Ik hoorde hem in O'zaal noord ook goedquote:
Ik zie heel veel donkere luchten, maar dat hangt allemaal boven Utrechtquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef marcel-o het volgende:
ZH begint ook te ontploffen
all of a sudden.
maar snel boodschappen doen
twitter:010byday twitterde op woensdag 15-06-2016 om 16:46:36"@dir_veiligrdamEen #windhoos boven de zuidkant van @rotterdam https://t.co/cbp2D5Y9OZ" @EdAldus @weerslagnl reageer retweet
wilde zeggen "er gebeurt uiteraard niks"quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef marcel-o het volgende:
ZH begint ook te ontploffen
all of a sudden.
maar snel boodschappen doen
Mag ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef Koelkastje het volgende:
De panorama van vandaag!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te vroeg gejuicht, de bui rond 4 uur viel mee, die van net niet. Flinke overlast in delen van de stad. En ik zie de volgende buj letterlijk al weer hangen. En dan schijnt het vrijdag overdag nog erger te worden...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:33 schreef d.k. het volgende:
Het ziet echt heel donker richting Eindhoven en we horen de klappen hier ook. Lijkt Helmond te gaan missen en dat is mooi. Al meer dan genoeg water gehad afgelopen 24 uur.
Ten westen ook. Was een flinke bui inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef d.k. het volgende:
Ten oosten van Eindhoven ineens moesson met een verdwaalde klap. Alweer een flinke bak water. En niet eens een gave lucht vooraf.
Ook gehoord in V'hoven, maar de inslag was een behoorlijk eind weg. Zat veel tijd tussen de flits en de knal.quote:
quote:A level 2 was issued for much of the Alps and the northern and southern Alpine forelands, as well as the Po Valley for all risks, i.e. for large hail, severe winds gusts, very heavy rainfall and also for tornadoes.
A level 1 was also issued for north and central France, much of the Benelux countries and much of Germany. The main risk across these areas is localized heavy rainfall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |