Eerst was het nog de beleving?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:07 schreef truthortruth het volgende:
Het is dan ook het collectieve wat voor problemen zorgt, hoe je het noemt maakt mij niet zoveel uit. Dus die definitie vind ik prima.
Thxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.newschannel10.(...)live-streaming-video
Dat is maar de vraag natuurlijk. Deze jongen leek er een nogal geļsoleerde beleving van zijn extremistische geloof op na te houden. Een collectief kan ook een matigende rol spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is dan ook het collectieve wat voor problemen zorgt, hoe je het noemt maakt mij niet zoveel uit. Dus die definitie vind ik prima.
Ex-werknemer.. Zeldzaam onder Somaliėrs.quote:
racisme - niet zeldzaam onder mods...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ex-werknemer.. Zeldzaam onder Somaliėrs.
Je zou het ook kunnen opvatten dat Somaliėrs erg baanvast zijnquote:
Gezellig samen geshopt voor wapens en munitie, hartstikke medeplichtig lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Vrouw van terrorist wist van zijn plannen voor bloedbad Orlando
http://www.hln.be/hln/nl/(...)oedbad-Orlando.dhtml
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniformquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In macho-culturen is lichaamslengte gewoon wel een argument. Als je dezelfde lengte bijvoorbeeld hebt van koning Willy of Mark Rutte sta je onder alle omstandigheden redelijk relaxed in het leven. Ukkies als Poetin hebben altijd wat te bewijzen.
Ja, maar misschien was hij heel agressief tegen haar en durfde ze niets te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezellig samen geshopt voor wapens en munitie, hartstikke medeplichtig lijkt me.
Kan idd. Kijk als hij in een repressieve anti-homo omgeving als islam wordt opgevoed en zelf homo is dan kan dat wel tot een groot innerlijk conflict leiden iig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniform
Dan hou je er nogal een aparte definitie op na van 'gematigd'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Voor mij ben je niet gematigd als je elke week naar de moskee gaat, je kinderen opvoedt als moslim, je wilt dat je kinderen trouwen met een moslim, ramadan meedoet. Dat zijn voor mij geen eigenschappen van een gematigde religieuze beleving.
Dat kan, maar alles meer dan die definitie leidt al snel tot ellende.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan hou je er nogal een aparte definitie op na van 'gematigd'.
Aan mijn dienstplicht een behoorlijke afkeur van groene kleding overgehouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniform
Hoezo ? Putin lijkt eerder pedofiel - maar dan wel vallend op kleine meisjes. Niet op jongetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb bij Poetin altijd het idee dat hij stiekem ook van de herenliefde is![]()
Dusssss.quote:De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geen bewijs dat dader Omar Mateen, zoon van Afghaanse immigranten, banden had met IS. Mateen was een regelmatige gast van de nachtclub en gebruiker van een dating-app voor homoseksuelen, zo berichtten Amerikaanse media op basis van getuigenverklaringen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)slachtoffers-orlando
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |