abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163016381
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 16-06-2016 12:17:39 ]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:22:49 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_163016964
Nee nee, je moet het ananashart inbrengen. Daar beneden.
disclaimer
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:25:29 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163017082
Ik had zaterdag ook pannenkoeken maar toen was het huis nog niet helemaal op orde :+

En uni vervelend dat het niet duidelijk is wat er mis is :{ Misschien inderdaad bandenpijn?

Ik heb me toch (spier?)pijn in mijn benen/ liezen/ onderbuik... :X Vooral als ik even stil heb gezeten is het bijna geen doen om weer in beweging te komen :') Morgen een rustig dagje met Lucas thuis. In de ochtend naar het ziekenhuis voor check-up en verder boodschapjes doen en denk dat ik het daar soort van bij laat :+ iig geen lichamelijke inspanningen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163017158
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Chanty het volgende:
Ik had zaterdag ook pannenkoeken maar toen was het huis nog niet helemaal op orde :+

En uni vervelend dat het niet duidelijk is wat er mis is :{ Misschien inderdaad bandenpijn?

Ik heb me toch (spier?)pijn in mijn benen/ liezen/ onderbuik... :X Vooral als ik even stil heb gezeten is het bijna geen doen om weer in beweging te komen :') Morgen een rustig dagje met Lucas thuis. In de ochtend naar het ziekenhuis voor check-up en verder boodschapjes doen en denk dat ik het daar soort van bij laat :+ iig geen lichamelijke inspanningen.
Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen. :+ Judith kom je buiten spelen?!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:28:35 #5
52229 Chanty
pi_163017200
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen. :+ Judith kom je buiten spelen?!
:D Dan zou ik mijn tante wel een enorm plezier doen ja.
pi_163017606
Ik kom even binnenvallen...
IK HEB VERLOF!!!! *O* *O* *O*
pi_163017710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D Dan zou ik mijn tante wel een enorm plezier doen ja.
Want? Jarig?

Mijn moeder en schoonzus en tante zijn morgen jarig en vinden dat Emmy ook morgen jarig moet zijn.

Uni: heb je urine op kweek laten zetten?

Wij gaan morgen naar een pannenkoekenrestaurant. Mijn man had daar ineens zin in en wij wisten niks van de mythe

Svane ik heb nog helemaal niet gejubeld voor je UD *O* *O*
En Fien alweer verlof *O*
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:44:03 #8
52229 Chanty
pi_163017848
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:40 schreef Arja het volgende:

[..]

Want? Jarig?

:Y Jup!

En verlof voor Fien *O* Huphup aan de poets jij :+
pi_163018476
Fien verlof *O* geniet ervan

Twinkle hoe is t bij de huisarts gegaan?

Uni wat vervelend die pijn. Hebben ze een kweekje weg gedaan?

Chanty niet gek dat je pijn op die plekken hebt :7 ik geloof er niks van dat jij een rustig dagje kan hebben :D :P dan ga je zeker culinair koken of taarten bakken of bevallen ofzo
En die voeten van jou :o

Mijn dag is stom, hoofdpijn, moe, kort lontje en dan is t me net ook nog in de rug geschoten }:|
Maaaarrrrr mijn nichtje mag morgen weer over naar het ziekenhuis hierin de buurt *O* het is zn schatje O+ dus dat maakt alles weer beter
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:08:10 #10
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163018747
Mag er (jongen) achter mijn naam in de op? :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:08:59 #11
52229 Chanty
pi_163018781
Hoef niet te koken want man heeft voor twee dagen gekookt :) morgen wordt vooral een shoppingdag :Y En moet de traktaties afmaken voor Lucas verjaardag en de geboorte van de baby voor t kdv. Binnenkort ook maar de cadeaus inpakken! :O

Is er al een indicatie wanneer je nichtje naar huis mag?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:11:36 #12
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163018886
Tnx! :D
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:12:15 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_163018913
:7

Roomsnoesje, wil jij het er ook bij?
disclaimer
pi_163018984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
:7

Roomsnoesje, wil jij het er ook bij?
Ach, waarom ook niet :*
pi_163019213
Nee niet op kweek gezet, kwamen ze ook niet mee als optie, wat testen ze daarmee meer dan alleen onstekingswaarden en eiwitten? Vk vond geen reden tot verder onderzoek of dacht niet aan iets ernstigs. Enige idee was nog catheteriseren om blaas te legen als dat het issue is.
Ik kwam er wel achter dat ik makkelijker kon plassen bij het gehurkt in potje pissen dus ik probeer die houding te mimicen bij de wc met een krukje. *) Misschien blaas/urinebuis geïrriteerd maar nog niet ontstoken? Kweenie enzo.
Ik vind het gewoon lastig te bepalen wanneer iets echt de moeite waard is om verder te onderzoeken, want geen zin in weer horen dat het niks is en dan wel alle gedoe/stress/onrust gehad hebben waar ik de energie niet voor heb.

/ow, lange egopost

[ Bericht 3% gewijzigd door Unihipili op 14-06-2016 22:35:36 ]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:27:12 #16
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163019499
Fien lekker genieten van je verlof! *O*
Uni wat rottig, beterschap!!
pi_163019755
Ikke wat een goed nieuws van je nichtje.

Uni ik weet er niet genoeg van, maar ik heb hier wel eens gelezen dat het van belang is om urine op kweek te laten zetten. Misschien omdat sommige bacterieen pas later aan het licht komen?
Heb je cranberrysap? Anders morgen even halen. Gewoon te koop bij oa ah
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:34:09 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163019787
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Unihipili het volgende:
Nee niet op kweek gezet, kwamen ze ook niet mee als optie, testen ze daarmee meer dan alleen onstekingswaarden en eiwitten? Vk vond geen reden tot verder onderzoek of dacht niet aan iets ernstigs. Enige idee was nog catheteriseren om blaas te legen als dat het issue is.
Ik kwam er wel achter dat ik makkelijker kon plassen bij het gehurkt in potje pissen dus ik probeer die houding te mimicen bij de wc met een krukje. *) Misschien blaas/urinebuis geïrriteerd maar nog niet ontstoken? Kweenie enzo.
Ik vind het gewoon lastig te bepalen wanneer iets echt de moeite waard is om verder te onderzoeken, want geen zin in weer erachter komen dat het niks is en dan wel alle gedoe/stress/onrust gehad hebben waar ik de energie niet voor heb.

/ow, lange egopost
Ik kon ook niet meer goed plassen op het eind, ik plaste staand in een maatbeker. :D Kon ook alleen maar plassen als ik een tijd had gelegen, overdag plaste ik dus vrijwel niet, 's-nachts enorme hoeveelheden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163019978
Ja pure cranberrysapkuur heb ik 2 maand eerder al eens gedaan en kamillethee drinken maar klachten nu nog niet weg dus.
En Mariposas ik ben nu 25 weken dus ik mag nog wel even :'). Eerst liggen lijkt idd ook wel te helpen met hoeveelheden.
pi_163020757
Mijn ervaring (chronische blaasontsteking :+ ) is zo min mogelijk suiker tot je nemen en geen cranberrysap uit de supermarkt want daar zit veel suiker in. Verder is een kweek ook wel aan te raden als de klachten blijven :Y
pi_163020949
Dat op kweek zetten heeft geloof ik met de gbs? bacterie te maken, als je die bij je hebt moet je antibiotica bij de bevalling dacht ik..
S. 2014
J. 2016
pi_163021158
Ik had de cranberrysap van Zonnatura, die is puur. Niet die andere troep nee. Ik mijd al suiker, op wat in vruchten zit na (wat ook wel aantikt maar ja anders eet ik helemaal zo weinig). Vandaag wel gesmokkeld met 2 koekjes want ik was blugh en dacht oké het is toch niet ontstoken dus fuck it :').
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:10:27 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163021184
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Unihipili het volgende:
@Mololololol kweenie het zit zo laag/achter schaambeen en lijkt dan uit te stralen. Krampig en branderig.
Maar ja ik wilde iig weten dat ik geen blaasontsteking aan het verwaarlozen ben voor le baby.

En wat ga je bouwen? :D
Jeej iig voor geen blaasontsteking :)

Een opbouw voor onze tuintafel, zodat je er fatsoenlijk je bord en vooral glas op kunt zetten. Heeft een nep-rotan bovenkant en dat wiebelt teveel. We hebben nu dienbladen erop van de Action, maar die heb ik een keer in de regen buiten laten staan dus zijn zo krom als een hoepel nu :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:11:16 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163021201
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Unihipili het volgende:
Ik had de cranberrysap van Zonnatura, die is puur. Niet die andere troep nee. Ik mijd al suiker, op wat in vruchten zit na (wat ook wel aantikt maar ja anders eet ik helemaal zo weinig). Vandaag wel gesmokkeld met 2 koekjes want ik was blugh en dacht oké het is toch niet ontstoken dus fuck it :').
je redt het niet met sap drinken alleen qua hoeveelheid. Pillen kun je wel nemen, maar goed, misschien is het gewoon geen blaasontsteking maar een dwarse baby die de boel down there lekker aan het oprekken is oid ;)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:11:36 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163021208
Blaasontsteking als je zwanger bent is vaak niet met dipstick aan te tonen en moet eigenlijk altijd op kweek werd mij verteld toen ik zwanger was. Assistentes willen dat nog wel eens weigeren, regular poortwachters die ze zijn ;)

Belangrijk om wel te weten ivm GBS.
Kwak
pi_163021554
Mja en cranberry helpt ook niet tegen alle bacteriën. Maar mijn toenmalige huisarts was toen op vakantie dus ik dacht ik doe dat wel even tot 'ie terug is. Toen kreeg ik schimm0l en was die medicatie niet leverbaar. Toen liet de huisarts me niet uitpraten en wilde niet te veel onderzoeken etc etc enz enz.
Maar ik laat het nog wel even op kweek zetten ergens deze week. Just to be (more) sure enzo. Als deze wel meewerkt anders ga ik huisartsshoppen *) :').
pi_163021655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
Een opbouw voor onze tuintafel, zodat je er fatsoenlijk je bord en vooral glas op kunt zetten. Heeft een nep-rotan bovenkant en dat wiebelt teveel. We hebben nu dienbladen erop van de Action, maar die heb ik een keer in de regen buiten laten staan dus zijn zo krom als een hoepel nu :+
Hoepels zijn rond en mooi rond is niet lelijk! Maar ehm fanatiek enzo :D.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:34:35 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163021830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
Blaasontsteking als je zwanger bent is vaak niet met dipstick aan te tonen en moet eigenlijk altijd op kweek werd mij verteld toen ik zwanger was. Assistentes willen dat nog wel eens weigeren, regular poortwachters die ze zijn ;)

Belangrijk om wel te weten ivm GBS.
ah kijk, hendige info!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:35:33 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163021850
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:27 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Hoepels zijn rond en mooi rond is niet lelijk! Maar ehm fanatiek enzo :D.
ik verveel me af en toe, lang wandelen lukt me niet echt en in heb de concentratie van een goudvis at the moment, dus lezen en digitale dingen met mijn hersens lukt niet echt. Dom schilderwerk wel :')
pi_163022205
Ja zo heb ik zin in dom poetswerk :D. Maar de boel leeg maken en een handige tijdelijke plek tussen alle verhuisdozen en spullen vinden lukt dan niet. Dus daar wel hulp bij nodig. Nouja en dan komt er weer een lichaam tussen die niet meewerkt ;).
  woensdag 15 juni 2016 @ 04:25:34 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163024222
Wakker en bird alert :7

'Straks' lekker onze kleine man bekijken!
  Manager PR/Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 06:23:44 #32
269689 crew  Viv
pi_163024362
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 04:25 schreef Quoi het volgende:
'Straks' lekker onze kleine man bekijken!
Veel plezier! O+
  woensdag 15 juni 2016 @ 06:34:14 #33
52229 Chanty
pi_163024391
Veel plezier Quoi, benieuwd of er nog wat van te maken valt met jouw termijn.

Hier een maagzuurnacht }:|
pi_163024431
Ikke wat een goed nieuws *O*

Ja blijkbaar had ik de kop er wel mee uit getrokken want hij zat er echt niet meer. Het was ook maar een heel kleintje en ik denk niet dat hij er lang heeft gezeten. Nu de plek en mezelf goed in de gaten houden de komende maanden. Heb ook zon folder van het rivm meegekregen waarop te letten. Normaal schrijven ze een abkuur voor maar nu niet want zwanger. Het alternatief is niet toereikend. Hoop dat het met een sisser afloopt.
pi_163024832
Urine kweek is om alsnog een blaasontsteking uit te sluiten. Wat kwak al zei zn dipstick geeft bij een zwangerschap niet altijd een betrouwbaar resultaat.
Gbs kweek is weer wat anders dan een gewone urine kweek (ook een stuk duurder en voor eigen rekening )

Twinkle wat fijn dat de kop er al uit was. Nou hopen dat je er geen narigheid van krijgt.

Chanty je bent dus nog lekker druk vandaag :D wat ga je voor een tractie maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 juni 2016 @ 07:53:59 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163024867
Wat naar ikke ;(

En hopen idd op geen Lyme ellende...

Hier zowaar weer lekker geslapen O+
pi_163025369
Sterkte Ikke :* dat zijn veel te spannende tijden zo.

Wat Lyme betreft, volgens het rivm is 1 op de 5 teken besmet met de bacterie die Lyme kan veroorzaken. En áls je door een teek gebeten wordt is de kans 2 % dag je ook daadwerkelijk Lyme krijgt.
"Een klein rood plekje op de plaats van de tekenbeet gelijk in de eerste paar dagen erna is een normale huidirritatie. Wordt dat plekje niet groter en verdwijnt het binnen enkele dagen weer, dan is de kans zeer klein dat het plekje een symptoom is van de ziekte van Lyme. Wordt de plek groter, ga dan naar de huisarts."
Misschien een geruststelling :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:06 schreef elamanilo het volgende:
En hoe is het bij Suiker? F. was zo op tijd, ben ook heel benieuwd of je dame ook zo vlug gaat komen!
Nou, als ik om 13:28 nog niet bevallen ben dan ben ik het langst zwanger óóit!
Maar het is nog rustig hoor!

Ik ga even zoeken of ik ergens kan vinden hoe het met jullie gaat.
pi_163025933
Informatie van RIVM is beetje ontoereikend en onjuist. Maar je kunt ivm zwangerschap nu niet zo veel nee. Nou ja kan wel maar of het verstandig is is een tweede. Als je een rode kring krijgt ben je sowieso besmet. De standaard kuur ab is dan te weinig (veel te kort!) Als je geen rode kring krijgt is er nog geen zekerheid. Het is dan heel erg letten op symptomen en in gedachten houden voor de toekomst mocht je dan onverklaarbare symptomen hebben.
pi_163026347
Wat is het rustig hier, begint vandaag de juni babyboom? O-)

Hier nog niet trouwens.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:54:40 #40
52229 Chanty
pi_163026506
Oh ikke wat naar lijkt me dat, fijn dat het beter gaat nu. Ik was begonnen met ooievaars maken (zie traktatietopic) en voor luvas Lucas' verjaardag wil ik bloemen maken (papier, soepstengel en ronde koekjes).

Suiker benieuwd wanneer je uk komt, zul je zien dat je tot 42 weken doorloopt deze keer ;)

Wat teken betreft: toen Lucas en manlief vorig jaar gebeten waren kregen ze geen preventieve abkuur want dat zou geen zin hebben. Gelukkig niks gebeurd verder.

Hier weer thuis na ziekenhuisbezoek. Helemaal goed gekeurd. Baby is volledig ingedaald en heeft nog genoeg vruchtwater. Voeten vond ze erg dik maar bloeddruk was prima en aangezien ik verder nergens last van heb en de baby het goed doet, vond ze het niet zorgelijk :) verder dacht ze dat ik wel over tijd zou gaan aangezien Lucas ook later kwam. Ik vind het prima :D
pi_163026640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef Chanty het volgende:
Oh ikke wat naar lijkt me dat, fijn dat het beter gaat nu. Ik was begonnen met ooievaars maken (zie traktatietopic) en voor luvas Lucas' verjaardag wil ik bloemen maken (papier, soepstengel en ronde koekjes).

Suiker benieuwd wanneer je uk komt, zul je zien dat je tot 42 weken doorloopt deze keer ;)

Wat teken betreft: toen Lucas en manlief vorig jaar gebeten waren kregen ze geen preventieve abkuur want dat zou geen zin hebben. Gelukkig niks gebeurd verder.

Hier weer thuis na ziekenhuisbezoek. Helemaal goed gekeurd. Baby is volledig ingedaald en heeft nog genoeg vruchtwater. Voeten vond ze erg dik maar bloeddruk was prima en aangezien ik verder nergens last van heb en de baby het goed doet, vond ze het niet zorgelijk :) verder dacht ze dat ik wel over tijd zou gaan aangezien Lucas ook later kwam. Ik vind het prima :D
Leuke traktatie! Hier worden het de standaard versierde nijntje koekjes...
pi_163026963
Fijn Chanty, dat alles er goed uitzag.

Hier ook gewoon alles rustig nog.
pi_163026982
En suiker, ik vind het toch spannend bij jou!
pi_163027191
Niet alles gelezen dus misschien niet helemaal van toepassing.. Toen ik met 18 weken buikpijn had en vk blaasontsteking vermoedde, bleek de pijn vanuit m'n darmen te komen. Bleek toch wat verstopt te zijn.
Sowieso wel handig om urine nog op kweek te laten lijkt me, Uni ;)
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:16:35 #45
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163028103
Nu dat onze kleine meid bijna 2 weken oud is, wordt het tijd om hier afscheid te nemen. Zo relaxed als mijn zwangerschap was, zo hectisch is het nu. Het is prachtig mooi om je eigen kleintje in je armen te mogen sluiten maar het verandert heel je leven op een manier die ik nooit van tevoren had kunnen bedenken. De start was pittig, zowel voor mij als voor haar, maar gelukkig zitten we nu in wat rustiger vaarwater en doet ze het hartstikke goed. Mochten er mensen benieuwd zijn naar de naam, dan wil ik die via pm/dm wel laten weten maar ik wil hem niet online zetten.

Geniet allemaal nog van jullie zwangerschap! Voor je het weet heb je je kleintje O+

Misschien tot ziens in het babytopic! :W
pi_163028227
Wat leuk om van je te horen Miss! Het is ook echt zoooo heftig, een baby. (en ik ben zo benieuwd hoe dat met een tweede is). Ik had pas na drie maanden het gevoel dat ik het een beetje ging begrijpen. En achteraf lijkt dat een superkorte periode! Wat fijn dat jullie nu in wat rustiger vaarwater zitten :)

Chanty wat fijn dat alles goed was :) En dat je voeten ook niet zorgwekkend zijn! Blijven de gaten erin staan als je erin prikt? Dat vind ik altijd fascinerend :+

Ik vind het ook spannend Groofs! Ik hoop ergens dat ik nog wel even wat dagen heb na m'n tentamen, dat ik een gordijntje kan naaien en foto's kan plakken O+ Maar aan de andere kant kan ik niet wachten :D
pi_163028601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:22 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk om van je te horen Miss! Het is ook echt zoooo heftig, een baby. (en ik ben zo benieuwd hoe dat met een tweede is). Ik had pas na drie maanden het gevoel dat ik het een beetje ging begrijpen. En achteraf lijkt dat een superkorte periode! Wat fijn dat jullie nu in wat rustiger vaarwater zitten :)

Chanty wat fijn dat alles goed was :) En dat je voeten ook niet zorgwekkend zijn! Blijven de gaten erin staan als je erin prikt? Dat vind ik altijd fascinerend :+

Ik vind het ook spannend Groofs! Ik hoop ergens dat ik nog wel even wat dagen heb na m'n tentamen, dat ik een gordijntje kan naaien en foto's kan plakken O+ Maar aan de andere kant kan ik niet wachten :D
Even hectisch! Ik beleef het nu weer heel erg zoals de eerste keer.
pi_163028644
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:40 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Even hectisch! Ik beleef het nu weer heel erg zoals de eerste keer.
Ik PM jou..!
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:59:07 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163028989
Miss, wat leuk om van je te horen! :s) Tot in het babytopic! We gaan het meemaken allemaal, de overweldigende start. Ik kijk er naar uit zelfs.

Hier net de echo achter de rug. Mijn gevoel qua ligging klopt: meneertje ligt met zijn hoofd netjes in mijn bekken en rug/onderlijfje links, voeten bij mijn ribben. Is verder zeer beweeglijk, maar dat hoefde ik niet bevestigd te zien op beeld. Qua groei zat alles netjes op schema (soms een weekje voor op schema) en alles zag er netjes uit. Een fijne echoscopiste die alles rustig uitlegde. Blijft reuze interessant!

Een echte mooie en profile foto hebben we niet, daarvoor lag hij telkens net niet goed. Wel zagen we bolle wangetjes, haartjes, een oortje en al ingedaalde balletjes O+

Comfortabel was het niet, die 45 minuten! Ze zag ook dat ik op mijn eigen vat lag, dus waarschuwde me voor het feit dat ik niet lekker kon worden. Ik had alleen maar een plank in mijn rug en auwie ribben en zo af en toe kwam mijn ontbijtje weer omhoog :X

Al met al superleuk om weer even gekeken te hebben. De volgende keer wordt waarschijnlijk de 'live' kennismaking over ca 10 weken :)
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:05:10 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029153
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nu dat onze kleine meid bijna 2 weken oud is, wordt het tijd om hier afscheid te nemen. Zo relaxed als mijn zwangerschap was, zo hectisch is het nu. Het is prachtig mooi om je eigen kleintje in je armen te mogen sluiten maar het verandert heel je leven op een manier die ik nooit van tevoren had kunnen bedenken. De start was pittig, zowel voor mij als voor haar, maar gelukkig zitten we nu in wat rustiger vaarwater en doet ze het hartstikke goed. Mochten er mensen benieuwd zijn naar de naam, dan wil ik die via pm/dm wel laten weten maar ik wil hem niet online zetten.

Geniet allemaal nog van jullie zwangerschap! Voor je het weet heb je je kleintje O+

Misschien tot ziens in het babytopic! :W
Fijn dat het nu wat rustiger is, sterkte met de hectiek en tot gauw in het babytopic *O*
Komen er binnenkort een hoop aan denk ik :D

(tenzij de rest van de juni baby's allemaal toch stiekem stug blijft zitten :+ )
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:05:50 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef Quoi het volgende:
Miss, wat leuk om van je te horen! :s) Tot in het babytopic! We gaan het meemaken allemaal, de overweldigende start. Ik kijk er naar uit zelfs.

Hier net de echo achter de rug. Mijn gevoel qua ligging klopt: meneertje ligt met zijn hoofd netjes in mijn bekken en rug/onderlijfje links, voeten bij mijn ribben. Is verder zeer beweeglijk, maar dat hoefde ik niet bevestigd te zien op beeld. Qua groei zat alles netjes op schema (soms een weekje voor op schema) en alles zag er netjes uit. Een fijne echoscopiste die alles rustig uitlegde. Blijft reuze interessant!

Een echte mooie en profile foto hebben we niet, daarvoor lag hij telkens net niet goed. Wel zagen we bolle wangetjes, haartjes, een oortje en al ingedaalde balletjes O+

Comfortabel was het niet, die 45 minuten! Ze zag ook dat ik op mijn eigen vat lag, dus waarschuwde me voor het feit dat ik niet lekker kon worden. Ik had alleen maar een plank in mijn rug en auwie ribben en zo af en toe kwam mijn ontbijtje weer omhoog :X

Al met al superleuk om weer even gekeken te hebben. De volgende keer wordt waarschijnlijk de 'live' kennismaking over ca 10 weken :)
Leuk! (nou ja, op de auw na dan)

Gaat opschieten nu he? :)
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:08:34 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163029238
Gaat heel hard!
Weet nog dat jullie bij 30w waren. Als de dag van gisteren :X
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:11:30 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:08 schreef Quoi het volgende:
Gaat heel hard!
Weet nog dat jullie bij 30w waren. Als de dag van gisteren :X
Uhuh, bijna uitgerekende datum hier inmiddels :D
En hoe overtuigd ik paar weken terug was dat baby eerder zou komen, nu gebeurt er geen klap _O-
Ja ok, mijn whatsapp stroomt vol met vragen of ik al aan het bevallen ben :+ (en trut die ik ben reageer ik dan dus pas uren later, gewoon om het ze af te leren *) )
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:12:52 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163029338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:11 schreef Molo het volgende:

[..]

En hoe overtuigd ik paar weken terug was dat baby eerder zou komen, nu gebeurt er geen klap _O-
Ja ok, mijn whatsapp stroomt vol met vragen of ik al aan het bevallen ben :+ (en trut die ik ben reageer ik dan dus pas uren later, gewoon om het ze af te leren *) )
Groot gelijk!
Het lijkt me onwerkelijk, het idee dat er any moment iets kan gebeuren.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:14:35 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029382
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Groot gelijk!
Ja het is een beetje suf afwachten, dus kleine klusjes in huis doen maar en verder zien wanneer er wat komt ;)

Wat ik ook heel gek vind is dat ik al 6 weken thuis ben van werk, dat heb ik nog nooit gehad zo lang, maar ik mis het eigenlijk helemaal niet, terwijl ik echt leuk werk heb :D
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:19:54 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163029565
Het went razendsnel! Ik ben inmiddels ook al zo gewend aan het niet werken. Het kan me überhaupt gestolen worden :@ Maar dat zal vanzelf ook wel weer komen.

Wel bericht gehad van UWV dat ik de maximale ZEZ uitkering krijg voor zelfstandigen. Mooi! Verlof geregeld :) (dat officieel op 31 juli ingaat). Verder is de babyfoon gisteravond bezorgd en worden any moment de nieuwe matrassen geleverd. Check!

Eigenlijk ben ik er ook al klaar voor :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:22:20 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029637
Kijk, jij bent er tijdig bij :D

En fijn dat dat geregeld is! Altijd handig om op papier te hebben
pi_163029680
Ik ben stiekem heel erg aan het aftellen voor verlof, heb er echt helemaal geen zin meer in :@ Wil gewoon lekker alles klaarmaken. Helpt ook niet mee dat mijn man elk weekend werkt en ik bij sommige dingen hem toch wel nodig heb :P Gelukkig is hij aankomende zondag vrij.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:23:51 #59
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163029686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Groot gelijk!
Bij mij is het op dit moment (en de laatste week tm UD) eigenlijk elke dag een teleurstelling. 'Weer niks gebeurd vannacht' Dat is best vervelend. Ik wil :%
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163029731
Half bijgelezen. Ik lig in het zh, vanochtend op werk veel harde buiken, steken en een naar gevoel. Collega's moesten mij bijna dwingen om te gaan zitten en naar huis te gaan :@ en toch maar even vk gebeld die mij naar zh stuurde. Nu lig ik aan de ctg, lijkt nog niet veel aan de hand te zijn behalve dat ik gewoon echt te druk ben en rustiger (nog rustiger }:|) aan moet doen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:25:34 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben stiekem heel erg aan het aftellen voor verlof, heb er echt helemaal geen zin meer in :@ Wil gewoon lekker alles klaarmaken. Helpt ook niet mee dat mijn man elk weekend werkt en ik bij sommige dingen hem toch wel nodig heb :P Gelukkig is hij aankomende zondag vrij.
Is niet zo gek hoor, zeker als je er in de weekenden toch ook beetje alleen voor staat dus.
Hoe lang nog?
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:26:01 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163029745
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:25 schreef Nazil het volgende:
Half bijgelezen. Ik lig in het zh, vanochtend op werk veel harde buiken, steken en een naar gevoel. Collega's moesten mij bijna dwingen om te gaan zitten en naar huis te gaan :@ en toch maar even vk gebeld die mij naar zh stuurde. Nu lig ik aan de ctg, lijkt nog niet veel aan de hand te zijn behalve dat ik gewoon echt te druk ben en rustiger (nog rustiger }:|) aan moet doen.
He bah zeg -O-
Sterkte, hoop dat het met een sisser afloopt!
pi_163029795
quote:
Ws dus stoppen met werken. Sterkte ermee in elk geval.

Tijd gaat idd snel. Zaterdag alweer 20 weken :o
S. 2014
J. 2016
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:28:58 #64
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163029813
quote:
Balen Nazil! Hopelijk loopt het idd met een sisser af en kun je gewoon weer naar huis en rustig aan doen. Heel erg balen vwb je nieuwe baan, maar je kindje staat ff op één!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:30:46 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163029849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Miezziej het volgende:
Maandje nog? Wel te overzien! Maar de afhankelijkheid van iemand die er ook niet is en het onrustige gevoel dat je zoveel wilt doen is bleh :{

quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Bij mij is het op dit moment (en de laatste week tm UD) eigenlijk elke dag een teleurstelling. 'Weer niks gebeurd vannacht' Dat is best vervelend. Ik wil :%
Ja zeg, ik zou uit elkaar spatten van ongeduld!

quote:
Nee! Wat vervelend nou. De laatste keer dat ik iets van je las gaf je ook al aan dat het veel van je vergt het werken. Het lijkt alsof je lichaam nu aangeeft: ho. Wel een stok achter de deur. Ik hoop dat de boodschap is: gas terug & dat er niet veel meer aan de hand is. Vast niet ;)
pi_163029901
Ja vk zei straks dat ze vond dat max 4 uur per dag werken nog mocht. We zullen straks zien wat het zh zegt. Niet grappig dit.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:38:11 #67
52229 Chanty
pi_163030042
Bah Nazil wat vervelend. Hopelijk is het verder niks en dan vanaf nu maar rustiger aandoen inderdaad.

Miss_c ik sluit me helemaal aan bij suiker. Ik vond de eerste drie maanden echt heftig en ook niet zo heel leuk :@ maar het wordt echt beter en zoveel leuker O+

Quoi leuk dat je zo'n uitgebreide echo had O+

Ik ging even wat boodschappen doen met Lucas in de buggy. Ondanks dat het nog geen slaaptijd was kukkelt meneer in slaap. Wakker maken zou betekenen dat hij helemaal niet meer slaapt vandaag. Dus ik zit nu in en cafeetje :o
pi_163030181
Nazil, wat balen! Pfoeh, wel goed dat je naar ziekenhuis bent, toch even zekere voor onzekere. Hopelijk werkt het met kortere dagen het te verminderen.

Quoi, je echo klinkt echt tof! En ook opeens al op driekwart, bizar!

Nouk, gek he, dat je dan 's ochtends wakker wordt en toch een beetje een 'weer niets }:| '-gevoel. Maar goed, 40+5 ofzo is gemiddeld bij een eerste toch? Misschien ga je voor het ultieme gemiddelde. :+ Hier denk ik vooral halverwege de dag al, 'oké het wordt dus op zn vroegst morgen dat hijzij geboren wordt', omdat bevallen ook nog wel een half etmaal duurt. Dus als ik nu even snel wat voel kan ik 16 juni 2016 noteren. *)

Gek he, dat zo lang niet werken toch al best normaal voelt. Ik werk ook al zes weken niet, dat is echt raar als ik erover nadenk? Zoveel tijd, zo weinig nuttigs bereikt. :+ (oké de eerste weken heel veel geklust en verbouwd in huis, maar nu eigenlijk al 2 weken echt luiheid alom)

Miss_C, ik ga een berichtje sturen voor de naam, superbenieuwd! Hopelijk komt alles langzamerhand in een rustiger vaarwater.

Nu ga ik heel hard de geboortekaartjesmuziek luisteren als lokroep. O-)
pi_163030989
Miss c nogmaals feli en succes met de hectiek. Jullie vinden vast gauw een ritm saampjes. Ik ben heel benieuwd naar de naam, maar mijn pm werkt niet?

Nazil rustig aan!

Q en chanty fijn weer goedgekeurd.

Hier alles rustig. Ik ga maar naar de verjaardag van mijn moeder
pi_163031081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Als mij dat te vaak gebeurt en ik ben in een pestbui dan ben ik zon trut die dan na een paar uur een keer appt: ja gisteren geboren! Had je het nog niet gehoord? :')
pi_163031160
quote:
-O- Balen! Hopelijk gaat het gauw beter met extra rust.

Ik ga werken tot 36 weken, 8 juli is mijn laatste dag. Ik ga nu wel regelmatig een uurtje eerder naar huis omdat ik steeds zo moe ben.
Ik ben gewend dat mijn man hele weekenden werkt, maar ik merk dat ik dat wat moeilijker vind nu ik zwanger ben :@ Ik ben bang dat we straks nooit tijd hebben om echt met zijn drieën te zijn enzo. Mijn man is de enige die al jaren altijd beide dagen werkt, en heeft hier ook over gesproken met zijn leidinggevenden en collega's, dus als het goed is wordt dat straks minder. Soms voel ik me een zeurend hormonster, maar ja, kan er ook niets aan doen dat ik hem mis toch :P. Hij heeft in ieder geval wel geregeld dat hij na de bevalling 2 weken vrij heeft 8-) (vakantie opnemen)
pi_163032237
Heheh herkenbaar Miez :D Snapt hij het ook?

Sterkte Nazil :*.
pi_163032619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:11 schreef Unihipili het volgende:
Heheh herkenbaar Miez :D Snapt hij het ook?

Sterkte Nazil :*.
Jawel, zeker nu ik langer zwanger ben begint het wat meer te leven bij hem :+ In het begin was het een beetje onwerkelijk voor hem.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:37:56 #74
52229 Chanty
pi_163032766
Ik zou het ook niet tof vinden als man zoveel weg is. Weet dat ik een aantal maanden na de bevalling ook geklaagd heb dat man altijd zo laat thuis kwam (18.30 uur). Terwijl ik de hele dag alleen thuis zat met baby.
pi_163035217
Dat is ook vervelend Chanty, moest hij ver reizen voor werk of werkte hij vaak over? Gezien je in verleden tijd schrijft is hij nu wel wat vroeger thuis?

Ik heb zelf ook altijd in het weekend gewerkt dus vond het nooit zo erg, maar nu zijn we een gezinnetje ( :9) dus da's dan toch anders. Soms vragen mensen hoe we het "zo lang" met elkaar volhouden, dan zeg ik altijd veel werken en elkaar niet te vaak zien :')
pi_163035677
Miezz, je kunt alsnog met 34 weken stoppen als je er echt klaar mee bent. (Diezelfde zin kreeg ik vandaag van drie collega's te horen ;) )

Ik ben er eigenlijk klaar mee, maar heb net een heel leuk project toegeschoven gekregen dat nog net voor de 36 weken past en dat wil ik niet overdragen.
pi_163035778
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef Chanty het volgende:
Ik zou het ook niet tof vinden als man zoveel weg is. Weet dat ik een aantal maanden na de bevalling ook geklaagd heb dat man altijd zo laat thuis kwam (18.30 uur). Terwijl ik de hele dag alleen thuis zat met baby.
Dat had ik ook. Vriend is over het algemeen tegen achten thuis (werkt niet in de buurt), ik heb me heel alleen gevoeld soms in het begin. Vooral met heftig piepende Otje die dan eindelijk op schoot sliep en HONGER en DORST en niemand om wat voor me te halen.
Vriend daarentegen klaagt al als ik om half zes thuis ben ...
pi_163036176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Vriend is over het algemeen tegen achten thuis (werkt niet in de buurt), ik heb me heel alleen gevoeld soms in het begin. Vooral met heftig piepende Otje die dan eindelijk op schoot sliep en HONGER en DORST en niemand om wat voor me te halen.
Vriend daarentegen klaagt al als ik om half zes thuis ben ...
Ik ben hele dagen thuis met Saar, en nu ik geopereerd ben neemt man alles over, die klaagt elke dag al om 16.00 of t al bedtijd is... en dat doet hij nog geen 50% van wat ik normaal doe... 😂
S. 2014
J. 2016
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:55:03 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_163036208
Wat doet hij normaal dan overdag GM?
disclaimer
pi_163036518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doet hij normaal dan overdag GM?
Hij is samen met nog iemand bezig met muziek maken, veel zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]
S. 2014
J. 2016
pi_163036621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Miezz, je kunt alsnog met 34 weken stoppen als je er echt klaar mee bent. (Diezelfde zin kreeg ik vandaag van drie collega's te horen ;) )

Ik ben er eigenlijk klaar mee, maar heb net een heel leuk project toegeschoven gekregen dat nog net voor de 36 weken past en dat wil ik niet overdragen.
Dat klopt, maar ik wil toch liever die 2 weken na de geboorte, dus dat motiveert mij op dit moment :+. Meeste van mijn werkzaamheden heb ik al klaar, alleen nog wat afrondende werkzaamheden enzo. Verder ben ik dus maar gewoon collega's aan het helpen :P

Mijn man is gelukkig geen klager en doet ook veel in huis. Vandaag heeft hij avonddienst dus was hij 's ochtends thuis. Kom ik thuis in een gestofzuigd en gedweild huis, en eten klaar O+.

Lastig GM, heeft hij daar veel last van?
pi_163036622
Dus straks met twee kindjes, doe je alsnog alles bijna alleen?
Ik zou er helemaal gestoord van worden, dat word ik nu soms al en mijn man helpt waar ie kan als ie thuis/vrij is.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_163036800
Normaal gesproken is de taakverdeling 70/30 en dat is prima te doen, straks met 2 kinderen moest hij al iets meer op zich nemen dus itt nu valt het straks allemaal mee. :+

Ik wist waar ik aan begon hoor toen ik met hem trouwde, maar soms zijn er periodes dat het gewoon net niet goed samenvalt en dit is er zo 1. En hij wil wel maar loopt.tegen zn lichamelijke grenzen aan.
S. 2014
J. 2016
pi_163037374
Dat hij het wel zou willen scheelt de helft denk ik, als mijn vriend heel weinig behoefte had om thuis te zijn of niet zou snappen dat ik het belangrijk vind dat hij bij z'n kind(eren) is en ook zorgtaken op zich neemt zou ik daar geen begrip voor hebben.. en hij is echt dol op z'n werk maar als hij een week veel deadlines heeft dan mist ie ons gelukkig echt en de week erna wordt het dan over het algemeen wel weer ingehaald O+
PS Ik bedoel hier niet mee dat iemand niet fulltime mag werken ofzo, maar dat je samen bepaalt hoe je dingen verdeelt en dat hij dan wel zelf graag in de vrije uren een band met z'n kind opbouwt.
pi_163037421
Nou wij zijn weer thuis. In principe alles goed, wel vrijdag nog extra controle bij gyn. Tot weekend niet meer werken en daarna halve dagen. En dan maar kijken. We zien het wel. Atm kan werk mij niet echt meer schelen. Vanochtend vond ik het nog heel erg voor het werk en de collega's maar heb nu ook zoiets van er zijn belangrijker dingen.
pi_163037463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:49 schreef Suikertante het volgende:
Dat hij het wel zou willen scheelt de helft denk ik, als mijn vriend heel weinig behoefte had om thuis te zijn of niet zou snappen dat ik het belangrijk vind dat hij bij z'n kind(eren) is en ook zorgtaken op zich neemt zou ik daar geen begrip voor hebben.. en hij is echt dol op z'n werk maar als hij een week veel deadlines heeft dan mist ie ons gelukkig echt en de week erna wordt het dan over het algemeen wel weer ingehaald O+
PS Ik bedoel hier niet mee dat iemand niet fulltime mag werken ofzo, maar dat je samen bepaalt hoe je dingen verdeelt en dat hij dan wel zelf graag in de vrije uren een band met z'n kind opbouwt.
Ja er moet wel een wil zijn inderdaad en die is er gelukkig meer dan... Ik moet zelf opletten dat ik niet teveel automatisch oppak, want dan zegt hij ook terecht dat hij saar ook best had kunnen/willen douchen oid..

Nee hoor, het is aanpassen maar ik zou geen ander willen. O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:03:13 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163037717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef Nazil het volgende:
Nou wij zijn weer thuis. In principe alles goed, wel vrijdag nog extra controle bij gyn. Tot weekend niet meer werken en daarna halve dagen. En dan maar kijken. We zien het wel. Atm kan werk mij niet echt meer schelen. Vanochtend vond ik het nog heel erg voor het werk en de collega's maar heb nu ook zoiets van er zijn belangrijker dingen.
Goeie instelling denk ik, het is nu eenmaal niet anders. Je kunt het wel willen, maar het moet ook maar kunnen. Je lijf geeft duidelijk grens aan.

En vanavond dan maar pootjes omhoog en een hele slechte lachfilm aanzetten ofzo :*
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:14:03 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163037988
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:17 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Als mij dat te vaak gebeurt en ik ben in een pestbui dan ben ik zon trut die dan na een paar uur een keer appt: ja gisteren geboren! Had je het nog niet gehoord? :')
Hehehehe, ja ik heb wel al berichtjes terug gestuurd met "net teruggeduwd in mijn doos, kwam niet goed uit vandaag" enzo, maar dat geloofden mensen niet ;(
pi_163038021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Goeie instelling denk ik, het is nu eenmaal niet anders. Je kunt het wel willen, maar het moet ook maar kunnen. Je lijf geeft duidelijk grens aan.

En vanavond dan maar pootjes omhoog en een hele slechte lachfilm aanzetten ofzo :*
Ja het is jammer maar helaas. En als ze daarom mijn contract na mijn verlof niet willen verlengen is het niet anders. Overleven we wel weer. Ben ook gewoon veel te moe nu om mij er druk om te maken.
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:18:50 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163038125
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:15 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja het is jammer maar helaas. En als ze daarom mijn contract na mijn verlof niet willen verlengen is het niet anders. Overleven we wel weer. Ben ook gewoon veel te moe nu om mij er druk om te maken.
Als jij nu ziek uit valt valt dat gewoon onder het UWV, dat wordt dan betaald aan je werkgever. Natuurlijk is het gedoe voor je werkgever qua vervanging regelen, maar salariskosten worden vergoed, dus dat hoeft zeker geen reden te zijn om contract niet te verlengen.
En een béétje werkgever doet dat sowieso niet om die reden.
Maar snap wel dat het door je hoofd gaat

En nu rusten jij, heb je nodig :Y
pi_163038376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Als jij nu ziek uit valt valt dat gewoon onder het UWV, dat wordt dan betaald aan je werkgever. Natuurlijk is het gedoe voor je werkgever qua vervanging regelen, maar salariskosten worden vergoed, dus dat hoeft zeker geen reden te zijn om contract niet te verlengen.
En een béétje werkgever doet dat sowieso niet om die reden.
Maar snap wel dat het door je hoofd gaat

En nu rusten jij, heb je nodig :Y
Dat is wel een goede om te weten, thanks ^O^
Ja rusten doe ik al, ik lig al op de bank :+
pi_163039126
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Normaal gesproken is de taakverdeling 70/30 en dat is prima te doen, straks met 2 kinderen moest hij al iets meer op zich nemen dus itt nu valt het straks allemaal mee. :+

Ik wist waar ik aan begon hoor toen ik met hem trouwde, maar soms zijn er periodes dat het gewoon net niet goed samenvalt en dit is er zo 1. En hij wil wel maar loopt.tegen zn lichamelijke grenzen aan.
Huh? Maar zijn jullie dan beide voltijd thuis? :? Misschien een stomme vraag hoor maar ik dacht dat jij thuis was en je man werkte.
pi_163039151
Nazil, pootjes omhoog hoor ^O^ idd, er zijn belangrijkere dingen. Baby!!
pi_163039314
bonus-echo voor de gevorderde echo-kijkers: oogkas bij pijl, meneer kijkt recht naar de echokop. Dat neusje O+
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:55:55 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163039326
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:55 schreef Nazil het volgende:
[ afbeelding ] bonus-echo voor de gevorderde echo-kijkers: oogkas bij pijl, meneer kijkt recht naar de echokop. Dat neusje O+
Zo'n lekker in elkaar gefrot mondje ook O+
  woensdag 15 juni 2016 @ 19:25:09 #96
52229 Chanty
pi_163040193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Miezziej het volgende:
Dat is ook vervelend Chanty, moest hij ver reizen voor werk of werkte hij vaak over? Gezien je in verleden tijd schrijft is hij nu wel wat vroeger thuis?

Ik heb zelf ook altijd in het weekend gewerkt dus vond het nooit zo erg, maar nu zijn we een gezinnetje ( :9) dus da's dan toch anders. Soms vragen mensen hoe we het "zo lang" met elkaar volhouden, dan zeg ik altijd veel werken en elkaar niet te vaak zien :')
Nope 20 minuten. Hij maakte gewoon lange dagen. Vroeg weg en dus relatief laat thuis terwijl ik thuisblijfmoeder speelde. Op een gegeven moment ben je gewoon blij dat er weer iemand thuis is om een normaal gesprek mee te voeren en dat je heel even iets zonder kind kan doen.

Hij is nu rond 18 uur thuis. Nu ik zelf weer thuis zit merk ik wel weer op de dagen dat Lucas er is dat ik dat laat vind. Zeker bij zo'n mekkerdag als hij vandaag heeft, kijk ik echt de klok vooruit :') als ik zelf werk ben ik ook pas na vijf uur thuis met Lucas. Liefste zou ik wel willen dat we beiden rond vijf/ half zes thuis zijn ivm eten, dat is nu toch relatief laat dus kind ook laat in bed dus weg avond.
pi_163041333
Oke laat de pannenkoek-magie maar losbarsten!
Ik ben er klaar voor.
pi_163041682
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef Chanty het volgende:

Hij is nu rond 18 uur thuis. Nu ik zelf weer thuis zit merk ik wel weer op de dagen dat Lucas er is dat ik dat laat vind. Zeker bij zo'n mekkerdag als hij vandaag heeft, kijk ik echt de klok vooruit :') als ik zelf werk ben ik ook pas na vijf uur thuis met Lucas. Liefste zou ik wel willen dat we beiden rond vijf/ half zes thuis zijn ivm eten, dat is nu toch relatief laat dus kind ook laat in bed dus weg avond.
Zo herkenbaar! Het zat in de lucht waarschijnlijk, maar mijn dochter had ook zo'n mekkerdag. Bah! Ben nu ook echt kapot... En dan had ik nog wel het "geluk" dat mijn man al 16.30 uur thuis was, omdat ik naar de tandarts moest voor mijn kies.
  woensdag 15 juni 2016 @ 20:26:00 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163042308
Mên, ik dacht dat die vermoeidheid bij het eerste trimester hoorde, maar ik lig alweer in bed :O.
KuikenGuppy
pi_163042369
trusten burd! get all the sleeps!

Ik ben ontzettend hard aan het proberen niet de m&ms te eten die in de keuken liggen :(

arja aan de pannenkoeken *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')