Kort voordat hij dit topic openende had TS in een ander topic aangegeven transgenders en homo's als zondig te beschouwen, dus geheel onterecht was die opmerking ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel, voor zover ik weet hou jij van correct argumenteren, dus eigenlijk zou je de drogargumenten in de kast moeten houden
Ja, daar ben ik me van bewust (had even in andere topic gekeken). Er is echter nog een verschil tussen zoiets zondig vinden en er iemand voor achtervolgen en proberen te vermoorden. Je kan iets zondig vinden zonder daar gevolgen aan te verbinden. Dat is de vrijheid die iedereen in onze samenleving heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kort voordat hij dit topic openende had TS in een ander topic aangegeven transgenders en homo's als zondig te beschouwen, dus geheel onterecht was die opmerking ook niet.
Wie, zelfmutilerende trannies?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Echt, optyfen gewoon met dat smerige rattenvolk hier.
Hij wil ze zelf laten verdwijnen. Die rotmoslims mogen zijn spelletje niet verpesten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is blijkbaar geen probleem, als die vervloekte moslims er maar van af blijven.
Nee, de daders bedoel ikquote:
Vrouw wordt in Tunesië door twee onbekende personen, die beweren lid van IS te zijn, bedreigd. Ze vlucht naar België. Wordt in Brussel door diezelfde personen neergestoken, maar ondanks dat ze met twee zijn, en leden van IS, slagen ze er niet in haar levensgevaarlijk te verwonden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daar nou weer bij? Heb jij afgestorven meth hersenen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |