je hebt in leiden twee soorten mensenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Je komt wel uit de onderlaag van deze samenleving, hé? Ik hoop voor je dat je lekker bent en geen zeekoe anders zie ik het somber voor je in.
Als ik alleen maar op straat kom, kom ik vaak al mongolen tegen die raar doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja ik ook zelfs buiten de basisschool om
En jij hebt de pech dat je in de eerste categorie bent gevallen?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:02 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
je hebt in leiden twee soorten mensen
tokkies
en
kakkers maar dan meestal op de universiteit
Jij hebt het geluk om 10km naast leiden te zijn opgegroeidquote:Op zondag 3 juli 2016 17:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En jij hebt de pech dat je in de eerste categorie bent gevallen?
Een premium baby als ik kan je niet laten opgroeien in een shithole als Leiden natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 17:46 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Jij hebt het geluk om 10km naast leiden te zijn opgegroeid
ik heb me trouwens wel weten te verweren tegen de toktoks in leiden
Haha Wassenaar ligt er nog net naast maar daar is het ook niet zo fraai. En in Voorschoten heb je ook een gare gangsterwijk. Tokkies everywhere.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een premium baby als ik kan je niet laten opgroeien in een shithole als Leiden natuurlijk
Ik heb gewoon veel idioten ontmoet, kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 18 september 2016 23:02 schreef Bieberrr het volgende:
Mapima-kloon detected.
Serieus, jij hebt issues.
Valt tegenquote:Op maandag 19 september 2016 12:55 schreef Opoefiets het volgende:
Voelt dat nou goed, op je eigen kloon reageren? Veel vrije tijd op de universiteit, geloof ik.
Eyquote:Op maandag 19 september 2016 16:27 schreef Bieberrr het volgende:
Het is wel een hele aparte manier van communiceren. Borderline 2.0
Leiden. Ligt dat niet naast Rijswijk Rotterdam ofzo. Of was dat Delft.quote:Op zondag 18 september 2016 23:00 schreef IDkaart het volgende:
Haha hij zat gelukkig niet bij mij in groep 8 maar ik heb ook nog met iemand in de klas gezeten die eerst bij een groep zat die in Leiden een man hebben geliquideerd en nu is hij al 2 jaar in Syrië mensen aan het neerschieten of zo.Niet te geloven, Leiden is echt een groot debielen/terroristenhol.
Ernstig ook dat hij zo vaak in de media komt omdat zijn vader andere mensen wil waarschuwen om niet naar Syrië te gaan.
Ik ben trots op de brave Turken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:57 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
OP VELER VERZOEK NU DE ETNICITEITEN
1 Tunesisch
2 Nederlands
3 Pakistaans
4 Nederands
5 Nederlands
6 Nederlands
7 Nederlands
8 Nederlands
9 Nederlands
10 Nederlands
11 Koerd
12 Zuid-Afrika
Nou de buitenlanders zijn oververtegenwoordigd en vooral de marokkanen, geert wilders heeft helemaal gelijk
In Fucking Twello kom je zelfs tokkies tegen. In Balkbrug kom je veel inteelthoofden tegen die op houten schoenen de Plus binnenklompen. In Wolvega zie je jordaanse ex-heroineverslaafden wonen in een vrijstaand huisje. In Hengelo loopt de rij bij de Midden-Drentse voedselbank vanaf het treinstation. In Amsterdam bij bushalte stond een lange ecto manwijf in dr punk-schopjeverrot schoenen met grote roze sporttas paardengeluiden te maken. Ik ben maar gaan lopen. Tokkie zijn is een epidemie.quote:Op zondag 18 september 2016 23:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha Wassenaar ligt er nog net naast maar daar is het ook niet zo fraai. En in Voorschoten heb je ook een gare gangsterwijk. Tokkies everywhere.
hahahahahahahahquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
Je bent zelf dus ook een debiel want dat was dus echt geen normale school waar je op zat.
meisjes uit de op?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:17 schreef corehype het volgende:
Waarom kom ik zulke meisjes nooit tegen?
Ze lijken mij echt lekker om te neuken en slaan, spugen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |