Terechtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
TS had niet in de gaten dat hij op een speciale basisschool zat en vond het normaal dat hij elke dag met een taxibusje werd gebrachtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
Je bent zelf dus ook een debiel want dat was dus echt geen normale school waar je op zat.
pareltje, kende deze nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef yosander het volgende:
Wacht maar totdat je deze groep 8'ers hebt gezien
Deze is ook echt goud, middelbare schjoolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
pareltje, kende deze nog niet
BAM DIT IS 3KB
we maken toetsen want dit is eenmaal wat we moeten
Ze hadden nooit de dienstplicht moeten opschorten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:
Ik snap dat ook niet, dat vmbo.
De kinderen leren er niks waar ze wat aan hebben, daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Dat soort mensen leren alleen in de praktijk door dingen vaak te herhalen. Niks mis mee, dat soort mensen hebben een net zo waardevolle rol in de maatschappij als een gemiddelde ICTer bij een zakelijke dienstverlener in het MKB.
Maar leer die kinders dan wel waar ze wel wat aan hebben in hun latere leven; op tijd komen en doen wat je gevraagd wordt. Orde en discipline.
de plaatsnaam staat ij dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uit wat voor milieu kom jij ?! De tering hey.
ik zat op OBS dat is toch geen Openbaar Basisonderwijs Speciaal? Of heb ik dat nooit doorgehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS had niet in de gaten dat hij op een speciale basisschool zat en vond het normaal dat hij elke dag met een taxibusje werd gebracht
in Nederland mag je niks over autisten zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
en ook nog een klap jostie die zich heeft aan gemeld op fok en een zolder autiist is geworden?
Ik doe universiteit en daar komt ook iedereen te laat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:
De kinderen leren er niks waar ze wat aan hebben, daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Dat soort mensen leren alleen in de praktijk door dingen vaak te herhalen. Niks mis mee, dat soort mensen hebben een net zo waardevolle rol in de maatschappij als een gemiddelde ICTer bij een zakelijke dienstverlener in het MKB.
Maar leer die kinders dan wel waar ze wel wat aan hebben in hun latere leven; op tijd komen en doen wat je gevraagd wordt. Orde en discipline.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:11 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ik zweer het op een plakje doraworst
Op de Theoretische Leerweg zal het nog wel mee vallen met die gebrekkige capaciteiten. Veel mensen zijn daar (minimaal) gemiddeld intelligent. Al komt het er bij sommige die stiekem meer in huis hebben wat later uit; als ze erna iets gaan doen wat ze écht interesseert, en er vervolgens nog een Hbo-opleiding in hetzelfde straatje aan vast plakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:
Ik bedoel niet de plaatsnaamquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
de plaatsnaam staat ij dit topic
Maar fat komt omdat ik pc hooft heb genoemd
leiden heeft goede buurten, maar persoonlijk vind ik het merendeel zwaar pauper. Die basisschool waar ik zat had heel veel leerlingen uit de kooi en de Merenwijk maar die stond in de binnenstad.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de plaatsnaammaar het milieu.
ok ok ik geef toe dat ik een speciaal persoon ben die op een speciale school zat, ik heb al een topic gemaakt over mijn leven daarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS had niet in de gaten dat hij op een speciale basisschool zat en vond het normaal dat hij elke dag met een taxibusje werd gebracht
Dit topic idd. ja, denk brugklas? gaat hier nog over groep 8 enzo, mensen die een niveua lager gaan enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:35 schreef gianni61 het volgende:
dit is wel het beeld dat ik bij een gemiddelde vmbo heb..
ja die basisschool waar ik zat was ook wel heel achterlijk hoor. Bij mij gingen van de 31 mensen er nog 9 naar vwo, jaar erna ging bijna iedereen al naar vmbo en veel mensen die van mavo afzakken naar kader of zelfs basis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dit topic idd. ja, denk brugklas? gaat hier nog over groep 8 enzo, mensen die een niveua lager gaan enzo.
Geniet van die goeie tijd, word een alpha (fe)male, oefen met chicks, lekker spijbelen, doen waar je zin in hebt, chillen met matties op school en na school en de hele dag door. Als je straks 20 bent ofzo dan lach je om deze struggles. Die mensen komen vanzelf wel terecht of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja die basisschool waar ik zat was ook wel heel achterlijk hoor. Bij mij gingen van de 31 mensen er nog 9 naar vwo, jaar erna ging bijna iedereen al naar vmbo en veel mensen die van mavo afzakken naar kader of zelfs basis.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:25 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Geniet van die goeie tijd, word een alpha (fe)male, oefen met chicks, lekker spijbelen, doen waar je zin in hebt, chillen met matties op school en na school en de hele dag door. Als je straks 20 bent ofzo dan lach je om deze struggles. Die mensen komen vanzelf wel terecht of niet.
ah okéquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ken 1 debiel die post onder de naam PaarseStabilo en die overtreft alle beschreven debielen bij elkaar.
maar twee personen uit de op zijn allochtoon (Marokkaan en Tunesiër)quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:23 schreef Admiraalanaal het volgende:
Nou nou nou wat een stigmatisering weer...
OP VELER VERZOEK NU DE ETNICITEITENquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
Niemand kent zoveel debielen als ik
1. Jongen die een paar jaar geleden minderjarig was en bij opsporing verzocht kwam, is van de mavo afgetrapt en ging naar teylingereind of zo, iig een school voor kinderen in de gevangenis
2. Jongen die op Facebook foto's heeft laten zetten van dat hij op de grond ligt met handboeien en politiemannen en een politiebus. Is na de basisschool gestopt met leren want her speciaal onderwijs had geen plek dus ging hij maar niet naar school meer![]()
3. Jongen die vroeger bij de AH bij mij aan de kassa kwam en letterlijk vroeg "wil je neuken?" En op Hyves vroeger de hele klas ging taggen in foto's van piemels met sperma die lijken op een slak en hele dikke mensendie heeft dan wel de mavo afgemaakt op een normale school
4. Meisje dat heel de dag schold en zogenaamd Gilles de la Tourette heeft, zat op opdc ging daarna naar normaal vmbo twee maanden later alweer verwijderingsprocedure en terug naar opdc
5. Meisje dat mensen mishandelde en in klas 2 van het vmbo van school werd gestuurd en verder ging op de pc hooftschool in Leiderdorp![]()
6. Meisje dat van school is gestuurd in de tweede of derde van het vmbo omdat ze leraren uitschold en veel rookte en ook naar de pc hooftschool ging
7. Jongen waarmee ik ook de eerste twee jaar op de middelbare zat, op een gegeven moment was hij eindelijk verwijderd. Hij sloeg docenten en noemde ze kutwijf en was agressief en grote mond. Ging van vwo naar havo naar vmbo.![]()
8. Meisje dat eerste gymnasium deed en toen vmbo kader en was goede vriendinnen met die Gilles de la Tourette en een van de twee die na pc hooft moesten
9. Meisje dat naar de praktijkschool ging omdat ze tijdens stil werken en de les liedjes zong want ze snapte nooit wat. Kon letterlijk niks, zat iedereen dus te ergeren, ouders wilden wrs niet dat ze naar speciaal onderwijs ging.
10. Zo een debiel die na een paar jaar vmbo naar Cardea onderwijs ging. En zijn vader heeft met een andere vader gevochten op het schoolplein. Was ook goede vrienden met die gozer van opsporingverzocht
11. Meisje dat na drie jaar vmbo alvast naar mbo ging want vmbo was te moeilijk. Ze praatte op de basisschool veel over seks. Leraren noemde haar rotheid.
12. Meisje dat van mavo naar havo naar mavo ging en dat wel afmaakte en op haar 18de een kind kreeg. Fockig arrogant figuur en vertelde in groep 8 dat ze al vijf keer politie thuis heeft gehad, bij de volgende keer straf krijgt en ze was toen 11, bijna 12.
Ik baal hier serieus van. Een achterlijk persoon oké. Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
je hebt in leiden twee soorten mensenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Je komt wel uit de onderlaag van deze samenleving, hé? Ik hoop voor je dat je lekker bent en geen zeekoe anders zie ik het somber voor je in.
Als ik alleen maar op straat kom, kom ik vaak al mongolen tegen die raar doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja ik ook zelfs buiten de basisschool om
En jij hebt de pech dat je in de eerste categorie bent gevallen?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:02 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
je hebt in leiden twee soorten mensen
tokkies
en
kakkers maar dan meestal op de universiteit
Jij hebt het geluk om 10km naast leiden te zijn opgegroeidquote:Op zondag 3 juli 2016 17:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En jij hebt de pech dat je in de eerste categorie bent gevallen?
Een premium baby als ik kan je niet laten opgroeien in een shithole als Leiden natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 17:46 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Jij hebt het geluk om 10km naast leiden te zijn opgegroeid
ik heb me trouwens wel weten te verweren tegen de toktoks in leiden
Haha Wassenaar ligt er nog net naast maar daar is het ook niet zo fraai. En in Voorschoten heb je ook een gare gangsterwijk. Tokkies everywhere.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een premium baby als ik kan je niet laten opgroeien in een shithole als Leiden natuurlijk
Ik heb gewoon veel idioten ontmoet, kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 18 september 2016 23:02 schreef Bieberrr het volgende:
Mapima-kloon detected.
Serieus, jij hebt issues.
Valt tegenquote:Op maandag 19 september 2016 12:55 schreef Opoefiets het volgende:
Voelt dat nou goed, op je eigen kloon reageren? Veel vrije tijd op de universiteit, geloof ik.
Eyquote:Op maandag 19 september 2016 16:27 schreef Bieberrr het volgende:
Het is wel een hele aparte manier van communiceren. Borderline 2.0
Leiden. Ligt dat niet naast Rijswijk Rotterdam ofzo. Of was dat Delft.quote:Op zondag 18 september 2016 23:00 schreef IDkaart het volgende:
Haha hij zat gelukkig niet bij mij in groep 8 maar ik heb ook nog met iemand in de klas gezeten die eerst bij een groep zat die in Leiden een man hebben geliquideerd en nu is hij al 2 jaar in Syrië mensen aan het neerschieten of zo.Niet te geloven, Leiden is echt een groot debielen/terroristenhol.
Ernstig ook dat hij zo vaak in de media komt omdat zijn vader andere mensen wil waarschuwen om niet naar Syrië te gaan.
Ik ben trots op de brave Turken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:57 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
OP VELER VERZOEK NU DE ETNICITEITEN
1 Tunesisch
2 Nederlands
3 Pakistaans
4 Nederands
5 Nederlands
6 Nederlands
7 Nederlands
8 Nederlands
9 Nederlands
10 Nederlands
11 Koerd
12 Zuid-Afrika
Nou de buitenlanders zijn oververtegenwoordigd en vooral de marokkanen, geert wilders heeft helemaal gelijk
In Fucking Twello kom je zelfs tokkies tegen. In Balkbrug kom je veel inteelthoofden tegen die op houten schoenen de Plus binnenklompen. In Wolvega zie je jordaanse ex-heroineverslaafden wonen in een vrijstaand huisje. In Hengelo loopt de rij bij de Midden-Drentse voedselbank vanaf het treinstation. In Amsterdam bij bushalte stond een lange ecto manwijf in dr punk-schopjeverrot schoenen met grote roze sporttas paardengeluiden te maken. Ik ben maar gaan lopen. Tokkie zijn is een epidemie.quote:Op zondag 18 september 2016 23:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha Wassenaar ligt er nog net naast maar daar is het ook niet zo fraai. En in Voorschoten heb je ook een gare gangsterwijk. Tokkies everywhere.
hahahahahahahahquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
Je bent zelf dus ook een debiel want dat was dus echt geen normale school waar je op zat.
meisjes uit de op?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:17 schreef corehype het volgende:
Waarom kom ik zulke meisjes nooit tegen?
Ze lijken mij echt lekker om te neuken en slaan, spugen etc.
Yes.quote:
Volgens mij ben jij de enige debiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
die debielen uit de OP zaten meestal op lagere niveaus dan de mavoquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:28 schreef 1marcelfilms het volgende:
op sgool mavo is het altijd feest![]()
havo is kut ja
Klopt niet echt. Met vmbo-tl kun je makkelijk het niveau van mbo-4 aan, en hbo'ers die van mbo-4 komen slagen meestal. Zolang het verschil tussen tl en kb groot genoeg is, valt het niet onder dezelfde moeilijkheidsgraad(logisch hè), ook al heet het allemaal vmbo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:
Juist...En je hebt zelf zo'n rijk en vol leven dat je hier na negen jaar dus nog toe geroepen om er een topic over aan te maken...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:Ik baal hier serieus van. Een achterlijk persoon oké. Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
Welke afwijking heb jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
1. Jongen die een paar jaar geleden minderjarig was en bij opsporing verzocht kwam, is van de mavo afgetrapt en ging naar teylingereind of zo, iig een school voor kinderen in de gevangenis
2. Jongen die op Facebook foto's heeft laten zetten van dat hij op de grond ligt met handboeien en politiemannen en een politiebus. Is na de basisschool gestopt met leren want her speciaal onderwijs had geen plek dus ging hij maar niet naar school meer![]()
3. Jongen die vroeger bij de AH bij mij aan de kassa kwam en letterlijk vroeg "wil je neuken?" En op Hyves vroeger de hele klas ging taggen in foto's van piemels met sperma die lijken op een slak en hele dikke mensendie heeft dan wel de mavo afgemaakt op een normale school
4. Meisje dat heel de dag schold en zogenaamd Gilles de la Tourette heeft, zat op opdc ging daarna naar normaal vmbo twee maanden later alweer verwijderingsprocedure en terug naar opdc
5. Meisje dat mensen mishandelde en in klas 2 van het vmbo van school werd gestuurd en verder ging op de pc hooftschool in Leiderdorp![]()
6. Meisje dat van school is gestuurd in de tweede of derde van het vmbo omdat ze leraren uitschold en veel rookte en ook naar de pc hooftschool ging
7. Jongen waarmee ik ook de eerste twee jaar op de middelbare zat, op een gegeven moment was hij eindelijk verwijderd. Hij sloeg docenten en noemde ze kutwijf en was agressief en grote mond. Ging van vwo naar havo naar vmbo.![]()
8. Meisje dat eerste gymnasium deed en toen vmbo kader en was goede vriendinnen met die Gilles de la Tourette en een van de twee die na pc hooft moesten
9. Meisje dat naar de praktijkschool ging omdat ze tijdens stil werken en de les liedjes zong want ze snapte nooit wat. Kon letterlijk niks, zat iedereen dus te ergeren, ouders wilden wrs niet dat ze naar speciaal onderwijs ging.
10. Zo een debiel die na een paar jaar vmbo naar Cardea onderwijs ging. En zijn vader heeft met een andere vader gevochten op het schoolplein. Was ook goede vrienden met die gozer van opsporingverzocht
11. Meisje dat na drie jaar vmbo alvast naar mbo ging want vmbo was te moeilijk. Ze praatte op de basisschool veel over seks. Leraren noemde haar rotheid.
12. Meisje dat van mavo naar havo naar mavo ging en dat wel afmaakte en op haar 18de een kind kreeg. Fockig arrogant figuur en vertelde in groep 8 dat ze al vijf keer politie thuis heeft gehad, bij de volgende keer straf krijgt en ze was toen 11, bijna 12.
Ik baal hier serieus van. Een achterlijk persoon oké. Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
Welke niet?quote:
Vanwaar je klacht dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:46 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Jij hebt het geluk om 10km naast leiden te zijn opgegroeid
ik heb me trouwens wel weten te verweren tegen de toktoks in leiden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |