker je superclit deepthroatenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een scharrel die me pijpt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Combinatie van oververmoeid/dagen slecht geslapen, enorm veel aan m'n kop en niet lekker in m'n vel zitten op t moment. Nu ff avond helemaal niks meer..
Ja al is de vraag of ik uberhaupt weer enigszins slaap, is de laatste tijd niet veelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |