Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Chanty het volgende:
Ik had zaterdag ook pannenkoeken maar toen was het huis nog niet helemaal op orde![]()
En uni vervelend dat het niet duidelijk is wat er mis isMisschien inderdaad bandenpijn?
Ik heb me toch (spier?)pijn in mijn benen/ liezen/ onderbuik...Vooral als ik even stil heb gezeten is het bijna geen doen om weer in beweging te komen
Morgen een rustig dagje met Lucas thuis. In de ochtend naar het ziekenhuis voor check-up en verder boodschapjes doen en denk dat ik het daar soort van bij laat
iig geen lichamelijke inspanningen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen.Judith kom je buiten spelen?!
Want? Jarig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:
[..]Dan zou ik mijn tante wel een enorm plezier doen ja.
Ik kon ook niet meer goed plassen op het eind, ik plaste staand in een maatbeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Unihipili het volgende:
Nee niet op kweek gezet, kwamen ze ook niet mee als optie, testen ze daarmee meer dan alleen onstekingswaarden en eiwitten? Vk vond geen reden tot verder onderzoek of dacht niet aan iets ernstigs. Enige idee was nog catheteriseren om blaas te legen als dat het issue is.
Ik kwam er wel achter dat ik makkelijker kon plassen bij het gehurkt in potje pissen dus ik probeer die houding te mimicen bij de wc met een krukje.Misschien blaas/urinebuis geïrriteerd maar nog niet ontstoken? Kweenie enzo.
Ik vind het gewoon lastig te bepalen wanneer iets echt de moeite waard is om verder te onderzoeken, want geen zin in weer erachter komen dat het niks is en dan wel alle gedoe/stress/onrust gehad hebben waar ik de energie niet voor heb.
/ow, lange egopost
Jeej iig voor geen blaasontstekingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Unihipili het volgende:
@Mololololol kweenie het zit zo laag/achter schaambeen en lijkt dan uit te stralen. Krampig en branderig.
Maar ja ik wilde iig weten dat ik geen blaasontsteking aan het verwaarlozen ben voor le baby.
En wat ga je bouwen?
je redt het niet met sap drinken alleen qua hoeveelheid. Pillen kun je wel nemen, maar goed, misschien is het gewoon geen blaasontsteking maar een dwarse baby die de boel down there lekker aan het oprekken is oidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Unihipili het volgende:
Ik had de cranberrysap van Zonnatura, die is puur. Niet die andere troep nee. Ik mijd al suiker, op wat in vruchten zit na (wat ook wel aantikt maar ja anders eet ik helemaal zo weinig). Vandaag wel gesmokkeld met 2 koekjes want ik was blugh en dacht oké het is toch niet ontstoken dus fuck it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |