Ik heb nog nooit mensenvlees gehad, dus ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens bestaat voor het leeuwendeel uit vocht, erg sappig dus, en mensenvlees smaakt wel zoetig dacht ik
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensenvlees gehad, dus ik geloof je op je woord.
geen zin in een teelbalburger?quote:
quote:
ik kijk nu net Izombiequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensenvlees gehad, dus ik geloof je op je woord.
Ham is ook lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kijk nu net Izombie
Beetje ver bruggetje maar goed
Ligt eraan, wat voor rosbief. En hoeveel. En wat voor ham. Zou een mooie graphic vankunnen maken iigquote:
dus dit maar ik stel rosbief 》 ham meeste gevallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat voor rosbief. En hoeveel. En wat voor ham. Zou een mooie graphic vankunnen maken iig
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat voor rosbief. En hoeveel. En wat voor ham. Zou een mooie graphic vankunnen maken iig
Ik kan tegenwoordig keiveel met javascipt, css en photoshop, dus die van mij zou super fancy zijn yoquote:
Dat, en met een kalashnikov schieten enzoquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig keiveel met javascipt, css en photoshop, dus die van mij zou super fancy zijn yo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |