Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Chanty het volgende:
Ik had zaterdag ook pannenkoeken maar toen was het huis nog niet helemaal op orde![]()
En uni vervelend dat het niet duidelijk is wat er mis isMisschien inderdaad bandenpijn?
Ik heb me toch (spier?)pijn in mijn benen/ liezen/ onderbuik...Vooral als ik even stil heb gezeten is het bijna geen doen om weer in beweging te komen
Morgen een rustig dagje met Lucas thuis. In de ochtend naar het ziekenhuis voor check-up en verder boodschapjes doen en denk dat ik het daar soort van bij laat
iig geen lichamelijke inspanningen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij een rustige dag heb ingepland ga jij vast bevallen.Judith kom je buiten spelen?!
Want? Jarig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:
[..]Dan zou ik mijn tante wel een enorm plezier doen ja.
Ik kon ook niet meer goed plassen op het eind, ik plaste staand in een maatbeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Unihipili het volgende:
Nee niet op kweek gezet, kwamen ze ook niet mee als optie, testen ze daarmee meer dan alleen onstekingswaarden en eiwitten? Vk vond geen reden tot verder onderzoek of dacht niet aan iets ernstigs. Enige idee was nog catheteriseren om blaas te legen als dat het issue is.
Ik kwam er wel achter dat ik makkelijker kon plassen bij het gehurkt in potje pissen dus ik probeer die houding te mimicen bij de wc met een krukje.Misschien blaas/urinebuis geīrriteerd maar nog niet ontstoken? Kweenie enzo.
Ik vind het gewoon lastig te bepalen wanneer iets echt de moeite waard is om verder te onderzoeken, want geen zin in weer erachter komen dat het niks is en dan wel alle gedoe/stress/onrust gehad hebben waar ik de energie niet voor heb.
/ow, lange egopost
Jeej iig voor geen blaasontstekingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Unihipili het volgende:
@Mololololol kweenie het zit zo laag/achter schaambeen en lijkt dan uit te stralen. Krampig en branderig.
Maar ja ik wilde iig weten dat ik geen blaasontsteking aan het verwaarlozen ben voor le baby.
En wat ga je bouwen?
je redt het niet met sap drinken alleen qua hoeveelheid. Pillen kun je wel nemen, maar goed, misschien is het gewoon geen blaasontsteking maar een dwarse baby die de boel down there lekker aan het oprekken is oidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Unihipili het volgende:
Ik had de cranberrysap van Zonnatura, die is puur. Niet die andere troep nee. Ik mijd al suiker, op wat in vruchten zit na (wat ook wel aantikt maar ja anders eet ik helemaal zo weinig). Vandaag wel gesmokkeld met 2 koekjes want ik was blugh en dacht oké het is toch niet ontstoken dus fuck it.
Hoepels zijn rond en mooi rond is niet lelijk! Maar ehm fanatiek enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
Een opbouw voor onze tuintafel, zodat je er fatsoenlijk je bord en vooral glas op kunt zetten. Heeft een nep-rotan bovenkant en dat wiebelt teveel. We hebben nu dienbladen erop van de Action, maar die heb ik een keer in de regen buiten laten staan dus zijn zo krom als een hoepel nu
ah kijk, hendige info!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
Blaasontsteking als je zwanger bent is vaak niet met dipstick aan te tonen en moet eigenlijk altijd op kweek werd mij verteld toen ik zwanger was. Assistentes willen dat nog wel eens weigeren, regular poortwachters die ze zijn
Belangrijk om wel te weten ivm GBS.
ik verveel me af en toe, lang wandelen lukt me niet echt en in heb de concentratie van een goudvis at the moment, dus lezen en digitale dingen met mijn hersens lukt niet echt. Dom schilderwerk welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:27 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Hoepels zijn rond en mooi rond is niet lelijk! Maar ehm fanatiek enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als ik om 13:28 nog niet bevallen ben dan ben ik het langst zwanger ķķit!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:06 schreef elamanilo het volgende:
En hoe is het bij Suiker? F. was zo op tijd, ben ook heel benieuwd of je dame ook zo vlug gaat komen!
Leuke traktatie! Hier worden het de standaard versierde nijntje koekjes...quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef Chanty het volgende:
Oh ikke wat naar lijkt me dat, fijn dat het beter gaat nu. Ik was begonnen met ooievaars maken (zie traktatietopic) en voor luvas Lucas' verjaardag wil ik bloemen maken (papier, soepstengel en ronde koekjes).
Suiker benieuwd wanneer je uk komt, zul je zien dat je tot 42 weken doorloopt deze keer
Wat teken betreft: toen Lucas en manlief vorig jaar gebeten waren kregen ze geen preventieve abkuur want dat zou geen zin hebben. Gelukkig niks gebeurd verder.
Hier weer thuis na ziekenhuisbezoek. Helemaal goed gekeurd. Baby is volledig ingedaald en heeft nog genoeg vruchtwater. Voeten vond ze erg dik maar bloeddruk was prima en aangezien ik verder nergens last van heb en de baby het goed doet, vond ze het niet zorgelijkverder dacht ze dat ik wel over tijd zou gaan aangezien Lucas ook later kwam. Ik vind het prima
Even hectisch! Ik beleef het nu weer heel erg zoals de eerste keer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:22 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk om van je te horen Miss! Het is ook echt zoooo heftig, een baby. (en ik ben zo benieuwd hoe dat met een tweede is). Ik had pas na drie maanden het gevoel dat ik het een beetje ging begrijpen. En achteraf lijkt dat een superkorte periode! Wat fijn dat jullie nu in wat rustiger vaarwater zitten
Chanty wat fijn dat alles goed wasEn dat je voeten ook niet zorgwekkend zijn! Blijven de gaten erin staan als je erin prikt? Dat vind ik altijd fascinerend
Ik vind het ook spannend Groofs! Ik hoop ergens dat ik nog wel even wat dagen heb na m'n tentamen, dat ik een gordijntje kan naaien en foto's kan plakkenMaar aan de andere kant kan ik niet wachten
Ik PM jou..!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:40 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Even hectisch! Ik beleef het nu weer heel erg zoals de eerste keer.
Fijn dat het nu wat rustiger is, sterkte met de hectiek en tot gauw in het babytopicquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nu dat onze kleine meid bijna 2 weken oud is, wordt het tijd om hier afscheid te nemen. Zo relaxed als mijn zwangerschap was, zo hectisch is het nu. Het is prachtig mooi om je eigen kleintje in je armen te mogen sluiten maar het verandert heel je leven op een manier die ik nooit van tevoren had kunnen bedenken. De start was pittig, zowel voor mij als voor haar, maar gelukkig zitten we nu in wat rustiger vaarwater en doet ze het hartstikke goed. Mochten er mensen benieuwd zijn naar de naam, dan wil ik die via pm/dm wel laten weten maar ik wil hem niet online zetten.
Geniet allemaal nog van jullie zwangerschap! Voor je het weet heb je je kleintje![]()
Misschien tot ziens in het babytopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |